quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:15 schreef Caland het volgende:
Tour de france is weer voorbij voor de nederlanders.
Het was echt een serieuze vraag. Ik krijg af en toe het idee dat je nog jonger bent dan Stijntje, vandaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja en mij de schuld geven is volwassen zeker?
Alsof een Nederlander ooit gaat winnenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:15 schreef Caland het volgende:
Tour de france is weer voorbij voor de nederlanders.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was echt een serieuze vraag. Ik krijg af en toe het idee dat je nog jonger bent dan Stijntje, vandaar.
Als je gewoon terugleest, dan zie je dat iemand anders over PSV begon terwijl het over Luka ging.quote:
Ik stel gewoon een vraag aan je, waar heb je het nou overquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Als je gewoon terugleest, dan zie je dat iemand anders over PSV begon terwijl het over Luka ging.
Aah ok, nog even doorwerken voor mij, dan 2 uur naar huis rijden en dan zal ik mijn eerste op jou drinkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij deze proost ik m'n 1e op donraja
Rustigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had niet door dat Knut daarom zo blij was...
inb4 een tourliefhebber ''helemaal niet''quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker op zo'n mooie dag als vandaag
SNIPER RIFLE LADEN EN OP WACHT LIGGEN!quote:
[InsertKrijsendemenigte]quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
SNIPER RIFLE LADEN EN OP WACHT LIGGEN!
ALLAHU AKHBAR! *PIEW PIEW!*quote:
Joa, gezien. Eerste helft was niet veel aan. Tweede helft heb ik mooie dingen van Tadic en Chadli gezien. Ze waren hongerig 14.gifquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb jij gekeken gisteren, Twente? Was het nog wat?
Hongerigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joa, gezien. Eerste helft was niet veel aan. Tweede helft heb ik mooie dingen van Tadic en Chadli gezien. Ze waren hongerig 14.gif
Wat is er mis?quote:
4-0 voor op dat moment en ze wilden meer, dat zie ik al een goed teken. Vorig jaar vond Twente het vaak wel best bij 2-0 of 3-0.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HongerigTegen een ploeg welke 2x per week traint en Twente als de grootste tegenstander ooit zag
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Elia wel met de dag stoerder worden hoorFuck Narsingh ik wil Elia.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geer blijft stijve tepels krijgen bij het zien van elia.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Hij maakte zich vandaag ook zorgen om Nederland hoor en dan voornamelijk de politieke situatie.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]Geer is wel erg druk bezig met evangeliseren
Staat wel met stip op 1 omquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij maakte zich vandaag ook zorgen om Nederland hoor en dan voornamelijk de politieke situatie.
Ik blijf steeds kijken naar het gifjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ik toen ik hoorde dat je unbanned was Stijn.
Die gif!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ik toen ik hoorde dat je unbanned was Stijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |