Kaart:quote:"Yet another sprinters' stage. After all, Christian Prudhomme and I want to make sure there is something for everyone. But will the winner in Saint-Quentin be able to triumph in Metz too? One thing is for sure. This is another beautiful stage, with a start which celebrates the Coteaux Champenois, and a 207.5 km course devoid of tough climbs but full of nostalgia, since it comes near the Lac de Madine, where the Grand Prix des Nations used to be held. But once in Metz, all eyes will be set upon the famous "blue line" of the Vosges, where La Planche des Belles Filles awaits the peloton tomorrow..."
Hij stond daar rustig op een nieuw wiel te wachten, die heeft het overleefd volgens mij.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:44 schreef freaky40 het volgende:
Dan nu maar alle ballen op Hoogerland. Of is hij ook weer gevallen?
Hij zat er wel bij, wachtend op een nieuw wiel/fiets, maar volgens mij zonder veel erg.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:44 schreef freaky40 het volgende:
Dan nu maar alle ballen op Hoogerland. Of is hij ook weer gevallen?
'Valt' me al weer mee dan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij stond daar rustig op een nieuw wiel te wachten, die heeft het overleefd volgens mij.
"Ja maar boehoe, we willen de Tour op kunstmatige wijze 'spannend' houden tot de laatste rit, boehoe".quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:07 schreef marcodej het volgende:
Gewoon de eerste dagen een Alpenetappe plannen, dan zijn er iig verschillen gemaakt.
Meer dan de helft van het peloton lag daar, dus van een klein beetje pech mag je wel spreken. Neemt niet weg dat het wel opvallend is dat de hele ploeg op z'n minst opgehouden werd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:45 schreef TLC het volgende:
Hadden Gesink, Mollema en Kruijswijk beter niet verspreid door het peleton kunnen zitten ?
Nu is de tour ook niet onwijs spannend meer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:46 schreef Zelva het volgende:
[..]
"Ja maar boehoe, we willen de Tour op kunstmatige wijze 'spannend' houden tot de laatste rit, boehoe".
Je weet dat er maar een mannetje of 60 door konden? Dat je dus verspreid over tweederde van het peloton nog niet goed zat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:45 schreef TLC het volgende:
Hadden Gesink, Mollema en Kruijswijk beter niet verspreid door het peleton kunnen zitten ?
De groep die er niet bij zat zou de Tour toch niet winnen joh. Top 10 is haast ongewijzigd toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu is de tour ook niet onwijs spannend meer.
Movistar en Vacansoleil waren ook collectief de sjaak.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:46 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Meer dan de helft van het peloton lag daar, dus van een klein beetje pech mag je wel spreken. Neemt niet weg dat het wel opvallend is dat de hele ploeg op z'n minst opgehouden werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |