Die kans kreeg hij voor een maand of 5, maar toen meneer zijn school had gehaald blowde hij weer 3 keer zoveel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:14 schreef sinepedraap het volgende:
4 tot 8 joints per dag 2,5 jaar langNee dan is het idd even kut als je dat niet meer hebt. Waarom bouwt die het niet gewoon af dan?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jij plempt jouw dagelijkse strubbelingen met een hoog GTST gehalte wel erg graag hier neer geloof ik he?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:13 schreef Toradora het volgende:
Mijn god, wat een chagrijn is het nu!
Ja, ik heb het voor elkaar gekregen, na 2.5 jaar is hij nu gestopt met blowen.
Niet dat hij net als ik niks doet op een dag, hij heeft gewoon een baan, heeft net zijn school gehaald, enz enz.
Ja leuk hoor naast zo'n zoutzak op de bank zitten de hele dag. Doet 'ie zeker ook geen flikker als ie elke keer zo vroeg begint met blowen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:15 schreef Toradora het volgende:
[..]
Die kans kreeg hij voor een maand of 5, maar toen meneer zijn school had gehaald blowde hij weer 3 keer zoveel.
Kortom...meer respect voor hem dan voor jou. Hij heeft een opleiding gedaan en werkt. Jij zit thuis en doet niets. Hij wil daarnaast ontspannen door een joint maar omdat jij dit niet wil moet hij stoppen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:13 schreef Toradora het volgende:
Mijn god, wat een chagrijn is het nu!
Ja, ik heb het voor elkaar gekregen, na 2.5 jaar is hij nu gestopt met blowen.
Mokkend zat hij op de bank; ik stop nooit met iets, en ik laat me nooit vertellen wat ik moet doen.
Nu dus wel. Het was of stoppen met blowen, of een nieuwe vriendin zoeken. Het werd me te gek, 4 tot 8 joints per dag.
Niet dat hij net als ik niks doet op een dag, hij heeft gewoon een baan, heeft net zijn school gehaald, enz enz.
Maar dr ging me toch een partij geld uit naar die rotwiet.
Ik kan af en toe ook genieten van een jointje, maar dit ging echt te ver.
Hij heeft nu 3 dagen niet geblowd/t en is niet te genieten. De hele tijd moet ik aanhoren waarom zijn leven nu zuigt zonder wiet.
Ik weet het ik wilde het, en ik hoop uiteindelijk dat dit minder word. Maar voor nu... Wil ik hem door een gehaktmolen heen draaien!
Dat zou kut zijn zeg.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:17 schreef Knofl00k het volgende:
[..]
Pas op man, ze is bi. Straks ligt er nog een extra vrouw bij in bed
Ze heeft een ziekte waardoor ze niet kan werken geloof ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:17 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Kortom...meer respect voor hem dan voor jou. Hij heeft een opleiding gedaan en werkt. Jij zit thuis en doet niets. Hij wil daarnaast ontspannen door een joint maar omdat jij dit niet wil moet hij stoppen?
Succes maar mijn vriendin zou je nooit worden.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:13 schreef Toradora het volgende:
Het was of stoppen met blowen, of een nieuwe vriendin zoeken.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:17 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Kortom...meer respect voor hem dan voor jou. Hij heeft een opleiding gedaan en werkt. Jij zit thuis en doet niets. Hij wil daarnaast ontspannen door een joint maar omdat jij dit niet wil moet hij stoppen?
Oh, ... dat wist ik niet en als dat zo is neem ik direct mijn woorden terug.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:18 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ze heeft een ziekte waardoor ze niet kan werken geloof ik.
Ach ja als het werkt, waarom niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen die een man willen vormen naar hun ideaalbeeld zo gauw ze een relatie hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ideaalbeeldquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen die een man willen vormen naar hun ideaalbeeld zo gauw ze een relatie hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat niet, je merkt er vrij weinig van als hij stoned is. En hij doet nog steeds zijn dagelijks dingetje.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja leuk hoor naast zo'n zoutzak op de bank zitten de hele dag. Doet 'ie zeker ook geen flikker als ie elke keer zo vroeg begint met blowen?
Ik wil wel werken, ik mag niet werken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:17 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Wat voor ziekte?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:18 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ze heeft een ziekte waardoor ze niet kan werken geloof ik.
Wist ik dus niet, mijn excuus (welgemeend).quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:19 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik wil wel werken, ik mag niet werken.
Kansloos sociaal milieu dit. Straks zeker ook kindertjes enz.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:19 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee dat niet, je merkt er vrij weinig van als hij stoned is. En hij doet nog steeds zijn dagelijks dingetje.
Maar we gaan samenwonen, en ik wil dat we dan geld aan de huurbaas kunnen geven, ipv aan de coffeeshop.
Bovendien kan ik nu nog naar huis vluchten nu hij chagrijnig is, over een paar maanden zit ik er aan vast
je MOET!quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:19 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hij deed het ook vast al wel toen TS met hem kreeg. Dat soort dingen moet je van tevoren maar bedenken en afvragen of je dan met zo'n persoon in een relatie wil stappen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
IdeaalbeeldZoveel blowen is gewoon niet normaal en niet te accepteren.
Omdat?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:19 schreef Toradora het volgende:
[..]
Niet te accepteren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee ok, maar als je zoveel blowt dat is ten eerste niet goed voor je geestelijke en lichamelijke gezondheid en ja het kost gewoon veel te veel geld. Dus of je er wat van merkt of niet, zoveel is niet goed. Anders laat je hem toch gewoon 's avonds een kleine roken? Of alleen in het weekend. Na 2,5 jaar 8 joints per dag cold turkey afkicken lijkt me iig niet makkelijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:19 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee dat niet, je merkt er vrij weinig van als hij stoned is. En hij doet nog steeds zijn dagelijks dingetje.
Maar we gaan samenwonen, en ik wil dat we dan geld aan de huurbaas kunnen geven, ipv aan de coffeeshop.
Bovendien kan ik nu nog naar huis vluchten nu hij chagrijnig is, over een paar maanden zit ik er aan vast
Stel je aan zegquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik zou ook al geen relatie opstarten met iemand die zoveel blowt, maar goed. Je hebt gewoon compromissen te maken in serieuze relaties.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij deed het ook vast al wel toen TS met hem kreeg. Dat soort dingen moet je van tevoren maar bedenken en afvragen of je dan met zo'n persoon in een relatie wil stappen.
Ik heb gewoon haat aan vrouwen die een man even denken te veranderen en dan helemaal met dat soort dingen als "het is dit, of het is uit".
Puber? Ga je mond wassen vlegel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:21 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
8 joints normaal vindenHou je mond joh puber
Ja, maar een compromis is iets anders als "je stopt met blowen, of anders maak ik het uit".quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:21 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik zou ook al geen relatie opstarten met iemand die zoveel blowt, maar goed. Je hebt gewoon compromissen te maken in serieuze relaties.
Ik wil een volwassen man, geen puber die de hele dag door jointjes rooktquote:
Kapotte baarmoeder. Nee dus.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:20 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Kansloos sociaal milieu dit. Straks zeker ook kindertjes enz.
Meest verstandige post hier. Gewoon je plicht als vrouw vervullen, hup de keuken in.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:21 schreef ironite het volgende:
Hij heeft zijn wiet ingeruild voor jou.
Nu, zonder wiet, moet jij zijn leven opkleuren. Eerlijk is eerlijk, dus ga aan de slag!
Volwassen en 8 per dag normaal achten? Verstandelijk gehandicapt dus.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:21 schreef boekenplank. het volgende:
[..]
Puber? Ga je mond wassen vlegel.
Dit dus. TS heeft ervoor gezorgd dat hij niet te genieten is en nu is het aan haar om hem weer op te vrolijken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:21 schreef ironite het volgende:
Nu, zonder wiet, moet jij zijn leven opkleuren. Eerlijk is eerlijk, dus ga aan de slag!
Ik weet het, ik doe mijn best.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:21 schreef ironite het volgende:
Vieze junk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:23 schreef Inscriviti het volgende:
Ik ben ook zowaar gestopt met blowen omdat mijn vriendin echt anti is. Aan de ene kant is het ook beter voor mij aan de andere kant doe ik haar een plezier ermee.
Nu alleen nog af en toe een hash jointje met de jongens en het gaat mij prima af.
4 tot 8 joints per dag is inderdaad wel een beetje bizar, je kan het ook bij 1 joint per dag houden. Als je ernaast gewoon normaal functioneert en je werk lijd er niet onder.
Andere optie is om zelf 3 planten neer te zetten, tegenwoordig heb je hele degelijke buitenwiet.
Maar ik zal het ook niet accepteren, dus dan komt het er uiteindelijk wel op neer dat ik de relatie zou verbreken. Dus wat moet je anders zeggen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, maar een compromis is iets anders als "je stopt met blowen, of anders maak ik het uit".
Doe eens normaal man, nerd. Met je onzekere, dat is niet normaal houding.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Volwassen en 8 per dag normaal achten? Verstandelijk gehandicapt dus.
Ad hominem. Meneer komt er wel. Gefrustreerd kereltje.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Volwassen en 8 per dag normaal achten? Verstandelijk gehandicapt dus.
Nee ok, 8 joints per dag is natuurlijk normaal. Mensen die dat niet doenquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:24 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Doe eens normaal man, nerd. Met je onzekere, dat is niet normaal houding.
Moet je ook doen, maar als je shit ermee verneukt zoals in dit topic beschreven moet je even goed nadenken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:24 schreef boekenplank. het volgende:
[..]
Ad hominem. Meneer komt er wel. Gefrustreerd kereltje.
Tevens zeg ik nergens dat ik 8 joints per dag 'normaal' vind.
Maar laat iedereen dat voor zichzelf bepalen ja.
ver van normaal, ver onder de maat. Als je zo weinig blowt kun je ook netzo goed stoppen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:24 schreef boekenplank. het volgende:
[..]
Ad hominem. Meneer komt er wel. Gefrustreerd kereltje.
Tevens zeg ik nergens dat ik 8 joints per dag 'normaal' vind.
Maar laat iedereen dat voor zichzelf bepalen ja.
Maak je niet zo druk om wat anderen normaal vinden man, onzeker gedrocht. Als hij gewoon werkt en niemand lastig valt is er niets mis mee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee ok, 8 joints per maand is natuurlijk normaal. Mensen die dat niet doen
Haha jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:26 schreef Dimens het volgende:
Al die blowers hier die op hun teentjes zijn getrapt.
precies. Ik ken echt niemand die heel veel opschoot in zijn leven en 2,5 joint per dag rookte (of uberhaupt serieus vaak blowde)quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:26 schreef Dimens het volgende:
Met je zomervakantie accountquote:
Nee dan maakt het niet uit of je heroine gebruikt als je maar zoveel goeds doet. Maar ja, daar ging dit topic niet over. Het gaat om mensen die er niet mee om kunnen gaan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:26 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk om wat anderen normaal vinden man, onzeker gedrocht. Als hij gewoon werkt en niemand lastig valt is er niets mis mee.
Jij komt eerder over als een onzeker figuur, jij bent namelijk de gene die er zo fel tegenin gaat.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:26 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk om wat anderen normaal vinden man, onzeker gedrocht. Als hij gewoon werkt en niemand lastig valt is er niets mis mee.
niks mis mee, you only live oncequote:Op donderdag 5 juli 2012 15:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha jaTriest wel, de hele dag door stoned moeten zijn
Blowen doe ik al jaren niet meer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:26 schreef Dimens het volgende:
Wat als het niet normaal is? Ben jij altijd zo normaal dan? Ik vind dat ze die gozer gewoon lekker moet laten blowen, want van te voren wist ze best dat hij zoveel wiet rookte en als het echt alleen om het geld gaat (want verder heeft hij blijkbaar geen problemen door z'n wietgebruik) kunnen ze ook gewoon een paar plantjes neerzetten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee ok, 8 joints per dag is natuurlijk normaal. Mensen die dat niet doen
Ik deed het twee jaar geleden. Enige manier om de tijd op school door te komen. Sinepedraap zal het wel begrijpen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee jij dan. Hoe oud ben jij? 17?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jij komt eerder over als een onzeker figuur, jij bent namelijk de gene die er zo fel tegenin gaat.
En toen maakte ze het uit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Blowen doe ik al jaren niet meer.
Toen ik nog een vriendin had, wist zij dat ik het deed. In het begin toen wij nog gewoon aan het daten waren en nog niks officieels hadden, heb ik verteld dat ik regelmatig blow. Zij heeft dit geaccepteerd en daarna ook nooit geprobeerd mij te veranderen.
Nee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:29 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee jij dan. Hoe oud ben jij? 17?
Nou als die er mee om kan gaan en er zijn geen negatieve gevolgen dan boeit het niet toch? Kost het teveel, zorgt het voor ellende etc dan zou ik even goed nadenken wat je belangrijker vindt. Het hulpmiddel om te chillen of je geliefden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat als het niet normaal is? Ben jij altijd zo normaal dan? Ik vind dat ze die gozer gewoon lekker moet laten blowen, want van te voren wist ze best dat hij zoveel wiet rookte en als het echt alleen om het geld gaat (want verder heeft hij blijkbaar geen problemen door z'n wietgebruik) kunnen ze ook gewoon een paar plantjes neerzetten.
Nee, toen maakten wij het samen uit omdat ze borderline bleek te hebben en een relatie niet meer werkte.quote:
Dat is een rare visie van een "blower".quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oh.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, toen maakten wij het samen uit omdat ze borderline bleek te hebben en een relatie niet meer werkte.
Dit, mankeert niets aan een blowtje op zijn tijd. Af en toe moet je de geest een handje helpen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:30 schreef Inscriviti het volgende:
[..]
Dat is een rare visie van een "blower".
Mijn ouders drinken na werktijd 1-3 wijntjes ik rook af en toe een jointje. Het is stress verlichtend en ik kan hierdoor veel beter mijn focus houden op bijvoorbeeld het ontwerpen van website.
Als je de hele dag door stoned "moet" zijn dan heb je inderdaad wel een probleem. Maar is vind de opmerkingen die hier voorbij vliegen vele malen triester dan een blowtje roken
KLB serieus nemen is ook een vak.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:30 schreef Inscriviti het volgende:
[..]
Mijn ouders drinken na werktijd 1-3 wijntjes ik rook af en toe een jointje. Het is stress verlichtend en ik kan hierdoor veel beter mijn focus houden op bijvoorbeeld het ontwerpen van website.
Als je de hele dag door stoned "moet" zijn dan heb je inderdaad wel een probleem. Maar is vind de opmerkingen die hier voorbij vliegen vele malen triester dan een blowtje roken
Af en toe of meerdere per dag, dat is het verschil. De hele dag door stoned zijn, steeds moeten blowen. Het is gewoon onaantrekkelijk, ik snap heel goed dat de TS dat niet meer zag zitten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:30 schreef Inscriviti het volgende:
[..]
Ja want zo werkt wiet, een jointje en de hele dag stoned.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik reageer toch op de OP? En daar staat dat hij het meerdere keren per dag deed.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja want zo werkt wiet, een jointje en de hele dag stoned.
Hoor wie het zegt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:32 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Slechts zwakbegaafd dus. Duidelijk.
Ik kan prima na het werk 8 jointjes roken en dan niet de hele dag stoned zijn, je praat poep madame.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik reageer toch op de OP? En daar staat dat hij het meerdere keren per dag deed.
Ik ken (n)iemand die... argumenten zijn altijd zo zwak. Ik ken ze wel en nu?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
precies. Ik ken echt niemand die heel veel opschoot in zijn leven en 2,5 joint per dag rookte (of uberhaupt serieus vaak blowde)
Dat kan je net zo goed omdraaien. Wat vindt TS belangrijker? Dat hij stopt met blowen of dat ze met hem samen is?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nou als die er mee om kan gaan en er zijn geen negatieve gevolgen dan boeit het niet toch? Kost het teveel, zorgt het voor ellende etc dan zou ik even goed nadenken wat je belangrijker vindt. Het hulpmiddel om te chillen of je geliefden.
8 joints is bijna 2 gram?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan prima na het werk 8 jointjes roken en dan niet de hele dag stoned zijn, je praat poep madame.
Zoveel mogelijk bullshit replies proberen te posten ook?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:31 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
KLB serieus nemen is ook een vak.
Oke, je kan doen wat je wil. Maar ik zou nog steeds, net als de TS, geen vriend willen hebben die zoveel blowt. Just sayin'.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan prima na het werk 8 jointjes roken en dan niet de hele dag stoned zijn, je praat poep madame.
Waarom niet, sommige mensen functioneren prima met een blowtje in de mik?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oke, je kan doen wat je wil. Maar ik zou nog steeds, net als de TS, geen vriend willen hebben die zoveel blowt. Just sayin'.
Hij verneukt shit door zijn blowgedrag. Het kan prima samen. Maar dat werkt dus niet. Hij geeft teveel geld uit. Dus kan hij er niet mee omgaan. Ik vind niet dat je andere mensen negatief mag beïnvloeden door te blowen. Ik zou iig zelf niet blowen als ik mensen om me heen er last mee bezorg.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ken (n)iemand die... argumenten zijn altijd zo zwak. Ik ken ze wel en nu?
[..]
Dat kan je net zo goed omdraaien. Wat vindt TS belangrijker? Dat hij stopt met blowen of dat ze met hem samen is?
Geloof er weinig van. heb zelf ook periodes veel geblowed en je wordt er gewoon suf van.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ken (n)iemand die... argumenten zijn altijd zo zwak. Ik ken ze wel en nu?
Ik vind het triester dat zijn vriendin hem voor die keuze stelt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:33 schreef Catch22- het volgende:
ik vind het wel in-en-intriest als je je relatie wil opgeven voor je joint.
Ik vind het ordinair en ik beschouw het als onaantrekkelijk. Gewoon geen volwassen gedrag.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom niet, sommige mensen functioneren prima met een blowtje in de mik?
Hoe oud ben jij (als ik vragen mag)? Roken mag dan zeker ook niet bij een eventuele partner? Een drankje op zijn tijd wel? Moet wel een rijbewijs hebben en een degelijke baan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:35 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik vind het ordinair en ik beschouw het als onaantrekkelijk. Gewoon geen volwassen gedrag.
23. Roken mag, maar niet in huis ofzo. Drankje mag ook op zijn tijd, net als blowen op zijn tijd. Niet meerdere keren per dag dus. En daar zit het verschil waar ik op doel, maar iedereen vat het hier weer zo zwart/wit op.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij (als ik vragen mag)? Roken mag dan zeker ook niet bij een eventuele partner? Een drankje op zijn tijd wel? Moet wel een rijbewijs hebben en een degelijke baan?
Die gast kon toch gewoon kiezen? Ik zie het probleem niet. Als het zo'n ongelofelijke kuthoer was, of hij uberhaupt iets anders kon krijgen (waarschijnlijk niet met z'n 8 joints per dag) had ie d'r gewoon langs de kant van de weg moeten dumpen ipv naar d'r luisteren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, maar een compromis is iets anders als "je stopt met blowen, of anders maak ik het uit".
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
23. Roken mag, maar niet in huis ofzo. Drankje mag ook op zijn tijd, net als blowen op zijn tijd. Niet meerdere keren per dag dus. En daar zit het verschil waar ik op doel, maar iedereen vat het hier weer zo zwart/wit op.
ze hebben niet zo veel geld en hij smoked een groot deel van het geld op, ik snap het wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind het triester dat zijn vriendin hem voor die keuze stelt.
Een compromis is iets in het midden, zoals "ik rook in het weekend een paar jointjes, maar verder niet". En niet "je doet wat ik wil, of het is uit".
Jammer Sinep.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:38 schreef rosepetals het volgende:
Drankje mag ook op zijn tijd. Niet meerdere keren per dag dus.
Ik bedoelde het niet zwart/wit, meer dat ik het vreemd vindt dat mensen dergelijke eisen stellen aan een eventuele partner. Persoonlijk lijkt mij de klik en de liefde belangrijker, daarna kijk ik wel verder.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
23. Roken mag, maar niet in huis ofzo. Drankje mag ook op zijn tijd, net als blowen op zijn tijd. Niet meerdere keren per dag dus. En daar zit het verschil waar ik op doel, maar iedereen vat het hier weer zo zwart/wit op.
Zijn vriendin eet maar droog brood zodat hij kan blowen toch.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ze hebben niet zo veel geld en hij smoked een groot deel van het geld op, ik snap het wel.
Callcenter, dan ben je binnen een week depressief. Als je dan toch zo'n systeem heb waar je gratis geld kan krijgen, zou ik dat ook liever uitbuiten dan een fucking callcenter. Dan heb je helemaal geen zelfrespect meer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:34 schreef Fifi14 het volgende:
Hoezo kan je niet werken dan? Ook al nep in de WIA? Geloof er vrij weinig van dat je niet in een callcenter kan werken. x
Iedereen stelt eisen, en ik vind juist dat ik er niet zoveel heb. Maar als je een serieuze relatie aan gaat hou je altijd dingen die je ergeren, de meeste kan ik prima aan. Maar 8 jointjes per dag zou me te ver gaan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zwart/wit, meer dat ik het vreemd vindt dat mensen dergelijke eisen stellen aan een eventuele partner. Persoonlijk lijkt mij de klik en de liefde belangrijker, daarna kijk ik wel verder.
Dat was ook het enige waar ik last van heb/had. Bij mij duurde het ongeveer 2 maanden voordat ik weer een normaal slaapritme had opgebouwd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:40 schreef EDMAN- het volgende:
Ben ook gestopt (lees: geminderd), slaap alleen slechter
Ja maar als de liefde er eenmaal al een tijdje is, en al je geld word er door heen gejaagd door een verslaving, is het niet heel vreemd dat ze daar vanaf wilt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zwart/wit, meer dat ik het vreemd vindt dat mensen dergelijke eisen stellen aan een eventuele partner. Persoonlijk lijkt mij de klik en de liefde belangrijker, daarna kijk ik wel verder.
Met zo'n vriendin zou ik ook vluchten in drugsgebruikquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:14 schreef sinepedraap het volgende:
4 tot 8 joints per dag 2,5 jaar langNee dan is het idd even kut als je dat niet meer hebt. Waarom bouwt die het niet gewoon af dan?
Mja hoe ze het nu stelt vind ik wel redelijk. Je mag best wat verlangen van je partner, maar dat moet wel vanaf het begin duidelijk zijn. Als zij iemand heel leuk vindt maar hij zuipt zich wel de pleuris elke dag snap ik dat dat een dealbreaker is. Ongeacht hoe leuk hij is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Boeiend dat het kut werk is, al het geld van deze zogenaamde arbeidsongeschikten betalen wij via de belasting.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Callcenter, dan ben je binnen een week depressief. Als je dan toch zo'n systeem heb waar je gratis geld kan krijgen, zou ik dat ook liever uitbuiten dan een fucking callcenter. Dan heb je helemaal geen zelfrespect meer.
Haha hij mag best zijn dagelijkse biertje. Die kom ik zelfs netjes aanbieden op een dienblad.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet elke dag een biertje is een gemis.
Een biertje of wijntje bij het eten is niet erg. Sterker nog dat is zelfs goed voor je.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet elke dag een biertje is een gemis.
op een dienblad?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha hij mag best zijn dagelijkse biertje. Die kom ik zelfs netjes aanbieden op een dienblad.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha hij mag best zijn dagelijkse biertje. Die kom ik zelfs netjes aanbieden op een dienblad.
[..]
[..]
Vind je het gek dat je niet serieus genomen wordt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hij verneukt helemaal geen shit. Hij werkt en doet z'n ding, laat die jongen lekker blowen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hij verneukt shit door zijn blowgedrag. Het kan prima samen. Maar dat werkt dus niet. Hij geeft teveel geld uit. Dus kan hij er niet mee omgaan. Ik vind niet dat je andere mensen negatief mag beïnvloeden door te blowen. Ik zou iig zelf niet blowen als ik mensen om me heen er last mee bezorg.
O, jij hebt zelf ook geblowd dan moet jij wel gelijk hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Geloof er weinig van. heb zelf ook periodes veel geblowed en je wordt er gewoon suf van.
Ik vind het ook goed voor mij.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Een biertje of wijntje bij het eten is niet erg. Sterker nog dat is zelfs goed voor je.
Natuurlijk kan hij kiezen, maar het is gewoon niet normaal in een relatie om iemand zo'n keuze te laten maken. Een relatie bestaat uit compromissen maken, een oplossing vinden waar beide tevreden mee zijn. En dat is hier niet het geval.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die gast kon toch gewoon kiezen? Ik zie het probleem niet. Als het zo'n ongelofelijke kuthoer was, of hij uberhaupt iets anders kon krijgen (waarschijnlijk niet met z'n 8 joints per dag) had ie d'r gewoon langs de kant van de weg moeten dumpen ipv naar d'r luisteren.
Maak je ook wel eens een broodje voor hem klaar?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
die zijn "vriendin" (verzorgster zou beter zijn) op zal slurpen, want vrouwen en geldquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:16 schreef TrippleDistilled het volgende:
Hij houdt ten minste straks wel geld over
Met meerdere keren per dag doelde ik vooral op de wiet. Maar dagelijkse grote hoeveelheden alcohol naar binnen werken is ook niet aan mij besteed.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:44 schreef HyperViper het volgende:
[..]
[..]
Vind je het gek dat je niet serieus genomen wordt.
Tja, iedereen zijn eigen ding natuurlijk. En als ik geen last zou hebben van die 8 jointjes zou ik d'r gewoon d'r gang laten gaan. Maar eisen stellen... tja... niet helemaal mijn ding dan weer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Iedereen stelt eisen, en ik vind juist dat ik er niet zoveel heb. Maar als je een serieuze relatie aan gaat hou je altijd dingen die je ergeren, de meeste kan ik prima aan. Maar 8 jointjes per dag zou me te ver gaan.
Haar geld, niet mijn geld.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja maar als de liefde er eenmaal al een tijdje is, en al je geld word er door heen gejaagd door een verslaving, is het niet heel vreemd dat ze daar vanaf wilt.
Uiteraard, maar dat zijn dingen die wel opvallen gok ik zo, als je nooit nuchter met iemand kan praten dan heeft een relatie aangaan sowieso al geen kans van slagen (althans in mijn ogen)quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:42 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Mja hoe ze het nu stelt vind ik wel redelijk. Je mag best wat verlangen van je partner, maar dat moet wel vanaf het begin duidelijk zijn. Als zij iemand heel leuk vindt maar hij zuipt zich wel de pleuris elke dag snap ik dat dat een dealbreaker is. Ongeacht hoe leuk hij is.
nee, dat is alleen aan echte alcoholisten besteedquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:45 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Met meerdere keren per dag doelde ik vooral op de wiet. Maar dagelijkse grote hoeveelheden alcohol naar binnen werken is ook niet aan mij besteed.
Jawel er gaat teveel geld naartoe. Het maakt ook niet uit verder, zolang je het maar kan maken en er zijn geen negatieve gevolgen. Ik snap het wel hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Hij verneukt helemaal geen shit. Hij werkt en doet z'n ding, laat die jongen lekker blowen.
Ze hebben niet voldoende geld om goed rond te komen, want de financiele kant van het blowen is een issue. Zo goed is hij dus niet bezig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Hij verneukt helemaal geen shit. Hij werkt en doet z'n ding, laat die jongen lekker blowen.
Nee maar ik weet wel dat blowen je niet echt helpt.quote:O, jij hebt zelf ook geblowd dan moet jij wel gelijk hebben natuurlijk.
Haha ja ik vind het leuk om te verzorgenquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maak je ook wel eens een broodje voor hem klaar?
Heb jij nog zusjes die net zo zijn als jij?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha ja ik vind het leuk om te verzorgen
Wat zijn grote hoeveelheden?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat is alleen aan echte alcoholisten besteed
En als het aan hem wel besteed is, ga je het hem toch verbieden?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:45 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Met meerdere keren per dag doelde ik vooral op de wiet. Maar dagelijkse grote hoeveelheden alcohol naar binnen werken is ook niet aan mij besteed.
Het is meer geworden door de jaren heen. Ik blowde toen zelf ook best veel.Vandaar dat ik er toen geen problemen mee had. Maar toen ik merkte dat ik sneller dingen vergat en herinneringen niet meer terug kon halen ben ik gestopt voor een half jaar, en daarna deed ik het soms.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat als het niet normaal is? Ben jij altijd zo normaal dan? Ik vind dat ze die gozer gewoon lekker moet laten blowen, want van te voren wist ze best dat hij zoveel wiet rookte en als het echt alleen om het geld gaat (want verder heeft hij blijkbaar geen problemen door z'n wietgebruik) kunnen ze ook gewoon een paar plantjes neerzetten.
Dus omdat jij gestopt ben, moet hij ook maar?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:47 schreef Toradora het volgende:
[..]
Het is meer geworden door de jaren heen. Ik blowde toen zelf ook best veel.Vandaar dat ik er toen geen problemen mee had. Maar toen ik merkte dat ik sneller dingen vergat en herinneringen niet meer terug kon halen ben ik gestopt voor een half jaar, en daarna deed ik het soms.
weet niet, je kunt zo'n testen doen op internet die je dan vertellen dat je een alcohol probleem hebt, maar dat zeggen die testjes al heel snelquote:
Ja maar die woont niet in Nederlandquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb jij nog zusjes die net zo zijn als jij?
Nee want ik moet er een relatie mee hebben, ik ga toch ook niet met een alcoholist trouwen onder het mom van ''ach als die jongen dat nou leuk vind''quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En als het aan hem wel besteed is, ga je het hem toch verbieden?
Ik zal je verbieden strakke broeken, jurkes makeup of haarelestiekjes te dragen
Daarom ga ik me daar ook niet aan wagenquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet niet, je kunt zo'n testen doen op internet die je dan vertellen dat je een alcohol probleem hebt, maar dat zeggen die testjes al heel snel
Welk deel van hij gaf al het geld dat 'ie had zowat aan blowen uit dat er niks meer over bleef is nog steeds niet duidelijk? Het is een luxe. Je moet het je kunnen permitteren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus omdat jij gestopt ben, moet hij ook maar?
Maakt niet uit. Ik kan verhuizen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:48 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja maar die woont niet in Nederlandhelaas.
Brazilië.quote:
Tja, als je het geld niet hebt, dan is het een ander verhaal. Mijn nederig excuus, ik stapte binnen in de discussie zonder de OP goed te lezen blijkbaarquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Welk deel van hij gaf al het geld dat 'ie had zowat aan blowen uit dat er niks meer over bleef is nog steeds niet duidelijk? Het is een luxe. Je moet het je kunnen permitteren.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, als je het geld niet hebt, dan is het een ander verhaal. Mijn nederig excuus, ik stapte binnen in de discussie zonder de OP goed te lezen blijkbaar
Geeft niets Host. Doen we allemaal wel eens.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, als je het geld niet hebt, dan is het een ander verhaal. Mijn nederig excuus, ik stapte binnen in de discussie zonder de OP goed te lezen blijkbaar
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:53 schreef schommelstoel het volgende:
Ik heb toch een beetje moeite met TS.
Ze doet zelf niets, kan komen door ziekte natuurlijk.
Haar vriend werkt en maakt zijn school af zoals het zou moeten, natuurlijk kost blowen veel geld, maar haar vriendje verdiende het zelf, zijn geld.
Nu willen ze samen wonen, zij beveelt hem te stoppen met blowen, doet hij, hij stopt met iets wat hij zelf koopt en verdiend.
Natuurlijk moet je samen door het leven als je wilt samen wonen, kunnen haken en ogen aan zitten voor beide.
Alleen nu komt TS godverdomme ook nog klagen over haar vriend dat hij chagrijnig is.
TS, Je bent nu het stereo type zeikwijf op het moment!
Als je vriend thuis komt, leg een klare joint voor hem neer, pijp hem, en bedank hem voor wat hij nu voor je doet.
Een vrouw die een man wil veranderen, en al helemaal denken dat ze dat kunnen.![]()
*Laat hem het topic maar niet lezen, denk dat je vriendje dat niet zo leuk vind.*
Nee, hij wilde zelf minderen en uiteindelijk stoppen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je iemand zoekt met goede baan en die minder blowt... stuur maar een PMquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:57 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee, hij wilde zelf minderen en uiteindelijk stoppen.
In ieder geval wilde hij blijven blowen tot hij zijn school had gehaald. En daarna er eigenlijk helemaal mee kappen als het kon.
Maar dat werd alleen maar meer en meer na het behalen van school.
Dus toen ik 's ochtends wakker werd om half 9 en meneer stond al rustig een joint te draaien werd ik boos en zei impulsief, of je kapt ermee of deze relatie gaat niet werken.
Hij mag van mij best af en toe blowen, maar nu even een paar maanden niet. Ik wil weten hoe zwaar hij geestelijk verslaafd is. En hij wilt zich kunnen bewijzen.
Iemand vragen die wiet rookt, om te stoppen ten tijde dat hij net klaar is met alles, en vakantie kan gaan vieren,quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:57 schreef Toradora het volgende:
[..]
In ieder geval wilde hij blijven blowen tot hij zijn school had gehaald. En daarna er eigenlijk helemaal mee kappen als het kon.
Dus toen ik 's ochtends wakker werd om half 9 en meneer stond al rustig een joint te draaien werd ik boos en zei impulsief, of je kapt ermee of deze relatie gaat niet werken.
Hij mag van mij best af en toe blowen, maar nu even een paar maanden niet. Ik wil weten hoe zwaar hij geestelijk verslaafd is. En hij wilt zich kunnen bewijzen.
Mijn vriend heeft letterlijk nét te horen gekregen dat hij de baan heeft die hij wilde!quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:57 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Als je iemand zoekt met goede baan en die minder blowt... stuur maar een PM
Lang leve de prikpilquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Iemand vragen die wiet rookt, om te stoppen ten tijde dat hij net klaar is met alles, en vakantie kan gaan vieren,
Is het zelfde als tegen een vrouw zeggen dat ze niet ongesteld mag worden, terwijl ze dat net moet worden.
Hier laat je wel even een moker vallen. Goed gezegd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:53 schreef schommelstoel het volgende:
Haar vriend werkt en maakt zijn school af zoals het zou moeten, natuurlijk kost blowen veel geld, maar haar vriendje verdiende het zelf, zijn geld.
Nu willen ze samen wonen, zij beveelt hem te stoppen met blowen, doet hij, hij stopt met iets wat hij zelf koopt en verdiend.
Natuurlijk moet je samen door het leven als je wilt samen wonen, kunnen haken en ogen aan zitten voor beide.
Alleen nu komt TS godverdomme ook nog klagen over haar vriend dat hij chagrijnig is.
Als je vriend thuis komt, leg een klare joint voor hem neer, pijp hem, en bedank hem voor wat hij nu voor je doet.
Een vrouw die een man wil veranderen, en al helemaal denken dat ze dat kunnen.![]()
*Laat hem het topic maar niet lezen, denk dat je vriendje dat niet zo leuk vind.*
als hij eerst aangaf dat hij zelf wilde stoppen en nu terugkrabbelt vind ik het op zich niet verkeerd dat je hem een duwtje in de rug geeftquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:57 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nu jij nog met je luie reet aan het werk, heeft je vriend ook nog eens wat.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:59 schreef Toradora het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft letterlijk nét te horen gekregen dat hij de baan heeft die hij wilde!
Sorry
Ik maak zijn huis schoon terwijl het (nog) niet mijn huis is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu jij nog met je luie reet aan het werk, heeft je vriend ook nog eens wat.
Vrijwillig een relatie beginnen met TSquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:57 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Als je iemand zoekt met goede baan en die minder blowt... stuur maar een PM
Uiteindelijk moet je wat als je na al die jaren nog steeds geen vriendin kunt krijgen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vrijwillig een relatie beginnen met TS.
White knight.
Bassie & Adriaan modus "ik heb ook altijd pech"quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:59 schreef Toradora het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft letterlijk nét te horen gekregen dat hij de baan heeft die hij wilde!
Sorry
Nog even verder zoeken Bravo. Zo'n parel als jij blijft nooit lang alleen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:03 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Bassie & Adriaan modus "ik heb ook altijd pech"
Dat komt omdat je een parasiet bent en jezelf niet kan onderhouden. Het minste wat je kan doen is je eigen troep opruimen als je te gast bent.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:01 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik maak zijn huis schoon terwijl het (nog) niet mijn huis is.
En dan die '(nog)' in dat zinnetje. Over ernstig gesprokenquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een parasiet bent en jezelf niet kan onderhouden. Het minste wat je kan doen is je eigen troep opruimen als je te gast bent.
En zijn troep, en die van zijn huisgenoot. Al die haren in de badkamer iedere week wegpoetsenquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een parasiet bent en jezelf niet kan onderhouden. Het minste wat je kan doen is je eigen troep opruimen als je te gast bent.
Hoezo? Zijn huisgenoot kan het niet meer betalen, dus trek ik er waarschijnlijk bij in.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan die '(nog)' in dat zinnetje. Over ernstig gesproken
Maar wel kunnen Fokken, de hele dag door, en zeiken over je hardwerkende vriend die geen verzetje meer magquote:
Hij zit het nu te lezen, en ik hoor hem af en toe lachen. Zal wel goedkomen denk ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:53 schreef schommelstoel het volgende:
Dan is het ook niet zijn huis.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:08 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn huisgenoot kan het niet meer betalen, dus trek ik er waarschijnlijk bij in.
Jij hebt de hele week vakantie, je vriend niet. Logisch dat hij verwacht dat je iig het huis aan kant houdt, voor al dat gezeik van je.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:07 schreef Toradora het volgende:
[..]
En zijn troep, en die van zijn huisgenoot. Al die haren in de badkamer iedere week wegpoetsen
Maar dan moet ik mijzelf ook porno ontnemen. En wat we altijd samen keken. Dat kan ik niet missen hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar wel kunnen Fokken, de hele dag door, en zeiken over je hardwerkende vriend die geen verzetje meer magga je hem straks ook zijn porno afnemen zeker, feminist
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:04 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nog even verder zoeken Bravo. Zo'n parel als jij blijft nooit lang alleen.
Ik ben een vrouw?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij hebt de hele week vakantie, je vriend niet. Logisch dat hij verwacht dat je iig het huis aan kant houdt, voor al dat gezeik van je.
Die zijn erquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:12 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw?
Denken dat er vrouwen zijn die niet zeiken
Die van mij zeikt niet, werkt gewoon, doet het huishouden en kookt ook nog eens. Wil je bij haar in de leer?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:12 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw?
Denken dat er vrouwen zijn die niet zeiken
Wie is T?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:11 schreef Maisnon het volgende:
Ik zou gewoon aangezien T. toch een baan heeft nu met zn 2en gewoon je eigen ding gaan nemen, en dan je leven wat meer invulling gaan geven. Als ik zo je topics zie dan zijn het echt van die ik heb niks beters te doen klachten en daar gaan andere FOK!kers toch alleen maar over zeuren.
Mocht je trouwens willen weten waarom ik je vriend zijn naam weet, stuur een DM, want je gegevens liggen semi op tafel omdat je ergens onvoorzichtig mee bent
PM mij haar gegevens eens dan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:11 schreef Maisnon het volgende:
Ik zou gewoon aangezien T. toch een baan heeft nu met zn 2en gewoon je eigen ding gaan nemen, en dan je leven wat meer invulling gaan geven. Als ik zo je topics zie dan zijn het echt van die ik heb niks beters te doen klachten en daar gaan andere FOK!kers toch alleen maar over zeuren.
Mocht je trouwens willen weten waarom ik je vriend zijn naam weet, stuur een DM, want je gegevens liggen semi op tafel omdat je ergens onvoorzichtig mee bent
Niet liegenquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die van mij zeikt niet, werkt gewoon, doet het huishouden en kookt ook nog eens. Wil je bij haar in de leer?
Maar die van jou gedraagt zich waarschijnlijk ook een stuk volwassener en leeft niet volgens een bepaald verwachtingspatroon "omdat vrouwen nou eenmaal zo zijn".quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die van mij zeikt niet, werkt gewoon, doet het huishouden en kookt ook nog eens. Wil je bij haar in de leer?
ok dus je vriend is niet -- die gisteren officieel melde op facebook dat ie stopte met blowenquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:13 schreef Toradora het volgende:
[..]
Wie is T?
Mijn vriend zijn naam begint met een R
Haha, ik dacht, die bluftquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ok dus je vriend is niet -- die gisteren officieel melde op facebook dat ie stopte met blowenik probeer je alleen maar te helpen
Gelukkig niet neequote:Op donderdag 5 juli 2012 16:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar die van jou gedraagt zich waarschijnlijk ook een stuk volwassener en leeft niet volgens een bepaald verwachtingspatroon "omdat vrouwen nou eenmaal zo zijn".
Ik vind het triest dat hun relatie er onder lijdt en hij het zover laat komen waardoor zijn vriendin hem voor die keuze moet stellen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind het triester dat zijn vriendin hem voor die keuze stelt.
Een compromis is iets in het midden, zoals "ik rook in het weekend een paar jointjes, maar verder niet". En niet "je doet wat ik wil, of het is uit".
Naah. Vooral jij bent triest. Je vriend zou je op je reet de keet uit moeten tiefen. Parasitair monster.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:01 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik maak zijn huis schoon terwijl het (nog) niet mijn huis is.
Zo strengquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:29 schreef Netsplitter het volgende:
Vragen om dm/pm met link/url/whatever is niet de bedoeling, dus ook niet doen...
Anders gaat het topic op slot.
Mag ik een whatever?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:29 schreef Netsplitter het volgende:
Vragen om dm/pm met link/url/whatever is niet de bedoeling, dus ook niet doen...
Anders gaat het topic op slot.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:36 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Mag ik een whatever? [ afbeelding ]
vooral lekker gekquote:
Dolletjes, en wil soms wel eens uit de band springen.quote:
op zaterdagavond een bakje chips op schoot en ongegeneerd de voeten op tafel 'ik houd van holland' kijken,. wat een losbolquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:39 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Dolletjes, en wil soms wel eens uit de band springen.
Vaporizer is inderdaad beter, die ligt nog in de kast, de bong in de prullenbak.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:38 schreef Drinky het volgende:
ik had gewoon een andere vriendin gezocht.
Sowieso is vaporizer en bong beter dan dan joint.
Tabak
pure wiet
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:43 schreef Toradora het volgende:
[..]
Vaporizer is inderdaad beter, die ligt nog in de kast, de bong in de prullenbak.
Gewoon deze erin gooien:quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:46 schreef robin007bond het volgende:
Oh man..
Ik weet op dit topic eigenlijk geen passend antwoord.
Ja, maar hij schrok meer van mijn gegevens die bekend raaktequote:Op donderdag 5 juli 2012 16:48 schreef schommelstoel het volgende:
En, wat zegt of denkt je vriend nu TS?
Heeft hij het topic gelezen?
Als ik hem was zou ik na die reacties wel even goed achter de oren krabben eigenlijk..quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:50 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ja, maar hij schrok meer van mijn gegevens die bekend raakte![]()
Dat ik over hem klaag boeit hem niet, het is FOK!, dus wat kan mij het schelen was zijn antwoord erop.
Hoezo?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik na die reacties wel even goed achter de oren krabben eigenlijk..
Hoezo?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik na die reacties wel even goed achter de oren krabben eigenlijk..
Als ik aan hem vraag, schat, wil jij nog een relatie met mij na de reacties op FOK!quote:
wat houdt hij van jou?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:54 schreef Toradora het volgende:
[..]
Als ik aan hem vraag, schat, wil jij nog een relatie met mij na de reacties op FOK!
krijg ik als antwoord, ja natuurlijk, ik hou van jouw.
![]()
![]()
Goed gefundeerde relatiequote:Op donderdag 5 juli 2012 16:54 schreef Toradora het volgende:
[..]
Als ik aan hem vraag, schat, wil jij nog een relatie met mij na de reacties op FOK!
krijg ik als antwoord, ja natuurlijk, ik hou van jouw.
![]()
![]()
"Even de mond spoelen"quote:
liever forever alone dan met zon dwaze klaagdraak als TS...quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:06 schreef CruellaDeVil het volgende:
Ja TS, maak het uit! Of laat hem het uitmaken! Nou ja, zorg er in ieder geval voor dat het uit gaat!
Topics vol jaloerse forever alone-FOK!kertjes.
dit dusquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
liever forever alone dan met zon dwaze klaagdraak als TS...
Godzijdankquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:10 schreef CruellaDeVil het volgende:
Jullie hebben dan ook geen relatie met haar.
Nouquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom niet, sommige mensen functioneren prima met een blowtje in de mik?
Dat genot wordt haar niet gegund. Vriendinnen die gaan zeggen hoe je moet gaan leven.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:13 schreef Lithia het volgende:
Ervan uit gaan dat TS jullie uberhaupt zou willen hebben.
je moet geen blowers aanvallen, want stoned presteer je net zo goed hoor, echtquote:
jaloers op wat?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:13 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Erg hé, dat hij geen waarde hecht aan jullie negatieve en jaloerse mening over het geheel.
Vertel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:19 schreef Catch22- het volgende:
geen van dat, TS is een zielig hoopje verdriet waar ik meer en meer medelijden mee krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:13 schreef Lithia het volgende:
Ik denk dat het vooral gaat over de controle die TS, als vrouw, over een man uitoefent wat steekt bij sommige users hier.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:19 schreef CruellaDeVil het volgende:
Maar zeg het eens schatjes, wat is het nou werkelijk? Jullie lezen de posts van TS wel erg selectief.
Ontevreden binnen jullie eigen relatie? Forever alone? Verbitterd om het feit dat de vriend van TS jullie "Ik faal in het leven door de wiet!"-excuus nog lachwekkender maakt dan deze al was? Algemene levensmoeheid?
Dit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:20 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb gewoon haat aan vrouwen die een man even denken te veranderen en dan helemaal met dat soort dingen als "je verandert hierin, of het is uit". Als een vrouw mij voor die keuze had gesteld, had ik haar direct het huis uit geschopt. Blijkbaar betekent die relatie toch niet zoveel als je het zo snel al uit zou maken.
En het is juist die controle waar heel selectief over gelezen wordt. Er wordt van gemaakt dat TS jaren lang blowen helemaal geweldig vond en gisteren uit het niets op de stoep stond om haar van geen kwaad bewust vriend mede te delen dat hij per direct en voorgoed ophoudt of dat het anders einde relatie is. Dat is dus niet gebeurd, zoals te lezen is in dit topic.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral gaat over de controle die TS, als vrouw, over een man uitoefent wat steekt bij sommige users hier.
Ja waarschijnlijk hebben ze zelf nogal onder de plak gezeten en projecteren ze dat nu.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:30 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
En het is juist die controle waar heel selectief over gelezen wordt. Er wordt van gemaakt dat TS jaren lang blowen helemaal geweldig vond en gisteren uit het niets op de stoep stond om haar van geen kwaad bewust vriend mede te delen dat hij per direct en voorgoed ophoudt of dat het anders einde relatie is. Dat is dus niet gebeurd, zoals te lezen is in dit topic.
Nee dat denkt ze toch niet? Ze zegt gewoon dat ze geen toekomst meer ziet in de relatie wanneer hij niet stopt, dus hij heeft een keuze. Kan hij altijd nog nee zeggenquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:33 schreef ikjijallebei het volgende:
Alsof hij stopt.je stopt pas wanneer je dat ZELF wil.
TS denkt dingen op te kunnen leggen aan haar vriend.
Ja, ik heb ook een jaar waarin ik geen fuck gedaan heb in m'n historiequote:Op donderdag 5 juli 2012 17:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je moet geen blowers aanvallen, want stoned presteer je net zo goed hoor, echt
We weten allebei dat als hij de hort op gaat en door blijft gaan met blowen, de TS toch wel weer naar hem toe komt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee dat denkt ze toch niet? Ze zegt gewoon dat ze geen toekomst meer ziet in de relatie wanneer hij niet stopt, dus hij heeft een keuze. Kan hij altijd nog nee zeggen
Totaal niet. Het is gewoon een zaag.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral gaat over de controle die TS, als vrouw, over een man uitoefent wat steekt bij sommige users hier.
Ja hoor, maak je geen zorgen, de mannen zijn wel in controlequote:Op donderdag 5 juli 2012 17:37 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
We weten allebei dat als hij de hort op gaat en door blijft gaan met blowen, de TS toch wel weer naar hem toe komt.
Vrouwenzo makkelijk.
want als ze het zelf niet kunnen, moet iemand het wel voor hen doenquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja hoor, maak je geen zorgen, de mannen zijn wel in controle
Sinds wanneer hebben vrouwen het alleenrecht op iemand uberhaupt zouden willen hebben?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:13 schreef Lithia het volgende:
Het feit dat ze bevestiging van een forum moeten halen zegt genoeg. Gewoon om lachen joh.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben vrouwen het alleenrecht op iemand uberhaupt zouden willen hebben?
Je moet die arrogante wijven hier soms zien, denken gewoon: "ik ben een chick, dus hij wil me vast". En als je ze dan met een "ik ben hier niet van gediend" wegslaat raken ze helemaal de weg kwijt.
vrouwenlogica, zo jaloers als de tering; als ik niet mag mag niemand het!quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met 5 biertjes op een avond ben je ook de hele dag stomdronken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik reageer toch op de OP? En daar staat dat hij het meerdere keren per dag deed.
dat wilde ik even lezen, hoe sarcastisch je zin ook mag zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja hoor, maak je geen zorgen, de mannen zijn wel in controle
Om dat blowen lichaamelijk niet verslavend is, mischien zit zn vriendin de heletijd aan zn kop dus blowt ie het weg. Niet de beste oplossing maar ik heb er geen probleem meequote:Op donderdag 5 juli 2012 18:10 schreef AlexanderC het volgende:
Ik ben na 3 jaar spontaan gestopt met roken van wiet. Geen bewerkingen niks; en ik rookte vrij intensief.
misschien als je het dagelijks doet dat je eraan gewend raakt, maar ik als recreatieve blower kan echt niks meer na een goede jonko hoor. als je 4-8 joins per dag rookt is het niet onverstandig om even wat te minderen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je moet geen blowers aanvallen, want stoned presteer je net zo goed hoor, echt
Een loser die van zijn vriendin houdt. Jij weet niet wat ik allemaal te bieden hebquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dit.
Wat voor loser ben je als je je op zo'n manier de les laat lezen.
Al 90 jaar ofzo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben vrouwen het alleenrecht op iemand uberhaupt zouden willen hebben?
Voel je je vooral niet aangesproken dan.quote:
Meneer heeft net een elektrische gitaar gekocht van zijn wietgeld, hij is nu sowieso zo blij als een kind. En ik inmiddels zo doof als een kwartel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:40 schreef cool15 het volgende:
hij is gestopt voor je, dat betekend dat hij van je houd. nu laat je hem weer blowen maar dan minder. zijn jullie beide blij
Wedje leggen van nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
vrouwenlogica, zo jaloers als de tering; als ik niet mag mag niemand het!
gelukkig is ze straks weer single en zijn wij van het gezeik af
Inderdaad, gelukkig maar!quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:16 schreef vincerusso het volgende:
Gelukkig ben jij mijn vriendin niet ts
Je vriendinnen hebben hetzelfde en geen kutkaracterquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:50 schreef Toradora het volgende:
[..]
Een loser die van zijn vriendin houdt. Jij weet niet wat ik allemaal te bieden heb
We zaten Naruto te kijkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:30 schreef schommelstoel het volgende:
Volgens mij is er thuis toch een conflict uit voortgekomen, TS reageert al niet meer sinds vriendje thuis is.
Klinkt als een persoon met een toekomst.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:52 schreef Toradora het volgende:
[..]
Meneer heeft net een elektrische gitaar gekocht van zijn wietgeld, hij is nu sowieso zo blij als een kind. En ik inmiddels zo doof als een kwartel.
Ik doe niet aan vriendinnenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Je vriendinnen hebben hetzelfde en geen kutkaracter
Ik had het niet over jou.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:54 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vriendinnen![]()
Gay's daarin tegen
Socios goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Voor je naaktfotos dan maar, pm-en naar socios.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |