abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113780109
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij vind elke meisje die jou afwijst altijd ineens niets aan :P
Nee ik word eigenlijk nooit echt afgewezen door mijn type vrouwen.
Rustig aan.
pi_113780178
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ach schei uit vent, tzijn geen robots
En jij ook niet.

Als dat soort gegevens 'wetten' zouden zijn, dan zou je ook niets aan methoden en trucjes hebben. Een topic als dit zou dan 0,0 zin hebben, want dan is het zoals het is. :)

Het grootste probleem, de wortel van alle problemen rond geluk vergaren en versieren van potentiele partners, is angst. Alles is daarop terug te leiden. Zelfs het verlangen naar bepaalde resultaten is een angst, namelijk de angst om iets mis te lopen.

Uiteindelijk is het heel simpel: leef zonder belemmeringen door angst, en neem het leven voor wat het is. Met partner, zonder partner; wees gelukkig. Denk niet dat het jouw schuld is als je geen partner hebt, want dat heb je niet allemaal in eigen hand. De manier hoe je tegen je situatie aankijkt echter wel. Al is het niet heel makkelijk om dat bij te sturen.
pi_113780184
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je valt nooit zomaar met je lul nee boter, zeg maar. Dus er is altijd een moment waarop je kunt besluiten het niet of wel te doen. Dus vreemdgaan is een keuze.

Hoeveel relaties heb jij gehad, die langer dan een jaar duurden? En waarbij je hebt samengewoond? En bij hoeveel mensen kun jij in hun hoofd en hart kijken, zodat je echt weet wat er in hun omgaat?
Ervaring met alles, meerdere jaren etc etc. Als we weer persoonlijke dingen gaan vergelijken, dat je vriend kinderen heeft bij zijn eerste vriendin op z'n 30e is nogal apart te noemen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113780351
Ik denk dat mijn type vrouw altijd die vrouw is waar ik op dat moment gelukkig mee ben.

Als in: mijn vrouw is mijn type vrouw. ;)
pi_113780371
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:49 schreef Gray het volgende:

[..]

En jij ook niet.

Als dat soort gegevens 'wetten' zouden zijn, dan zou je ook niets aan methoden en trucjes hebben. Een topic als dit zou dan 0,0 zin hebben, want dan is het zoals het is. :)

Het grootste probleem, de wortel van alle problemen rond geluk vergaren en versieren van potentiele partners, is angst. Alles is daarop terug te leiden. Zelfs het verlangen naar bepaalde resultaten is een angst, namelijk de angst om iets mis te lopen.

Uiteindelijk is het heel simpel: leef zonder belemmeringen door angst, en neem het leven voor wat het is. Met partner, zonder partner; wees gelukkig. Denk niet dat het jouw schuld is als je geen partner hebt, want dat heb je niet allemaal in eigen hand. De manier hoe je tegen je situatie aankijkt echter wel. Al is het niet heel makkelijk om dat bij te sturen.
Ja ik mag je filosofie wel, maar dat weet je ;)

Wie zijn schuld is het dan bijvoorbeeld wel? Er is geen schuldige en het is gewoon puur ongeluk dat ik eigenlijk nooit echt heel intiem ben geweest met iemand?

:o
Rustig aan.
pi_113780434
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ervaring met alles, meerdere jaren etc etc. Als we weer persoonlijke dingen gaan vergelijken, dat je vriend kinderen heeft bij zijn eerste vriendin op z'n 30e is nogal apart te noemen.
Care? Hij is 30 en ziet zichzelf bij der blijven.
Rustig aan.
pi_113780598
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja ik mag je filosofie wel, maar dat weet je ;)
;)

quote:
Wie zijn schuld is het dan bijvoorbeeld wel? Er is geen schuldige en het is gewoon puur ongeluk dat ik eigenlijk nooit echt heel intiem ben geweest met iemand?
Schuld? Dat impliceert dat je bewust controle hebt kunnen uitoefenen op de situatie. En zeg nou zelf: deed je het expres? Had je echt controle over de situatie(s)?

;)
pi_113780784
Etc. etc.
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 22:02:42 #184
5428 crew  miss_sly
pi_113781041
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Get your facts straight.

En ik ga niet vergelijken, k vroeg het me af. Je hebt een heel vreemde kijk op zaken, en ik vraag me dan af hoeveel ervaring je hebt.

Overigens krijg je me er niet meer mee op de kast, hoor. Ik weet inmiddels dacht bij je past om blind om je heen te slaan als je in het nauw zit. Het zegt meer over jou, dan over mij,mijn vriend en onze relatie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_113781080
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Get your facts straight.

En ik ga niet vergelijken, k vroeg het me af. Je hebt een heel vreemde kijk op zaken, en ik vraag me dan af hoeveel ervaring je hebt.

Overigens krijg je me er niet meer mee op de kast, hoor. Ik weet inmiddels dacht bij je past om blind om je heen te slaan als je in het nauw zit. Het zegt meer over jou, dan over mij,mijn vriend en onze relatie.
?? Je vriend was toch over de 30 en je was zijn eerste vriendin? Van wie zijn de kinderen dan?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113781102
Houden van,, is dat nog een term die hier ergens voorkomt?
dus
pi_113781291
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:03 schreef Evie het volgende:
Houden van,, is dat nog een term die hier ergens voorkomt?
Volgens mij weet ik meer wat houden van betekend dan de meesten hier. Want bij de meesten hier is het "voldoening uitputten" "interesses vergelijken" "wanhoop" etc. Pas als je zelf het totaal plaatje bent als man zijnde kun je ultiem van elkaar houden.
pi_113781435
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Volgens mij weet ik meer wat houden van betekend dan de meesten hier. Want bij de meesten hier is het "voldoening uitputten" "interesses vergelijken" "wanhoop" etc. Pas als je zelf het totaal plaatje bent als man zijnde kun je ultiem van elkaar houden.
Je moet zelf heel zijn om samen met een ander een goed geheel te kunnen vormen.. Al vraag ik me af of je nog wel echt voor iemand wilt gaan als je random alle vrouwen maar aanspreekt etc.. :) Wat niet perse verkeerd is, maar als je je geeft aan heel veel mensen raak je denk ik ook heel veel delen van jezelf kwijt en gaat het lastiger worden een heel geheel te zijn ;)
dus
  woensdag 4 juli 2012 @ 22:10:10 #189
92279 N.icka
Windforce 11
pi_113781482
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

je hebt een grootheidswaan.
pi_113781545
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:56 schreef Gray het volgende:

[..]

;)

[..]

Schuld? Dat impliceert dat je bewust controle hebt kunnen uitoefenen op de situatie. En zeg nou zelf: deed je het expres? Had je echt controle over de situatie(s)?

;)
Naja, je kunt ook de schuldige zijn terwijl het perongeluk ging lijkt me...

Maar daar gaat het niet zozeer om... Doe ik echt iets fout dat ik wat vrouwen betref niks intiems meemaak? Ze versieren lukt wel op een avond... Maar daarna begint een of ander enorm stom spel van ''niet te wanhopig overkomen'' en die ''3 dagen regel''

Ja ik vind ze stom maar ik krijg serieus het idee dat het ergens op gebaseerd is _O-
Rustig aan.
pi_113781604
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:09 schreef Evie het volgende:

[..]

Je moet zelf heel zijn om samen met een ander een goed geheel te kunnen vormen.. Al vraag ik me af of je nog wel echt voor iemand wilt gaan als je random alle vrouwen maar aanspreekt etc.. :) Wat niet perse verkeerd is, maar als je je geeft aan heel veel mensen raak je denk ik ook heel veel delen van jezelf kwijt en gaat het lastiger worden een heel geheel te zijn ;)
Het is niet zo random hoor, ik maak ook een selectie zoals elk ander mens. Alleen versnel ik het meer etc. Het is inderdaad zaak om jezelf te bewaren, en dat kan alleen door los te staan van resultaat.
pi_113781650
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is niet zo random hoor, ik maak ook een selectie zoals elk ander mens. Alleen versnel ik het meer etc. Het is inderdaad zaak om jezelf te bewaren, en dat kan alleen door los te staan van resultaat.
Ik weet niet of ik je mening deel dat dit de manier is om te bereiken wat je wilt ;) :)
dus
  woensdag 4 juli 2012 @ 22:15:31 #193
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113781790
Firefly, hoeveel van wat je hier allemaal post heb je van RSD?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_113781806
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:13 schreef Evie het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik je mening deel dat dit de manier is om te bereiken wat je wilt ;) :)
Ik wil er niets mee bereiken, ik heb gewoon een enorme visnet maar geniet van de bootreis.
pi_113781909
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:15 schreef Murvgeslagen het volgende:
Firefly, hoeveel van wat je hier allemaal post heb je van RSD?
Een vrij groot gedeelte, maar ik deel alleen dingen die ik zelf heb getest/ervaren. Je komt in een heel andere wereld terecht zodra je ver uit je comfort zone gaat.
  woensdag 4 juli 2012 @ 22:22:45 #196
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113782226
Wat vind je ervan dat ongeveer iedereen die hier post het niet met jou eens heeft, en ook nog eens samen dezelfde mening?

Zie dat allemaal als blindheid?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_113782345
Keb het idee dat firefly op onbereikbare vrouwen valt.... En dat hij die wilt bereiken door de psyche van ''vrouwen'' te doorgronden.

Voor mij is het wat makkelijker... Onbereikbare vrouwen vind ik niet interessant.
Rustig aan.
  woensdag 4 juli 2012 @ 22:29:58 #198
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113782739
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 18:33 schreef firefly3 het volgende:
Zoveel mensen hier die beweren hun persoonlijke eindstation bereikt te hebben.
Ik zie nergens staan dat iemand zijn of haar eindstation bereikt heeft. Wel dat mensen aangeven niet hun focus op zoveel mogelijk vrouwen te versieren. Er is ook meer dan alleen vrouwen namelijk.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_113782912
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:22 schreef Murvgeslagen het volgende:
Wat vind je ervan dat ongeveer iedereen die hier post het niet met jou eens heeft, en ook nog eens samen dezelfde mening?

Zie dat allemaal als blindheid?
Het is veel kudde gedrag. Iedereen wilt lui blijven en niet zoveel moeite doen om dingen uit te proberen. Je hersenen willen lui blijven overigens, en dat is bij elke mens zo.
pi_113782953
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:24 schreef kingtoppie het volgende:
Keb het idee dat firefly op onbereikbare vrouwen valt.... En dat hij die wilt bereiken door de psyche van ''vrouwen'' te doorgronden.

Voor mij is het wat makkelijker... Onbereikbare vrouwen vind ik niet interessant.
Ik val ook op de bereikbare vrouwen hoor :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')