Wat een vermoeiend stuk zeg. Straks gaat ze haar opa en oma nog beschrijven. Helemaal haar goed recht overigens maar ik heb geen zin om verder te lezen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:51 schreef Caland het volgende:
http://maartentrompadvoca(...)an-kluivert-vertelt/
Dit is wel leuk leesvoer wat dat aangaat, geeft toch een mooi kijkje in de bekrompen geest van 'Patje'
Wat dan? Alleen joden maken zich druk om sterren enzo, oude gewoontes.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:59 schreef Doublepain het volgende:
Caland is druk bezig om iets op te zoeken
Die is mooi.. Sowieso kut Ajaxquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat dan? Alleen joden maken zich druk om sterren enzo, oude gewoontes.
Ik voel me geen Rotterdammer. Simpelweg omdat ik dat niet ben.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar Caland jij als Nijmegenaar voelt je een echte Rotterdammer toch? Word jij ondanks dat gevoel niet helemaal gek van plat Rotterdams bij voornamelijk vrouwen? Zo'n Leotien van Morssel of die zwemster dat is toch verschrikkelijk
Doe dan gelijk ff css bijquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Thank you for your recent purchase on Steam.
Command and Conquer: Tiberium Wars
3.74 EUR
Command and Conquer: Kane's Wrath
3.74 EUR
7,50 voor die 2 spellen, niks mis mee.
Tinus komt vanavond bij tour du jour geloof ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar Caland jij als Nijmegenaar voelt je een echte Rotterdammer toch? Word jij ondanks dat gevoel niet helemaal gek van plat Rotterdams bij voornamelijk vrouwen? Zo'n Leotien van Morssel of die zwemster dat is toch verschrikkelijk
Ja met die paardenbek van hier tot ginder al is dat weer Dordrechts dacht ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tinus komt vanavond bij tour du jour geloof ik.
Je bedoelt die zwemster van toppie joppie?
Ik ook alleen al in geen jaren een shooter gespeeld ik durf niet.quote:
Daarom keek hij ook altijd naar de grond, verklaard een hoop.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wie weet kwam het door zijn haar dat hij helemaal niets om zich heen zag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |