Ja, maar hij schrok meer van mijn gegevens die bekend raaktequote:Op donderdag 5 juli 2012 16:48 schreef schommelstoel het volgende:
En, wat zegt of denkt je vriend nu TS?
Heeft hij het topic gelezen?
Als ik hem was zou ik na die reacties wel even goed achter de oren krabben eigenlijk..quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:50 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ja, maar hij schrok meer van mijn gegevens die bekend raakte![]()
Dat ik over hem klaag boeit hem niet, het is FOK!, dus wat kan mij het schelen was zijn antwoord erop.
Hoezo?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik na die reacties wel even goed achter de oren krabben eigenlijk..
Hoezo?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik na die reacties wel even goed achter de oren krabben eigenlijk..
Als ik aan hem vraag, schat, wil jij nog een relatie met mij na de reacties op FOK!quote:
wat houdt hij van jou?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:54 schreef Toradora het volgende:
[..]
Als ik aan hem vraag, schat, wil jij nog een relatie met mij na de reacties op FOK!
krijg ik als antwoord, ja natuurlijk, ik hou van jouw.
![]()
![]()
Goed gefundeerde relatiequote:Op donderdag 5 juli 2012 16:54 schreef Toradora het volgende:
[..]
Als ik aan hem vraag, schat, wil jij nog een relatie met mij na de reacties op FOK!
krijg ik als antwoord, ja natuurlijk, ik hou van jouw.
![]()
![]()
"Even de mond spoelen"quote:
liever forever alone dan met zon dwaze klaagdraak als TS...quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:06 schreef CruellaDeVil het volgende:
Ja TS, maak het uit! Of laat hem het uitmaken! Nou ja, zorg er in ieder geval voor dat het uit gaat!
Topics vol jaloerse forever alone-FOK!kertjes.
dit dusquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
liever forever alone dan met zon dwaze klaagdraak als TS...
Godzijdankquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:10 schreef CruellaDeVil het volgende:
Jullie hebben dan ook geen relatie met haar.
Nouquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom niet, sommige mensen functioneren prima met een blowtje in de mik?
Dat genot wordt haar niet gegund. Vriendinnen die gaan zeggen hoe je moet gaan leven.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:13 schreef Lithia het volgende:
Ervan uit gaan dat TS jullie uberhaupt zou willen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |