1996 was het laatste jaar dat we echt europese top waren. 2003 was ook welquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch halen ze elke keer als voorbeeld 95![]()
Toen alle andere Europse clubs sliepen.. Lucky Ajaxquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
1996 was het laatste jaar dat we echt europese top waren. 2003 was ook wel
Het is een definitie die niet noodzakelijk bij succes hoort. Feit is wel dat als Ajax het kut doet de snelkookpan voor 50% gevuld is. Successupoorters dus. Zelfs in het kampioensjaar kwamen er op de kleinere potjes gemiddeld 33.000 man af ofzo. Dat is best treurig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Welke successen dan? Sinds 1998 bijna alleen maar kanker man.
Welke tabel? Ik geloof je niet hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is een definitie die niet noodzakelijk bij succes hoort. Feit is wel dat als Ajax het kut doet de snelkookpan voor 50% gevuld is. Successupoorters dus. Zelfs in het kampioensjaar kwamen er op de kleinere potjes gemiddeld 33.000 man af ofzo. Dat is best treurig.
Oh, wacht ik moet weer die tabel erbij halen.
Doe dat jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is een definitie die niet noodzakelijk bij succes hoort. Feit is wel dat als Ajax het kut doet de snelkookpan voor 50% gevuld is. Successupoorters dus. Zelfs in het kampioensjaar kwamen er op de kleinere potjes gemiddeld 33.000 man af ofzo. Dat is best treurig.
Oh, wacht ik moet weer die tabel erbij halen.
moddergevecht over 2 uur op het plein.quote:
Awww shit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke tabel? Ik geloof je niet hoor.
Jojoortje was ook heel dik toch?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moddergevecht over 2 uur op het plein.
Redelijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jojoortje was ook heel dik toch?
Hier toont Patje hoe hij die vrouw op brutale wijze vermoordde.quote:
wie nog meer dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wie is dit?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:37 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zwaait naar alle boelers
oh dv.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, die andere ook. Moet 5 kilo afvallen. Per been.
Groetjes terug.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:37 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zwaait naar alle boelers
Briljant die Feyenoord - PSV.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:38 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken alleen deze Ajacied
Door zijn goal tegen Ajax werden we kampioenquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:38 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken alleen deze Ajacied
Het is duidelijk dat Feyenoorders geen respect hebben voor legendes. Wel de grootste NL speler ooit!quote:
Kloon van Smoofie dus.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een voormalig lurkende gebruiker welke voor Smoofie zijn charme is gevallen.
jaap stam was groter.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat Feyenoorders geen respect hebben voor legendes. Wel de grootste NL speler ooit!
111 kilo maarquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat Feyenoorders geen respect hebben voor legendes. Wel de grootste NL speler ooit!
Die massaverkrachter? http://www.dailymotion.co(...)saverkrachting_sportquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blijft een beetje makkelijk dit hij heeft gewoon netjes zijn excuses aangeboden dus niks aan de hand.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Grootste massaverkrachter en moordenaar tegelijk. Die was al afgebrand op zijn 29e ofzo.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijft een beetje makkelijk dit hij heeft gewoon netjes zijn excuses aangeboden dus niks aan de hand.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Tot op de dag van vandaag niet eens. De lafaard.
Ja, je was sarcastisch.
quote:
Volgens mij vroeg ze er ook nog om, dus die excuses waren meer dan genoeg, misschien een beetje overdreven zelfs.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijft een beetje makkelijk dit hij heeft gewoon netjes zijn excuses aangeboden dus niks aan de hand.
Welke vrouw niet vraag je je bijna af. Maar het blijft een voorbeeldfiguur he... Als iedereen deed wat hij nodig achtte zou het menselijk ras snel uitsterven.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg ze er ook nog om, dus die excuses waren meer dan genoeg, misschien een beetje overdreven zelfs.
Hebben die ook allemaal vrouwen vermoord?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kluivert was een echte trendsetter. Na hem zijn er velen in zijn voetsporen getreden. Ribery, Van Persie, Rooney, Ronaldo, Cole etc. Hij is in goed gezelschap
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben die ook allemaal vrouwen vermoord?
Vast wel, maar dat is door de illuminati en HMF uit de publiciteit gehouden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben die ook allemaal vrouwen vermoord?
Oneerbiedig?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:55 schreef Smoofie het volgende:
Flikkers zijn jullie, zo oneerbiedig tegen Kluivert, de beste spits ooit. Kut kakkerlakken!
Ik peer hem hierdoor/.
Wat een vermoeiend stuk zeg. Straks gaat ze haar opa en oma nog beschrijven. Helemaal haar goed recht overigens maar ik heb geen zin om verder te lezen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:51 schreef Caland het volgende:
http://maartentrompadvoca(...)an-kluivert-vertelt/
Dit is wel leuk leesvoer wat dat aangaat, geeft toch een mooi kijkje in de bekrompen geest van 'Patje'
Wat dan? Alleen joden maken zich druk om sterren enzo, oude gewoontes.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:59 schreef Doublepain het volgende:
Caland is druk bezig om iets op te zoeken
Die is mooi.. Sowieso kut Ajaxquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat dan? Alleen joden maken zich druk om sterren enzo, oude gewoontes.
Ik voel me geen Rotterdammer. Simpelweg omdat ik dat niet ben.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar Caland jij als Nijmegenaar voelt je een echte Rotterdammer toch? Word jij ondanks dat gevoel niet helemaal gek van plat Rotterdams bij voornamelijk vrouwen? Zo'n Leotien van Morssel of die zwemster dat is toch verschrikkelijk
Doe dan gelijk ff css bijquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Thank you for your recent purchase on Steam.
Command and Conquer: Tiberium Wars
3.74 EUR
Command and Conquer: Kane's Wrath
3.74 EUR
7,50 voor die 2 spellen, niks mis mee.
Tinus komt vanavond bij tour du jour geloof ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar Caland jij als Nijmegenaar voelt je een echte Rotterdammer toch? Word jij ondanks dat gevoel niet helemaal gek van plat Rotterdams bij voornamelijk vrouwen? Zo'n Leotien van Morssel of die zwemster dat is toch verschrikkelijk
Ja met die paardenbek van hier tot ginder al is dat weer Dordrechts dacht ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tinus komt vanavond bij tour du jour geloof ik.
Je bedoelt die zwemster van toppie joppie?
Ik ook alleen al in geen jaren een shooter gespeeld ik durf niet.quote:
Daarom keek hij ook altijd naar de grond, verklaard een hoop.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wie weet kwam het door zijn haar dat hij helemaal niets om zich heen zag.
kw nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Thank you for your recent purchase on Steam.
Command and Conquer: Tiberium Wars
3.74 EUR
Command and Conquer: Kane's Wrath
3.74 EUR
7,50 voor die 2 spellen, niks mis mee.
Speciaal voor jou, puur natuur.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Silicone of in dit geval ballonnen vieren hoogtijdagen.
mooiquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, puur natuur.
[ afbeelding ]
Zijn er bijna elke dag wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:23 schreef Doublepain het volgende:
Wanneer komt Steam weer met al die sales?
Het is dat jij hem quote want bij mij wordt er helemaal geen foto gepost en zat met de broek op de enkels te wachten.quote:
Mazzelaar het is hier nog steeds minstens 25 graden en stik benauwd.quote:
bij jou misschien, hier zal gewoon droog blijvenquote:
Jij was echt slecht.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:40 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb nog UT gespeeld met een paar fokkers
Had iemand zelfs een FOKkamer gemaakt waar we elkaar konden killen
bosstwitter:_Erik_Pieters_ twitterde op donderdag 05-07-2012 om 14:55:45Ongelooflijk maar waar, 1e keer beker loting 020 vs FC Utrecht en nu de 2e keer beker loting FC Utrecht vs 020 #ongelooflijk ik zeg 6-4 ❤ reageer retweet
zwak dat ie ajax niet eens durft uit te sprekenquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
bosstwitter:_Erik_Pieters_ twitterde op donderdag 05-07-2012 om 14:55:45Ongelooflijk maar waar, 1e keer beker loting 020 vs FC Utrecht en nu de 2e keer beker loting FC Utrecht vs 020 #ongelooflijk ik zeg 6-4 ❤ reageer retweet
Op twitter kan je maar 140 tekens gebruiken, dus wou misschien zo minder letters gebruiken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zwak dat ie ajax niet eens durft uit te spreken
Beter dan livescore, dus blijf het doen.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:51 schreef Caland het volgende:
Pietertje mag eerst eens leren voetballen.
denk het nie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op twitter kan je maar 140 tekens gebruiken, dus wou misschien zo minder letters gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |