1996 was het laatste jaar dat we echt europese top waren. 2003 was ook welquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch halen ze elke keer als voorbeeld 95![]()
Toen alle andere Europse clubs sliepen.. Lucky Ajaxquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
1996 was het laatste jaar dat we echt europese top waren. 2003 was ook wel
Het is een definitie die niet noodzakelijk bij succes hoort. Feit is wel dat als Ajax het kut doet de snelkookpan voor 50% gevuld is. Successupoorters dus. Zelfs in het kampioensjaar kwamen er op de kleinere potjes gemiddeld 33.000 man af ofzo. Dat is best treurig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Welke successen dan? Sinds 1998 bijna alleen maar kanker man.
Welke tabel? Ik geloof je niet hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is een definitie die niet noodzakelijk bij succes hoort. Feit is wel dat als Ajax het kut doet de snelkookpan voor 50% gevuld is. Successupoorters dus. Zelfs in het kampioensjaar kwamen er op de kleinere potjes gemiddeld 33.000 man af ofzo. Dat is best treurig.
Oh, wacht ik moet weer die tabel erbij halen.
Doe dat jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is een definitie die niet noodzakelijk bij succes hoort. Feit is wel dat als Ajax het kut doet de snelkookpan voor 50% gevuld is. Successupoorters dus. Zelfs in het kampioensjaar kwamen er op de kleinere potjes gemiddeld 33.000 man af ofzo. Dat is best treurig.
Oh, wacht ik moet weer die tabel erbij halen.
moddergevecht over 2 uur op het plein.quote:
Awww shit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke tabel? Ik geloof je niet hoor.
Jojoortje was ook heel dik toch?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moddergevecht over 2 uur op het plein.
Redelijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jojoortje was ook heel dik toch?
Hier toont Patje hoe hij die vrouw op brutale wijze vermoordde.quote:
wie nog meer dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jojoortje was ook heel dik toch?
Wie is dit?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:37 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zwaait naar alle boelers
oh dv.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, die andere ook. Moet 5 kilo afvallen. Per been.
Groetjes terug.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:37 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zwaait naar alle boelers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |