Op zich snap ik dat wel. Spreek 200 vrouwen per maand en de kans is groter dat je met je 9 doorkunt, niet wederom met "de laatste beschikbare in de kroeg".quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:47 schreef Murvgeslagen het volgende:
Hilarisch firefly, omdat je een aantal zaken aangeeft die de plank op een haar na missen...
Wat heeft dat overigens te maken met een "10"? Wat is overigens een "10"?
Ik begin het warempel een grappig topic te vinden.
Waar is dit trouwens in vredesnaam op gebaseerd? Mannen zijn robots en vrouwen zijn emotionele menstruerende tijdbommen?quote:
Dat je geen onzeker mannetje moet zijn snapt iedereen toch wel hopelijk, en de invloed die dat heeft op je contact met dames moge ook duidelijk zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op zich snap ik dat wel. Spreek 200 vrouwen per maand en de kans is groter dat je met je 9 doorkunt, niet wederom met "de laatste beschikbare in de kroeg".
Daarom zei ik al; volgens mij komt ie van heel diep.
Nee joh, door miljoenen jaren evolutie is de vrouw zo gekalibreerd dat zij een emotioneel volgend mens is ten opzichte van de man.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:52 schreef Disorder het volgende:
[..]
Waar is dit trouwens in vredesnaam op gebaseerd? Mannen zijn robots en vrouwen zijn emotionele menstruerende tijdbommen?
Sja, voor sommigen is uiterlijk alles.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:54 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat je geen onzeker mannetje moet zijn snapt iedereen toch wel hopelijk, en de invloed die dat heeft op je contact met dames moge ook duidelijk zijn.
Maar wat firefly in mijn optiek zegt is dat als je dan een "8,5" of "9" (wat dat dan ook zou mogen zijn) zou hebben je dan eigenlijk jezelf tekort zou doen omdat er altijd ergens eentje loopt die beter is.
Dat mag, daar zijn ze volkomen vrij in.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, voor sommigen is uiterlijk alles.
Ik kan niet zien of dit sarcastisch of serieus bedoeld is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:55 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Nee joh, door miljoenen jaren evolutie is de vrouw zo gekalibreerd dat zij een emotioneel volgend mens is ten opzichte van de man.
Dat is sarcastischquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:12 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik kan niet zien of dit sarcastisch of serieus bedoeld is.
Ja, daar was ik ook al bang voor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:15 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat is sarcastischMaar wel wat firefly jou gaat vertellen.
Het is het meest geaccepteerde jachtgebied.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:30 schreef miss_sly het volgende:
OK, een kroeg uitsluiten is wat overdreven, maar ik heb het idee dat sommige mensen de kroeg juist als DE plek beschouwen om een pratner op te doen, en ik zie dat gewoon niet zo.
Het meest geaccepteerd maakt het niet beter. Alcohol is ook meer geaccepteerd dan een pilletje, maar of het nou per se minder slecht isquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is het meest geaccepteerde jachtgebied.
Iemand die leuk vindt aanspreken in de HEMA is toch wat geforceerder, daar heeft firefly gelijk in. Zeker in het haastige Nederland. Hier gebeurt dat dagelijks.
Het is inderdaad een oneindig stijgende lijn naar je ultieme zelf!quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach, misschien moet hij ook op andere gebieden nog veel leren
Hoe precies zou je dat onderbouwen anders dan bv. eigen ervaring?quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:34 schreef El_Matador het volgende:
Je moet niks uit sluiten inderdaad, maar ook niks boven de rest qua "jacht veld" zetten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:30 schreef miss_sly het volgende:
OK, een kroeg uitsluiten is wat overdreven, maar ik heb het idee dat sommige mensen de kroeg juist als DE plek beschouwen om een pratner op te doen, en ik zie dat gewoon niet zo.
haha, maar dat doe ik zelf ook, hoor, met andere vrouwen of mannen. Gewoon, kletsen, tijdens het passen. Waarom niet? Je merkt inderdaad wel aan de reactie of ze dat leuk vinden of niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet niks uit sluiten inderdaad, maar ook niks boven de rest qua "jacht veld" zetten.
Je kan altijd waar je ook ben ne toekomstige ex : partner vinden. Van openbaar vervoer tot de persoon die je hebt aangereden
Om elke "leuke" vrouw waar dan ook uit het niets aanspreken vind ik zelf niet kunnen. Als ik ergens ben wil ik ook niet altijd aangesproken worden. Okal is het een bloed mooie vrouw.
Wat je wel kan doen is aanstalte maken tot een gesprek. Bv in een kleding winkel tegen een vrouw zeggen dat een truitje dat ze aan het passen is haar goed staat. Dan kan er of een gesprek uit voort komen of helemaal niks, hangt af van haar reactie. Er zijn vrouwen die dat leuk vinden, maar ook vrouwen die denken "waar bemoei jij je mee"
Ik heb zelf gelukkig geen moeite om met onbekende mensen te praten, maar niet iedereen is er van gediend. En daar moet je goed voor uitkijken. Als het gesprek leuk gaat kan je alle kanten op, bv haar spontaan uitnodigen om bij te komen van het shoppen onder het genot van een drankje of thee. Of in de zomer uitnodigen om even bij te komen in de zon op terras.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
haha, maar dat doe ik zelf ook, hoor, met andere vrouwen of mannen. Gewoon, kletsen, tijdens het passen. Waarom niet? Je merkt inderdaad wel aan de reactie of ze dat leuk vinden of niet.
Mag alleen in het jachtseizoenquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zelf gezegd dat het om de reis/het avontuur gaat, dat je daar van moet genieten. Of ga je je door angst laten leiden dat een relatie eventueel op niks uit loopt? Klinkt alsof je daar nog wel wat werk te doen hebt qua je comfortzone, durven daadwerkelijk een leven met iemand op te bouwen. Ga nou niet zeggen dat je daar niet hartstikke veel van leert en jezelf door ontwikkelt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:41 schreef firefly3 het volgende:
Doe wat je wilt, maar als je relatie uit gaat begin je weer op punt nul
Van ditte.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:22 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Daarnaast begin je met al die vrouwen die je versiert telkens weer op nul. Enige verschil is dat je blijkbaar niet wilt investeren in een echte relatie, en jezelf op die manier kwetsbaar durft op te stellen. Jij denkt dat op een vrouw afstappen eng en uit en je comfort zone is? Man, dat stelt toch totaal niks voor ten opzichte van een serieuze relatie aangaan en er alles aan doen on het te laten slagen, gaan samenwonen, en kinderen nemen etc.
Dat inderdaad, je hebt jarenlange ervaring nodig, waarbij je oneindig veel beter wordt om uiteindelijk die "10" te kunnen krijgen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:45 schreef ook_gek het volgende:
Hij heeft al lange relaties gehad zegt hij zelf.
En zijn reactie kan ik je ook wel vertellen, je plakt nu een label op hem en probeerd hem in een hokje te plaatsen. En dat doe je om je eigen gedachte goed te praten en je denkwijze te rechtvaarden.
Ja echt, zo voorspelbaar is hij.
Ik was sarcastisch hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Je lult net alsof versieren een computerspel is waarbij je lineair steeds een level omhoog gaat en je uiteindelijk bij de 10 uitkomt. De realiteit is dat de ene dag een 10 jou kan zien zitten terwijl je de volgende dag gedist word door een 7. "Jarenlange skills" heb je ook niet nodig je moet gewoon jezelf zijn.
Neuh, dat is meer een beetje ''afgepoeierd'' zegmaar.quote:
Ah, dus schoonheid zit toch van binnen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:27 schreef kingtoppie het volgende:
''gedist door een 7''
Iemand die ''dist'' is per definitie een onvoldoende man, hou je in
Ja, en ook van buiten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:34 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ah, dus schoonheid zit toch van binnen?
Eensch, en als het goed is gaat dat qua uitstraling ook nog eens van binnen naar buiten.quote:
Jep, wat dat betrefd kun je het innerlijk al enorm pijlen aan iemands uitstraling.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:39 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Eensch, en als het goed is gaat dat qua uitstraling ook nog eens van binnen naar buiten.
Gemiddeld krijg je steeds meer leukere vrouwen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Je lult net alsof versieren een computerspel is waarbij je lineair steeds een level omhoog gaat en je uiteindelijk bij de 10 uitkomt. De realiteit is dat de ene dag een 10 jou kan zien zitten terwijl je de volgende dag gedist word door een 7. "Jarenlange skills" heb je ook niet nodig je moet gewoon jezelf zijn.
Zodra je de lat altijd onbereikbaar (en onnodig ) hoog zal leggen zal je nooit voldoening vinden, en is je huidige situatie nooit genoeg.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:33 schreef firefly3 het volgende:
Zoveel mensen hier die beweren hun persoonlijke eindstation bereikt te hebben. Het is als een paradox, zodra je denkt je eindstation bereikt te hebben groei je inderdaad niet meer, en heb je de wil ook niet om door te groeien. Dus stagneer je op je huidige niveau.
Er zijn een hoop vrouwen die voor jou nog onbereikbaar zijn, omdat ze veel te aantrekkelijk en op sociaal niveau veel te hoog gegrepen zijn voor je. Dit is iets wat bijna geen enkele gozer wilt horen vanwege hun ego
Ik ga ervan uit dat je bedoelt met aantrekkelijker: "gewoon meer jezelf zijn"? Elk normaal mens die ik ken weet dat juist heel goed, de mensen die hier reageren zijn het daar ook mee eens. dan snap ik niet wie dat niet zou snappen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:30 schreef firefly3 het volgende:
Wat mensen niet snappen, (of niet durven snappen), is dat als je aantrekkelijker wordt, vrouwen met een beter innerlijk ook eerder aan de haak kunt slaan die op jouw niveau zit.
Klopt. Maar voor veel mensen is dat eindstation voldoende. Jij benoemt dat als 'fout'. Andermans keuze kan niet "fout" zijn. Jij gaat voor de 10 (die anderen dan weer een 7 kunnen vinden), prima. Anderen zijn tevreden met een totaalpakket dat rond de 8 uitkomt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:33 schreef firefly3 het volgende:
Zoveel mensen hier die beweren hun persoonlijke eindstation bereikt te hebben. Het is als een paradox, zodra je denkt je eindstation bereikt te hebben groei je inderdaad niet meer, en heb je de wil ook niet om door te groeien. Dus stagneer je op je huidige niveau.
Er zijn een hoop vrouwen die voor jou nog onbereikbaar zijn, omdat ze veel te aantrekkelijk en op sociaal niveau veel te hoog gegrepen zijn voor je. Dit is iets wat bijna geen enkele gozer wilt horen vanwege hun ego
Voldoening doe je tijdens je reis. Als je vrouwen wilt om voldoening te gaan zoeken ben je niet goed bezig met vrouwen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:39 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Zodra je de lat altijd onbereikbaar (en onnodig ) hoog zal leggen zal je nooit voldoening vinden, en is je huidige situatie nooit genoeg.
Terwijl je misschien met een onwijs toffe dame een relatie aan het aangaan bent, komt er weer een dame langs waarbij het gras toch groener lijkt.
Gevaarlijk is dat, objectivering van dames.
Het is een kwestie van jezelf zijn + veranderen als persoon.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:41 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat je bedoelt met aantrekkelijker: "gewoon meer jezelf zijn"? Elk normaal mens die ik ken weet dat juist heel goed, de mensen die hier reageren zijn het daar ook mee eens. dan snap ik niet wie dat niet zou snappen?
Zodra je een aantrekkelijker persoon bent kun je ook vrouwen krijgen met een betere innerlijk. Heeft niet alleen met uiterlijk te maken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt. Maar voor veel mensen is dat eindstation voldoende. Jij benoemt dat als 'fout'. Andermans keuze kan niet "fout" zijn. Jij gaat voor de 10 (die anderen dan weer een 7 kunnen vinden), prima. Anderen zijn tevreden met een totaalpakket dat rond de 8 uitkomt.
Er is geen stagnatie en jij bent puberaal veel op uiterlijk gefocussed...
Dat snapt iedereen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is een kwestie van jezelf zijn + veranderen als persoon.
Een reis heeft altijd een doel. En dus voldoening.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voldoening doe je tijdens je reis. Als je vrouwen wilt om voldoening te gaan zoeken ben je niet goed bezig met vrouwen.
Je moet voldoening halen uit je eigen acties die je onderneemt, niet uit de vrouwen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:13 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Een reis heeft altijd een doel. En dus voldoening.
Als die vrouwen je doel zijn, haal je daar dus (tijdelijk) voldoening uit.
Wat is in godsnaam een "beter innerlijk"? Je past bij elkaar of je past niet bij elkaar. Dat je door meer vrouwen te ontmoeten, meer kans hebt om ook vrouwen met meer bijpassende karakters te vinden, lijkt me duidelijk. Maar daar hoef je niet een hele OP te lezen...quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zodra je een aantrekkelijker persoon bent kun je ook vrouwen krijgen met een betere innerlijk. Heeft niet alleen met uiterlijk te maken.
Die kan je niet los zien.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet voldoening halen uit je eigen acties die je onderneemt, niet uit de vrouwen.
Zoals je laatst zei dat mensen die autistisch zijn misschien minder vrouwen kunnen versieren, zien mensen die beter zijn dan ons ons ook als autistisch. Het is baas boven baas. Je kunt veel beter worden met vrouwen en dan een jaar terug kijken van: Oh toen was ik best wel slecht eigenlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is in godsnaam een "beter innerlijk"? Je past bij elkaar of je past niet bij elkaar. Dat je door meer vrouwen te ontmoeten, meer kans hebt om ook vrouwen met meer bijpassende karakters te vinden, lijkt me duidelijk. Maar daar hoef je niet een hele OP te lezen...
Natuurlijk mag je genieten van haar, maar je moet er niet voldoening uit halen want je bent zelf gewoon het totaal pakketje.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die kan je niet los zien.
En geen voldoening halen uit de vrouwen die je verovert, wat een zinloos en leeg leven heb je dan. Je geniet toch van háár?
Nou neem van mij aan, ik zie niet hoe lang de weg zou moeten voordat ik jou als baas boven baas ga zien.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:25 schreef firefly3 het volgende:
Zoals je laatst zei dat mensen die autistisch zijn misschien minder vrouwen kunnen versieren, zien mensen die beter zijn dan ons ons ook als autistisch. Het is baas boven baas. Je kunt veel beter worden met vrouwen en dan een jaar terug kijken van: Oh toen was ik best wel slecht eigenlijk.
Waarom denk jij toch zo in termen van "goed" en "slecht"?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals je laatst zei dat mensen die autistisch zijn misschien minder vrouwen kunnen versieren, zien mensen die beter zijn dan ons ons ook als autistisch. Het is baas boven baas. Je kunt veel beter worden met vrouwen en dan een jaar terug kijken van: Oh toen was ik best wel slecht eigenlijk.
Het is niet een wedstrijd met anderen, het is gewoon voor jezelf goed om je verder door te ontwikkelen en je kansen letterlijk te verdubbelen door kleine aanpassingen aan jezelf en daadwerkelijk nog door te veranderen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom denk jij toch zo in termen van "goed" en "slecht"?
Niets mis met soepeler worden met vrouwen en ja, ervaring en instelling helpen daarbij.
En ja je hebt "baas boven baas". Maar het is geen wedstrijd. Uiteindelijk krijg je die perfecte vrouw puur en alleen voor jezelf, niet voor je vrienden.
Waarom "moeten"??quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je genieten van haar, maar je moet er niet voldoening uit halen want je bent zelf gewoon het totaal pakketje.
Als je het wel doet, dan wil je alsmaar meer voldoening uit een vrouw halen totdat je wanhopigheid bereikt. Daarom moet je dat niet doenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom "moeten"??
En fijn dat ik dat "mag" zeg...
Dat is goed, als je ontevreden bent met je huidige status. Daarom is jouw boodschap prima aan de onvrijwillige maagden van 26 hier.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is niet een wedstrijd met anderen, het is gewoon voor jezelf goed om je verder door te ontwikkelen en je kansen letterlijk te verdubbelen door kleine aanpassingen aan jezelf en daadwerkelijk nog door te veranderen.
Onzin. Praat voor jezelf.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je het wel doet, dan wil je alsmaar meer voldoening uit een vrouw halen totdat je wanhopigheid bereikt. Daarom moet je dat niet doen
Dan moet je op geen enkele manier geïnteresseerd zijn in langdurige liefdesrelaties.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet voldoening halen uit je eigen acties die je onderneemt, niet uit de vrouwen.
Eerst zeg je dat het goed is alleen voor mensen die ontevreden zijn met hunzelf, en daarna zeg je dat je jezelf wel gewoon kunt verbeteren. Dus welke is het voor je?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is goed, als je ontevreden bent met je huidige status. Daarom is jouw boodschap prima aan de onvrijwillige maagden van 26 hier.
Ik denk dat Modus en ik het iets anders bekijken. Niet dat er niets te verbeteren valt (altijd), maar jouw (gespeelde) overtuiging van jezelf maakt het allemaal nogal.... lachwekkend.
Het één sluit het andere niet uit. Je kunt interesse hebben in een liefdesrelatie zonder de energie eruit te putten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:32 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dan moet je op geen enkele manier geïnteresseerd zijn in langdurige liefdesrelaties.
Wat El_matador zegt, het eén kan niet van het ander.
Verbetering is goed voor iedereen, maar de obsessieve manier waarop jij daarmee bezig bent, lijkt me voor niemand goed.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat het goed is alleen voor mensen die ontevreden zijn met hunzelf, en daarna zeg je dat je jezelf wel gewoon kunt verbeteren. Dus welke is het voor je?
Huh? Wat? Eh? Wow. Jij zou echt nooit gewoon normaal een relatie aan kunnen gaan met welke vrouw dan ook in je huidige 'high level' staatquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je genieten van haar, maar je moet er niet voldoening uit halen want je bent zelf gewoon het totaal pakketje.
Je wilt zeggen dat het een statisch iets is? Een relatie voegt juist energie toe.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het één sluit het andere niet uit. Je kunt interesse hebben in een liefdesrelatie zonder de energie eruit te putten.
Voor jou obsessief, voor mij gewoon normaal. Op een gegeven moment hoef je niet bewust te zijn van je acties en doe je onbewust al dingen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verbetering is goed voor iedereen, maar de obsessieve manier waarop jij daarmee bezig bent, lijkt me voor niemand goed.
Met name voor de "prooien" (zoals jij ze graag ziet). Vrouwen rennen hard weg als ze jou dit allemaal irl horen vertellen, man...
Het gaat niet om de ontwikkeling an sich. Het gaat om de manier waarop jij ermee omgaat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor jou obsessief, voor mij gewoon normaal. Op een gegeven moment hoef je niet bewust te zijn van je acties en doe je onbewust al dingen.
Er zijn genoeg vrouwen die zelf ontwikkeling interessant vinden. Ken nog iemand die er gewoon openlijk over had met een meid, niets raars aan. Vrouwen doen er vaak ook aan.
Als je man genoeg bent dan durf je dat gewoonquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat niet om de ontwikkeling an sich. Het gaat om de manier waarop jij ermee omgaat.
Zeg volgende keer eens tegen een 8 dat je jezelf ontwikkelt om haar te kunnen dumpen voor een 9.5.
Ik durf heel veel, maar ik zie de lol van haar kwetsen niet in.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je man genoeg bent dan durf je dat gewoon
Ik faal niet in relaties (over het algemeen uiteraard, nooit is het 100% perfect bij mensen). Dat ik een onvoelige egoist kan zijn, yep.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik durf heel veel, maar ik zie de lol van haar kwetsen niet in.
Dat jij graag een compleet ongevoelige egoist wil zijn, was al duidelijk. Uiteindelijk is dat ook je reden voor het falen in relaties.
Klopt, daarom moet je zoveel opties hebben dat de wereld gewoon heel je speeltuin is. Dan heb je al het gras tot je beschikking, waarbij het zelfs beter is. Sommige gasten hebben al meer dan 500 vrouwen gehad. Die kunnen elke week wel iemand vinden om een goede relatie mee op te bouwen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:42 schreef Murvgeslagen het volgende:
Gras bij de buren is altijd groener...
Vroeg of laat, totdat je dichterbij komt.
No problem man.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:46 schreef Modus het volgende:
ElMatador, die opmerking van mij gisterenavond was onterecht, ik begreep je post verkeerd en bestempelde dat vervolgens als 'zoveel domheid'.
Dat doen ze niet, omdat het niet meer om de persoon maar om de prestatie gaat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Klopt, daarom moet je zoveel opties hebben dat de wereld gewoon heel je speeltuin is. Dan heb je al het gras tot je beschikking, waarbij het zelfs beter is. Sommige gasten hebben al meer dan 500 vrouwen gehad. Die kunnen elke week wel iemand vinden om een goede relatie mee op te bouwen.
Bingo. Ze halen hun eigenwaarde uit zoveel mogelijk vrouwen leren kennen (en daar dan ook het liefst zoveel mogelijk mee doen, maar geen relaties, want dan moet je jezelf echt blootgeven; ENG!), niet uit de persoon of uit zichzelf.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:48 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zoen ze niet, omdat het niet meer om de persoon maar om de prestatie gaat.
Ten eerste:quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:45 schreef firefly3 het volgende:
Sommige gasten hebben al meer dan 500 vrouwen gehad. Die kunnen elke week wel iemand vinden om een goede relatie mee op te bouwen.
Soms hebben ze ook relaties of blijven ze bij één. Denk niet dat je veel mensen kent die zo goed zijnquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:48 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat doen ze niet, omdat het niet meer om de persoon maar om de prestatie gaat.
Het heeft ook geen zin om 500 dames open te houden voor een relatie, je kan ook geen 500 mensen écht kennen. Die hebben misschien 500 vrouwen in bed gekregen, maar dat staat verre van een relatie.
Fout.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bingo. Ze halen hun eigenwaarde uit zoveel mogelijk vrouwen leren kennen (en daar dan ook het liefst zoveel mogelijk mee doen, maar geen relaties, want dan moet je jezelf echt blootgeven; ENG!), niet uit de persoon of uit zichzelf.
Dat heeft niets met 'goed' te maken, als je 500 vrouwen je bed in krijgt dan heb je echt geen relatie van meer dan 3 jaar gehad.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Soms hebben ze ook relaties of blijven ze bij één. Denk niet dat je veel mensen kent die zo goed zijn
Alles was in orde hoor. Ik hoef niets te bewijzen/voldoening te krijgen whatever.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:55 schreef Murvgeslagen het volgende:
Firefly, even een bloedserieuze vraag.
Heb jij wel voldoende liefde en/of waardering in je opvoeding gehad? Of te maken met een 'verkeerd' vaderfiguur?
Je hoeft niet persé te antwoorden...
Jawel, wrong answerquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:56 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat heeft niets met 'goed' te maken, als je 500 vrouwen je bed in krijgt dan heb je echt geen relatie van meer dan 3 jaar gehad.
En daarom bouwen ze dus niets serieus op. Uiteindelijk blijven dat soort gasten teleurgesteld achter, of worden ze door de eerste de beste chick die een relatie aandurft aan de kant gezet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Fout.
Ze hebben zoveel eigenwaarde dat het hun geen één reet kan schelen.
Ja rrrrrrrright.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:54 schreef firefly3 het volgende:
Fout.
Ze hebben zoveel eigenwaarde dat het hun geen één reet kan schelen.
Kan gewoon hoor, maar de manier waarop je mee omgaat is niet alsof je erg bekend met liefde en waardering.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alles was in orde hoor. Ik hoef niets te bewijzen/voldoening te krijgen whatever.
Ik leef gewoon meer alsof elke dag je laatste is.
Nee hoor, er zijn er een aantal die gewoon in de relatie blijven etc. Dit "aantrekkelijker zijn" is niet alleen goed voor flirts, maar ook voor relaties. Ze waardeert het als je het totaal plaatje bent en niet wat zit aan te kloten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En daarom bouwen ze dus niets serieus op. Uiteindelijk blijven dat soort gasten teleurgesteld achter, of worden ze door de eerste de beste chick die een relatie aandurft aan de kant gezet.
Een "level hoger" voor jou lijkt me es een relatie aangaan, in plaats van als een zolderkamerautist die een PUA-gidsje gelezen heeft oogcontactjes maken.
Ik denk dat het eerder omgedraaid is. Want als je zo naar voldoening zoekt ben je diegene die tekort komt. Voor mij is alles leuk, een relatie of geen relatie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:01 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Kan gewoon hoor, maar de manier waarop je mee omgaat is niet alsof je erg bekend met liefde en waardering.
Je kan ook voldoening zoeken in het kunnen aanspreken van veel dames. Even los van de uitkomst.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder omgedraaid is. Want als je zo naar voldoening zoekt ben je diegene die tekort komt. Voor mij is alles leuk, een relatie of geen relatie.
Whatever, ik weet van te voren met wat voor persoon we te maken hebben. En dat is geen persoon die de meeste mensen aspireren te zijn.quote:
Ik haal voldoening uit mijn eigen acties, en dat zou je altijd moeten doen. Niet alleen met vrouwen "versieren" , maar ook met sport enz.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:04 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je kan ook voldoening zoeken in het kunnen aanspreken van veel dames. Even los van de uitkomst.
Klopt, wij hebben echt een vrouw 'nodig'...quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:10 schreef firefly3 het volgende:
Het grappige is, volgens mij heb ik zelfs minder een vrouw "nodig" dan jullie. Hoe meer je zelf het totaal plaatje bent, hoe aantrekkelijker het juist is voor de vrouw (dus dat het je juist niet boeit of je haar wel of niet ontmoet). Want als je juist op zoek gaat naar een relatie, dan krijg je het juist nietMaar zodra je het "het maakt me niet uit, ik vind alles best" gevoel hebt, omdat je zelf het totaal plaatje bent, krijg je allerlei opties.
Daarom, maar ook uit sociale contacten met dames.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik haal voldoening uit mijn eigen acties, en dat zou je altijd moeten doen. Niet alleen met vrouwen "versieren" , maar ook met sport enz.
Blijkbaar wel, want je put voldoening uit een relatie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:11 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Klopt, wij hebben echt een vrouw 'nodig'...
Verbazingwekkend hoe accuraat je wel niet bent!
Niet uit sociale contacten moet je de voldoening uit halen, maar om de actie. Het hebben van sociale contacten is doel/resultaat gericht.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:12 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Daarom, maar ook uit sociale contacten met dames.
Zegt iemand die er voor gaat 200 vrouwen in de maand te ontmoeten. Dit is echt hilarisch.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:10 schreef firefly3 het volgende:
Het grappige is, volgens mij heb ik zelfs minder een vrouw "nodig" dan jullie.
Mispoes.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want je put voldoening uit een relatie.
Het is intentie + loskoppeling van eindresultaat. Het resultaat moet je geen bal uitmakenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:13 schreef Disorder het volgende:
[..]
Zegt iemand die er voor gaat 200 vrouwen in de maand te ontmoeten. Dit is echt hilarisch.
Zelfs in je eentje een jaar lang in een oerwoud moet je gelukkig kunnen zijn. Je hoeft nergens eigenlijk voldoening uit te halen behalve uit je eigen acties.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:13 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Mispoes.
Ik haal voldoening uit vriendschappelijk contact, om mensen echt te kennen.
Wie zegt dat ik niet gelukkig ben, of dat ik daar mensen voor nodig heb?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zelfs in je eentje een jaar lang in een oerwoud moet je gelukkig kunnen zijn. Je hoeft nergens eigenlijk voldoening uit te halen behalve uit je eigen acties.
Waarom put je dan nog steeds voldoening uit mensen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:16 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet gelukkig ben, of dat ik daar mensen voor nodig heb?
Omdat ik sociaal contact onwijs tof vind lijkt mij hé?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom put je dan nog steeds voldoening uit mensen?
Als het resultaat je geen bal uitmaakt, waarom maak je er dan werk van 200 vrouwen per maand te ontmoeten? Dan maakt het resultaat je natuurlijk wel een hele boel uit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is intentie + loskoppeling van eindresultaat. Het resultaat moet je geen bal uitmaken
Voldoeningquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:17 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Omdat ik sociaal contact onwijs tof vind lijkt mij hé?
Ben je niet in de war met je eigenwaarde ergens uit halen?
Nee, de actie zelf. Het is wel leuk als het goed gaat, maar ik haal er geen voldoening uit of eigenwaarde of een ander iets zoals mensen het proberen in te vullen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:18 schreef Disorder het volgende:
[..]
Als het resultaat je geen bal uitmaakt, waarom maak je er dan werk van 200 vrouwen per maand te ontmoeten? Dan maakt het resultaat je natuurlijk wel een hele boel uit.
Op een inktzwarte manier...quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:13 schreef Disorder het volgende:
[..]
Zegt iemand die er voor gaat 200 vrouwen in de maand te ontmoeten. Dit is echt hilarisch.
Dan kan ik net zo goed in mijn bed blijven liggen niet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voldoening
vol·doe·ning de; v 1 tevredenheid
Je kunt volledig tevreden zijn zonder die drang. En eigenwaarde moet je al helemaal niet putten uit anderen.
Skiën? Eindresultaat?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:21 schreef firefly3 het volgende:
Net als dat je gaat skiëen, je doet het niet voor het eindresultaat maar voor het skiëen zelf. Of net als voetbal, winnen is leuk, maar de weg er naartoe met je eigen acties is waar je voldoening uit moet halen.
Van wie?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:22 schreef firefly3 het volgende:
Je moet voldoening halen uit het verleggen van je eigen grenzen
Je moet helemaal niets, perverse fascist.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:22 schreef firefly3 het volgende:
Je moet voldoening halen uit het verleggen van je eigen grenzen
Als je geen mensen wilt hebben die kritiek op je kunnen hebben moet je je ook niet op een forum begeven.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:27 schreef firefly3 het volgende:
Als je niet je eigen grenzen wilt verleggen met versieren, heeft het ook geen zin om hier te komen. Het is net als dat je met een voetballer praat op een voetbal forum dat hij teveel voetbalt en te extreem gaat
Kritiek hebben is goed als je het zelf hebt meegemaakt. Ga een keer een maand veel harder en extremer en kijk wat er gebeurd. Ook al zeggen je hersenen van "nee, dit wil ik niet, geen behoefte aan". Dwing jezelf om het een tijdje te doen en kijk wat er dan met je gebeurd en of je het misschien niet wel heel leuk begint te vinden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:29 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Als je geen mensen wilt hebben die kritiek op je kunnen hebben moet je je ook niet op een forum begeven.
Kritiek kan je ook hebben als je een andere ervaring/inzicht hebt, helaas.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kritiek hebben is goed als je het zelf hebt meegemaakt. Ga een keer een maand veel harder en extremer en kijk wat er gebeurd. Ook al zeggen je hersenen van "nee, dit wil ik niet, geen behoefte aan". Dwing jezelf om het een tijdje te doen en kijk wat er dan met je gebeurd en of je het misschien niet wel heel leuk begint te vinden.
Dit lijkt wel wat op narcisme.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dit een relaties en liefde forum. De reacties van mensen hier zijn daar meer aan gerelateerd dan de jouwe.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:27 schreef firefly3 het volgende:
Als je niet je eigen grenzen wilt verleggen met versieren, heeft het ook geen zin om hier te komen. Het is net als dat je met een voetballer praat op een voetbal forum dat hij teveel voetbalt en te extreem gaat
En wat is "jouw manier?"quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:35 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Kritiek kan je ook hebben als je een andere ervaring/inzicht hebt, helaas.
Als jij nou een maand hard gaat op de manier waarop ik ga aangeven dat het goed voor je is, is dat heel wijs. Misschien zeggen je hersenen wel dat je het niet leuk vind, maar je houd jezelf op dat moment voor de gek. Uiteindelijk ga je het echt leuk vinden!
Maakt niet uit, je snapt hopelijk toch wel dat dat niet mijn punt is?quote:
Dat is een gevaar wat loert. Daarom moet je jezelf tegelijk gelijkwaardig voelen als de rest, maar wel iemand die toevallig een "hack" heeft gevonden.quote:
Ik probeer veel, heel erg veel. Zo zei iemand (die verder is dan ik) dat ik een vrouw uit de handen van een gast moest pakken waarmee ze zat te dansen en haar moet proberen te zoenen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:40 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je snapt hopelijk toch wel dat dat niet mijn punt is?
kwestie van plannen, ik heb de laatste tijd maar even de tijd voor fok maar post dan wel gelijk een hoop om het in te halen, maar dan komen er meestal vrij snel discussies in een korte tijd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:55 schreef N.icka het volgende:
Ts ff serieus ,hoe kan jij dit allemaal in de praktijk brengen als je elke avond op fok zit ?
wanneer zie jij al die dames dan ?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
kwestie van plannen, ik heb de laatste tijd maar even de tijd voor fok maar post dan wel gelijk een hoop om het in te halen, maar dan komen er meestal vrij snel discussies in een korte tijd.
Middag-weekend. En zoveel heb ik er ook weer niet.quote:
Dus als iemand gelukkig is met niet op elke/veel vrouwen afstappen dan is dat dus ook goed? Terwijl je eerder zei dat hij/zij in werkelijkheid bang is?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zelfs in je eentje een jaar lang in een oerwoud moet je gelukkig kunnen zijn. Je hoeft nergens eigenlijk voldoening uit te halen behalve uit je eigen acties.
Het is een soms het tweede gedachte wat in je hoofd opkomt om lui te zijn en de gedachte om veilig te zijn (angst).quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:59 schreef voskat het volgende:
[..]
Dus als iemand gelukkig is met niet op elke/veel vrouwen afstappen dan is dat dus ook goed? Terwijl je eerder zei dat hij/zij in werkelijkheid bang is?
stiekem is het een vrouw en vrouwen kunnen dat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:55 schreef N.icka het volgende:
Ts ff serieus ,hoe kan jij dit allemaal in de praktijk brengen als je elke avond op fok zit ?
Voldoening halen uit oa een relatie is helemaal niet verkeerd. Je kunt ook voldoening halen uit je werk, of een hobby, of je vrienden, of een goed boek een lekker, zelf bereid maaltje. Als je enkel en alleen voldoening haalt uit jezelf omdat je zo'n geweldig totaalpakket bent, word je denk ik een erg eenzaam mens.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want je put voldoening uit een relatie.
Vrouwen horen juist validatie te zoeken en voldoening uit externe prikkelingen. Maar vrouwen vallen over het algemeen op mannen die het totaal pakketje zijn, die ze niet kunnen besturen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voldoening halen uit oa een relatie is helemaal niet verkeerd. Je kunt ook voldoening halen uit je werk, of een hobby, of je vrienden, of een goed boek een lekker, zelf bereid maaltje. Als je enkel en alleen voldoening haalt uit jezelf omdat je zo'n geweldig totaalpakket bent, word je denk ik een erg eenzaam mens.
Van wie horen ze dat te doen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen horen juist validatie te zoeken en voldoening uit externe prikkelingen. Maar vrouwen vallen over het algemeen op mannen die het totaal pakketje zijn, die ze niet kunnen besturen.
Hoop generalisaties en blabla weer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen horen juist validatie te zoeken en voldoening uit externe prikkelingen. Maar vrouwen vallen over het algemeen op mannen die het totaal pakketje zijn, die ze niet kunnen besturen.
Zo zit de natuur in elkaar. Mannen leiden.quote:
Vrouwen zijn altijd op zoek naar bevestiging, dat weet je toch! Zonder bevestiging kunne. We nog geen stap verzetten, labiele wezentjes dat we zijn.quote:
Ach, kom maar bij pappie!quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd op zoek naar bevestiging, dat weet je toch! Zonder bevestiging kunne. We nog geen stap verzetten, labiele wezentjes dat we zijn.
Nageslacht.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoop generalisaties en blabla weer.
Dus al die mannen die in een langdurige relatie zitten, wat doen die daar? Waarom blijven ze?
Jij leest zeker de Quest ofzo?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zo zit de natuur in elkaar. Mannen leiden.
Hoe meer je post, hoe meer je klinkt als een gehersenspoelde zombiequote:Op woensdag 4 juli 2012 21:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zo zit de natuur in elkaar. Mannen leiden.
Toen ik klein was denk ikquote:
Nog steeds mee oneens dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe meer je post, hoe meer je klinkt als een gehersenspoelde zombieje hebt gewoon een aantal oneliners en wat steekwoorden, en die gooi je er op z'n tijd netjes om de beurt in.
En die zonder nageslacht?quote:
Dacht je dat je argumenten naar voren had gebracht die me hadden overtuigd van jouw gelijk?quote:
Die verspreiden zich door meerdere vrouwen te bevruchten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En die zonder nageslacht?
Bovendien, je hoeft niet te blijven als je nageslacht hebt, hoor, als man. Tegenwoordig is er iets als Co-ouderschap, kun je nog prima aan de rol met andere vrouwen. Heel ouderwets dit.
Ik vind je vrij brutaal ! Foeiquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En die zonder nageslacht?
Bovendien, je hoeft niet te blijven als je nageslacht hebt, hoor, als man. Tegenwoordig is er iets als Co-ouderschap, kun je nog prima aan de rol met andere vrouwen. Heel ouderwets dit.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die verspreiden zich door meerdere vrouwen te bevruchten.
Denk je dat de natuurlijke evolutie net zo snel gaat als de moderne maatschappij?
Oeps, ik liet me even gaan. Mijn heer gemaal is zeker even niet in de buurt om me kort te houden en terug te roepen.quote:
Monogamie bijvoorbeeld is vrij recent. De evolutie blijft achter. Vaak komt het voor dat bij een paartje die ouder zijn, dat de man naar jongere vrouwen kijkt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]Leg dit eens even uit.
Niet de eerste zin, overigens, dat is puberaal geblaat. De tweede zin graag.
Ow echt? Volgens mij komt dat ook voor bij jongere stellen. Hell, volgens mij kijken vrouwen ook naar andere mannen. En wat is er mis met kijken?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Monogamie bijvoorbeeld is vrij recent. De evolutie blijft achter. Vaak komt het voor dat bij een paartje die ouder zijn, dat de man naar jongere vrouwen kijkt.
Ik denk dat de verhoudingen anders liggenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow echt? Volgens mij komt dat ook voor bij jongere stellen. Hell, volgens mij kijken vrouwen ook naar andere mannen. En wat is er mis met kijken?
Hee, niet zo moeilijk doen! Ze gaan nog meerdere vrouwen bevruchten. En alimentatie betalen uiteraard.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:27 schreef Modus het volgende:
Zij zonder nageslacht verspreiden zich door meerdere vrouwen te bevruchten?? Ehhh
Vertel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat de verhoudingen anders liggen
Ik denk dat meer oudere mannen naar jongere vrouwen gaan kijken als ze er niet meer leuk uit ziet, dan dat oudere vrouwen naar jongere mannen kijken als ze nog bij elkaar zijn.quote:
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat meer oudere mannen naar jongere vrouwen gaan kijken als ze er niet meer leuk uit ziet, dan dat oudere vrouwen naar jongere mannen kijken als ze nog bij elkaar zijn.
Omdat je het vaak hoort etc etcquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
En waarom zou de partner er niet meer leuk uit zien?
Het is altijd goed om buiten je comfort zone te gaan op verschillende gebieden idd, maar dit is een "versier topic". Vandaar dus de nadruk op vrouwen "versieren".quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:32 schreef BankAardappel het volgende:
Voor je ontwikkeling is het ook goed om je grenzen te verleggen en nieuwe ervaringen op te doen. Maar ik zie de link niet helemaal om dan zoveel mogelijk vrouwen moeten te ontmoeten ofzo. Er zijn genoeg andere manieren om uit je comfort zone te komen die voor mij leuker zijn. Ik hou daarom ook erg van veel reizen, niet al te toeristische bestemmingen ook zodat je echt een andere cultuur kan ervaren en nieuwe ervaringen kan opdoen. Maar ook sportief gezien, ik heb me als doel gesteld volgend jaar een marathon te gaan lopen. Maar ik wordt liever elke dag wakker naast de vrouw waar ik van hou, dan dat ik regelmatig naast een relatief onbekende wakker word om beter te worden in het versieren ofzo. En het is ook juist fijn om samen met je partner nieuwe ervaringen op te doen en je grenzen te verleggen.
Opw, ik kan me goed voorstellen dat mannen (en vrouwen ook) graag kijken naar een lekker ding dat voorbij loopt. En ja, dat als je ouder wordt sommige jongere exemplaren er seksueel aantrekkelijker uit zullen zien dan de partner ook. Maar wat jij vaak hoort is nog geen feit. Trust me, vrouwen kijken ook graag naar lekkere mannen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat je het vaak hoort etc etc
Ik heb het over seksueel aantrekkelijk. En zeg niet dat als je ouder wordt er niet minder seksueel aantrekkelijk uitziet
Zeg dat maar tegen de vele stelletjes die uit elkaar gaan of weleens vreemd zijn gegaan. De natuur is soms sterker dan je denkt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Opw, ik kan me goed voorstellen dat mannen (en vrouwen ook) graag kijken naar een lekker ding dat voorbij loopt. En ja, dat als je ouder wordt sommige jongere exemplaren er seksueel aantrekkelijker uit zullen zien dan de partner ook. Maar wat jij vaak hoort is nog geen feit. Trust me, vrouwen kijken ook graag naar lekkere mannen.
Maar dan nog is er niets mis met kijken. Een goede relatie is echter gebaseerd op meer dan alleen seks met een jonge seksueel aantrekkelijke bedpartner.
Uit elkaar gaan hoeft geen link te hebben met vreemd gaan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de vele stelletjes die uit elkaar gaan of weleens vreemd zijn gegaan. De natuur is soms sterker dan je denkt.
Ach schei uit vent, tzijn geen robotsquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:33 schreef firefly3 het volgende:
Er zijn een hoop vrouwen die voor jou nog onbereikbaar zijn, omdat ze veel te aantrekkelijk en op sociaal niveau veel te hoog gegrepen zijn voor je. [b]Dit is iets wat bijna geen enkele gozer wilt horen vanwege hun ego[/b]
Er zijn weinig mensen die denken "oh nu ga ik vreemd", maar laten zich eerder gewoon meeslepen door hun gevoelens, of het nou juist of onjuist is. Mensen blijven mensen, al is het een slechte zaak uiteraard voor een relatie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Uit elkaar gaan hoeft geen link te hebben met vreemd gaan.
Vreemd gaan is een keuze.
Ik heb het ook over goede relaties. Die bestaan niet, denk jij?
We zijn allemaal zo'n beetje biologische robots.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach schei uit vent, tzijn geen robots
Wat nou onbereikbaar vent?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
We zijn allemaal zo'n beetje biologische robots.
Je valt nooit zomaar met je lul nee boter, zeg maar. Dus er is altijd een moment waarop je kunt besluiten het niet of wel te doen. Dus vreemdgaan is een keuze.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er zijn weinig mensen die denken "oh nu ga ik vreemd", maar laten zich eerder gewoon meeslepen door hun gevoelens, of het nou juist of onjuist is. Mensen blijven mensen, al is het een slechte zaak uiteraard voor een relatie.
Goede relaties bestaan, maar er zijn enorm veel wanhoop relaties.
Jij vind elke meisje die jou afwijst altijd ineens niets aanquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat nou onbereikbaar vent?
Een onbereikbaar meisje zou ik niks aanvinden
Nee ik word eigenlijk nooit echt afgewezen door mijn type vrouwen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij vind elke meisje die jou afwijst altijd ineens niets aan
En jij ook niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach schei uit vent, tzijn geen robots
Ervaring met alles, meerdere jaren etc etc. Als we weer persoonlijke dingen gaan vergelijken, dat je vriend kinderen heeft bij zijn eerste vriendin op z'n 30e is nogal apart te noemen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je valt nooit zomaar met je lul nee boter, zeg maar. Dus er is altijd een moment waarop je kunt besluiten het niet of wel te doen. Dus vreemdgaan is een keuze.
Hoeveel relaties heb jij gehad, die langer dan een jaar duurden? En waarbij je hebt samengewoond? En bij hoeveel mensen kun jij in hun hoofd en hart kijken, zodat je echt weet wat er in hun omgaat?
Ja ik mag je filosofie wel, maar dat weet jequote:Op woensdag 4 juli 2012 21:49 schreef Gray het volgende:
[..]
En jij ook niet.
Als dat soort gegevens 'wetten' zouden zijn, dan zou je ook niets aan methoden en trucjes hebben. Een topic als dit zou dan 0,0 zin hebben, want dan is het zoals het is.
Het grootste probleem, de wortel van alle problemen rond geluk vergaren en versieren van potentiele partners, is angst. Alles is daarop terug te leiden. Zelfs het verlangen naar bepaalde resultaten is een angst, namelijk de angst om iets mis te lopen.
Uiteindelijk is het heel simpel: leef zonder belemmeringen door angst, en neem het leven voor wat het is. Met partner, zonder partner; wees gelukkig. Denk niet dat het jouw schuld is als je geen partner hebt, want dat heb je niet allemaal in eigen hand. De manier hoe je tegen je situatie aankijkt echter wel. Al is het niet heel makkelijk om dat bij te sturen.
Care? Hij is 30 en ziet zichzelf bij der blijven.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ervaring met alles, meerdere jaren etc etc. Als we weer persoonlijke dingen gaan vergelijken, dat je vriend kinderen heeft bij zijn eerste vriendin op z'n 30e is nogal apart te noemen.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik mag je filosofie wel, maar dat weet je
Schuld? Dat impliceert dat je bewust controle hebt kunnen uitoefenen op de situatie. En zeg nou zelf: deed je het expres? Had je echt controle over de situatie(s)?quote:Wie zijn schuld is het dan bijvoorbeeld wel? Er is geen schuldige en het is gewoon puur ongeluk dat ik eigenlijk nooit echt heel intiem ben geweest met iemand?
Get your facts straight.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ervaring met alles, meerdere jaren etc etc. Als we weer persoonlijke dingen gaan vergelijken, dat je vriend kinderen heeft bij zijn eerste vriendin op z'n 30e is nogal apart te noemen.
?? Je vriend was toch over de 30 en je was zijn eerste vriendin? Van wie zijn de kinderen dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Get your facts straight.
En ik ga niet vergelijken, k vroeg het me af. Je hebt een heel vreemde kijk op zaken, en ik vraag me dan af hoeveel ervaring je hebt.
Overigens krijg je me er niet meer mee op de kast, hoor. Ik weet inmiddels dacht bij je past om blind om je heen te slaan als je in het nauw zit. Het zegt meer over jou, dan over mij,mijn vriend en onze relatie.
Volgens mij weet ik meer wat houden van betekend dan de meesten hier. Want bij de meesten hier is het "voldoening uitputten" "interesses vergelijken" "wanhoop" etc. Pas als je zelf het totaal plaatje bent als man zijnde kun je ultiem van elkaar houden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:03 schreef Evie het volgende:
Houden van,, is dat nog een term die hier ergens voorkomt?
Je moet zelf heel zijn om samen met een ander een goed geheel te kunnen vormen.. Al vraag ik me af of je nog wel echt voor iemand wilt gaan als je random alle vrouwen maar aanspreekt etc..quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik meer wat houden van betekend dan de meesten hier. Want bij de meesten hier is het "voldoening uitputten" "interesses vergelijken" "wanhoop" etc. Pas als je zelf het totaal plaatje bent als man zijnde kun je ultiem van elkaar houden.
je hebt een grootheidswaan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik meer wat houden van betekend dan de meesten hier. Want bij de meesten hier is het "voldoening uitputten" "interesses vergelijken" "wanhoop" etc. Pas als je zelf het totaal plaatje bent als man zijnde kun je ultiem van elkaar houden.
Naja, je kunt ook de schuldige zijn terwijl het perongeluk ging lijkt me...quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:56 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
Schuld? Dat impliceert dat je bewust controle hebt kunnen uitoefenen op de situatie. En zeg nou zelf: deed je het expres? Had je echt controle over de situatie(s)?
Het is niet zo random hoor, ik maak ook een selectie zoals elk ander mens. Alleen versnel ik het meer etc. Het is inderdaad zaak om jezelf te bewaren, en dat kan alleen door los te staan van resultaat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Je moet zelf heel zijn om samen met een ander een goed geheel te kunnen vormen.. Al vraag ik me af of je nog wel echt voor iemand wilt gaan als je random alle vrouwen maar aanspreekt etc..Wat niet perse verkeerd is, maar als je je geeft aan heel veel mensen raak je denk ik ook heel veel delen van jezelf kwijt en gaat het lastiger worden een heel geheel te zijn
Ik weet niet of ik je mening deel dat dit de manier is om te bereiken wat je wiltquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is niet zo random hoor, ik maak ook een selectie zoals elk ander mens. Alleen versnel ik het meer etc. Het is inderdaad zaak om jezelf te bewaren, en dat kan alleen door los te staan van resultaat.
Ik wil er niets mee bereiken, ik heb gewoon een enorme visnet maar geniet van de bootreis.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je mening deel dat dit de manier is om te bereiken wat je wilt![]()
Een vrij groot gedeelte, maar ik deel alleen dingen die ik zelf heb getest/ervaren. Je komt in een heel andere wereld terecht zodra je ver uit je comfort zone gaat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:15 schreef Murvgeslagen het volgende:
Firefly, hoeveel van wat je hier allemaal post heb je van RSD?
Ik zie nergens staan dat iemand zijn of haar eindstation bereikt heeft. Wel dat mensen aangeven niet hun focus op zoveel mogelijk vrouwen te versieren. Er is ook meer dan alleen vrouwen namelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:33 schreef firefly3 het volgende:
Zoveel mensen hier die beweren hun persoonlijke eindstation bereikt te hebben.
Het is veel kudde gedrag. Iedereen wilt lui blijven en niet zoveel moeite doen om dingen uit te proberen. Je hersenen willen lui blijven overigens, en dat is bij elke mens zo.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:22 schreef Murvgeslagen het volgende:
Wat vind je ervan dat ongeveer iedereen die hier post het niet met jou eens heeft, en ook nog eens samen dezelfde mening?
Zie dat allemaal als blindheid?
Ik val ook op de bereikbare vrouwen hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:24 schreef kingtoppie het volgende:
Keb het idee dat firefly op onbereikbare vrouwen valt.... En dat hij die wilt bereiken door de psyche van ''vrouwen'' te doorgronden.
Voor mij is het wat makkelijker... Onbereikbare vrouwen vind ik niet interessant.
Dit is een "versier topic". In een andere topic gaan we het allemaal gezellig hebben over sport of reizenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat iemand zijn of haar eindstation bereikt heeft. Wel dat mensen aangeven niet hun focus op zoveel mogelijk vrouwen te versieren. Er is ook meer dan alleen vrouwen namelijk.
Wat doen die tegenstanders hier vraag je je af. Mij proberen te overtuigen of hunzelf? Ik val niet te overtuigen, dat is al lang duidelijk, want ik heb al zo veel bevestiging gehad irl dat dit gewoon super geweldig is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:36 schreef Modus het volgende:
Afgezien van de 'tegenstanders' komt hier allang geen kip meer. Hoe zou dat nou komen, denk je?
Volgens mij staat er toch echt "vrouwen ontmoeten" als TT. Dus de drempel verlagen vrouwen aan te spreken tijdens het uitgaan, versieren komt later alsnog.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dit is een "versier topic". In een andere topic gaan we het allemaal gezellig hebben over sport of reizen
Daar heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Volgens mij staat er toch echt "vrouwen ontmoeten" als TT. Dus de drempel verlagen vrouwen aan te spreken tijdens het uitgaan, versieren komt later alsnog.
Joh. Dus het gaat niet om het aantal vrouwen wat je schaakt en mee naar huis neemt, maar dat je gewoon makkelijker met vrouwen, maar ook gewoon in het algemeen bent. Als je een nerd bent: prima, laat dat zien. Als je onzeker bent: prima, laat dat zien. Maar ga vooral jezelf niet anders voordoen dan je bent...quote:
Niet je anders voordoen, maar altijd buiten je comfort zone gaan. Al ben je geen nerd of "onzeker" meer. Maar naar mijn mening ben je niet totaal zeker of onzeker, het komt altijd in kleur.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Joh. Dus het gaat niet om het aantal vrouwen wat je schaakt en mee naar huis neemt, maar dat je gewoon makkelijker met vrouwen, maar ook gewoon in het algemeen bent. Als je een nerd bent: prima, laat dat zien. Als je onzeker bent: prima, laat dat zien. Maar ga vooral jezelf niet anders voordoen dan je bent...
Niemand ontkent jouw ervaringen, we voegen slechts onze eigen toe. Maar die doe jij af als onzin of je verbindt er een of ander onzinnig koudegrondpsychologietje aan waarmee je ons probeert te downgraden ten gunste van jezelf. Bijzonder onnodig en triest.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat doen die tegenstanders hier vraag je je af. Mij proberen te overtuigen of hunzelf? Ik val niet te overtuigen, dat is al lang duidelijk, want ik heb al zo veel bevestiging gehad irl dat dit gewoon super geweldig is.
Ik ben Zwitserland, hallo!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:36 schreef Modus het volgende:
Afgezien van de 'tegenstanders' komt hier allang geen kip meer. Hoe zou dat nou komen, denk je?
Ik denk dattie het nog niet goed genoeg kan beseffen en dus beschrijven. Het komt namelijk soms over alsof je alles in eigen hand hebt en het dus kan trainen, maar de realiteit wil dat er een ander mens bij is, die even grillig is als jij kan zijn. Over je eigen gedragingen kan je nog enigszins beheersing uitoefenen, in de hoop dat je daarmee op de juiste knoppen van de ander kan drukken. Zodoende kan je bereiken wat je wil, en met de juiste intentie samen met die ander een leuke herinnering aanmaken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niemand ontkent jouw ervaringen, we voegen slechts onze eigen toe. Maar die doe jij af als onzin of je verbindt er een of ander onzinnig koudegrondpsychologietje aan waarmee je ons probeert te downgraden ten gunste van jezelf. Bijzonder onnodig en triest.
Goed punt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:25 schreef Gray het volgende:
Ik denk dattie het nog niet goed genoeg kan beseffen en dus beschrijven. Het komt namelijk soms over alsof je alles in eigen hand hebt en het dus kan trainen, maar de realiteit wil dat er een ander mens bij is, die even grillig is als jij kan zijn. Over je eigen gedragingen kan je nog enigszins beheersing uitoefenen, in de hoop dat je daarmee op de juiste knoppen van de ander kan drukken. Zodoende kan je bereiken wat je wil, en met de juiste intentie samen met die ander een leuke herinnering aanmaken.
Wanneer je beseft dat je op de uitkomst van het spel maar beperkt invloed kan uitoefenen, ga je meer waarde hechten aan de beleving van het spel, ipv de beleving van het resultaat. Goed of slecht, het houdt je bezig met iets dat je blijkbaar leuk genoeg vind om moeite in te steken.
Wanneer ontmoet je iemand? Als je iemand een hand gegeven hebt?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
Als het gaat over ontmoeten is het geen kunst toch om op 200 per maand uit te komen.
Misschien kom ik daar zelfs nog aan met mijn autistenleventje.
Eens een Sjonnie-en-Anitatent binnenstappen? Of juist die studentenvereniging? Een klassiek concert bezoeken en in de foyer chicks gaan hosselen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:22 schreef ook_gek het volgende:
als je geen x aantal vrouwen aanspreek in het dagelijks leven... doe je niet mee. Zo verkondigt vuurvliegje het. Dan ga je niet buiten je comfort zone. Zit je niet in de flow en groei je niet.
Maar wat als ik helemaal geen comfort zone heb bij bv vrouwen? Ik ben me zelf, sociaal soms over actief en heb aan alles schijt. Wat moet ik doen dan om uit mijn comfortzone te komen?
Als je er een kort gesprek mee hebt gevoerd, vind ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wanneer ontmoet je iemand? Als je iemand een hand gegeven hebt?
Ja ja en jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eens een Sjonnie-en-Anitatent binnenstappen? Of juist die studentenvereniging? Een klassiek concert bezoeken en in de foyer chicks gaan hosselen?
Kort gesprek in de zin van?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je er een kort gesprek mee hebt gevoerd, vind ik.
eens. Zulke avondjes heb ik ook gehad. Heerlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ja en jaik stap ovenral zo binnen. Zet me ergens neer en ik zorg wel dat ik het naar me zin heb. Ik zeg altijd maar zo, nergens is het leuk, je moet het zelf leuk maken,
Klein voorbeeld. Ik ben ooit op een rock feest beland. Sta ik daar in me strak gestreken disigner overhemd, mouwen nonchalant opgerold, en om het af te maken licht cognac kleurige leren schoenen.
De rest in het zwart, kisten echt alto / rock gekleed. Tuurlijk kijken ze mij de zaal uit, maar dat vind ik geweldig! Na heel veel vooroordelen van beide kanten later een top avond gehad. Leuke gespreken en de kleding en muziek smaak maakte niks uit. Het is allemaal niet zo moeilijk. Blijf gewoon je zelf. Alto feest, homo kroeg of de dorps kroeg op de hoek. Je moet het zelf leuk maken.
Fantastisch! Dan herontdek je plots dat je met mensen bent, ipv alto's, of homo's, of yuppies etc.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ja en jaik stap ovenral zo binnen. Zet me ergens neer en ik zorg wel dat ik het naar me zin heb. Ik zeg altijd maar zo, nergens is het leuk, je moet het zelf leuk maken,
Klein voorbeeld. Ik ben ooit op een rock feest beland. Sta ik daar in me strak gestreken disigner overhemd, mouwen nonchalant opgerold, en om het af te maken licht cognac kleurige leren schoenen.
De rest in het zwart, kisten echt alto / rock gekleed. Tuurlijk kijken ze mij de zaal uit, maar dat vind ik geweldig! Na heel veel vooroordelen van beide kanten later een top avond gehad. Leuke gespreken en de kleding en muziek smaak maakte niks uit. Het is allemaal niet zo moeilijk. Blijf gewoon je zelf. Alto feest, homo kroeg of de dorps kroeg op de hoek. Je moet het zelf leuk maken.
Klopt, alleen is er wat meer uiting van de seksualiteit. En dat is de reden ook dat ook_gek beweerd dat alles voor hem comfort zone is, hij gaat simpelweg niet zo extreem.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:30 schreef Gray het volgende:
[..]
Fantastisch! Dan herontdek je plots dat je met mensen bent, ipv alto's, of homo's, of yuppies etc.
En dat is de levensstijl die firefly nastreeft, zonder dat ie het zelf beseft, volgens mij; eentje zonder vooroordelen en vol geluk.![]()
Is seks het doel?quote:Op donderdag 5 juli 2012 07:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Klopt, alleen is er wat meer uiting van de seksualiteit. En dat is de reden ook dat ook_gek beweerd dat alles voor hem comfort zone is, hij gaat simpelweg niet zo extreem.
Dat zie ik anders: "Manage your apetite", ofwel onbewust bewust.quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:49 schreef firefly3 het volgende:
Onbewust onderdruk je jezelf in principe vanwege de sociale maatstaven.
Ja tuurlijk want jij bent er elke keer bij en ziet precies wat ik aan het doen ben.quote:Op donderdag 5 juli 2012 07:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Klopt, alleen is er wat meer uiting van de seksualiteit. En dat is de reden ook dat ook_gek beweerd dat alles voor hem comfort zone is, hij gaat simpelweg niet zo extreem.
MAW als het goed voelt gewoon aan het eind van het gesprek initiatief tonen en voorzichtig doch trefzeker de dame in kwestie proberen te zoenen en kijken wat de reactie is...quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:00 schreef firefly3 het volgende:
Als je "wacht tot er een klik vanzelf komt" dan kom je niet buiten je comfort zone want dan ben je afwachtend in je veilige zone. Dus simpelweg je seksualiteit meer tot uiting brengen in sociaal awkward situaties.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
MAW als het goed voelt gewoon aan het eind van het gesprek initiatief tonen en voorzichtig doch trefzeker de dame in kwestie proberen te zoenen en kijken wat de reactie is...
Rocket-science, mensen, rocketscience...
Kijk jij begrijpt het. Ik snap ook niet dat mensen zo een probleem kunnen maken van mensen die wél de moeite nemen om te werken aan de dingen in het leven die de moeite waard zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Hahah, een reeks van 16. En allemaal lopen bashenLaatste paar pagina's doorgekeken, en damn, wat doen jullie moeilijk.
Al die tegenstanders hier hebben zo een bekrompen beeld van de wereld. Daarom zal ik jullie eens een geheimpje vertellen: Niet iedereen is van nature goed in het versieren van vrouwen, voor die mensen helpt zichzelf zijn geen fuck
Wat firefly probeert te zeggen is heel simpel, Deze skill kun je leren, door uit je comfort zone te komen, af en toe boekje lezen,en gewoon fucking veel te oefenen. That's it.
Dat is het probleem ook niet, veel dingen kloppen wel. Echter is maar 1 waarheid en dat is zijn waarheid! En als iemand een andere mening heeft word dat meteen afgedaan met onzin, onzeker niet uit confort zone komen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Hahah, een reeks van 16. En allemaal lopen bashenLaatste paar pagina's doorgekeken, en damn, wat doen jullie moeilijk.
Al die tegenstanders hier hebben zo een bekrompen beeld van de wereld. Daarom zal ik jullie eens een geheimpje vertellen: Niet iedereen is van nature goed in het versieren van vrouwen, voor die mensen helpt zichzelf zijn geen fuck
Wat firefly probeert te zeggen is heel simpel, Deze skill kun je leren, door uit je comfort zone te komen, af en toe boekje lezen,en gewoon fucking veel te oefenen. That's it.
Ook_niet_gek.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet, veel dingen kloppen wel. Echter is maar 1 waarheid en dat is zijn waarheid! En als iemand een andere mening heeft word dat meteen afgedaan met onzin, onzeker niet uit confort zone komen.
Want niet alles wat hij zegt klopt.
Echt niet alle vrouwen stellen het op prijs om zomaar bij de hand gepakt te worden. Niet iedereen heeft de behoefte om elke vrouw die ze ook maar iets leuk vinden te neuken enz enz.
Dat is het probleem
Je moet leren begrijpen dat ieder die dit materiaal gebruikt een ander doel heeft. Ik heb er mijn vriendin mee ontmoet, dus hoezo alleen neuken?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Echt niet alle vrouwen stellen het op prijs om zomaar bij de hand gepakt te worden. Niet iedereen heeft de behoefte om elke vrouw die ze ook maar iets leuk vinden te neuken enz enz.
Dat is het probleem
Dat laatste stukje van dat filmpje: ''women do not fuck guys who give them advice, women WILL fuck guys who share life experiences''quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:07 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Kijk jij begrijpt het. Ik snap ook niet dat mensen zo een probleem kunnen maken van mensen die wél de moeite nemen om te werken aan de dingen in het leven die de moeite waard zijn.
Het heeft mij i.i.g. enorm geholpen, en ik ben er zeker niet een neppe player van geworden, maar gewoon een nette jongen die weet hoe hij met vrouwen moet omgaan. Dat ik in de ogen van velen geen "natural" ben interesseerd me vrij weinig.
Vrij logisch toch, elke vrouw is anders. Het lijkt me sterk dat hij beweert een magische pil te hebben waarmee je iedereen in bed krijgt. Die bestaat namelijk niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet, veel dingen kloppen wel. Echter is maar 1 waarheid en dat is zijn waarheid! En als iemand een andere mening heeft word dat meteen afgedaan met onzin, onzeker niet uit confort zone komen.
Dat is het probleem
En dat vind ik dus totaal het tegenovergestelde van iets doen wat uit je comfortzone ligt, wat hier dus telkens door de TS wordt gezegd. Sterker nog, ik denk dat daar niets bijzonders aan is en dat de meeste mannen het zo doen. Ik heb zelf een zeer sterk empathisch vermogen, en voel vrouwen in dat opzicht ook makkelijk aan. Maar het is best makkelijk natuurlijk om iets te doen op het moment dat je aanvoelt dat een vrouw daar voor openstaat. Uit je comfortzone gaan is veel meer juist iets doen omdat jij dat wilt, maar niet zeker weet of de vrouw daar voor openstaat. Dat geldt zeker voor veel voorbeelden die hier door de TS zijn gegeven.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:32 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
En qua handjes vastpakken, dat is iets wat calibratie vereist, je zal zelf moeten aanvoelen of er vrouw hiervoor openstaat. Empathie noemen we dat.
Volgens FireFly3 moet je helemaal geen relatie beginnen. Je neemt genoegen met een 7. Je pakt de eerste de beste. Je moet je vriendin neuken en door gaan!quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:32 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Je moet leren begrijpen dat ieder die dit materiaal gebruikt een ander doel heeft. Ik heb er mijn vriendin mee ontmoet, dus hoezo alleen neuken?
Dat is iets wat wij dus ook aan geven, maar dat is dus helemaal niet zo! Alle vrouwen willen dat! Het stukje aanvoelen zet hij weg als comfortzone angst.quote:En qua handjes vastpakken, dat is iets wat calibratie vereist, je zal zelf moeten aanvoelen of er vrouw hiervoor openstaat. Empathie noemen we dat.
Lees anders even terugquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:45 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Vrij logisch toch, elke vrouw is anders. Het lijkt me sterk dat hij beweert een magische pil beweert te hebben waarmee je iedereen in bed krijgt. Die bestaat namelijk niet.
Als ze de kans krijgen, wel!quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is het probleem
Spreek voor jezelf. Zou er niet aan moeten denken om seks te hebben met alle vrouwen die ik aantrekkelijk vind, dan blijf ik bezig. Sowieso kreeg ik in het verleden tijdens periodes met veel losse contacten juist meer behoefte aan iets serieus.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:45 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Vrij logisch toch, elke vrouw is anders. Het lijkt me sterk dat hij beweert een magische pil beweert te hebben waarmee je iedereen in bed krijgt. Die bestaat namelijk niet.
Oh nee. Als ik te gretig was geweest met dansmeisje, was die conservatieve maar interessante dame allang weggeweest.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:44 schreef firefly3 het volgende:
Veel gasten wachten overigens voordat ze verder gaan totdat ze zeker weten dat het wederzijds is. Bij ware zelf expressie wacht je niet op haar input om geheel jezelf te kunnen zijn. Als je geheel relaxt bent is het geen probleem om twee stapjes vooruit te gaan en een stapje terug. De meeste mensen doen één stapje vooruit en wachten op toestemming voor stap nummer twee. Hierdoor ontstaat uitstel of zelfs als het te lang duurd desinteresse.
Niet. Al was ik uberrelaxed. Daar gaat het om. Maar intern is dat eindresultaat ko(l)kend...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:06 schreef firefly3 het volgende:
Ligt eraan hoe erg je tegelijk losgekoppelt staat van eind resultaat.
Punt is, zodra je dat laat blijken, vrouwen niet meer geintresseerd zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet. Al was ik uberrelaxed. Daar gaat het om. Maar intern is dat eindresultaat ko(l)kend...
Nou, je moet toch wel een beetje inschatten hoe de dame er tegenover staat, anders word je nog aangeklaagd voor aanrandingquote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:44 schreef firefly3 het volgende:
Veel gasten wachten overigens voordat ze verder gaan totdat ze zeker weten dat het wederzijds is. Bij ware zelf expressie wacht je niet op haar input om geheel jezelf te kunnen zijn. Als je geheel relaxt bent is het geen probleem om twee stapjes vooruit te gaan en een stapje terug. De meeste mensen doen één stapje vooruit en wachten op toestemming voor stap nummer twee. Hierdoor ontstaat uitstel of zelfs als het te lang duurd desinteresse.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, je moet toch wel een beetje inschatten hoe de dame er tegenover staat, anders word je nog aangeklaagd voor aanranding
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:41 schreef firefly3 het volgende:
Je moet ook voelen dat je los staat van eindresultaat. Zodra je hier ook los van voelt en toch er hard voor gaat, dan voelt ze die positieve spanning maar weet ze dat ze je ook tegelijk kan kwijtraken. Ze moet verslaaft worden aan die gevoelens die niet voor de hand liggend zijn.
En als mijn gevoelt zegt, vermoord haar wat voelt zij dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:41 schreef firefly3 het volgende:
Je moet ook voelen dat je los staat van eindresultaat. Zodra je hier ook los van voelt en toch er hard voor gaat, dan voelt ze die positieve spanning maar weet ze dat ze je ook tegelijk kan kwijtraken. Ze moet verslaaft worden aan die gevoelens die niet voor de hand liggend zijn.
We hebben het toch over 'vrouwen ontmoeten' he? Dat is een vrij korte tijd, toch? En daarin gaat zij verslaafd raken aan jou, omdat jij positieve spanning uitstraalt?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:41 schreef firefly3 het volgende:
Er zijn grenzen. Dat valt onder logisch nadenken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, je moet toch wel een beetje inschatten hoe de dame er tegenover staat, anders word je nog aangeklaagd voor aanranding
Firefly beheerst die subtiliteit niet zo. Als ze niet gelijk hapt, is het op naar de volgende.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We hebben het toch over 'vrouwen ontmoeten' he? Dat is een vrij korte tijd, toch? En daarin gaat zij verslaafd raken aan jou, omdat jij positieve spanning uitstraalt?
Een stapje verder gaan als je niet zeker weet, of toch op z'n minst een groot vermoeden hebt, dat het wederzijds is, kan echt heel verkeerd over komen, hoor.
Een echte man weet voor wie hij veel moeite moet doen.. mag ik hopenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Firefly beheerst die subtiliteit niet zo. Als ze niet gelijk hapt, is het op naar de volgende.
Al die moeite een vrouw echt voor je te winnen...
Of juist nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:51 schreef firefly3 het volgende:
Als je een vrouw haat dan kan ze die signalen best opvangen en voelt ze ook een hatelijk sfeertje waardoor ze je mogelijk ook gaat haten. Beetje net zo overdraagbaar en aanstekelijk als gapen en lachen.
Dat voelt ze aan dus. Hmm oke hier kan ik wel wat mee.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:51 schreef firefly3 het volgende:
Als je een vrouw haat dan kan ze die signalen best opvangen en voelt ze ook een hatelijk sfeertje waardoor ze je mogelijk ook gaat haten. Beetje net zo overdraagbaar en aanstekelijk als gapen en lachen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat voelt ze aan dus. Hmm oke hier kan ik wel wat mee.
Ik ga de hele avond denken heb dorst heb dorst. Dan neemt ze mijn gevoel over en bied ze mij een drankje aan.
Top!
Ik vandaag een stuk of 271, waarvan ik er 3 maar meteen gevingerd heb. Doet me niks verder!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:11 schreef Evie het volgende:
Wie heeft er op deze manier trouwens al echt een leuke meid ontmoet waar ze mee verder willen?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:13 schreef firefly3 het volgende:
Het is overigens super lastig om een vrouw te versieren waar je niet op valt. Ze voelt ook dat er geen aantrekkingskracht is.
Als voorbeeld hoe belangrijk het is dat er emoties word overgedragen. Vrouwen kunnen alleen gevoelens krijgen als er een vorm van emotionele expressie is van de man. Evolutionair gezien heeft dit met het schatten van overlevingskansen te maken.quote:
En wat dan van al die onbereikbare verliefdheden?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als voorbeeld hoe belangrijk het is dat er emoties word overgedragen. Vrouwen kunnen alleen gevoelens krijgen als er een vorm van emotionele expressie is van de man. Evolutionair gezien heeft dit met het schatten van overlevingskansen te maken.
Daar heeft ze vermoedens van dat hij haar emotionele gevoelens kan geven.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En wat dan van al die onbereikbare verliefdheden?
Hoezo? Hij moet haar niet, zij is toch tot over haar oren verliefd. Hij geeft echter geen (positieve) emoties af in haar richting, want hij moet haar niet. Waar is ze dan verliefd op?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daar heeft ze vermoedens van dat hij haar emotionele gevoelens kan geven.
Op een minderwaardig iemand ?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoezo? Hij moet haar niet, zij is toch tot over haar oren verliefd. Hij geeft echter geen (positieve) emoties af in haar richting, want hij moet haar niet. Waar is ze dan verliefd op?
De mogelijkheid dat hij ze kan geven aan een vrouw is een aantrekkelijke eigenschap. Ook al is iemand onbereikbaar, daar val je dan toch op.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoezo? Hij moet haar niet, zij is toch tot over haar oren verliefd. Hij geeft echter geen (positieve) emoties af in haar richting, want hij moet haar niet. Waar is ze dan verliefd op?
Huh, waarom minderwaardig?quote:
Omdat ze gevoel heeft voor iemand die haar gebruikt ergo die kerel is minderwaardig.... (In de ogen van de kerel dat meisje anders misbruikt hij haar niet, maar de algemene mening in dit verhaal gaat denk ik naar het eerste geval)quote:
Hoezo gebruikt, misbruikt? Ze kan ook smoorverliefd zijn op iemand waar ze niets mee heeft, niet eens gezoend. Gewoon, van op een afstand. En als hij haar dus niet moet, hoe kome die gevoelens dan bij een vrouw, terwijl hijgen emotie n haar richting stuurt, haar wellicht amper ziet staan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat ze gevoel heeft voor iemand die haar gebruikt ergo die kerel is minderwaardig.... (In de ogen van de kerel dat meisje anders misbruikt hij haar niet, maar de algemene mening in dit verhaal gaat denk ik naar het eerste geval)
Op het beeld dat ze van iemand heeft, niet de persoon zelf.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat wel, maar volgens de theorie van Firefly klopt dat niet. Vrouwen worden verliefd, rake zelfs verslaafd, aan die aantrekkelijke man, omdat hij emoties voelt en aan hen overdraagt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:54 schreef Gray het volgende:
[..]
Op het beeld dat ze van iemand heeft, niet de persoon zelf.
Dikke dikke bullshit. Misschien in jouw ervaring, maar houd die lekker bij jezelf, projecteer dat niet op iedereen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:13 schreef firefly3 het volgende:
Het is overigens super lastig om een vrouw te versieren waar je niet op valt. Ze voelt ook dat er geen aantrekkingskracht is.
Nee, Vuurvliegje heeft gelijk! Het gaat om de intentie. Als jouw intentie is om haar als trainingsmateriaal te gebruiken zal ze dat kunnen merken aan je lichaamstaal. Vrouwen zijn hypersensitief!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dikke dikke bullshit. Misschien in jouw ervaring, maar houd die lekker bij jezelf, projecteer dat niet op iedereen.
22421319404e keer dat je dat gezegd wordt.
Waarom geen gesprekje mee beginnen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
Ah, ik heb gewoon 9 maanden bij een meisje op school gezeten zonder echt met haar gesproken te hebben... Maar heb toch wel een beetje een gevoel dat daar wel iets wederzijds in zat misschien, gewoon puur door het oogcontact als ik langsliep oid..
Maargoed, misschien verzin ik dingen omdat ze gewoon erg knap was.. (Een van de mooiste meisjes ooit gezien denk zelfs)
Hield teveel van die rust die ze uitstraalde, wilde dat niet verbrekenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:03 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Waarom geen gesprekje mee beginnen?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hield teveel van die rust die ze uitstraalde, wilde dat niet verbreken
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:01 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Nee, Vuurvliegje heeft gelijk! Het gaat om de intentie. Als jouw intentie is om haar als trainingsmateriaal te gebruiken zal ze dat kunnen merken aan je lichaamstaal. Vrouwen zijn hypersensitief!
Dat is een smoes, die je jezelf voorhoudt zodat je geen actie hoeft te ondernemen. Wel begrijpelijkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hield teveel van die rust die ze uitstraalde, wilde dat niet verbreken
Vrouwen die de moeite waard zijn, relatiemateriaal dus, wel. Dronken sletjes kun je gewoon vingeren op de dansvloerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tuurlijk.Alle vrouwen zijn perfecte psychologes. Dus niet.
Daarbij; kunnen ze wel voelen dat ze gebruikt worden, maar geven ze zich toch over. Om welke reden dan ook.
Nog meer firefly-onzin.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:12 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Vrouwen die de moeite waard zijn, relatiemateriaal dus, wel.
Iedere vrouw is wel eens dronken en potentieel als sletterig bestempeld.. Dus ik denk dat je niet helemaal begrijpt dat er achter iedere vrouw die je een slet noemt meer schuilt dan jij kan bedenken in je zielige bekrompen hoofd...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:12 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Vrouwen die de moeite waard zijn, relatiemateriaal dus, wel. Dronken sletjes kun je gewoon vingeren op de dansvloer
Daarbij; sletjesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Iedere vrouw is wel eens dronken en potentieel als sletterig bestempeld.. Dus ik denk dat je niet helemaal begrijpt dat er achter iedere vrouw die je een slet noemt meer schuilt dan jij kan bedenken in je zielige bekrompen hoofd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |