Ja omdat hier vrijwel nooit vrouwen komen, als ze er dan zijn dan gaan we losquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:14 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Het gaat al elke keer over mij zodra ik iets post.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:14 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Het gaat al elke keer over mij zodra ik iets post.
En ervan uitgaande dat je de persoon bent in je fobo, ben je nog mooi ook, en single!quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja omdat hier vrijwel nooit vrouwen komen, als ze er dan zijn dan gaan we los
Het is me wat hé.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
En ervan uitgaande dat je de persoon bent in je fobo, ben je nog mooi ook, en single!!.
Wat Smoofie zegt!quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
En ervan uitgaande dat je de persoon bent in je fobo, ben je nog mooi ook, en single!!.
Mannen met gezag.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zou ze tegen mods opkijken? Zou het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:18 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Mannen met gezag.![]()
Kijk eens aan. Een aanwinst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:18 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Mannen met gezag.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie dat Caland er al is
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Tegen mods opkijkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zou ze tegen mods opkijken? Zou het?
Ik stel me daar altijd iemand bij voor die in het dagelijks leven dit niet kan dus dan maar op het internet.quote:
Je hebt ons door, je bent ook nog eens slimquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:19 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik stel me daar altijd iemand bij voor die in het dagelijks leven dit niet kan dus dan maar op het internet.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet dat ik van je hou he ouwe pikkebaas.
Ik bedoel in de regel hé, je kunt best een uitzondering zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt ons door, je bent ook nog eens slim
Daarentegen ben je wel voor de mooiste club ter wereld
In dit topic zijn alleen maar uitzonderingenquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:20 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik bedoel in de regel hé, je kunt best een uitzondering zijn.
Klopt. Seizoenkaartje op Vak Z dit seizoen.
Hahaquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:20 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik bedoel in de regel hé, je kunt best een uitzondering zijn.
Klopt. Seizoenkaartje op Vak Z dit seizoen.
Zitten die daar ook allemaal?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
HahaMisschien kom je Helpmefok, Happel of Caland nog tegen
Ik sta op geel man.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
HahaMisschien kom je Helpmefok, Happel of Caland nog tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |