Ach, ooit komt er weer een vreugdekreet voor je. Ik gok pas wanneer PSV de Jupiler League-kampioen is geworden.quote:
Gelijk Ajax - PSV fittiequote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ooit komt er weer een vreugdekreet voor je. Ik gok pas wanneer PSV de Jupiler League-kampioen is geworden.
Daarom kom ik er ook nog amperquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt vooral door die kleutertjes die elk topic in KLB moeten verzuigen.
PSV sowieso kampioen van de Eredivisiequote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ooit komt er weer een vreugdekreet voor je. Ik gok pas wanneer PSV de Jupiler League-kampioen is geworden.
Leuk. Iquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV sowieso kampioen van de Eredivisie
Dit was mijn reactie bij jouw unban
Nee dat valt dus echt meequote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd een treurige bedoening geweest man daar.
Daar kom ik ook nog amperquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komen overwaaien uit ONZ de meesten.
Even kijken hoe lang het duurt voordat het aftellen weer begint dan maarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt Yvonne. Ik zal voortaan altijd lief doen.
TDF forum zal ook wel blij zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:58 schreef RensAjacied het volgende:
Stijn kan zijn gemiddeld aantal reactie's per dag weer omhoog gooien
Ik heb gehoord dat er nu een SC aan de gang is in het dagcijfertopic. Schnellllllquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Even kijken hoe lang het duurt voordat het aftellen weer begint dan maar
Hey BrandX ze hebben hier weer een ander vrouwmens weggepestquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Even kijken hoe lang het duurt voordat het aftellen weer begint dan maar
Al gekilled vanmorgenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er nu een SC aan de gang is in het dagcijfertopic. Schnellllll
Stylo komt wel weer terug hoor, is maar een weekjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hey BrandX ze hebben hier weer een ander vrouwmens weggepest
Ach. Sinds dat ik op fok zit is het altijd een verzameling geweest van triangeljosti's die tof doen. Al zaten er heel vroeger nog wel eens pareltjes tussen.quote:
Gisterenquote:
Wiequote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hey BrandX ze hebben hier weer een ander vrouwmens weggepest
Ach de hosselverhalen van afcajos waren altijd vermakelijkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Sinds dat ik op fok zit is het altijd een verzameling geweest van triangeljosti's die tof doen. Al zaten er heel vroeger nog wel eens pareltjes tussen.
Maar die zogenaamde hosselbazen allemaal daar die één keer in de maand naar de plaatselijke kroeg gaan.
Dealquote:
ohquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yvonne heeft gisteren de honours voor mij waargenomen, ik heb vanmorgen lopen deleten
Ja, maar in feite was afcajos gewoon een puisterig kneusje die al rood werd als een meisje hem aanspreek.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach de hosselverhalen van afcajos waren altijd vermakelijk
De verhalen die er nu zijn die zijn echt om te huilen
Ik wil dat flesje met een rietje tussen je borsten vandaan drinken danquote:
WhatsTheSecret ik had een supergoede band met haar totdat het foto! gegeil weer begon. Het is dat ik Stijn nu weer terug heb maar anders...quote:
Nee dus, heb hem gemeet met wat andere, het is echt een toffe gastquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar in feite was afcajos gewoon een puisterig kneusje die al rood werd als een meisje hem aanspreek.
En ik giet het uit over je hoofd en lik het op.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil dat flesje met een rietje tussen je borsten vandaan drinken dan
Dat bedoel ik, zogenaamde hosselbazen doen niet aan internetmeets.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dus, heb hem gemeet met wat andere, het is echt een toffe gast
Dealquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik giet het uit over je hoofd en lik het op.
ohw was dat een 'ze'quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WhatsTheSecret ik had een supergoede band met haar totdat het foto! gegeil weer begon. Het is dat ik Stijn nu weer terug heb maar anders...
Ik zal het Yvonne even vragen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zal geen ban krijgen. Ik ben het lievelingetje van de crew.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zogenaamde hosselbazen doen niet aan internetmeets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |