Komt goed uit want dan is de eerste speeldronde.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:29 schreef RensAjacied het volgende:
Kan ik 12 augustus wel gaan rellen, 2 weken ban maakt dan niks uit
Voor mijzelf het verneukt nuquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar houden ze lekker rekening mee kneus
Ik ben er dan ook al nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Komt goed uit want dan is de eerste speeldronde.
Denk aan je hart manquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
MDMA kristallen, strip ritalin en een grammetje sos. Moet helemaal goedkomen.
Volgende week van zaterdag t/m vrijdag ook nog eens vierdaagsefeesten. Zal wel weer tegen een rooie gaan kosten.
Watquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
Volgende week van zaterdag t/m vrijdag ook nog eens vierdaagsefeesten. Zal wel weer tegen een rooie gaan kosten.
Gezond, lekkerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
Vorig jaar ook eerste paar wedstrijden gevolgd in Kreta. Mooi joh met die kale Engelsen voetbal kijken. Zoveel respect hebben ze daar voor Ajax. Een of andere manier is Utrecht ook een hele populaire club daarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Komt goed uit want dan is de eerste speeldronde.
Ritalinquote:
Slik ik ook voor mijn ADHD, maar andere kopen het van mij die kunnen daarmee los op gaanquote:
Dit denken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
12 augustus lekker zondagje.
12:30 Feyenoord onderuit bij Kutrecht
14:30 Eerste wedstrijd van Sliske
16:30 Ajax tegen de Alkmaardertjes
Ja ik heb het ook gesnoven en werd er rustig van, wat is dat dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Slik ik ook voor mijn ADHD, maar andere kopen het van mij die kunnen daarmee los op gaan. Snuiven ze die shit op
Ik krijg ze gewoon gratis van mij ADD maatje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Slik ik ook voor mijn ADHD, maar andere kopen het van mij die kunnen daarmee los op gaan. Snuiven ze die shit op
Was gewoon de coke die nog in je neus zat en er door kwam.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook gesnoven en werd er rustig van, wat is dat dan?
Ik heb het zelf uit die strip gehaald en fijn gemaaktquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was gewoon de coke die nog in je neus zat en er door kwam.
Het voetbal begint langzaam maar zeker weer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom gaan die topics de laatste tijd zo onmogelijk hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |