Ja je had de MOHAA personen en de COD1 personen. Ik was dat laatste. TOen was COD nog echt een PC game en leuk....met gratis "dlc"... itt nu. CoD4 was the end of an eraquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
BF1942
Speelde ook veel Rune in die tijd, en MOHAA
Ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:32 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen die ook maar ooit Habbo Hotel speelde
Ofc, maar toen was ik nog niet super in online RTS. Pas met Zero hour en Dawn of War kwam dat bij mij op gang.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja zeker maar online was Warcraft 3 voornamelijk vet.
Is nog steeds actief vorig jaar nog even mee begonnenquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ofc, maar toen was ik nog niet super in online RTS. Pas met Zero hour en Dawn of War kwam dat bij mij op gang.
COD2 schijnt de beste allertijden in de serie te zijn. Ik weet het niet, nooit gespeeldquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja je had de MOHAA personen en de COD1 personen. Ik was dat laatste. TOen was COD nog echt een PC game en leuk....met gratis "dlc"... itt nu. CoD4 was the end of an era
RTCW: Enemy Territory?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik speelde vroeger wel veel Enemy Territory voor de rest zijn al die COD titels het zelfde voor mij.
Ik wel, en neen, CoD4 was het allerbeste. CoD1 en CoD2 gedeelde 2e plek.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
COD2 schijnt de beste allertijden in de serie te zijn. Ik weet het niet, nooit gespeeld
quote:Bierbrouwer Jupiler verbindt zich de komende drie jaar als partner van Ajax, met een intentie voor nog twee jaar. Het biermerk, dat onderdeel uitmaakt van het concern InBev, neemt daarmee de plaats in van Amstel.
Activiteiten
Jupiler is geen onbekende in de voetbalwereld. Het merk sponsort de eerste divisie al in Nederland, maar promoveert met het partnerschap met Ajax meteen naar de absolute top in de eredivisie.
Naast een financiële bijdrage wil Jupiler zich ook ontplooien op het gebied van supportersactiviteiten rondom Ajax.
Ajax moest op zoek naar een nieuwe partner, doordat Amstel het contract niet wilde verlengen. De Amsterdamse bierbrouwer bouwt de sponsoring in de sport af.
Google says yes. Met al die skills die je moest oplevelen via sterren tot 5 van engineering tot over een afstand schieten en het behalen van het doel in het level.quote:
Quake doe ik nog weleens op www.Quakelive.comquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:36 schreef Smoofie het volgende:
Ut2004 ook tijdens gespeeld, dat was pas baas, zulke snelle gameplay. Quake nog.
UT2004 had als eerste voertuigen toch? Ik herinner me dat ik meteen online ging, in zo'n buggy ging zitten, beetje rijden en schieten, wil ik wel es weten wat rechtermuis deed: klappen er zo twee zeisen uit en onthoofdde ik meteen een enemy. Dat was m'n eerste killquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:36 schreef Smoofie het volgende:
Ut2004 ook tijdens gespeeld, dat was pas baas, zulke snelle gameplay. Quake nog.
Ja kloptquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
UT2004 had als eerste voertuigen toch? Ik herinner me dat ik meteen online ging, in zo'n buggy ging zitten, beetje rijden en schieten, wil ik wel es weten wat rechtermuis deed: klappen er zo twee zeisen uit en onthoofdde ik meteen een enemy. Dat was m'n eerste kill
Echt joh? Ownde hij mensen zonder hacksquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
Vriend van mij was hier super goed in. Daarna had hij hier fucking goede hacks voor en ownde toen zo hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |