Warriorsquote:
Zat bij TBC met 3v3 en 2v2 bij de top 10 %quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
WarriorsIk heb/had zelf een undead arms/prot warrior.
Puur pve trouwens, dankzij m'n trage draadloze internet faalde ik keihard in pvp
Ik wel 6 jaar geleden of zo maar kon het niet opbrengen te 'moeten' spelen op momenten dus niet lang volgehouden.quote:
Warcraft 2/3 wel veel gespeeld samen met een vriend. Helaas was ik er niet heel goed in maar deze spellen staan wel helemaal los van WoW.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:28 schreef Smoofie het volgende:
Rens is nog jong, net zoals 422.
Die kennen deze epische momenten niet:
Ik speelde CoD1 en BF1942 toen mijn klasgenootjes RS speeldequote:Op donderdag 5 juli 2012 16:29 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn tijden waren Runescape![]()
![]()
En begin dit jaar Minecraft![]()
DIe cinematics, toen ik ze 10 jaar geleden zag waren echtquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Warcraft 2/3 wel veel gespeeld samen met een vriend. Helaas was ik er niet heel goed in maar deze spellen staan wel helemaal los van WoW.
Harde boi hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zat bij TBC met 3v3 en 2v2 bij de top 10 %
BF1942quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik speelde CoD1 en BF1942 toen mijn klasgenootjes RS speelde.
Ja zeker maar online was Warcraft 3 voornamelijk vet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DIe cinematics, toen ik ze 10 jaar geleden zag waren echt
Ja je had de MOHAA personen en de COD1 personen. Ik was dat laatste. TOen was COD nog echt een PC game en leuk....met gratis "dlc"... itt nu. CoD4 was the end of an eraquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
BF1942
Speelde ook veel Rune in die tijd, en MOHAA
Ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:32 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen die ook maar ooit Habbo Hotel speelde
Ofc, maar toen was ik nog niet super in online RTS. Pas met Zero hour en Dawn of War kwam dat bij mij op gang.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja zeker maar online was Warcraft 3 voornamelijk vet.
Is nog steeds actief vorig jaar nog even mee begonnenquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ofc, maar toen was ik nog niet super in online RTS. Pas met Zero hour en Dawn of War kwam dat bij mij op gang.
COD2 schijnt de beste allertijden in de serie te zijn. Ik weet het niet, nooit gespeeldquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja je had de MOHAA personen en de COD1 personen. Ik was dat laatste. TOen was COD nog echt een PC game en leuk....met gratis "dlc"... itt nu. CoD4 was the end of an era
RTCW: Enemy Territory?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik speelde vroeger wel veel Enemy Territory voor de rest zijn al die COD titels het zelfde voor mij.
Ik wel, en neen, CoD4 was het allerbeste. CoD1 en CoD2 gedeelde 2e plek.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
COD2 schijnt de beste allertijden in de serie te zijn. Ik weet het niet, nooit gespeeld
quote:Bierbrouwer Jupiler verbindt zich de komende drie jaar als partner van Ajax, met een intentie voor nog twee jaar. Het biermerk, dat onderdeel uitmaakt van het concern InBev, neemt daarmee de plaats in van Amstel.
Activiteiten
Jupiler is geen onbekende in de voetbalwereld. Het merk sponsort de eerste divisie al in Nederland, maar promoveert met het partnerschap met Ajax meteen naar de absolute top in de eredivisie.
Naast een financiële bijdrage wil Jupiler zich ook ontplooien op het gebied van supportersactiviteiten rondom Ajax.
Ajax moest op zoek naar een nieuwe partner, doordat Amstel het contract niet wilde verlengen. De Amsterdamse bierbrouwer bouwt de sponsoring in de sport af.
Google says yes. Met al die skills die je moest oplevelen via sterren tot 5 van engineering tot over een afstand schieten en het behalen van het doel in het level.quote:
Quake doe ik nog weleens op www.Quakelive.comquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:36 schreef Smoofie het volgende:
Ut2004 ook tijdens gespeeld, dat was pas baas, zulke snelle gameplay. Quake nog.
UT2004 had als eerste voertuigen toch? Ik herinner me dat ik meteen online ging, in zo'n buggy ging zitten, beetje rijden en schieten, wil ik wel es weten wat rechtermuis deed: klappen er zo twee zeisen uit en onthoofdde ik meteen een enemy. Dat was m'n eerste killquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:36 schreef Smoofie het volgende:
Ut2004 ook tijdens gespeeld, dat was pas baas, zulke snelle gameplay. Quake nog.
Ja kloptquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
UT2004 had als eerste voertuigen toch? Ik herinner me dat ik meteen online ging, in zo'n buggy ging zitten, beetje rijden en schieten, wil ik wel es weten wat rechtermuis deed: klappen er zo twee zeisen uit en onthoofdde ik meteen een enemy. Dat was m'n eerste kill
Echt joh? Ownde hij mensen zonder hacksquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
Vriend van mij was hier super goed in. Daarna had hij hier fucking goede hacks voor en ownde toen zo hard
Ik vond Tokara Forest zo'n ontzettende bazenmap, niet normaalquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ut2004 met Invasion RPG of van die Highway maps was echt.
In een container ja!quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:40 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb nog UT gespeeld met een paar fokkers
Had iemand zelfs een FOKkamer gemaakt waar we elkaar konden killen
C&C is gaaf, maar generals vind ik tegenvallen. met voorgaande series kon je meer bouwen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik speel nu nog regelmatig C&C Generals (zonder ZH) met een kameraad. Via Hamachi (virtuele LAN) samen tegen 4 brutal computers op de map Twilight Flame
DOwnload de AI modquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik speel nu nog regelmatig C&C Generals (zonder ZH) met een kameraad. Via Hamachi (virtuele LAN) samen tegen 4 brutal computers op de map Twilight Flame
wat is frostbite?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:43 schreef Smoofie het volgende:
Generals 2 wordt wel![]()
![]()
Gewoon remake van General met Frostbite engine
ja die van mij dus ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn kennis van games is echt 15 jaar terug blijven hangen of zo.
Je moeder vond dat die grappen 10 jaar geleden al niet meer konden.quote:
Ik speel echt alleen maar fifa onderling en af en toe een game als GTA ofzo. Daar houdt het voor mij ook wel bij op.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn kennis van games is echt 15 jaar terug blijven hangen of zo.
Die zijn wat minder slim.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
Wat is er toch mis met mensen die woorden als 'helenmaal' en 'tweeden' enzo gebruiken.
Zon? Welke zon :Squote:Op donderdag 5 juli 2012 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bah, 1,5 uur in de zon chillen
Snel terug mijn kelder in
Hier is het bewolktquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gast ik zweet kapot
[ afbeelding ]
Rest van Nederland
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gast ik zweet kapot
[ afbeelding ]
Rest van Nederland
20 graden, lekker zonnetje hier, BAM!quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gast ik zweet kapot
[ afbeelding ]
Rest van Nederland
25 C lekker benauwd bewolkt hier BAM!quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
20 graden, lekker zonnetje hier, BAM!
Tussen 12:00 en 13:00 geregend voor de rest benauwd en tering warm.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gast ik zweet kapot
[ afbeelding ]
Rest van Nederland
Over 2 dagen heb je daar een antwoord op.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:08 schreef Caland het volgende:
Zal je zien dat het zaterdag de hele dag gaat regenen.
Jij bent ook al een Brabander?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:14 schreef AFCNiels het volgende:
Brabant is wel zonnig nu, maar in Oss krijg je straks de grote ontploffing des doods. Dan heb je ook weinig meer aan je zonnetje
quote:
twitter:HV_NL twitterde op donderdag 05-07-2012 om 17:14:33Oss - GRIP 2 UNIPOL Waalkade: Noodaggregaten voor koeling laten het afweten http://t.co/gtncz8Z4 #brandweer #nieuws reageer retweet
Hey dat ben ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker wijf op de achtergrond
FM kenners kennen hemquote:Paris Saint-Germain rondt volgens alle grote Franse en Italiaanse media donderdag of vrijdag de transfer van Marco Verratti af. De negentien jaar oude Italiaan heeft er vier jaar opzitten in het shirt van Pescara en werd al geruime tijd gevolgd door de Parijzenaars. Die betalen naar schatting twaalf miljoen euro aan de Serie B-club voor 'de nieuwe Andrea Pirlo'.
Ik snap heel goed dat Frank zijn ogen niet van haar af kan houden, ik heb ook moeite om het broekje omhoog te houden nu.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker wijf op de achtergrond
Als Boogard wint niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:24 schreef AFCNiels het volgende:
Als Greipel wint had Gertje alle rennners goed tot nu toe.
Die zie ik niet zo snel winnen vandaag, meer een berggeit.quote:
Hij kan nog wel eens gaan verbazen hoor. Hij is zijn vrouw al kwijt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die zie ik niet zo snel winnen vandaag, meer een berggeit.
Meestal is dat inderdaad wel een reden waardoor de prestaties omhoog schieten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij kan nog wel eens gaan verbazen hoor. Hij is zijn vrouw al kwijt.
Kanker schijnt ook te motiveren maar misschien was het wel een kut wijf.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Meestal is dat inderdaad wel een reden waardoor de prestaties omhoog schieten.
Goede aankoop, had Van Gaal hem eigenlijk weggestuurd?quote:
daten?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:36 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[ afbeelding ]
Inclusief zieke photoshop skills.
Nu tevreden?
Ziet er wel anders uit dan je fobo picquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:36 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[ afbeelding ]
Nu tevreden?
Haar niet gedaan atm, valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ziet er wel anders uit dan je fobo pic
Je wenkbrauwen ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:41 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Haar niet gedaan atm, valt wel mee hoor.
Approved.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:36 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[ afbeelding ]
Nu tevreden?
Ik zie alles in één oogopslagquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij gaat het ook helemaal analyseren?
Zaterdag geloof ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet Feyenoord deze week niet voetballen?
Yes.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:48 schreef Smoofie het volgende:
Maar je bent voorlopig approved Secret.
Ik vroeg het eerst.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:50 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Dus welke VBL user mag jou als eerst daten?
Niemand.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:50 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Dus welke VBL user mag jou als eerst daten?
Niet naarquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer, na onze date zouden we naar dit luisteren.
Zeker trots op je zijn gaat ver maar ik waardeer het zeer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:36 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[ afbeelding ]
Nu tevreden?
Ze date geen fokker hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker trots op je zijn gaat ver maar ik waardeer het zeer.
nooitquote:
Jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je nou elk liedje posten inclusief een BansheeBoy smiley?
FC Twentequote:
Ja omdat hier vrijwel nooit vrouwen komen, als ze er dan zijn dan gaan we losquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:14 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Het gaat al elke keer over mij zodra ik iets post.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:14 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Het gaat al elke keer over mij zodra ik iets post.
En ervan uitgaande dat je de persoon bent in je fobo, ben je nog mooi ook, en single!quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja omdat hier vrijwel nooit vrouwen komen, als ze er dan zijn dan gaan we los
Het is me wat hé.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
En ervan uitgaande dat je de persoon bent in je fobo, ben je nog mooi ook, en single!!.
Wat Smoofie zegt!quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
En ervan uitgaande dat je de persoon bent in je fobo, ben je nog mooi ook, en single!!.
Mannen met gezag.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zou ze tegen mods opkijken? Zou het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:18 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Mannen met gezag.![]()
Kijk eens aan. Een aanwinst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:18 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Mannen met gezag.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie dat Caland er al is
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Tegen mods opkijkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zou ze tegen mods opkijken? Zou het?
Ik stel me daar altijd iemand bij voor die in het dagelijks leven dit niet kan dus dan maar op het internet.quote:
Je hebt ons door, je bent ook nog eens slimquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:19 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik stel me daar altijd iemand bij voor die in het dagelijks leven dit niet kan dus dan maar op het internet.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet dat ik van je hou he ouwe pikkebaas.
Ik bedoel in de regel hé, je kunt best een uitzondering zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt ons door, je bent ook nog eens slim
Daarentegen ben je wel voor de mooiste club ter wereld
In dit topic zijn alleen maar uitzonderingenquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:20 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik bedoel in de regel hé, je kunt best een uitzondering zijn.
Klopt. Seizoenkaartje op Vak Z dit seizoen.
Hahaquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:20 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik bedoel in de regel hé, je kunt best een uitzondering zijn.
Klopt. Seizoenkaartje op Vak Z dit seizoen.
Zitten die daar ook allemaal?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
HahaMisschien kom je Helpmefok, Happel of Caland nog tegen
Ik sta op geel man.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
HahaMisschien kom je Helpmefok, Happel of Caland nog tegen
Denk niet dat je die wilt tegenkomen .quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:22 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Zitten die daar ook allemaal?
Iig in het stadionquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:22 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Zitten die daar ook allemaal?
Zo denken Ajacieden misschien.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:24 schreef Smoofie het volgende:
Je had beter vorig jaar een SSC kunnen hebben, dit jaar wordt het weer 6e plek ofzo.
Want de stand op de ranglijst bepaalt of je een SCC neemt. Je bent er dus zo één.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:24 schreef Smoofie het volgende:
Je had beter vorig jaar een SSC kunnen hebben, dit jaar wordt het weer 6e plek ofzo.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:24 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:25 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Zo denken Ajacieden misschien.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:25 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Want de stand op de ranglijst bepaalt of je een SCC neemt. Je bent er dus zo één.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:24 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga trouwen met de zus van mr.Stylo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Al chicks gehosseld via FOK! of blijft het bij vragen om zusjes?
Dope.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ga trouwen met de zus van mr.Stylo.
Min keer min is plus zeggen ze altijd hé.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jood met moslim, mooi toch man, laat gaan .
Ik ken alleen Happel en jou als actieve users hier.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:25 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
niet helemaal up to date geloof ik.
[..]
Want de stand op de ranglijst bepaalt of je een SCC neemt. Je bent er dus zo één.![]()
goedzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken alleen Happel en jou als actieve users hier.
Jood is + en moslim is -, waar haal je 2 minnen vandaanquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Min keer min is plus zeggen ze altijd hé.
Wel joh. Makkelijk zelfs.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:31 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, ajacieden die de afgelopen 12 jaar hebben meegemaakt kun je sowieso geen successupporters noemen
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:31 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, ajacieden die de afgelopen 12 jaar hebben meegemaakt kun je sowieso geen successupporters noemen
Toch halen ze elke keer als voorbeeld 95quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:31 schreef Smoofie het volgende:
1996 was het laatste jaar dat we echt europese top waren. 2003 was ook welquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch halen ze elke keer als voorbeeld 95![]()
Toen alle andere Europse clubs sliepen.. Lucky Ajaxquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
1996 was het laatste jaar dat we echt europese top waren. 2003 was ook wel
Het is een definitie die niet noodzakelijk bij succes hoort. Feit is wel dat als Ajax het kut doet de snelkookpan voor 50% gevuld is. Successupoorters dus. Zelfs in het kampioensjaar kwamen er op de kleinere potjes gemiddeld 33.000 man af ofzo. Dat is best treurig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Welke successen dan? Sinds 1998 bijna alleen maar kanker man.
Welke tabel? Ik geloof je niet hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is een definitie die niet noodzakelijk bij succes hoort. Feit is wel dat als Ajax het kut doet de snelkookpan voor 50% gevuld is. Successupoorters dus. Zelfs in het kampioensjaar kwamen er op de kleinere potjes gemiddeld 33.000 man af ofzo. Dat is best treurig.
Oh, wacht ik moet weer die tabel erbij halen.
Doe dat jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is een definitie die niet noodzakelijk bij succes hoort. Feit is wel dat als Ajax het kut doet de snelkookpan voor 50% gevuld is. Successupoorters dus. Zelfs in het kampioensjaar kwamen er op de kleinere potjes gemiddeld 33.000 man af ofzo. Dat is best treurig.
Oh, wacht ik moet weer die tabel erbij halen.
moddergevecht over 2 uur op het plein.quote:
Awww shit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke tabel? Ik geloof je niet hoor.
Jojoortje was ook heel dik toch?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moddergevecht over 2 uur op het plein.
Redelijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jojoortje was ook heel dik toch?
Hier toont Patje hoe hij die vrouw op brutale wijze vermoordde.quote:
wie nog meer dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wie is dit?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:37 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zwaait naar alle boelers
oh dv.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, die andere ook. Moet 5 kilo afvallen. Per been.
Groetjes terug.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:37 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zwaait naar alle boelers
Briljant die Feyenoord - PSV.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:38 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken alleen deze Ajacied
Door zijn goal tegen Ajax werden we kampioenquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:38 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken alleen deze Ajacied
Het is duidelijk dat Feyenoorders geen respect hebben voor legendes. Wel de grootste NL speler ooit!quote:
Kloon van Smoofie dus.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een voormalig lurkende gebruiker welke voor Smoofie zijn charme is gevallen.
jaap stam was groter.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat Feyenoorders geen respect hebben voor legendes. Wel de grootste NL speler ooit!
111 kilo maarquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat Feyenoorders geen respect hebben voor legendes. Wel de grootste NL speler ooit!
Die massaverkrachter? http://www.dailymotion.co(...)saverkrachting_sportquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blijft een beetje makkelijk dit hij heeft gewoon netjes zijn excuses aangeboden dus niks aan de hand.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Grootste massaverkrachter en moordenaar tegelijk. Die was al afgebrand op zijn 29e ofzo.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijft een beetje makkelijk dit hij heeft gewoon netjes zijn excuses aangeboden dus niks aan de hand.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Tot op de dag van vandaag niet eens. De lafaard.
Ja, je was sarcastisch.
quote:
Volgens mij vroeg ze er ook nog om, dus die excuses waren meer dan genoeg, misschien een beetje overdreven zelfs.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijft een beetje makkelijk dit hij heeft gewoon netjes zijn excuses aangeboden dus niks aan de hand.
Welke vrouw niet vraag je je bijna af. Maar het blijft een voorbeeldfiguur he... Als iedereen deed wat hij nodig achtte zou het menselijk ras snel uitsterven.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg ze er ook nog om, dus die excuses waren meer dan genoeg, misschien een beetje overdreven zelfs.
Hebben die ook allemaal vrouwen vermoord?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kluivert was een echte trendsetter. Na hem zijn er velen in zijn voetsporen getreden. Ribery, Van Persie, Rooney, Ronaldo, Cole etc. Hij is in goed gezelschap
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben die ook allemaal vrouwen vermoord?
Vast wel, maar dat is door de illuminati en HMF uit de publiciteit gehouden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben die ook allemaal vrouwen vermoord?
Oneerbiedig?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:55 schreef Smoofie het volgende:
Flikkers zijn jullie, zo oneerbiedig tegen Kluivert, de beste spits ooit. Kut kakkerlakken!
Ik peer hem hierdoor/.
Wat een vermoeiend stuk zeg. Straks gaat ze haar opa en oma nog beschrijven. Helemaal haar goed recht overigens maar ik heb geen zin om verder te lezen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:51 schreef Caland het volgende:
http://maartentrompadvoca(...)an-kluivert-vertelt/
Dit is wel leuk leesvoer wat dat aangaat, geeft toch een mooi kijkje in de bekrompen geest van 'Patje'
Wat dan? Alleen joden maken zich druk om sterren enzo, oude gewoontes.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:59 schreef Doublepain het volgende:
Caland is druk bezig om iets op te zoeken
Die is mooi.. Sowieso kut Ajaxquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat dan? Alleen joden maken zich druk om sterren enzo, oude gewoontes.
Ik voel me geen Rotterdammer. Simpelweg omdat ik dat niet ben.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar Caland jij als Nijmegenaar voelt je een echte Rotterdammer toch? Word jij ondanks dat gevoel niet helemaal gek van plat Rotterdams bij voornamelijk vrouwen? Zo'n Leotien van Morssel of die zwemster dat is toch verschrikkelijk
Doe dan gelijk ff css bijquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Thank you for your recent purchase on Steam.
Command and Conquer: Tiberium Wars
3.74 EUR
Command and Conquer: Kane's Wrath
3.74 EUR
7,50 voor die 2 spellen, niks mis mee.
Tinus komt vanavond bij tour du jour geloof ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar Caland jij als Nijmegenaar voelt je een echte Rotterdammer toch? Word jij ondanks dat gevoel niet helemaal gek van plat Rotterdams bij voornamelijk vrouwen? Zo'n Leotien van Morssel of die zwemster dat is toch verschrikkelijk
Ja met die paardenbek van hier tot ginder al is dat weer Dordrechts dacht ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tinus komt vanavond bij tour du jour geloof ik.
Je bedoelt die zwemster van toppie joppie?
Ik ook alleen al in geen jaren een shooter gespeeld ik durf niet.quote:
Daarom keek hij ook altijd naar de grond, verklaard een hoop.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wie weet kwam het door zijn haar dat hij helemaal niets om zich heen zag.
kw nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Thank you for your recent purchase on Steam.
Command and Conquer: Tiberium Wars
3.74 EUR
Command and Conquer: Kane's Wrath
3.74 EUR
7,50 voor die 2 spellen, niks mis mee.
Speciaal voor jou, puur natuur.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Silicone of in dit geval ballonnen vieren hoogtijdagen.
mooiquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, puur natuur.
[ afbeelding ]
Zijn er bijna elke dag wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:23 schreef Doublepain het volgende:
Wanneer komt Steam weer met al die sales?
Het is dat jij hem quote want bij mij wordt er helemaal geen foto gepost en zat met de broek op de enkels te wachten.quote:
Mazzelaar het is hier nog steeds minstens 25 graden en stik benauwd.quote:
bij jou misschien, hier zal gewoon droog blijvenquote:
Jij was echt slecht.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:40 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb nog UT gespeeld met een paar fokkers
Had iemand zelfs een FOKkamer gemaakt waar we elkaar konden killen
bosstwitter:_Erik_Pieters_ twitterde op donderdag 05-07-2012 om 14:55:45Ongelooflijk maar waar, 1e keer beker loting 020 vs FC Utrecht en nu de 2e keer beker loting FC Utrecht vs 020 #ongelooflijk ik zeg 6-4 ❤ reageer retweet
zwak dat ie ajax niet eens durft uit te sprekenquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
bosstwitter:_Erik_Pieters_ twitterde op donderdag 05-07-2012 om 14:55:45Ongelooflijk maar waar, 1e keer beker loting 020 vs FC Utrecht en nu de 2e keer beker loting FC Utrecht vs 020 #ongelooflijk ik zeg 6-4 ❤ reageer retweet
Op twitter kan je maar 140 tekens gebruiken, dus wou misschien zo minder letters gebruiken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zwak dat ie ajax niet eens durft uit te spreken
Beter dan livescore, dus blijf het doen.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:51 schreef Caland het volgende:
Pietertje mag eerst eens leren voetballen.
denk het nie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op twitter kan je maar 140 tekens gebruiken, dus wou misschien zo minder letters gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |