abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juli 2012 @ 21:20:03 #151
92279 N.icka
Windforce 11
pi_113778525
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En die zonder nageslacht?
Bovendien, je hoeft niet te blijven als je nageslacht hebt, hoor, als man. Tegenwoordig is er iets als Co-ouderschap, kun je nog prima aan de rol met andere vrouwen. Heel ouderwets dit.
Ik vind je vrij brutaal ! Foei
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 21:23:19 #152
5428 crew  miss_sly
pi_113778667
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Die verspreiden zich door meerdere vrouwen te bevruchten.

Denk je dat de natuurlijke evolutie net zo snel gaat als de moderne maatschappij?
:? Leg dit eens even uit.

Niet de eerste zin, overigens, dat is puberaal geblaat. De tweede zin graag.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 21:23:49 #153
5428 crew  miss_sly
pi_113778687
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:20 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ik vind je vrij brutaal ! Foei
Oeps, ik liet me even gaan. Mijn heer gemaal is zeker even niet in de buurt om me kort te houden en terug te roepen.
  woensdag 4 juli 2012 @ 21:25:03 #154
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113778758
Klopt inderdaad, ze blijven niet voor de vrouw in een relatie maar voor het nageslacht.

Nooit eerder bij stil gestaan...
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_113778790
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

:? Leg dit eens even uit.

Niet de eerste zin, overigens, dat is puberaal geblaat. De tweede zin graag.
Monogamie bijvoorbeeld is vrij recent. De evolutie blijft achter. Vaak komt het voor dat bij een paartje die ouder zijn, dat de man naar jongere vrouwen kijkt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 21:26:43 #156
5428 crew  miss_sly
pi_113778851
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Monogamie bijvoorbeeld is vrij recent. De evolutie blijft achter. Vaak komt het voor dat bij een paartje die ouder zijn, dat de man naar jongere vrouwen kijkt.
Ow echt? Volgens mij komt dat ook voor bij jongere stellen. Hell, volgens mij kijken vrouwen ook naar andere mannen. En wat is er mis met kijken?
pi_113778882
Zij zonder nageslacht verspreiden zich door meerdere vrouwen te bevruchten?? Ehhh
pi_113778956
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow echt? Volgens mij komt dat ook voor bij jongere stellen. Hell, volgens mij kijken vrouwen ook naar andere mannen. En wat is er mis met kijken?
Ik denk dat de verhoudingen anders liggen ;)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 21:28:58 #159
5428 crew  miss_sly
pi_113778966
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:27 schreef Modus het volgende:
Zij zonder nageslacht verspreiden zich door meerdere vrouwen te bevruchten?? Ehhh
Hee, niet zo moeilijk doen! Ze gaan nog meerdere vrouwen bevruchten. En alimentatie betalen uiteraard.
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 21:29:10 #160
5428 crew  miss_sly
pi_113778976
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik denk dat de verhoudingen anders liggen ;)
Vertel.
pi_113779103
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Vertel.
Ik denk dat meer oudere mannen naar jongere vrouwen gaan kijken als ze er niet meer leuk uit ziet, dan dat oudere vrouwen naar jongere mannen kijken als ze nog bij elkaar zijn.
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 21:32:08 #162
5428 crew  miss_sly
pi_113779141
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik denk dat meer oudere mannen naar jongere vrouwen gaan kijken als ze er niet meer leuk uit ziet, dan dat oudere vrouwen naar jongere mannen kijken als ze nog bij elkaar zijn.
Waarom denk je dat?
En waarom zou de partner er niet meer leuk uit zien?
pi_113779155
Voor je ontwikkeling is het ook goed om je grenzen te verleggen en nieuwe ervaringen op te doen. Maar ik zie de link niet helemaal om dan zoveel mogelijk vrouwen moeten te ontmoeten ofzo. Er zijn genoeg andere manieren om uit je comfort zone te komen die voor mij leuker zijn. Ik hou daarom ook erg van veel reizen, niet al te toeristische bestemmingen ook zodat je echt een andere cultuur kan ervaren en nieuwe ervaringen kan opdoen. Maar ook sportief gezien, ik heb me als doel gesteld volgend jaar een marathon te gaan lopen. Maar ik wordt liever elke dag wakker naast de vrouw waar ik van hou, dan dat ik regelmatig naast een relatief onbekende wakker word om beter te worden in het versieren ofzo. En het is ook juist fijn om samen met je partner nieuwe ervaringen op te doen en je grenzen te verleggen.
pi_113779211
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
En waarom zou de partner er niet meer leuk uit zien?
Omdat je het vaak hoort etc etc
Ik heb het over seksueel aantrekkelijk. En zeg niet dat als je ouder wordt er niet minder seksueel aantrekkelijk uitziet
pi_113779361
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:32 schreef BankAardappel het volgende:
Voor je ontwikkeling is het ook goed om je grenzen te verleggen en nieuwe ervaringen op te doen. Maar ik zie de link niet helemaal om dan zoveel mogelijk vrouwen moeten te ontmoeten ofzo. Er zijn genoeg andere manieren om uit je comfort zone te komen die voor mij leuker zijn. Ik hou daarom ook erg van veel reizen, niet al te toeristische bestemmingen ook zodat je echt een andere cultuur kan ervaren en nieuwe ervaringen kan opdoen. Maar ook sportief gezien, ik heb me als doel gesteld volgend jaar een marathon te gaan lopen. Maar ik wordt liever elke dag wakker naast de vrouw waar ik van hou, dan dat ik regelmatig naast een relatief onbekende wakker word om beter te worden in het versieren ofzo. En het is ook juist fijn om samen met je partner nieuwe ervaringen op te doen en je grenzen te verleggen.
Het is altijd goed om buiten je comfort zone te gaan op verschillende gebieden idd, maar dit is een "versier topic". Vandaar dus de nadruk op vrouwen "versieren".
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 21:37:09 #166
5428 crew  miss_sly
pi_113779402
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Omdat je het vaak hoort etc etc
Ik heb het over seksueel aantrekkelijk. En zeg niet dat als je ouder wordt er niet minder seksueel aantrekkelijk uitziet
Opw, ik kan me goed voorstellen dat mannen (en vrouwen ook) graag kijken naar een lekker ding dat voorbij loopt. En ja, dat als je ouder wordt sommige jongere exemplaren er seksueel aantrekkelijker uit zullen zien dan de partner ook. Maar wat jij vaak hoort is nog geen feit. Trust me, vrouwen kijken ook graag naar lekkere mannen.

Maar dan nog is er niets mis met kijken. Een goede relatie is echter gebaseerd op meer dan alleen seks met een jonge seksueel aantrekkelijke bedpartner.
pi_113779475
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Opw, ik kan me goed voorstellen dat mannen (en vrouwen ook) graag kijken naar een lekker ding dat voorbij loopt. En ja, dat als je ouder wordt sommige jongere exemplaren er seksueel aantrekkelijker uit zullen zien dan de partner ook. Maar wat jij vaak hoort is nog geen feit. Trust me, vrouwen kijken ook graag naar lekkere mannen.

Maar dan nog is er niets mis met kijken. Een goede relatie is echter gebaseerd op meer dan alleen seks met een jonge seksueel aantrekkelijke bedpartner.
Zeg dat maar tegen de vele stelletjes die uit elkaar gaan of weleens vreemd zijn gegaan. De natuur is soms sterker dan je denkt.
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 21:39:40 #168
5428 crew  miss_sly
pi_113779551
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zeg dat maar tegen de vele stelletjes die uit elkaar gaan of weleens vreemd zijn gegaan. De natuur is soms sterker dan je denkt.
Uit elkaar gaan hoeft geen link te hebben met vreemd gaan.
Vreemd gaan is een keuze.

Ik heb het ook over goede relaties. Die bestaan niet, denk jij?
pi_113779576
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 18:33 schreef firefly3 het volgende:
Zoveel mensen hier die beweren hun persoonlijke eindstation bereikt te hebben. Het is als een paradox, zodra je denkt je eindstation bereikt te hebben groei je inderdaad niet meer, en heb je de wil ook niet om door te groeien. Dus stagneer je op je huidige niveau.

Er zijn een hoop vrouwen die voor jou nog onbereikbaar zijn, omdat ze veel te aantrekkelijk en op sociaal niveau veel te hoog gegrepen zijn voor je. [b]Dit is iets wat bijna geen enkele gozer wilt horen vanwege hun ego[/b]
Ach schei uit vent, tzijn geen robots
Rustig aan.
pi_113779839
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Uit elkaar gaan hoeft geen link te hebben met vreemd gaan.
Vreemd gaan is een keuze.

Ik heb het ook over goede relaties. Die bestaan niet, denk jij?
Er zijn weinig mensen die denken "oh nu ga ik vreemd", maar laten zich eerder gewoon meeslepen door hun gevoelens, of het nou juist of onjuist is. Mensen blijven mensen, al is het een slechte zaak uiteraard voor een relatie.

Goede relaties bestaan, maar er zijn enorm veel wanhoop relaties.
pi_113779875
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ach schei uit vent, tzijn geen robots
We zijn allemaal zo'n beetje biologische robots.
pi_113779969
In principe zijn we gewoon een kettingreactie :+
pi_113780020
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

We zijn allemaal zo'n beetje biologische robots.
Wat nou onbereikbaar vent?
Een onbereikbaar meisje zou ik niks aanvinden _O-
Rustig aan.
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 21:47:42 #174
5428 crew  miss_sly
pi_113780026
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er zijn weinig mensen die denken "oh nu ga ik vreemd", maar laten zich eerder gewoon meeslepen door hun gevoelens, of het nou juist of onjuist is. Mensen blijven mensen, al is het een slechte zaak uiteraard voor een relatie.

Goede relaties bestaan, maar er zijn enorm veel wanhoop relaties.
Je valt nooit zomaar met je lul nee boter, zeg maar. Dus er is altijd een moment waarop je kunt besluiten het niet of wel te doen. Dus vreemdgaan is een keuze.

Hoeveel relaties heb jij gehad, die langer dan een jaar duurden? En waarbij je hebt samengewoond? En bij hoeveel mensen kun jij in hun hoofd en hart kijken, zodat je echt weet wat er in hun omgaat?
pi_113780060
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat nou onbereikbaar vent?
Een onbereikbaar meisje zou ik niks aanvinden _O-
Jij vind elke meisje die jou afwijst altijd ineens niets aan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')