Mag ik een whatever?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:29 schreef Netsplitter het volgende:
Vragen om dm/pm met link/url/whatever is niet de bedoeling, dus ook niet doen...
Anders gaat het topic op slot.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:36 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Mag ik een whatever? [ afbeelding ]
vooral lekker gekquote:
Dolletjes, en wil soms wel eens uit de band springen.quote:
op zaterdagavond een bakje chips op schoot en ongegeneerd de voeten op tafel 'ik houd van holland' kijken,. wat een losbolquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:39 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Dolletjes, en wil soms wel eens uit de band springen.
Vaporizer is inderdaad beter, die ligt nog in de kast, de bong in de prullenbak.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:38 schreef Drinky het volgende:
ik had gewoon een andere vriendin gezocht.
Sowieso is vaporizer en bong beter dan dan joint.
Tabak
pure wiet
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:43 schreef Toradora het volgende:
[..]
Vaporizer is inderdaad beter, die ligt nog in de kast, de bong in de prullenbak.
Gewoon deze erin gooien:quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:46 schreef robin007bond het volgende:
Oh man..
Ik weet op dit topic eigenlijk geen passend antwoord.
Ja, maar hij schrok meer van mijn gegevens die bekend raaktequote:Op donderdag 5 juli 2012 16:48 schreef schommelstoel het volgende:
En, wat zegt of denkt je vriend nu TS?
Heeft hij het topic gelezen?
Als ik hem was zou ik na die reacties wel even goed achter de oren krabben eigenlijk..quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:50 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ja, maar hij schrok meer van mijn gegevens die bekend raakte![]()
Dat ik over hem klaag boeit hem niet, het is FOK!, dus wat kan mij het schelen was zijn antwoord erop.
Hoezo?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik na die reacties wel even goed achter de oren krabben eigenlijk..
Hoezo?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik na die reacties wel even goed achter de oren krabben eigenlijk..
Als ik aan hem vraag, schat, wil jij nog een relatie met mij na de reacties op FOK!quote:
wat houdt hij van jou?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:54 schreef Toradora het volgende:
[..]
Als ik aan hem vraag, schat, wil jij nog een relatie met mij na de reacties op FOK!
krijg ik als antwoord, ja natuurlijk, ik hou van jouw.
![]()
![]()
Goed gefundeerde relatiequote:Op donderdag 5 juli 2012 16:54 schreef Toradora het volgende:
[..]
Als ik aan hem vraag, schat, wil jij nog een relatie met mij na de reacties op FOK!
krijg ik als antwoord, ja natuurlijk, ik hou van jouw.
![]()
![]()
"Even de mond spoelen"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |