Denk niet dat je die wilt tegenkomen .quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:22 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Zitten die daar ook allemaal?
Iig in het stadionquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:22 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Zitten die daar ook allemaal?
Zo denken Ajacieden misschien.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:24 schreef Smoofie het volgende:
Je had beter vorig jaar een SSC kunnen hebben, dit jaar wordt het weer 6e plek ofzo.
Want de stand op de ranglijst bepaalt of je een SCC neemt. Je bent er dus zo één.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:24 schreef Smoofie het volgende:
Je had beter vorig jaar een SSC kunnen hebben, dit jaar wordt het weer 6e plek ofzo.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:24 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:25 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Zo denken Ajacieden misschien.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:25 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Want de stand op de ranglijst bepaalt of je een SCC neemt. Je bent er dus zo één.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:24 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga trouwen met de zus van mr.Stylo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Al chicks gehosseld via FOK! of blijft het bij vragen om zusjes?
Dope.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ga trouwen met de zus van mr.Stylo.
Min keer min is plus zeggen ze altijd hé.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jood met moslim, mooi toch man, laat gaan .
Ik ken alleen Happel en jou als actieve users hier.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:25 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
niet helemaal up to date geloof ik.
[..]
Want de stand op de ranglijst bepaalt of je een SCC neemt. Je bent er dus zo één.![]()
goedzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken alleen Happel en jou als actieve users hier.
Jood is + en moslim is -, waar haal je 2 minnen vandaanquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Min keer min is plus zeggen ze altijd hé.
Wel joh. Makkelijk zelfs.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:31 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, ajacieden die de afgelopen 12 jaar hebben meegemaakt kun je sowieso geen successupporters noemen
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:31 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, ajacieden die de afgelopen 12 jaar hebben meegemaakt kun je sowieso geen successupporters noemen
Toch halen ze elke keer als voorbeeld 95quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:31 schreef Smoofie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |