Omdat we al genoeg gezeik hebben gehad daarover de afgelopen weekquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo? Mogen we dus niks meer zeggen anders gaan ze hier klagen?![]()
Waz met hun
Maar de oorzaak is niet de SC, maar hunzelf.. Dus dat ze dan op ons gaan zeiken dat zij in de fout zijn.. Slaat nergens op..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat we al genoeg gezeik hebben gehad daarover de afgelopen week
Hmf
Kapi
Stinho
Sjaak
Stylo
Geo
Rens
Moet ik doorgaan met de lijst van mensen met een ban
Nee, ik probeer het gewoon gezellig te houden hierquote:
Gewoon inleveren met de tekst: 'Ik heb vakantie, kankerlul'quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme ik moet nog 1 zo'n kuttaakje afronden en ben er al dik 3 uur mee bezigVoelt echt weer als laatste blokuur voor de zomervakantie. Heb zin om die hele schijtadm zo de haven in te kieperen.
Ja maar hier gaan posten wat een kuttopic en mongolen het zijn en blabla brengt de aandacht weer hierheenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar de oorzaak is niet de SC, maar hunzelf.. Dus dat ze dan op ons gaan zeiken dat zij in de fout zijn.. Slaat nergens op..
Dit soort dingenquote:
Niet bij nagedacht. Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar hier gaan posten wat een kuttopic en mongolen het zijn en blabla brengt de aandacht weer hierheen
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon inleveren met de tekst: 'Ik heb vakantie, kankerlul'
Van mij raak je nooit af.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat we al genoeg gezeik hebben gehad daarover de afgelopen week
Hmf
Kapi
Stinho
Sjaak
Stylo
Geo
Rens
Moet ik doorgaan met de lijst van mensen met een ban
Steven heeft altijd gelijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet bij nagedacht. Je hebt gelijk.
Dat wel jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:42 schreef Caland het volgende:
We beginnen wel een beetje een naam te krijgen he. Zijn wij ook het toffe groepje, zoals vroegah op de middelbare?
Hmm, temptingquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon inleveren met de tekst: 'Ik heb vakantie, kankerlul'
Het is alweer voorbijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:45 schreef DonRaja het volgende:
Zijn jullie weer slachtoffers aan het maken in andere topics, stelletje schavuiten
Van zoiets verdenk je mij toch niet?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:45 schreef DonRaja het volgende:
Zijn jullie weer slachtoffers aan het maken in andere topics, stelletje schavuiten
Neh, viel mee, was een controversieel onderwerp, dus als iemand het er hier over heeft is niet zo gek, dat iedereen daar vervolgens z'n mening geeft ook niet zo, alleen we hebben een naam gekregenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:45 schreef DonRaja het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |