Ik vond Tokara Forest zo'n ontzettende bazenmap, niet normaalquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ut2004 met Invasion RPG of van die Highway maps was echt.
In een container ja!quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:40 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb nog UT gespeeld met een paar fokkers
Had iemand zelfs een FOKkamer gemaakt waar we elkaar konden killen
C&C is gaaf, maar generals vind ik tegenvallen. met voorgaande series kon je meer bouwen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik speel nu nog regelmatig C&C Generals (zonder ZH) met een kameraad. Via Hamachi (virtuele LAN) samen tegen 4 brutal computers op de map Twilight Flame
DOwnload de AI modquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik speel nu nog regelmatig C&C Generals (zonder ZH) met een kameraad. Via Hamachi (virtuele LAN) samen tegen 4 brutal computers op de map Twilight Flame
wat is frostbite?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:43 schreef Smoofie het volgende:
Generals 2 wordt wel![]()
![]()
Gewoon remake van General met Frostbite engine
ja die van mij dus ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn kennis van games is echt 15 jaar terug blijven hangen of zo.
Je moeder vond dat die grappen 10 jaar geleden al niet meer konden.quote:
Ik speel echt alleen maar fifa onderling en af en toe een game als GTA ofzo. Daar houdt het voor mij ook wel bij op.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn kennis van games is echt 15 jaar terug blijven hangen of zo.
Die zijn wat minder slim.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
Wat is er toch mis met mensen die woorden als 'helenmaal' en 'tweeden' enzo gebruiken.
Zon? Welke zon :Squote:Op donderdag 5 juli 2012 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bah, 1,5 uur in de zon chillen
Snel terug mijn kelder in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |