Joa, gezien. Eerste helft was niet veel aan. Tweede helft heb ik mooie dingen van Tadic en Chadli gezien. Ze waren hongerig 14.gifquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb jij gekeken gisteren, Twente? Was het nog wat?
Hongerigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joa, gezien. Eerste helft was niet veel aan. Tweede helft heb ik mooie dingen van Tadic en Chadli gezien. Ze waren hongerig 14.gif
Wat is er mis?quote:
4-0 voor op dat moment en ze wilden meer, dat zie ik al een goed teken. Vorig jaar vond Twente het vaak wel best bij 2-0 of 3-0.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HongerigTegen een ploeg welke 2x per week traint en Twente als de grootste tegenstander ooit zag
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Elia wel met de dag stoerder worden hoorFuck Narsingh ik wil Elia.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geer blijft stijve tepels krijgen bij het zien van elia.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Hij maakte zich vandaag ook zorgen om Nederland hoor en dan voornamelijk de politieke situatie.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]Geer is wel erg druk bezig met evangeliseren
Staat wel met stip op 1 omquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij maakte zich vandaag ook zorgen om Nederland hoor en dan voornamelijk de politieke situatie.
Ik blijf steeds kijken naar het gifjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ik toen ik hoorde dat je unbanned was Stijn.
Die gif!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ik toen ik hoorde dat je unbanned was Stijn.
Ben niet alleenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ranja als diehard wielrenfan vertrouw ik momenteel ook niet alleen op de weg.
Toch vertrouw ik je nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben niet alleen, maar nu wel echt weg
Sjek de hosselbaas op twitter.twitter:jack_afc1895 twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 17:54:02hoi Mandy, Gefeliciteerd. Jack reageer retweet
Geef me de kans en ik ga losquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:03 schreef Doublepain het volgende:
Etappe 6 Épernay - Metz #6 Slachtveld der Nederlanders
Etappe 6 Épernay - Metz #5 Sagan wint
Etappe 6 Épernay - Metz - en weer vallen #4
Je kon het niet laten hé?
Duurt minstens 20 seconden bij die anderen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je geeft anderen niet eens een kans
Ach gossie.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je geeft anderen niet eens een kans
Ik gok dat je een extra pagina open hebt waar je alleen opt invoeren hoef te drukken? Am I right?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duurt minstens 20 seconden bij die anderen.
Hij wilt graag jouw niveau benaderen. Doet aardig zijn best. Volgens mij is hij ook een jaartje of 13, kunnen jullie een keer meeten enzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar maakt Dubbelpeen eigenlijk een probleem over
Viel me op, niet ongrust worden, rustu manquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar maakt Dubbelpeen eigenlijk een probleem over
Vaak wel. Maar bij die slakken in het TDF-Forum heeft dat niet gehoevenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik gok dat je een extra pagina open hebt waar je alleen opt invoeren hoef te drukken? Am I right?
Hehe was wennen dat je me weer niet mag..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij wilt graag jouw niveau benaderen. Doet aardig zijn best. Volgens mij is hij ook een jaartje of 13, kunnen jullie een keer meeten enzo.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vaak wel. Maar bij die slakken in het TDF-Forum heeft dat niet gehoeven
Ik meet niet met PSV'ers.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij wilt graag jouw niveau benaderen. Doet aardig zijn best. Volgens mij is hij ook een jaartje of 13, kunnen jullie een keer meeten enzo.
Als je maar weet dat bij liveuitslagen en VI topics concurrentie hebtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vaak wel. Maar bij die slakken in het TDF-Forum heeft dat niet gehoeven
Huh? Ik mag toch hopen dat je niet de 16 bent gepasseerd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hehe was wennen dat je me weer niet mag..
Ik geef anderen de kans als ik moe ben hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je maar weet dat bij liveuitslagen en VI topics concurrentie hebt
Komt door mijn BMI ui zeker? Zal ik em terug doen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Huh? Ik mag toch hopen dat je niet de 16 bent gepasseerd.
nu pak je em weerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef anderen de kans als ik moe ben hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |