Dus omdat jij gestopt ben, moet hij ook maar?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:47 schreef Toradora het volgende:
[..]
Het is meer geworden door de jaren heen. Ik blowde toen zelf ook best veel.Vandaar dat ik er toen geen problemen mee had. Maar toen ik merkte dat ik sneller dingen vergat en herinneringen niet meer terug kon halen ben ik gestopt voor een half jaar, en daarna deed ik het soms.
weet niet, je kunt zo'n testen doen op internet die je dan vertellen dat je een alcohol probleem hebt, maar dat zeggen die testjes al heel snelquote:
Ja maar die woont niet in Nederlandquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb jij nog zusjes die net zo zijn als jij?
Nee want ik moet er een relatie mee hebben, ik ga toch ook niet met een alcoholist trouwen onder het mom van ''ach als die jongen dat nou leuk vind''quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En als het aan hem wel besteed is, ga je het hem toch verbieden?
Ik zal je verbieden strakke broeken, jurkes makeup of haarelestiekjes te dragen
Daarom ga ik me daar ook niet aan wagenquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet niet, je kunt zo'n testen doen op internet die je dan vertellen dat je een alcohol probleem hebt, maar dat zeggen die testjes al heel snel
Welk deel van hij gaf al het geld dat 'ie had zowat aan blowen uit dat er niks meer over bleef is nog steeds niet duidelijk? Het is een luxe. Je moet het je kunnen permitteren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus omdat jij gestopt ben, moet hij ook maar?
Maakt niet uit. Ik kan verhuizen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:48 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja maar die woont niet in Nederlandhelaas.
Brazilië.quote:
Tja, als je het geld niet hebt, dan is het een ander verhaal. Mijn nederig excuus, ik stapte binnen in de discussie zonder de OP goed te lezen blijkbaarquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Welk deel van hij gaf al het geld dat 'ie had zowat aan blowen uit dat er niks meer over bleef is nog steeds niet duidelijk? Het is een luxe. Je moet het je kunnen permitteren.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, als je het geld niet hebt, dan is het een ander verhaal. Mijn nederig excuus, ik stapte binnen in de discussie zonder de OP goed te lezen blijkbaar
Geeft niets Host. Doen we allemaal wel eens.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, als je het geld niet hebt, dan is het een ander verhaal. Mijn nederig excuus, ik stapte binnen in de discussie zonder de OP goed te lezen blijkbaar
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:53 schreef schommelstoel het volgende:
Ik heb toch een beetje moeite met TS.
Ze doet zelf niets, kan komen door ziekte natuurlijk.
Haar vriend werkt en maakt zijn school af zoals het zou moeten, natuurlijk kost blowen veel geld, maar haar vriendje verdiende het zelf, zijn geld.
Nu willen ze samen wonen, zij beveelt hem te stoppen met blowen, doet hij, hij stopt met iets wat hij zelf koopt en verdiend.
Natuurlijk moet je samen door het leven als je wilt samen wonen, kunnen haken en ogen aan zitten voor beide.
Alleen nu komt TS godverdomme ook nog klagen over haar vriend dat hij chagrijnig is.
TS, Je bent nu het stereo type zeikwijf op het moment!
Als je vriend thuis komt, leg een klare joint voor hem neer, pijp hem, en bedank hem voor wat hij nu voor je doet.
Een vrouw die een man wil veranderen, en al helemaal denken dat ze dat kunnen.![]()
*Laat hem het topic maar niet lezen, denk dat je vriendje dat niet zo leuk vind.*
Nee, hij wilde zelf minderen en uiteindelijk stoppen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus omdat jij gestopt ben, moet hij ook maar?
Als je iemand zoekt met goede baan en die minder blowt... stuur maar een PMquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:57 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee, hij wilde zelf minderen en uiteindelijk stoppen.
In ieder geval wilde hij blijven blowen tot hij zijn school had gehaald. En daarna er eigenlijk helemaal mee kappen als het kon.
Maar dat werd alleen maar meer en meer na het behalen van school.
Dus toen ik 's ochtends wakker werd om half 9 en meneer stond al rustig een joint te draaien werd ik boos en zei impulsief, of je kapt ermee of deze relatie gaat niet werken.
Hij mag van mij best af en toe blowen, maar nu even een paar maanden niet. Ik wil weten hoe zwaar hij geestelijk verslaafd is. En hij wilt zich kunnen bewijzen.
Iemand vragen die wiet rookt, om te stoppen ten tijde dat hij net klaar is met alles, en vakantie kan gaan vieren,quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:57 schreef Toradora het volgende:
[..]
In ieder geval wilde hij blijven blowen tot hij zijn school had gehaald. En daarna er eigenlijk helemaal mee kappen als het kon.
Dus toen ik 's ochtends wakker werd om half 9 en meneer stond al rustig een joint te draaien werd ik boos en zei impulsief, of je kapt ermee of deze relatie gaat niet werken.
Hij mag van mij best af en toe blowen, maar nu even een paar maanden niet. Ik wil weten hoe zwaar hij geestelijk verslaafd is. En hij wilt zich kunnen bewijzen.
Mijn vriend heeft letterlijk nét te horen gekregen dat hij de baan heeft die hij wilde!quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:57 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Als je iemand zoekt met goede baan en die minder blowt... stuur maar een PM
Lang leve de prikpilquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Iemand vragen die wiet rookt, om te stoppen ten tijde dat hij net klaar is met alles, en vakantie kan gaan vieren,
Is het zelfde als tegen een vrouw zeggen dat ze niet ongesteld mag worden, terwijl ze dat net moet worden.
Hier laat je wel even een moker vallen. Goed gezegd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:53 schreef schommelstoel het volgende:
Ik heb toch een beetje moeite met TS.
Ze doet zelf niets, kan komen door ziekte natuurlijk.
Haar vriend werkt en maakt zijn school af zoals het zou moeten, natuurlijk kost blowen veel geld, maar haar vriendje verdiende het zelf, zijn geld.
Nu willen ze samen wonen, zij beveelt hem te stoppen met blowen, doet hij, hij stopt met iets wat hij zelf koopt en verdiend.
Natuurlijk moet je samen door het leven als je wilt samen wonen, kunnen haken en ogen aan zitten voor beide.
Alleen nu komt TS godverdomme ook nog klagen over haar vriend dat hij chagrijnig is.
TS, Je bent nu het stereo type zeikwijf op het moment!
Als je vriend thuis komt, leg een klare joint voor hem neer, pijp hem, en bedank hem voor wat hij nu voor je doet.
Een vrouw die een man wil veranderen, en al helemaal denken dat ze dat kunnen.![]()
*Laat hem het topic maar niet lezen, denk dat je vriendje dat niet zo leuk vind.*
als hij eerst aangaf dat hij zelf wilde stoppen en nu terugkrabbelt vind ik het op zich niet verkeerd dat je hem een duwtje in de rug geeftquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:57 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nu jij nog met je luie reet aan het werk, heeft je vriend ook nog eens wat.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:59 schreef Toradora het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft letterlijk nét te horen gekregen dat hij de baan heeft die hij wilde!
Sorry
Ik maak zijn huis schoon terwijl het (nog) niet mijn huis is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu jij nog met je luie reet aan het werk, heeft je vriend ook nog eens wat.
Vrijwillig een relatie beginnen met TSquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:57 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Als je iemand zoekt met goede baan en die minder blowt... stuur maar een PM
Uiteindelijk moet je wat als je na al die jaren nog steeds geen vriendin kunt krijgen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vrijwillig een relatie beginnen met TS.
White knight.
Bassie & Adriaan modus "ik heb ook altijd pech"quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:59 schreef Toradora het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft letterlijk nét te horen gekregen dat hij de baan heeft die hij wilde!
Sorry
Nog even verder zoeken Bravo. Zo'n parel als jij blijft nooit lang alleen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:03 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Bassie & Adriaan modus "ik heb ook altijd pech"
Dat komt omdat je een parasiet bent en jezelf niet kan onderhouden. Het minste wat je kan doen is je eigen troep opruimen als je te gast bent.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:01 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik maak zijn huis schoon terwijl het (nog) niet mijn huis is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |