SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Babybadje voor Dries
[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2012 16:25:04 ]
Zwarejongenz zijn toch Amsterdams?quote:
Wat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:24 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM je mag in dat topic gewoon die mod in het openbaar afkraken. Wat een debiel is dat man.
Nee manquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zwarejongenz zijn toch Amsterdams?
Een of andere ruzie weer in ONZ. Slaat nergens op gaat over die turk die is vermoord. Gaat die mod daar grappig over doenquote:
link?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een of andere ruzie weer in ONZ. Slaat nergens op gaat over die turk die is vermoord. Gaat die mod daar grappig over doen. GGMM probeert het weer met nette woorden te afwijzen maar van mij mag hij ook een keer los gaan.
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Noem je dat een ruzie?Dan snap ik wel ineens waarom het VBL gebeuren een rel wordt genoemd.
Dom volk dat er rond loopt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Noem je dat een ruzie?Dan snap ik wel ineens waarom het VBL gebeuren een rel wordt genoemd.
Succes met je ban he Rensquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daarom ze zijn niet veel gewend, toch maar even die mod aanspreken. Best een debiel is dat.
Advies topics zijn altijd leuke troll topicsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:33 schreef RensAjacied het volgende:
ONZ sommige topics zijn geniaal maar de mensen die daarop reageren
Nee, dat heet dan een crewbashquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mag je niet openbaar een mod afkraken. Bij deze is die gast een top kerel!
Kwam ik ook achter toen ik mening gaf over een mod hier die al gestopt isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, dat heet dan een crewbash
Kost je 2 weken
Dat wist ik serieus nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, dat heet dan een crewbash
Kost je 2 weken
Hoezo? Mogen we dus niks meer zeggen anders gaan ze hier klagen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Ga nou niet hier vertellen wat je van mensen daar vindt
Straks krijgen we weer gezeur
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Ga nou niet hier vertellen wat je van mensen daar vindt
Straks krijgen we weer gezeur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |