Ik vond Tokara Forest zo'n ontzettende bazenmap, niet normaalquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ut2004 met Invasion RPG of van die Highway maps was echt.
In een container ja!quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:40 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb nog UT gespeeld met een paar fokkers
Had iemand zelfs een FOKkamer gemaakt waar we elkaar konden killen
C&C is gaaf, maar generals vind ik tegenvallen. met voorgaande series kon je meer bouwen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik speel nu nog regelmatig C&C Generals (zonder ZH) met een kameraad. Via Hamachi (virtuele LAN) samen tegen 4 brutal computers op de map Twilight Flame
DOwnload de AI modquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik speel nu nog regelmatig C&C Generals (zonder ZH) met een kameraad. Via Hamachi (virtuele LAN) samen tegen 4 brutal computers op de map Twilight Flame
wat is frostbite?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:43 schreef Smoofie het volgende:
Generals 2 wordt wel![]()
![]()
Gewoon remake van General met Frostbite engine
ja die van mij dus ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn kennis van games is echt 15 jaar terug blijven hangen of zo.
Je moeder vond dat die grappen 10 jaar geleden al niet meer konden.quote:
Ik speel echt alleen maar fifa onderling en af en toe een game als GTA ofzo. Daar houdt het voor mij ook wel bij op.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn kennis van games is echt 15 jaar terug blijven hangen of zo.
Die zijn wat minder slim.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
Wat is er toch mis met mensen die woorden als 'helenmaal' en 'tweeden' enzo gebruiken.
Zon? Welke zon :Squote:Op donderdag 5 juli 2012 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bah, 1,5 uur in de zon chillen
Snel terug mijn kelder in
Hier is het bewolktquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gast ik zweet kapot
[ afbeelding ]
Rest van Nederland
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gast ik zweet kapot
[ afbeelding ]
Rest van Nederland
20 graden, lekker zonnetje hier, BAM!quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gast ik zweet kapot
[ afbeelding ]
Rest van Nederland
25 C lekker benauwd bewolkt hier BAM!quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
20 graden, lekker zonnetje hier, BAM!
Tussen 12:00 en 13:00 geregend voor de rest benauwd en tering warm.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gast ik zweet kapot
[ afbeelding ]
Rest van Nederland
Over 2 dagen heb je daar een antwoord op.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:08 schreef Caland het volgende:
Zal je zien dat het zaterdag de hele dag gaat regenen.
Jij bent ook al een Brabander?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:14 schreef AFCNiels het volgende:
Brabant is wel zonnig nu, maar in Oss krijg je straks de grote ontploffing des doods. Dan heb je ook weinig meer aan je zonnetje
quote:
twitter:HV_NL twitterde op donderdag 05-07-2012 om 17:14:33Oss - GRIP 2 UNIPOL Waalkade: Noodaggregaten voor koeling laten het afweten http://t.co/gtncz8Z4 #brandweer #nieuws reageer retweet
Hey dat ben ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker wijf op de achtergrond
FM kenners kennen hemquote:Paris Saint-Germain rondt volgens alle grote Franse en Italiaanse media donderdag of vrijdag de transfer van Marco Verratti af. De negentien jaar oude Italiaan heeft er vier jaar opzitten in het shirt van Pescara en werd al geruime tijd gevolgd door de Parijzenaars. Die betalen naar schatting twaalf miljoen euro aan de Serie B-club voor 'de nieuwe Andrea Pirlo'.
Ik snap heel goed dat Frank zijn ogen niet van haar af kan houden, ik heb ook moeite om het broekje omhoog te houden nu.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker wijf op de achtergrond
Als Boogard wint niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:24 schreef AFCNiels het volgende:
Als Greipel wint had Gertje alle rennners goed tot nu toe.
Die zie ik niet zo snel winnen vandaag, meer een berggeit.quote:
Hij kan nog wel eens gaan verbazen hoor. Hij is zijn vrouw al kwijt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die zie ik niet zo snel winnen vandaag, meer een berggeit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |