Joa, gezien. Eerste helft was niet veel aan. Tweede helft heb ik mooie dingen van Tadic en Chadli gezien. Ze waren hongerig 14.gifquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb jij gekeken gisteren, Twente? Was het nog wat?
Hongerigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joa, gezien. Eerste helft was niet veel aan. Tweede helft heb ik mooie dingen van Tadic en Chadli gezien. Ze waren hongerig 14.gif
Wat is er mis?quote:
4-0 voor op dat moment en ze wilden meer, dat zie ik al een goed teken. Vorig jaar vond Twente het vaak wel best bij 2-0 of 3-0.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HongerigTegen een ploeg welke 2x per week traint en Twente als de grootste tegenstander ooit zag
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Elia wel met de dag stoerder worden hoorFuck Narsingh ik wil Elia.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geer blijft stijve tepels krijgen bij het zien van elia.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Hij maakte zich vandaag ook zorgen om Nederland hoor en dan voornamelijk de politieke situatie.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]Geer is wel erg druk bezig met evangeliseren
Staat wel met stip op 1 omquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij maakte zich vandaag ook zorgen om Nederland hoor en dan voornamelijk de politieke situatie.
Ik blijf steeds kijken naar het gifjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ik toen ik hoorde dat je unbanned was Stijn.
Die gif!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ik toen ik hoorde dat je unbanned was Stijn.
Ben niet alleenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ranja als diehard wielrenfan vertrouw ik momenteel ook niet alleen op de weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |