Ik kan prima na het werk 8 jointjes roken en dan niet de hele dag stoned zijn, je praat poep madame.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik reageer toch op de OP? En daar staat dat hij het meerdere keren per dag deed.
Ik ken (n)iemand die... argumenten zijn altijd zo zwak. Ik ken ze wel en nu?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
precies. Ik ken echt niemand die heel veel opschoot in zijn leven en 2,5 joint per dag rookte (of uberhaupt serieus vaak blowde)
Dat kan je net zo goed omdraaien. Wat vindt TS belangrijker? Dat hij stopt met blowen of dat ze met hem samen is?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nou als die er mee om kan gaan en er zijn geen negatieve gevolgen dan boeit het niet toch? Kost het teveel, zorgt het voor ellende etc dan zou ik even goed nadenken wat je belangrijker vindt. Het hulpmiddel om te chillen of je geliefden.
8 joints is bijna 2 gram?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan prima na het werk 8 jointjes roken en dan niet de hele dag stoned zijn, je praat poep madame.
Zoveel mogelijk bullshit replies proberen te posten ook?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:31 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
KLB serieus nemen is ook een vak.
Oke, je kan doen wat je wil. Maar ik zou nog steeds, net als de TS, geen vriend willen hebben die zoveel blowt. Just sayin'.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan prima na het werk 8 jointjes roken en dan niet de hele dag stoned zijn, je praat poep madame.
Waarom niet, sommige mensen functioneren prima met een blowtje in de mik?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oke, je kan doen wat je wil. Maar ik zou nog steeds, net als de TS, geen vriend willen hebben die zoveel blowt. Just sayin'.
Hij verneukt shit door zijn blowgedrag. Het kan prima samen. Maar dat werkt dus niet. Hij geeft teveel geld uit. Dus kan hij er niet mee omgaan. Ik vind niet dat je andere mensen negatief mag beïnvloeden door te blowen. Ik zou iig zelf niet blowen als ik mensen om me heen er last mee bezorg.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ken (n)iemand die... argumenten zijn altijd zo zwak. Ik ken ze wel en nu?
[..]
Dat kan je net zo goed omdraaien. Wat vindt TS belangrijker? Dat hij stopt met blowen of dat ze met hem samen is?
Geloof er weinig van. heb zelf ook periodes veel geblowed en je wordt er gewoon suf van.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ken (n)iemand die... argumenten zijn altijd zo zwak. Ik ken ze wel en nu?
Ik vind het triester dat zijn vriendin hem voor die keuze stelt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:33 schreef Catch22- het volgende:
ik vind het wel in-en-intriest als je je relatie wil opgeven voor je joint.
Ik vind het ordinair en ik beschouw het als onaantrekkelijk. Gewoon geen volwassen gedrag.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom niet, sommige mensen functioneren prima met een blowtje in de mik?
Hoe oud ben jij (als ik vragen mag)? Roken mag dan zeker ook niet bij een eventuele partner? Een drankje op zijn tijd wel? Moet wel een rijbewijs hebben en een degelijke baan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:35 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik vind het ordinair en ik beschouw het als onaantrekkelijk. Gewoon geen volwassen gedrag.
23. Roken mag, maar niet in huis ofzo. Drankje mag ook op zijn tijd, net als blowen op zijn tijd. Niet meerdere keren per dag dus. En daar zit het verschil waar ik op doel, maar iedereen vat het hier weer zo zwart/wit op.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij (als ik vragen mag)? Roken mag dan zeker ook niet bij een eventuele partner? Een drankje op zijn tijd wel? Moet wel een rijbewijs hebben en een degelijke baan?
Die gast kon toch gewoon kiezen? Ik zie het probleem niet. Als het zo'n ongelofelijke kuthoer was, of hij uberhaupt iets anders kon krijgen (waarschijnlijk niet met z'n 8 joints per dag) had ie d'r gewoon langs de kant van de weg moeten dumpen ipv naar d'r luisteren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, maar een compromis is iets anders als "je stopt met blowen, of anders maak ik het uit".
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
23. Roken mag, maar niet in huis ofzo. Drankje mag ook op zijn tijd, net als blowen op zijn tijd. Niet meerdere keren per dag dus. En daar zit het verschil waar ik op doel, maar iedereen vat het hier weer zo zwart/wit op.
ze hebben niet zo veel geld en hij smoked een groot deel van het geld op, ik snap het wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind het triester dat zijn vriendin hem voor die keuze stelt.
Een compromis is iets in het midden, zoals "ik rook in het weekend een paar jointjes, maar verder niet". En niet "je doet wat ik wil, of het is uit".
Jammer Sinep.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:38 schreef rosepetals het volgende:
Drankje mag ook op zijn tijd. Niet meerdere keren per dag dus.
Ik bedoelde het niet zwart/wit, meer dat ik het vreemd vindt dat mensen dergelijke eisen stellen aan een eventuele partner. Persoonlijk lijkt mij de klik en de liefde belangrijker, daarna kijk ik wel verder.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
23. Roken mag, maar niet in huis ofzo. Drankje mag ook op zijn tijd, net als blowen op zijn tijd. Niet meerdere keren per dag dus. En daar zit het verschil waar ik op doel, maar iedereen vat het hier weer zo zwart/wit op.
Zijn vriendin eet maar droog brood zodat hij kan blowen toch.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ze hebben niet zo veel geld en hij smoked een groot deel van het geld op, ik snap het wel.
Callcenter, dan ben je binnen een week depressief. Als je dan toch zo'n systeem heb waar je gratis geld kan krijgen, zou ik dat ook liever uitbuiten dan een fucking callcenter. Dan heb je helemaal geen zelfrespect meer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:34 schreef Fifi14 het volgende:
Hoezo kan je niet werken dan? Ook al nep in de WIA? Geloof er vrij weinig van dat je niet in een callcenter kan werken. x
Iedereen stelt eisen, en ik vind juist dat ik er niet zoveel heb. Maar als je een serieuze relatie aan gaat hou je altijd dingen die je ergeren, de meeste kan ik prima aan. Maar 8 jointjes per dag zou me te ver gaan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zwart/wit, meer dat ik het vreemd vindt dat mensen dergelijke eisen stellen aan een eventuele partner. Persoonlijk lijkt mij de klik en de liefde belangrijker, daarna kijk ik wel verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |