Die kans kreeg hij voor een maand of 5, maar toen meneer zijn school had gehaald blowde hij weer 3 keer zoveel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:14 schreef sinepedraap het volgende:
4 tot 8 joints per dag 2,5 jaar langNee dan is het idd even kut als je dat niet meer hebt. Waarom bouwt die het niet gewoon af dan?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jij plempt jouw dagelijkse strubbelingen met een hoog GTST gehalte wel erg graag hier neer geloof ik he?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:13 schreef Toradora het volgende:
Mijn god, wat een chagrijn is het nu!
Ja, ik heb het voor elkaar gekregen, na 2.5 jaar is hij nu gestopt met blowen.
Niet dat hij net als ik niks doet op een dag, hij heeft gewoon een baan, heeft net zijn school gehaald, enz enz.
Ja leuk hoor naast zo'n zoutzak op de bank zitten de hele dag. Doet 'ie zeker ook geen flikker als ie elke keer zo vroeg begint met blowen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:15 schreef Toradora het volgende:
[..]
Die kans kreeg hij voor een maand of 5, maar toen meneer zijn school had gehaald blowde hij weer 3 keer zoveel.
Kortom...meer respect voor hem dan voor jou. Hij heeft een opleiding gedaan en werkt. Jij zit thuis en doet niets. Hij wil daarnaast ontspannen door een joint maar omdat jij dit niet wil moet hij stoppen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:13 schreef Toradora het volgende:
Mijn god, wat een chagrijn is het nu!
Ja, ik heb het voor elkaar gekregen, na 2.5 jaar is hij nu gestopt met blowen.
Mokkend zat hij op de bank; ik stop nooit met iets, en ik laat me nooit vertellen wat ik moet doen.
Nu dus wel. Het was of stoppen met blowen, of een nieuwe vriendin zoeken. Het werd me te gek, 4 tot 8 joints per dag.
Niet dat hij net als ik niks doet op een dag, hij heeft gewoon een baan, heeft net zijn school gehaald, enz enz.
Maar dr ging me toch een partij geld uit naar die rotwiet.
Ik kan af en toe ook genieten van een jointje, maar dit ging echt te ver.
Hij heeft nu 3 dagen niet geblowd/t en is niet te genieten. De hele tijd moet ik aanhoren waarom zijn leven nu zuigt zonder wiet.
Ik weet het ik wilde het, en ik hoop uiteindelijk dat dit minder word. Maar voor nu... Wil ik hem door een gehaktmolen heen draaien!
Dat zou kut zijn zeg.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:17 schreef Knofl00k het volgende:
[..]
Pas op man, ze is bi. Straks ligt er nog een extra vrouw bij in bed
Ze heeft een ziekte waardoor ze niet kan werken geloof ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:17 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Kortom...meer respect voor hem dan voor jou. Hij heeft een opleiding gedaan en werkt. Jij zit thuis en doet niets. Hij wil daarnaast ontspannen door een joint maar omdat jij dit niet wil moet hij stoppen?
Succes maar mijn vriendin zou je nooit worden.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:13 schreef Toradora het volgende:
Het was of stoppen met blowen, of een nieuwe vriendin zoeken.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:17 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Kortom...meer respect voor hem dan voor jou. Hij heeft een opleiding gedaan en werkt. Jij zit thuis en doet niets. Hij wil daarnaast ontspannen door een joint maar omdat jij dit niet wil moet hij stoppen?
Oh, ... dat wist ik niet en als dat zo is neem ik direct mijn woorden terug.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:18 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ze heeft een ziekte waardoor ze niet kan werken geloof ik.
Ach ja als het werkt, waarom niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen die een man willen vormen naar hun ideaalbeeld zo gauw ze een relatie hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ideaalbeeldquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen die een man willen vormen naar hun ideaalbeeld zo gauw ze een relatie hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat niet, je merkt er vrij weinig van als hij stoned is. En hij doet nog steeds zijn dagelijks dingetje.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja leuk hoor naast zo'n zoutzak op de bank zitten de hele dag. Doet 'ie zeker ook geen flikker als ie elke keer zo vroeg begint met blowen?
Ik wil wel werken, ik mag niet werken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:17 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Wat voor ziekte?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:18 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ze heeft een ziekte waardoor ze niet kan werken geloof ik.
Wist ik dus niet, mijn excuus (welgemeend).quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:19 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik wil wel werken, ik mag niet werken.
Kansloos sociaal milieu dit. Straks zeker ook kindertjes enz.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:19 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee dat niet, je merkt er vrij weinig van als hij stoned is. En hij doet nog steeds zijn dagelijks dingetje.
Maar we gaan samenwonen, en ik wil dat we dan geld aan de huurbaas kunnen geven, ipv aan de coffeeshop.
Bovendien kan ik nu nog naar huis vluchten nu hij chagrijnig is, over een paar maanden zit ik er aan vast
je MOET!quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:19 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hij deed het ook vast al wel toen TS met hem kreeg. Dat soort dingen moet je van tevoren maar bedenken en afvragen of je dan met zo'n persoon in een relatie wil stappen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
IdeaalbeeldZoveel blowen is gewoon niet normaal en niet te accepteren.
Omdat?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:19 schreef Toradora het volgende:
[..]
Niet te accepteren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee ok, maar als je zoveel blowt dat is ten eerste niet goed voor je geestelijke en lichamelijke gezondheid en ja het kost gewoon veel te veel geld. Dus of je er wat van merkt of niet, zoveel is niet goed. Anders laat je hem toch gewoon 's avonds een kleine roken? Of alleen in het weekend. Na 2,5 jaar 8 joints per dag cold turkey afkicken lijkt me iig niet makkelijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:19 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee dat niet, je merkt er vrij weinig van als hij stoned is. En hij doet nog steeds zijn dagelijks dingetje.
Maar we gaan samenwonen, en ik wil dat we dan geld aan de huurbaas kunnen geven, ipv aan de coffeeshop.
Bovendien kan ik nu nog naar huis vluchten nu hij chagrijnig is, over een paar maanden zit ik er aan vast
Stel je aan zegquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik zou ook al geen relatie opstarten met iemand die zoveel blowt, maar goed. Je hebt gewoon compromissen te maken in serieuze relaties.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij deed het ook vast al wel toen TS met hem kreeg. Dat soort dingen moet je van tevoren maar bedenken en afvragen of je dan met zo'n persoon in een relatie wil stappen.
Ik heb gewoon haat aan vrouwen die een man even denken te veranderen en dan helemaal met dat soort dingen als "het is dit, of het is uit".
Puber? Ga je mond wassen vlegel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:21 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
8 joints normaal vindenHou je mond joh puber
Ja, maar een compromis is iets anders als "je stopt met blowen, of anders maak ik het uit".quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:21 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik zou ook al geen relatie opstarten met iemand die zoveel blowt, maar goed. Je hebt gewoon compromissen te maken in serieuze relaties.
Ik wil een volwassen man, geen puber die de hele dag door jointjes rooktquote:
Kapotte baarmoeder. Nee dus.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:20 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Kansloos sociaal milieu dit. Straks zeker ook kindertjes enz.
Meest verstandige post hier. Gewoon je plicht als vrouw vervullen, hup de keuken in.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:21 schreef ironite het volgende:
Hij heeft zijn wiet ingeruild voor jou.
Nu, zonder wiet, moet jij zijn leven opkleuren. Eerlijk is eerlijk, dus ga aan de slag!
Volwassen en 8 per dag normaal achten? Verstandelijk gehandicapt dus.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:21 schreef boekenplank. het volgende:
[..]
Puber? Ga je mond wassen vlegel.
Dit dus. TS heeft ervoor gezorgd dat hij niet te genieten is en nu is het aan haar om hem weer op te vrolijken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:21 schreef ironite het volgende:
Nu, zonder wiet, moet jij zijn leven opkleuren. Eerlijk is eerlijk, dus ga aan de slag!
Ik weet het, ik doe mijn best.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:21 schreef ironite het volgende:
Vieze junk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:23 schreef Inscriviti het volgende:
Ik ben ook zowaar gestopt met blowen omdat mijn vriendin echt anti is. Aan de ene kant is het ook beter voor mij aan de andere kant doe ik haar een plezier ermee.
Nu alleen nog af en toe een hash jointje met de jongens en het gaat mij prima af.
4 tot 8 joints per dag is inderdaad wel een beetje bizar, je kan het ook bij 1 joint per dag houden. Als je ernaast gewoon normaal functioneert en je werk lijd er niet onder.
Andere optie is om zelf 3 planten neer te zetten, tegenwoordig heb je hele degelijke buitenwiet.
Maar ik zal het ook niet accepteren, dus dan komt het er uiteindelijk wel op neer dat ik de relatie zou verbreken. Dus wat moet je anders zeggen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, maar een compromis is iets anders als "je stopt met blowen, of anders maak ik het uit".
Doe eens normaal man, nerd. Met je onzekere, dat is niet normaal houding.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Volwassen en 8 per dag normaal achten? Verstandelijk gehandicapt dus.
Ad hominem. Meneer komt er wel. Gefrustreerd kereltje.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Volwassen en 8 per dag normaal achten? Verstandelijk gehandicapt dus.
Nee ok, 8 joints per dag is natuurlijk normaal. Mensen die dat niet doenquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:24 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Doe eens normaal man, nerd. Met je onzekere, dat is niet normaal houding.
Moet je ook doen, maar als je shit ermee verneukt zoals in dit topic beschreven moet je even goed nadenken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:24 schreef boekenplank. het volgende:
[..]
Ad hominem. Meneer komt er wel. Gefrustreerd kereltje.
Tevens zeg ik nergens dat ik 8 joints per dag 'normaal' vind.
Maar laat iedereen dat voor zichzelf bepalen ja.
ver van normaal, ver onder de maat. Als je zo weinig blowt kun je ook netzo goed stoppen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:24 schreef boekenplank. het volgende:
[..]
Ad hominem. Meneer komt er wel. Gefrustreerd kereltje.
Tevens zeg ik nergens dat ik 8 joints per dag 'normaal' vind.
Maar laat iedereen dat voor zichzelf bepalen ja.
Maak je niet zo druk om wat anderen normaal vinden man, onzeker gedrocht. Als hij gewoon werkt en niemand lastig valt is er niets mis mee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee ok, 8 joints per maand is natuurlijk normaal. Mensen die dat niet doen
Haha jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:26 schreef Dimens het volgende:
Al die blowers hier die op hun teentjes zijn getrapt.
precies. Ik ken echt niemand die heel veel opschoot in zijn leven en 2,5 joint per dag rookte (of uberhaupt serieus vaak blowde)quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:26 schreef Dimens het volgende:
Met je zomervakantie accountquote:
Nee dan maakt het niet uit of je heroine gebruikt als je maar zoveel goeds doet. Maar ja, daar ging dit topic niet over. Het gaat om mensen die er niet mee om kunnen gaan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:26 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk om wat anderen normaal vinden man, onzeker gedrocht. Als hij gewoon werkt en niemand lastig valt is er niets mis mee.
Jij komt eerder over als een onzeker figuur, jij bent namelijk de gene die er zo fel tegenin gaat.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:26 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk om wat anderen normaal vinden man, onzeker gedrocht. Als hij gewoon werkt en niemand lastig valt is er niets mis mee.
niks mis mee, you only live oncequote:Op donderdag 5 juli 2012 15:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha jaTriest wel, de hele dag door stoned moeten zijn
Blowen doe ik al jaren niet meer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:26 schreef Dimens het volgende:
Wat als het niet normaal is? Ben jij altijd zo normaal dan? Ik vind dat ze die gozer gewoon lekker moet laten blowen, want van te voren wist ze best dat hij zoveel wiet rookte en als het echt alleen om het geld gaat (want verder heeft hij blijkbaar geen problemen door z'n wietgebruik) kunnen ze ook gewoon een paar plantjes neerzetten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee ok, 8 joints per dag is natuurlijk normaal. Mensen die dat niet doen
Ik deed het twee jaar geleden. Enige manier om de tijd op school door te komen. Sinepedraap zal het wel begrijpen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha jaTriest wel, de hele dag door stoned moeten zijn
Nee jij dan. Hoe oud ben jij? 17?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jij komt eerder over als een onzeker figuur, jij bent namelijk de gene die er zo fel tegenin gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |