Die kans kreeg hij voor een maand of 5, maar toen meneer zijn school had gehaald blowde hij weer 3 keer zoveel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:14 schreef sinepedraap het volgende:
4 tot 8 joints per dag 2,5 jaar langNee dan is het idd even kut als je dat niet meer hebt. Waarom bouwt die het niet gewoon af dan?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jij plempt jouw dagelijkse strubbelingen met een hoog GTST gehalte wel erg graag hier neer geloof ik he?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:13 schreef Toradora het volgende:
Mijn god, wat een chagrijn is het nu!
Ja, ik heb het voor elkaar gekregen, na 2.5 jaar is hij nu gestopt met blowen.
Niet dat hij net als ik niks doet op een dag, hij heeft gewoon een baan, heeft net zijn school gehaald, enz enz.
Ja leuk hoor naast zo'n zoutzak op de bank zitten de hele dag. Doet 'ie zeker ook geen flikker als ie elke keer zo vroeg begint met blowen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:15 schreef Toradora het volgende:
[..]
Die kans kreeg hij voor een maand of 5, maar toen meneer zijn school had gehaald blowde hij weer 3 keer zoveel.
Kortom...meer respect voor hem dan voor jou. Hij heeft een opleiding gedaan en werkt. Jij zit thuis en doet niets. Hij wil daarnaast ontspannen door een joint maar omdat jij dit niet wil moet hij stoppen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:13 schreef Toradora het volgende:
Mijn god, wat een chagrijn is het nu!
Ja, ik heb het voor elkaar gekregen, na 2.5 jaar is hij nu gestopt met blowen.
Mokkend zat hij op de bank; ik stop nooit met iets, en ik laat me nooit vertellen wat ik moet doen.
Nu dus wel. Het was of stoppen met blowen, of een nieuwe vriendin zoeken. Het werd me te gek, 4 tot 8 joints per dag.
Niet dat hij net als ik niks doet op een dag, hij heeft gewoon een baan, heeft net zijn school gehaald, enz enz.
Maar dr ging me toch een partij geld uit naar die rotwiet.
Ik kan af en toe ook genieten van een jointje, maar dit ging echt te ver.
Hij heeft nu 3 dagen niet geblowd/t en is niet te genieten. De hele tijd moet ik aanhoren waarom zijn leven nu zuigt zonder wiet.
Ik weet het ik wilde het, en ik hoop uiteindelijk dat dit minder word. Maar voor nu... Wil ik hem door een gehaktmolen heen draaien!
Dat zou kut zijn zeg.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:17 schreef Knofl00k het volgende:
[..]
Pas op man, ze is bi. Straks ligt er nog een extra vrouw bij in bed
Ze heeft een ziekte waardoor ze niet kan werken geloof ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:17 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Kortom...meer respect voor hem dan voor jou. Hij heeft een opleiding gedaan en werkt. Jij zit thuis en doet niets. Hij wil daarnaast ontspannen door een joint maar omdat jij dit niet wil moet hij stoppen?
Succes maar mijn vriendin zou je nooit worden.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:13 schreef Toradora het volgende:
Het was of stoppen met blowen, of een nieuwe vriendin zoeken.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:17 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Kortom...meer respect voor hem dan voor jou. Hij heeft een opleiding gedaan en werkt. Jij zit thuis en doet niets. Hij wil daarnaast ontspannen door een joint maar omdat jij dit niet wil moet hij stoppen?
Succes maar mijn vriendin zou je nooit worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |