Briljant die Feyenoord - PSV.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:38 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken alleen deze Ajacied
Door zijn goal tegen Ajax werden we kampioenquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:38 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken alleen deze Ajacied
Het is duidelijk dat Feyenoorders geen respect hebben voor legendes. Wel de grootste NL speler ooit!quote:
Kloon van Smoofie dus.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een voormalig lurkende gebruiker welke voor Smoofie zijn charme is gevallen.
jaap stam was groter.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat Feyenoorders geen respect hebben voor legendes. Wel de grootste NL speler ooit!
111 kilo maarquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jojoortje was ook heel dik toch?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat Feyenoorders geen respect hebben voor legendes. Wel de grootste NL speler ooit!
Die massaverkrachter? http://www.dailymotion.co(...)saverkrachting_sportquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blijft een beetje makkelijk dit hij heeft gewoon netjes zijn excuses aangeboden dus niks aan de hand.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Grootste massaverkrachter en moordenaar tegelijk. Die was al afgebrand op zijn 29e ofzo.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijft een beetje makkelijk dit hij heeft gewoon netjes zijn excuses aangeboden dus niks aan de hand.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Tot op de dag van vandaag niet eens. De lafaard.
Ja, je was sarcastisch.
quote:
Volgens mij vroeg ze er ook nog om, dus die excuses waren meer dan genoeg, misschien een beetje overdreven zelfs.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijft een beetje makkelijk dit hij heeft gewoon netjes zijn excuses aangeboden dus niks aan de hand.
Welke vrouw niet vraag je je bijna af. Maar het blijft een voorbeeldfiguur he... Als iedereen deed wat hij nodig achtte zou het menselijk ras snel uitsterven.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg ze er ook nog om, dus die excuses waren meer dan genoeg, misschien een beetje overdreven zelfs.
Hebben die ook allemaal vrouwen vermoord?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kluivert was een echte trendsetter. Na hem zijn er velen in zijn voetsporen getreden. Ribery, Van Persie, Rooney, Ronaldo, Cole etc. Hij is in goed gezelschap
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben die ook allemaal vrouwen vermoord?
Vast wel, maar dat is door de illuminati en HMF uit de publiciteit gehouden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben die ook allemaal vrouwen vermoord?
Oneerbiedig?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:55 schreef Smoofie het volgende:
Flikkers zijn jullie, zo oneerbiedig tegen Kluivert, de beste spits ooit. Kut kakkerlakken!
Ik peer hem hierdoor/.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |