Dat was ook het enige waar ik last van heb/had. Bij mij duurde het ongeveer 2 maanden voordat ik weer een normaal slaapritme had opgebouwd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:40 schreef EDMAN- het volgende:
Ben ook gestopt (lees: geminderd), slaap alleen slechter
Ja maar als de liefde er eenmaal al een tijdje is, en al je geld word er door heen gejaagd door een verslaving, is het niet heel vreemd dat ze daar vanaf wilt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zwart/wit, meer dat ik het vreemd vindt dat mensen dergelijke eisen stellen aan een eventuele partner. Persoonlijk lijkt mij de klik en de liefde belangrijker, daarna kijk ik wel verder.
Met zo'n vriendin zou ik ook vluchten in drugsgebruikquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:14 schreef sinepedraap het volgende:
4 tot 8 joints per dag 2,5 jaar langNee dan is het idd even kut als je dat niet meer hebt. Waarom bouwt die het niet gewoon af dan?
Mja hoe ze het nu stelt vind ik wel redelijk. Je mag best wat verlangen van je partner, maar dat moet wel vanaf het begin duidelijk zijn. Als zij iemand heel leuk vindt maar hij zuipt zich wel de pleuris elke dag snap ik dat dat een dealbreaker is. Ongeacht hoe leuk hij is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zwart/wit, meer dat ik het vreemd vindt dat mensen dergelijke eisen stellen aan een eventuele partner. Persoonlijk lijkt mij de klik en de liefde belangrijker, daarna kijk ik wel verder.
Boeiend dat het kut werk is, al het geld van deze zogenaamde arbeidsongeschikten betalen wij via de belasting.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Callcenter, dan ben je binnen een week depressief. Als je dan toch zo'n systeem heb waar je gratis geld kan krijgen, zou ik dat ook liever uitbuiten dan een fucking callcenter. Dan heb je helemaal geen zelfrespect meer.
Haha hij mag best zijn dagelijkse biertje. Die kom ik zelfs netjes aanbieden op een dienblad.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet elke dag een biertje is een gemis.
Een biertje of wijntje bij het eten is niet erg. Sterker nog dat is zelfs goed voor je.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet elke dag een biertje is een gemis.
op een dienblad?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha hij mag best zijn dagelijkse biertje. Die kom ik zelfs netjes aanbieden op een dienblad.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha hij mag best zijn dagelijkse biertje. Die kom ik zelfs netjes aanbieden op een dienblad.
[..]
[..]
Vind je het gek dat je niet serieus genomen wordt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
23. Roken mag, maar niet in huis ofzo. Drankje mag ook op zijn tijd, net als blowen op zijn tijd. Niet meerdere keren per dag dus. En daar zit het verschil waar ik op doel, maar iedereen vat het hier weer zo zwart/wit op.
Hij verneukt helemaal geen shit. Hij werkt en doet z'n ding, laat die jongen lekker blowen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hij verneukt shit door zijn blowgedrag. Het kan prima samen. Maar dat werkt dus niet. Hij geeft teveel geld uit. Dus kan hij er niet mee omgaan. Ik vind niet dat je andere mensen negatief mag beïnvloeden door te blowen. Ik zou iig zelf niet blowen als ik mensen om me heen er last mee bezorg.
O, jij hebt zelf ook geblowd dan moet jij wel gelijk hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Geloof er weinig van. heb zelf ook periodes veel geblowed en je wordt er gewoon suf van.
Ik vind het ook goed voor mij.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Een biertje of wijntje bij het eten is niet erg. Sterker nog dat is zelfs goed voor je.
Natuurlijk kan hij kiezen, maar het is gewoon niet normaal in een relatie om iemand zo'n keuze te laten maken. Een relatie bestaat uit compromissen maken, een oplossing vinden waar beide tevreden mee zijn. En dat is hier niet het geval.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die gast kon toch gewoon kiezen? Ik zie het probleem niet. Als het zo'n ongelofelijke kuthoer was, of hij uberhaupt iets anders kon krijgen (waarschijnlijk niet met z'n 8 joints per dag) had ie d'r gewoon langs de kant van de weg moeten dumpen ipv naar d'r luisteren.
Maak je ook wel eens een broodje voor hem klaar?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
die zijn "vriendin" (verzorgster zou beter zijn) op zal slurpen, want vrouwen en geldquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:16 schreef TrippleDistilled het volgende:
Hij houdt ten minste straks wel geld over
Met meerdere keren per dag doelde ik vooral op de wiet. Maar dagelijkse grote hoeveelheden alcohol naar binnen werken is ook niet aan mij besteed.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:44 schreef HyperViper het volgende:
[..]
[..]
Vind je het gek dat je niet serieus genomen wordt.
Tja, iedereen zijn eigen ding natuurlijk. En als ik geen last zou hebben van die 8 jointjes zou ik d'r gewoon d'r gang laten gaan. Maar eisen stellen... tja... niet helemaal mijn ding dan weer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Iedereen stelt eisen, en ik vind juist dat ik er niet zoveel heb. Maar als je een serieuze relatie aan gaat hou je altijd dingen die je ergeren, de meeste kan ik prima aan. Maar 8 jointjes per dag zou me te ver gaan.
Haar geld, niet mijn geld.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja maar als de liefde er eenmaal al een tijdje is, en al je geld word er door heen gejaagd door een verslaving, is het niet heel vreemd dat ze daar vanaf wilt.
Uiteraard, maar dat zijn dingen die wel opvallen gok ik zo, als je nooit nuchter met iemand kan praten dan heeft een relatie aangaan sowieso al geen kans van slagen (althans in mijn ogen)quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:42 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Mja hoe ze het nu stelt vind ik wel redelijk. Je mag best wat verlangen van je partner, maar dat moet wel vanaf het begin duidelijk zijn. Als zij iemand heel leuk vindt maar hij zuipt zich wel de pleuris elke dag snap ik dat dat een dealbreaker is. Ongeacht hoe leuk hij is.
nee, dat is alleen aan echte alcoholisten besteedquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:45 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Met meerdere keren per dag doelde ik vooral op de wiet. Maar dagelijkse grote hoeveelheden alcohol naar binnen werken is ook niet aan mij besteed.
Jawel er gaat teveel geld naartoe. Het maakt ook niet uit verder, zolang je het maar kan maken en er zijn geen negatieve gevolgen. Ik snap het wel hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Hij verneukt helemaal geen shit. Hij werkt en doet z'n ding, laat die jongen lekker blowen.
Ze hebben niet voldoende geld om goed rond te komen, want de financiele kant van het blowen is een issue. Zo goed is hij dus niet bezig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Hij verneukt helemaal geen shit. Hij werkt en doet z'n ding, laat die jongen lekker blowen.
Nee maar ik weet wel dat blowen je niet echt helpt.quote:O, jij hebt zelf ook geblowd dan moet jij wel gelijk hebben natuurlijk.
Haha ja ik vind het leuk om te verzorgenquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maak je ook wel eens een broodje voor hem klaar?
Heb jij nog zusjes die net zo zijn als jij?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha ja ik vind het leuk om te verzorgen
Wat zijn grote hoeveelheden?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat is alleen aan echte alcoholisten besteed
En als het aan hem wel besteed is, ga je het hem toch verbieden?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:45 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Met meerdere keren per dag doelde ik vooral op de wiet. Maar dagelijkse grote hoeveelheden alcohol naar binnen werken is ook niet aan mij besteed.
Het is meer geworden door de jaren heen. Ik blowde toen zelf ook best veel.Vandaar dat ik er toen geen problemen mee had. Maar toen ik merkte dat ik sneller dingen vergat en herinneringen niet meer terug kon halen ben ik gestopt voor een half jaar, en daarna deed ik het soms.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat als het niet normaal is? Ben jij altijd zo normaal dan? Ik vind dat ze die gozer gewoon lekker moet laten blowen, want van te voren wist ze best dat hij zoveel wiet rookte en als het echt alleen om het geld gaat (want verder heeft hij blijkbaar geen problemen door z'n wietgebruik) kunnen ze ook gewoon een paar plantjes neerzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |