Dat heb ik allang gezegd, je bent niet erg snel hè?quote:
Nee, gewoon neequote:
Gelukkig. Beter schaffen ze die eerste week gewoon af en gaan ze voortaan gelijk de bergen in.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. De laatste voorlopig.
Morgen aankomst Bergop![]()
Rens is conservatief.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat heb ik allang gezegd, je bent niet erg snel hè?
Kan ie eens vroeg naar bed, hij zit veel te lang te FOK!ken. Soort beschermingsban.
Niet snel?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan ie eens vroeg naar bed, hij zit veel te lang te FOK!ken. Soort beschermingsban.
Nee ben net wakker, drank verneukt je leven. Vooral op mijn leeftijdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgend jaar beginnen ze op Corsica met gelijk knal vanaf het begin.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig. Beter schaffen ze die eerste week gewoon af en gaan ze voortaan gelijk de bergen in.
dat is selectief snel dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet snel?
Ik had binnen 15seconden een dm van rens toen ie een ban had
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet snel?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja jij zal wel veel macht hebben vers na een ban
Hij is een PSV supportende Koerdische Moslim woonachtig in Utrecht en jij neemt hem zelfs Fok! af? Lekker bezig hoor...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan ie weer fietsen gaan stelenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is een PSV supportende Koerdische Moslim woonachtig in Utrecht en jij neemt hem zelfs Fok! af? Lekker bezig hoor...
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is een PSV supportende Koerdische Moslim woonachtig in Utrecht en jij neemt hem zelfs Fok! af? Lekker bezig hoor...
Openbaring van persoonsgegevensquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt mij ook op jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:06 schreef RensAjacied het volgende:
Mods vinden het wel fijn om in de SC te komen. Stiekem vinden ze VBL het aller leukste subforum van allemaal.
Dat is te begrijpen
Allang gedaan vriend. Prepare your anus.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he. Als ik jou was maakte ik een TR.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Allang gedaan vriend. Prepare your anus.
Prepare your Albanusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Allang gedaan vriend. Prepare your anus.
Waarom loopt ie hier dan achter?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet snel?
ClapAnus was het toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |