quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Den Bosch is best mooi. Er is alleen geen kanker te doen. Nooit niet.
Steven denkt: Alleen Amsterdam.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:54 schreef stevenmac26 het volgende:
den bosch is een kutdorp en rotterdam een tyfusstad
Ruimte volop in Rotterdamquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nja ik heb het over wonen, de mensen, ruimte, minder criminaliteit enz
Bazen gquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ruimte volop in RotterdamZijn maar weinig steden waar je zoveel m2 per euro krijgt. Criminaliteit heb ik geen last van omdat ik zelf crimineel ben.
En mensen met de zachte g
Genoeg te doen. Vooral met carnaval is het helemaal volquote:
Zo jammer dit. Ik maak het uit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:54 schreef stevenmac26 het volgende:
den bosch is een kutdorp en rotterdam een tyfusstad
Ja godver staat die post er net voorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bazen g
[..]
Genoeg te doen. Vooral met carnaval is het helemaal vol
Maar ik moet mijn sneltrein maar eens halen.
Breda. Is ook wat meer te beleven.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:01 schreef RensAjacied het volgende:
Welke stad in Brabant is dan nog het mooiste dan? Den Bosch is qua uiterlijk en historie dan nog wel de mooiste. Tilburg en Eindhoven
Den Bosch is het enige wat nog een beetje op een stad lijkt en Breda ook inderdaadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:01 schreef RensAjacied het volgende:
Welke stad in Brabant is dan nog het mooiste dan? Den Bosch is qua uiterlijk en historie dan nog wel de mooiste. Tilburg en Eindhoven
Roosendaal.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:01 schreef RensAjacied het volgende:
Dat is het dus juist, ze hebben geen mooie steden. Terwijl wij goud geld verdienden aan de overkant van de zee liepen ze daar met hun klauwen in een volgezeken kruik te wroeten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:01 schreef RensAjacied het volgende:
Geen gezeur, geen gezeik, alle joden naar Moerdijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Brabant heeft anders wel spannende dorpjes, denk bijvoorbeeld aan Moerdijk.
Het is koud, het is guur...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen gezeur, geen gezeik, alle joden naar Moerdijk.
Mooi dagje was dat.
Depay komt toch uit Eindhoven, is niet echt een big city, beetje raar ditquote:
Depay komt uit Snotjedamquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Depay komt toch uit Eindhoven, is niet echt een big city, beetje raar dit
Uit de Sparta jeugd ja?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |