abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113809551
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:47 schreef Toradora het volgende:

[..]

Het is meer geworden door de jaren heen. Ik blowde toen zelf ook best veel.Vandaar dat ik er toen geen problemen mee had. Maar toen ik merkte dat ik sneller dingen vergat en herinneringen niet meer terug kon halen ben ik gestopt voor een half jaar, en daarna deed ik het soms.
Dus omdat jij gestopt ben, moet hij ook maar? :{
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_113809553
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:46 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wat zijn grote hoeveelheden? :{
weet niet, je kunt zo'n testen doen op internet die je dan vertellen dat je een alcohol probleem hebt, maar dat zeggen die testjes al heel snel
pi_113809559
Ik smoke niet, we kunnen samen gelukkig worden!
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:48:22 #154
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113809565
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:46 schreef Dimens het volgende:

[..]

Heb jij nog zusjes die net zo zijn als jij?
Ja maar die woont niet in Nederland :') helaas.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:46 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

En als het aan hem wel besteed is, ga je het hem toch verbieden?

Ik zal je verbieden strakke broeken, jurkes makeup of haarelestiekjes te dragen :')
Nee want ik moet er een relatie mee hebben, ik ga toch ook niet met een alcoholist trouwen onder het mom van ''ach als die jongen dat nou leuk vind'' :')

En ik ben zeker bereid dingen op te geven als die erg vervelend worden gevonden.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_113809573
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:48 schreef gianni61 het volgende:

[..]

weet niet, je kunt zo'n testen doen op internet die je dan vertellen dat je een alcohol probleem hebt, maar dat zeggen die testjes al heel snel
Daarom ga ik me daar ook niet aan wagen :{
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:48:47 #156
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_113809580
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:48 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Welk deel van hij gaf al het geld dat 'ie had zowat aan blowen uit dat er niks meer over bleef is nog steeds niet duidelijk? Het is een luxe. Je moet het je kunnen permitteren.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_113809584
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:48 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Ja maar die woont niet in Nederland :') helaas.
Maakt niet uit. Ik kan verhuizen.
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:49:23 #158
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113809607
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:48 schreef Dimens het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Ik kan verhuizen.
Brazilië. :D
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_113809627
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:48 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Welk deel van hij gaf al het geld dat 'ie had zowat aan blowen uit dat er niks meer over bleef is nog steeds niet duidelijk? Het is een luxe. Je moet het je kunnen permitteren.
Tja, als je het geld niet hebt, dan is het een ander verhaal. Mijn nederig excuus, ik stapte binnen in de discussie zonder de OP goed te lezen blijkbaar :*
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:50:25 #160
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_113809653
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:49 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Tja, als je het geld niet hebt, dan is het een ander verhaal. Mijn nederig excuus, ik stapte binnen in de discussie zonder de OP goed te lezen blijkbaar :*
:* :*
Mijn nieuwe ondertitel
pi_113809656
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:49 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Geeft niets Host. Doen we allemaal wel eens.
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:53:26 #162
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_113809752
Wat een gezeik. Als iets je niet bevalt aan je partner en je hebt het niet voor de relatie van de daken geschreeuwd dan moet je maar gewoon je mond houden en als je er dan toch over begint mag je maximaal een compromis voorstellen? Pff, alsof je niet van mening kan veranderen en wat er mis is met een uitgedacht, volwassen ultimatum zie ik ook niet. Natuurlijk moet je "Anders maak ik het uit!" niet als chantagemiddel gebruiken en er om de week mee aan komen zetten, maar wat is er mis met een bepaalde verandering als ultimatum voor de relatie stellen als je jezelf realiseert dat je ergens echt niet (meer) mee kan leven?
pi_113809770
Ik heb toch een beetje moeite met TS.
Ze doet zelf niets, kan komen door ziekte natuurlijk.

Haar vriend werkt en maakt zijn school af zoals het zou moeten, natuurlijk kost blowen veel geld, maar haar vriendje verdiende het zelf, zijn geld.

Nu willen ze samen wonen, zij beveelt hem te stoppen met blowen, doet hij, hij stopt met iets wat hij zelf koopt en verdiend.

Natuurlijk moet je samen door het leven als je wilt samen wonen, kunnen haken en ogen aan zitten voor beide.

Alleen nu komt TS godverdomme ook nog klagen over haar vriend dat hij chagrijnig is.
TS, Je bent nu het stereo type zeikwijf op het moment!

Als je vriend thuis komt, leg een klare joint voor hem neer, pijp hem, en bedank hem voor wat hij nu voor je doet.
Een vrouw die een man wil veranderen, en al helemaal denken dat ze dat kunnen. :r

*Laat hem het topic maar niet lezen, denk dat je vriendje dat niet zo leuk vind.*
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_113809835
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:53 schreef schommelstoel het volgende:

Haar vriend werkt en maakt zijn school af zoals het zou moeten, natuurlijk kost blowen veel geld, maar haar vriendje verdiende het zelf, zijn geld.

Nu willen ze samen wonen, zij beveelt hem te stoppen met blowen, doet hij, hij stopt met iets wat hij zelf koopt en verdiend.

Natuurlijk moet je samen door het leven als je wilt samen wonen, kunnen haken en ogen aan zitten voor beide.

Alleen nu komt TS godverdomme ook nog klagen over haar vriend dat hij chagrijnig is.

Als je vriend thuis komt, leg een klare joint voor hem neer, pijp hem, en bedank hem voor wat hij nu voor je doet.
Een vrouw die een man wil veranderen, en al helemaal denken dat ze dat kunnen. :r

*Laat hem het topic maar niet lezen, denk dat je vriendje dat niet zo leuk vind.*
Helemaal mee eens.

En die vriend is gewoon beta of pussywhipped dat hij al die shit maar blijkt pikken.
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:57:04 #165
362368 Toradora
Poef........
pi_113809890
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:48 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nee, hij wilde zelf minderen en uiteindelijk stoppen.
In ieder geval wilde hij blijven blowen tot hij zijn school had gehaald. En daarna er eigenlijk helemaal mee kappen als het kon.
Maar dat werd alleen maar meer en meer na het behalen van school.

Dus toen ik 's ochtends wakker werd om half 9 en meneer stond al rustig een joint te draaien werd ik boos en zei impulsief, of je kapt ermee of deze relatie gaat niet werken.

Hij mag van mij best af en toe blowen, maar nu even een paar maanden niet. Ik wil weten hoe zwaar hij geestelijk verslaafd is. En hij wilt zich kunnen bewijzen.
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:57:57 #166
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_113809931
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:57 schreef Toradora het volgende:

[..]

In ieder geval wilde hij blijven blowen tot hij zijn school had gehaald. En daarna er eigenlijk helemaal mee kappen als het kon.

Dus toen ik 's ochtends wakker werd om half 9 en meneer stond al rustig een joint te draaien werd ik boos en zei impulsief, of je kapt ermee of deze relatie gaat niet werken.

Hij mag van mij best af en toe blowen, maar nu even een paar maanden niet. Ik wil weten hoe zwaar hij geestelijk verslaafd is. En hij wilt zich kunnen bewijzen.
Als je iemand zoekt met goede baan en die minder blowt... stuur maar een PM :)
pi_113809973
quote:

[..]

Iemand vragen die wiet rookt, om te stoppen ten tijde dat hij net klaar is met alles, en vakantie kan gaan vieren,

Is het zelfde als tegen een vrouw zeggen dat ze niet ongesteld mag worden, terwijl ze dat net moet worden.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:59:23 #168
362368 Toradora
Poef........
pi_113809985
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:57 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft letterlijk nét te horen gekregen dat hij de baan heeft die hij wilde!

Sorry :*
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:59:41 #169
362368 Toradora
Poef........
pi_113809996
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:59 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Iemand vragen die wiet rookt, om te stoppen ten tijde dat hij net klaar is met alles, en vakantie kan gaan vieren,

Is het zelfde als tegen een vrouw zeggen dat ze niet ongesteld mag worden, terwijl ze dat net moet worden.
Lang leve de prikpil w/
pi_113810017
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:53 schreef schommelstoel het volgende:

Hier laat je wel even een moker vallen. Goed gezegd.
pi_113810034
Ga werken ofzo?
pi_113810039
quote:

[..]

als hij eerst aangaf dat hij zelf wilde stoppen en nu terugkrabbelt vind ik het op zich niet verkeerd dat je hem een duwtje in de rug geeft :)
pi_113810079
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:59 schreef Toradora het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft letterlijk nét te horen gekregen dat hij de baan heeft die hij wilde!

Nu jij nog met je luie reet aan het werk, heeft je vriend ook nog eens wat.
  donderdag 5 juli 2012 @ 16:01:50 #174
362368 Toradora
Poef........
pi_113810100
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nu jij nog met je luie reet aan het werk, heeft je vriend ook nog eens wat.
Ik maak zijn huis schoon terwijl het (nog) niet mijn huis is.
pi_113810105
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:57 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Vrijwillig een relatie beginnen met TS :') .

White knight.
pi_113810137
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:01 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Vrijwillig een relatie beginnen met TS :') .

White knight.
Uiteindelijk moet je wat als je na al die jaren nog steeds geen vriendin kunt krijgen.
  donderdag 5 juli 2012 @ 16:03:27 #177
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_113810167
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 15:59 schreef Toradora het volgende:

[..]

Bassie & Adriaan modus "ik heb ook altijd pech" :)
pi_113810190
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:03 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Bassie & Adriaan modus "ik heb ook altijd pech" :)
Nog even verder zoeken Bravo. Zo'n parel als jij blijft nooit lang alleen.
pi_113810233
TS waarom kan je niet meer werken dan?
pi_113810280
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:01 schreef Toradora het volgende:

[..]

Ik maak zijn huis schoon terwijl het (nog) niet mijn huis is.
Dat komt omdat je een parasiet bent en jezelf niet kan onderhouden. Het minste wat je kan doen is je eigen troep opruimen als je te gast bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')