je moet geen blowers aanvallen, want stoned presteer je net zo goed hoor, echtquote:
jaloers op wat?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:13 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Erg hé, dat hij geen waarde hecht aan jullie negatieve en jaloerse mening over het geheel.
Vertel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:19 schreef Catch22- het volgende:
geen van dat, TS is een zielig hoopje verdriet waar ik meer en meer medelijden mee krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:13 schreef Lithia het volgende:
Ervan uit gaan dat TS jullie uberhaupt zou willen hebben.
Ik denk dat het vooral gaat over de controle die TS, als vrouw, over een man uitoefent wat steekt bij sommige users hier.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:19 schreef CruellaDeVil het volgende:
Maar zeg het eens schatjes, wat is het nou werkelijk? Jullie lezen de posts van TS wel erg selectief.
Ontevreden binnen jullie eigen relatie? Forever alone? Verbitterd om het feit dat de vriend van TS jullie "Ik faal in het leven door de wiet!"-excuus nog lachwekkender maakt dan deze al was? Algemene levensmoeheid?
Dit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:20 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb gewoon haat aan vrouwen die een man even denken te veranderen en dan helemaal met dat soort dingen als "je verandert hierin, of het is uit". Als een vrouw mij voor die keuze had gesteld, had ik haar direct het huis uit geschopt. Blijkbaar betekent die relatie toch niet zoveel als je het zo snel al uit zou maken.
En het is juist die controle waar heel selectief over gelezen wordt. Er wordt van gemaakt dat TS jaren lang blowen helemaal geweldig vond en gisteren uit het niets op de stoep stond om haar van geen kwaad bewust vriend mede te delen dat hij per direct en voorgoed ophoudt of dat het anders einde relatie is. Dat is dus niet gebeurd, zoals te lezen is in dit topic.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral gaat over de controle die TS, als vrouw, over een man uitoefent wat steekt bij sommige users hier.
Ja waarschijnlijk hebben ze zelf nogal onder de plak gezeten en projecteren ze dat nu.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:30 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
En het is juist die controle waar heel selectief over gelezen wordt. Er wordt van gemaakt dat TS jaren lang blowen helemaal geweldig vond en gisteren uit het niets op de stoep stond om haar van geen kwaad bewust vriend mede te delen dat hij per direct en voorgoed ophoudt of dat het anders einde relatie is. Dat is dus niet gebeurd, zoals te lezen is in dit topic.
Nee dat denkt ze toch niet? Ze zegt gewoon dat ze geen toekomst meer ziet in de relatie wanneer hij niet stopt, dus hij heeft een keuze. Kan hij altijd nog nee zeggenquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:33 schreef ikjijallebei het volgende:
Alsof hij stopt.je stopt pas wanneer je dat ZELF wil.
TS denkt dingen op te kunnen leggen aan haar vriend.
Ja, ik heb ook een jaar waarin ik geen fuck gedaan heb in m'n historiequote:Op donderdag 5 juli 2012 17:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je moet geen blowers aanvallen, want stoned presteer je net zo goed hoor, echt
We weten allebei dat als hij de hort op gaat en door blijft gaan met blowen, de TS toch wel weer naar hem toe komt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee dat denkt ze toch niet? Ze zegt gewoon dat ze geen toekomst meer ziet in de relatie wanneer hij niet stopt, dus hij heeft een keuze. Kan hij altijd nog nee zeggen
Totaal niet. Het is gewoon een zaag.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral gaat over de controle die TS, als vrouw, over een man uitoefent wat steekt bij sommige users hier.
Ja hoor, maak je geen zorgen, de mannen zijn wel in controlequote:Op donderdag 5 juli 2012 17:37 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
We weten allebei dat als hij de hort op gaat en door blijft gaan met blowen, de TS toch wel weer naar hem toe komt.
Vrouwenzo makkelijk.
want als ze het zelf niet kunnen, moet iemand het wel voor hen doenquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja hoor, maak je geen zorgen, de mannen zijn wel in controle
Sinds wanneer hebben vrouwen het alleenrecht op iemand uberhaupt zouden willen hebben?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:13 schreef Lithia het volgende:
Ervan uit gaan dat TS jullie uberhaupt zou willen hebben.
Het feit dat ze bevestiging van een forum moeten halen zegt genoeg. Gewoon om lachen joh.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben vrouwen het alleenrecht op iemand uberhaupt zouden willen hebben?
Je moet die arrogante wijven hier soms zien, denken gewoon: "ik ben een chick, dus hij wil me vast". En als je ze dan met een "ik ben hier niet van gediend" wegslaat raken ze helemaal de weg kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |