Geo?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:48 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb overigens ook een oproep gehad van een bepaalde user om een bepaald ander bijna jubilerend topic eens op te zoeken, wie nog meer?
Zou heel dom zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:48 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb overigens ook een oproep gehad van een bepaalde user om een bepaald ander bijna jubilerend topic eens op te zoeken, wie nog meer?
Ja als je 2 keer een pass over 5 meter goed geeft kan je naar Real.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zat er al een tijdje aan te komen toch?
Die heeft een ban daaromquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou ik een DM van een PSV-er krijgen
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja als je 2 keer een pass over 5 meter goed geeft kan je naar Real.
Als je 200x een pass geeft over 50 meter, doe je toch ook iets niet goed...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]![]()
Alleen doet Modric dat niet 2x maar 200x en niet 5 maar 50 meter
Op de stropdas, gewoon balletje naar spits en die kopt hem zo in..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je 200x een pass geeft over 50 meter, doe je toch ook iets niet goed...
Goeie speler maar wordt toch hoogstwaarschijnlijk bankzitter bij Real, Ronaldo heeft een werker achter zich nodig en Ozil is beterquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]![]()
Alleen doet Modric dat niet 2x maar 200x en niet 5 maar 50 meter
Khedira erachter met Ozil en Modrid ervoor kan juist wel. Maar dan valt Xabi af.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeie speler maar wordt toch hoogstwaarschijnlijk bankzitter bij Real, Ronaldo heeft een werker achter zich nodig en Ozil is beter
Ja dat gaat gebeurenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Khedira erachter met Ozil en Modrid ervoor kan juist wel. Maar dan valt Xabi af.
Nee daarom begrijp ik die aankoop niet zo, zoals zo vaak bij Real, die kopen op naam zonder te kijken wat ze echt nodig hebbenquote:
Alonso - Ozil - Khedira - Sahin - Kakaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeie speler maar wordt toch hoogstwaarschijnlijk bankzitter bij Real, Ronaldo heeft een werker achter zich nodig en Ozil is beter
Enige wat ze nodig hebben is 1 verdediger en ze zijn compleet. Maar elk jaar moeten ze wel een paar 'dure' aankopen doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee daarom begrijp ik die aankoop niet zo, zoals zo vaak bij Real, die kopen op naam zonder te kijken wat ze echt nodig hebben
Die Sahin heeft nauwelijks meegedaan, zonde!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alonso - Ozil - Khedira - Sahin - Kaka
Nu dan Modric en ze willen ook nog Silva, wordt druk daar op het middenveld (ervanuit gaande dat Diarra inderdaad naar de Serie A vertrekt)
Lijkt wel een beetje op PSV he.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Enige wat ze nodig hebben is 1 verdediger en ze zijn compleet. Maar elk jaar moeten ze wel een paar 'dure' aankopen doen.
Wel belangrijker dan V/d Vaart hij scoort enkel wat minder.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:59 schreef GGMM het volgende:
Snap dat niet dat ze Modric halen. Zo goed was hij vorig seizoen nou ook weer niet toch?
Tja, dat is iemand al snel.quote:
PSV heeft ook een keer een speler gekocht.quote:
O want PSV doet dat alleen en andere clubs niet.. Juistquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV heeft ook een keer een speler gekocht.
Zanka ook een aanvaller?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze hebben verdedigers nodig maar kopen Narsingh terwijl ze daar al genoeg spelers hebben.
Oh ja, die Tweet. Wat een onzin.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:04 schreef Doublepain het volgende:
Rik Elfrink @RikElfrink
Mensen die #PSV een koopclub noemen, begrijpen niet dat ze vorig jaar maar voor 5 miljoen geďnvesteerd hebben. De rest is geherinvesteerd.
'Die heeft geen plaat voor zijn kop, maar gewoon een hele bunker voor de taas.'quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:04 schreef Doublepain het volgende:
Rik Elfrink @RikElfrink
Mensen die #PSV een koopclub noemen, begrijpen niet dat ze vorig jaar maar voor 5 miljoen geďnvesteerd hebben. De rest is geherinvesteerd.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:04 schreef Doublepain het volgende:
Rik Elfrink @RikElfrink
PSV Watcher van EDquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke kankermongool plaatst die tweet dan.
Nee: als er een speciaal topic voor is, wie plaatst het dan hier. (Om vervolgens te klagen dat er een speciaal topic voor is)...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV Watcher van ED
https://twitter.com/#!/RikElfrink
Hey jullie begonnen over PSV, ik niet hoor..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee: als er een speciaal topic voor is, wie plaatst het dan hier. (Om vervolgens te klagen dat er een speciaal topic voor is)...
'Maar jullie begonnen'quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey jullie begonnen over PSV, ik niet hoor..
Ja en mij de schuld geven is volwassen zeker?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
'Maar jullie begonnen'
Serieus, hoe oud ben je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |