De sfeer is beter maar ze zijn wel alsmaar slechter gaan presteren. Houden zo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vraag me af hoeveel krediet Steve nog heeft in Twente, de sfeer kan wel goed zijn maar sinds zijn komst is het spel alleen maar minder geworden.
Lat ligt laag zelfs de 5de plek is dit seizoen een sportieve verbeteringquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vraag me af hoeveel krediet Steve nog heeft in Twente, de sfeer kan wel goed zijn maar sinds zijn komst is het spel alleen maar minder geworden.
Gaat Steve weer spelers sparen in de Europa League als Twente een beetje ver komt?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En Twente mikt weer "gewoon" op een plaats bij de eerste vier.
Toch jammer dat hij overal mislukt is, weer een groot talent dat nooit verder is gekomen dan talent.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lat ligt laag zelfs de 5de plek is dit seizoen een sportieve verbetering
Verrassend Leonardo is weer gebotst met de leiding bij Salzburg en moet vertrekken
Hij kan het weten, hij is expert op dat gebied.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:48 schreef RensAjacied het volgende:
Gelijk DM van Geo dat de grap nog verkeerd was ook
Geo422.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:48 schreef RensAjacied het volgende:
Gelijk DM van Geo dat de grap nog verkeerd was ook
Daarom geen topclubquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En Twente mikt weer "gewoon" op een plaats bij de eerste vier.
Ach altijd beter dan een ' Driesje Mertens doen' een beetje bescheidenheid en realisme siert Twente juist wel.quote:
Als provincieclub wel als club die zichzelf als topclub binnenlands ziet absoluut niet. Geef mij dan maar die arrogantie al sloeg die actie van Driesje echt nergens opquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:58 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ach altijd beter dan een ' Driesje Mertens doen' een beetje bescheidenheid en realisme siert Twente juist wel.
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als provincieclub wel als club die zichzelf als topclub binnenlands ziet absoluut niet. Geef mij dan maar die arrogantie al sloeg die actie van Driesje echt nergens op
De tour zelf is al saai, laat staan een game erover.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:01 schreef Caland het volgende:
Ik zag net dat je een tour de france game hebtDamn, dat ziet er saai uit.
Sowieso.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:07 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn vriendin gaat op vakantie naar salhou zonder mijj
Ik ga zo stuk hier....![]()
Jij ook Stylo?
Dan ben je fucking sneu als je dat doetquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Linken naar andermans facebook is erg lastig.
Dat doet hij ook.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan ben je fucking sneu als je dat doet
Er lopen echt kk zielige mensen rond in dat ONZ, echt geloof me. Onderkant van de maatschappij, van die levenloze autisten die op internet een grote bek durven te hebben.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan ben je fucking sneu als je dat doet
Ik kan er ook zelden om lachen ook. Het is dat zodra 1 iemand lacht of een nog geforceerder grapje maakt iedereen plat gaat...quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er lopen echt kk zielige mensen rond in dat ONZ, echt geloof me. Onderkant van de maatschappij, van die levenloze autisten die op internet een grote bek durven te hebben.
Ja net als gisteren (toen ik nog een ban had) dat iemand de zus van Stijn postte bij dat wijf met haar gebrekkige Engelsquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan er ook zelden om lachen ook. Het is dat zodra 1 iemand lacht of een nog geforceerder grapje maakt iedereen plat gaat...
Het is ook nooit grappig. De meeste van dat volk heeft gewoon koek op hun hoofd nodig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan er ook zelden om lachen ook. Het is dat zodra 1 iemand lacht of een nog geforceerder grapje maakt iedereen plat gaat...
Alsof dat iemand uit ONZ wasquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja net als gisteren (toen ik nog een ban had) dat iemand de zus van Stijn postte bij dat wijf met haar gebrekkige Engels
Blijkbaar wel anders zou niet iemand zich voordoen als Ajacied zijn zusje. Daarbij kon mij dat niks boeien het is gewoon treurig dat die figuren werkelijk denken dat grappig zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zie niemand binnen VBL er voor aan.
VBL heeft ook lezers die nooit mee posten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijkbaar wel anders zou niet iemand zich voordoen als Ajacied zijn zusje. Daarbij kon mij dat niks boeien het is gewoon treurig dat die figuren werkelijk denken dat grappig zijn.
Klopt, van die zielige paupers die kijken naar actieve topics en erop klikken en dan meelezen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
VBL heeft ook lezers die nooit mee posten.
Ik denk dat we onze genialiteit gewoon niet meer met dit forum moeten delen Smoofie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt, van die zielige paupers die kijken naar actieve topics en erop klikken en dan meelezen.
Backstab.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat we onze genialiteit gewoon niet meer met dit forum moeten delen Smoofie.
WoWquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:21 schreef Smoofie het volgende:
Ik verveel me wel de pleuris man, ik denk dat ik weer MMO addict ga worden.
Welke class speel je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |