Hoezo niet naar Eindhoven?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vrienden, ik ben even naar Den Bosch
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [img=300http://www.duurzameenergi(...)entraal_station.jpg][/img]
Den Bosch.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ] [img=300http://www.duurzameenergi(...)centraal_station.jpg[/img]
te ver reizen voor hemquote:
Je moet toch wat als je zelf in zo'n pauperdorp woont.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vrienden, ik ben even naar Den Bosch
Mja, van die overbezorgde ouders word ik ook wel een beetje moe. Daarentegen geloof ik wel in individueel(er) onderwijs.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Loop 1 dag mee op een basisschool Knut. Tegenwoordig zijn er gemiddeld 3 aparte klassen omdat ouders eisen dat hun kinderen hoogbegaafd zijn en zich daarom niet kunnen motiveren of ADHD die het veroorzaakt.
nein, hoezo?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:51 schreef RensAjacied het volgende:
Stijn even een vraagje, voor mij wel intersessant. Ken je toevallig LCKV?
Op winkelen na overtreft het Rotterdam makkelijkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je zelf in zo'n pauperdorp woont.
ga snel voor je bus vertrektquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op winkelen na overtreft het Rotterdam makkelijk
Nee sorry.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laat maar dan, LCKV doet aan jeugdvakanties etc. Ben 1 keer 1 week naar Terschelling geweest met een vriend van mij die contacten had in Leiden. Zaten we daar als boeren tussen allemaal gasten uit Leiden en Leiderdorp. Wel chille gasten hoor, moest even aan accent wennen maar zij ook aan die van mijn vriend. Mij vonden ze een minder raar accent hebben :p.quote:
Leidse Christelijke Korfbal Vereniging?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laat maar dan, LCKV doet aan jeugdvakanties etc. Ben 1 keer 1 week naar Terschelling geweest met een vriend van mij die contacten had in Leiden. Zaten we daar als boeren tussen allemaal gasten uit Leiden en Leiderdorp. Wel chille gasten hoor, moest even aan accent wennen maar zij ook aan die van mijn vriend. Mij vonden ze een minder raar accent hebben :p.
Zo doende ken ik ook wel wat jongeren uit Leiden. Maar jij bent dus niet bekend met LCKV.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Den Bosch is best mooi. Er is alleen geen kanker te doen. Nooit niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:54 schreef stevenmac26 het volgende:
den bosch is een kutdorp en rotterdam een tyfusstad
Daarom is het ook een dorpquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Den Bosch is best mooi. Er is alleen geen kanker te doen. Nooit niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |