abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113772895
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zodra je een aantrekkelijker persoon bent kun je ook vrouwen krijgen met een betere innerlijk. Heeft niet alleen met uiterlijk te maken.
Wat is in godsnaam een "beter innerlijk"? Je past bij elkaar of je past niet bij elkaar. Dat je door meer vrouwen te ontmoeten, meer kans hebt om ook vrouwen met meer bijpassende karakters te vinden, lijkt me duidelijk. Maar daar hoef je niet een hele OP te lezen...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_113772925
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je moet voldoening halen uit je eigen acties die je onderneemt, niet uit de vrouwen.
Die kan je niet los zien.

En geen voldoening halen uit de vrouwen die je verovert, wat een zinloos en leeg leven heb je dan. Je geniet toch van háár?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_113772941
quote:
6s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat is in godsnaam een "beter innerlijk"? Je past bij elkaar of je past niet bij elkaar. Dat je door meer vrouwen te ontmoeten, meer kans hebt om ook vrouwen met meer bijpassende karakters te vinden, lijkt me duidelijk. Maar daar hoef je niet een hele OP te lezen...
Zoals je laatst zei dat mensen die autistisch zijn misschien minder vrouwen kunnen versieren, zien mensen die beter zijn dan ons ons ook als autistisch. Het is baas boven baas. Je kunt veel beter worden met vrouwen en dan een jaar terug kijken van: Oh toen was ik best wel slecht eigenlijk.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113772962
quote:
11s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die kan je niet los zien.

En geen voldoening halen uit de vrouwen die je verovert, wat een zinloos en leeg leven heb je dan. Je geniet toch van háár?
Natuurlijk mag je genieten van haar, maar je moet er niet voldoening uit halen want je bent zelf gewoon het totaal pakketje.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113772997
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:25 schreef firefly3 het volgende:
Zoals je laatst zei dat mensen die autistisch zijn misschien minder vrouwen kunnen versieren, zien mensen die beter zijn dan ons ons ook als autistisch. Het is baas boven baas. Je kunt veel beter worden met vrouwen en dan een jaar terug kijken van: Oh toen was ik best wel slecht eigenlijk.
Nou neem van mij aan, ik zie niet hoe lang de weg zou moeten voordat ik jou als baas boven baas ga zien.
pi_113773044
quote:

[..]

Waarom denk jij toch zo in termen van "goed" en "slecht"?

Niets mis met soepeler worden met vrouwen en ja, ervaring en instelling helpen daarbij.

En ja je hebt "baas boven baas". Maar het is geen wedstrijd. Uiteindelijk krijg je die perfecte vrouw puur en alleen voor jezelf, niet voor je vrienden.

pi_113773109
quote:
6s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom denk jij toch zo in termen van "goed" en "slecht"?

Niets mis met soepeler worden met vrouwen en ja, ervaring en instelling helpen daarbij.

En ja je hebt "baas boven baas". Maar het is geen wedstrijd. Uiteindelijk krijg je die perfecte vrouw puur en alleen voor jezelf, niet voor je vrienden.
Het is niet een wedstrijd met anderen, het is gewoon voor jezelf goed om je verder door te ontwikkelen en je kansen letterlijk te verdubbelen door kleine aanpassingen aan jezelf en daadwerkelijk nog door te veranderen.
pi_113773114
quote:

[..]

Natuurlijk mag je genieten van haar, maar je moet er niet voldoening uit halen want je bent zelf gewoon het totaal pakketje.
Waarom "moeten"??

En fijn dat ik dat "mag" zeg... :')

pi_113773137
quote:
6s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom "moeten"??

En fijn dat ik dat "mag" zeg... :')
Als je het wel doet, dan wil je alsmaar meer voldoening uit een vrouw halen totdat je wanhopigheid bereikt. Daarom moet je dat niet doen
pi_113773169
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is niet een wedstrijd met anderen, het is gewoon voor jezelf goed om je verder door te ontwikkelen en je kansen letterlijk te verdubbelen door kleine aanpassingen aan jezelf en daadwerkelijk nog door te veranderen.
Dat is goed, als je ontevreden bent met je huidige status. Daarom is jouw boodschap prima aan de onvrijwillige maagden van 26 hier.

Ik denk dat Modus en ik het iets anders bekijken. Niet dat er niets te verbeteren valt (altijd), maar jouw (gespeelde) overtuiging van jezelf maakt het allemaal nogal.... lachwekkend.

pi_113773187
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je het wel doet, dan wil je alsmaar meer voldoening uit een vrouw halen totdat je wanhopigheid bereikt. Daarom moet je dat niet doen
Onzin. Praat voor jezelf.

woensdag 4 juli 2012 @ 19:32:34 #62
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113773257
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je moet voldoening halen uit je eigen acties die je onderneemt, niet uit de vrouwen.
Dan moet je op geen enkele manier geïnteresseerd zijn in langdurige liefdesrelaties.

Wat El_matador zegt, het eén kan niet van het ander.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_113773259
quote:
6s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is goed, als je ontevreden bent met je huidige status. Daarom is jouw boodschap prima aan de onvrijwillige maagden van 26 hier.

Ik denk dat Modus en ik het iets anders bekijken. Niet dat er niets te verbeteren valt (altijd), maar jouw (gespeelde) overtuiging van jezelf maakt het allemaal nogal.... lachwekkend.
Eerst zeg je dat het goed is alleen voor mensen die ontevreden zijn met hunzelf, en daarna zeg je dat je jezelf wel gewoon kunt verbeteren. Dus welke is het voor je?
  woensdag 4 juli 2012 @ 19:33:30 #64
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113773289
Ik haal voldoening uit van alles, en ook dus uit sociale contacten van allerlei soort. Zonder ook maar één moment wanhopig te zijn.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_113773301
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:32 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dan moet je op geen enkele manier geïnteresseerd zijn in langdurige liefdesrelaties.

Wat El_matador zegt, het eén kan niet van het ander.
Het één sluit het andere niet uit. Je kunt interesse hebben in een liefdesrelatie zonder de energie eruit te putten.
pi_113773328
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Eerst zeg je dat het goed is alleen voor mensen die ontevreden zijn met hunzelf, en daarna zeg je dat je jezelf wel gewoon kunt verbeteren. Dus welke is het voor je?
Verbetering is goed voor iedereen, maar de obsessieve manier waarop jij daarmee bezig bent, lijkt me voor niemand goed.

Met name voor de "prooien" (zoals jij ze graag ziet). Vrouwen rennen hard weg als ze jou dit allemaal irl horen vertellen, man... :')

pi_113773337
quote:

[..]

Huh? Wat? Eh? Wow. Jij zou echt nooit gewoon normaal een relatie aan kunnen gaan met welke vrouw dan ook in je huidige 'high level' staat :')
  woensdag 4 juli 2012 @ 19:34:47 #68
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113773344
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het één sluit het andere niet uit. Je kunt interesse hebben in een liefdesrelatie zonder de energie eruit te putten.
Je wilt zeggen dat het een statisch iets is? Een relatie voegt juist energie toe.
pi_113773404
quote:
6s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Verbetering is goed voor iedereen, maar de obsessieve manier waarop jij daarmee bezig bent, lijkt me voor niemand goed.

Met name voor de "prooien" (zoals jij ze graag ziet). Vrouwen rennen hard weg als ze jou dit allemaal irl horen vertellen, man... :')
Voor jou obsessief, voor mij gewoon normaal. Op een gegeven moment hoef je niet bewust te zijn van je acties en doe je onbewust al dingen.

Er zijn genoeg vrouwen die zelf ontwikkeling interessant vinden. Ken nog iemand die er gewoon openlijk over had met een meid, niets raars aan. Vrouwen doen er vaak ook aan.
pi_113773512
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Voor jou obsessief, voor mij gewoon normaal. Op een gegeven moment hoef je niet bewust te zijn van je acties en doe je onbewust al dingen.

Er zijn genoeg vrouwen die zelf ontwikkeling interessant vinden. Ken nog iemand die er gewoon openlijk over had met een meid, niets raars aan. Vrouwen doen er vaak ook aan.
Het gaat niet om de ontwikkeling an sich. Het gaat om de manier waarop jij ermee omgaat.

Zeg volgende keer eens tegen een 8 dat je jezelf ontwikkelt om haar te kunnen dumpen voor een 9.5. :')

pi_113773560
quote:
6s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het gaat niet om de ontwikkeling an sich. Het gaat om de manier waarop jij ermee omgaat.

Zeg volgende keer eens tegen een 8 dat je jezelf ontwikkelt om haar te kunnen dumpen voor een 9.5. :')
Als je man genoeg bent dan durf je dat gewoon ^O^
pi_113773643
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je man genoeg bent dan durf je dat gewoon ^O^
Ik durf heel veel, maar ik zie de lol van haar kwetsen niet in.

Dat jij graag een compleet ongevoelige egoist wil zijn, was al duidelijk. Uiteindelijk is dat ook je reden voor het falen in relaties. :W

woensdag 4 juli 2012 @ 19:42:48 #73
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113773677
Gras bij de buren is altijd groener...

Vroeg of laat, totdat je dichterbij komt.
pi_113773732
quote:
6s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik durf heel veel, maar ik zie de lol van haar kwetsen niet in.

Dat jij graag een compleet ongevoelige egoist wil zijn, was al duidelijk. Uiteindelijk is dat ook je reden voor het falen in relaties. :W
Ik faal niet in relaties (over het algemeen uiteraard, nooit is het 100% perfect bij mensen). Dat ik een onvoelige egoist kan zijn, yep.
pi_113773792
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:42 schreef Murvgeslagen het volgende:
Gras bij de buren is altijd groener...

Vroeg of laat, totdat je dichterbij komt.
Klopt, daarom moet je zoveel opties hebben dat de wereld gewoon heel je speeltuin is. Dan heb je al het gras tot je beschikking, waarbij het zelfs beter is. Sommige gasten hebben al meer dan 500 vrouwen gehad. Die kunnen elke week wel iemand vinden om een goede relatie mee op te bouwen.
pi_113773845
ElMatador, die opmerking van mij gisterenavond was onterecht, ik begreep je post verkeerd en bestempelde dat vervolgens als 'zoveel domheid'.
pi_113773935
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:46 schreef Modus het volgende:
ElMatador, die opmerking van mij gisterenavond was onterecht, ik begreep je post verkeerd en bestempelde dat vervolgens als 'zoveel domheid'.
No problem man.

woensdag 4 juli 2012 @ 19:48:37 #78
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113773966
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Klopt, daarom moet je zoveel opties hebben dat de wereld gewoon heel je speeltuin is. Dan heb je al het gras tot je beschikking, waarbij het zelfs beter is. Sommige gasten hebben al meer dan 500 vrouwen gehad. Die kunnen elke week wel iemand vinden om een goede relatie mee op te bouwen.
Dat doen ze niet, omdat het niet meer om de persoon maar om de prestatie gaat.

Het heeft ook geen zin om 500 dames open te houden voor een relatie, je kan ook geen 500 mensen écht kennen. Die hebben misschien 500 vrouwen in bed gekregen, maar dat staat verre van een relatie.
pi_113774031
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:48 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Klopt, maar dat zoen ze niet, omdat het niet meer om de persoon maar om de prestatie gaat.
Bingo. Ze halen hun eigenwaarde uit zoveel mogelijk vrouwen leren kennen (en daar dan ook het liefst zoveel mogelijk mee doen, maar geen relaties, want dan moet je jezelf echt blootgeven; ENG!), niet uit de persoon of uit zichzelf.

pi_113774168
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:45 schreef firefly3 het volgende:
Sommige gasten hebben al meer dan 500 vrouwen gehad. Die kunnen elke week wel iemand vinden om een goede relatie mee op te bouwen.
Ten eerste: :'), :'), :'), :'), :').

Ten tweede: je hebt blijkbaar echt niet door dat je met dit soort voorbeelden je theorieën en je houding alleen maar belachelijker maakt hier. Zelfs de zolderkamerautisten die hier lurken en nog wellicht iets denken op te gaan steken, lachen hier om.
pi_113774223
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:48 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat doen ze niet, omdat het niet meer om de persoon maar om de prestatie gaat.

Het heeft ook geen zin om 500 dames open te houden voor een relatie, je kan ook geen 500 mensen écht kennen. Die hebben misschien 500 vrouwen in bed gekregen, maar dat staat verre van een relatie.
Soms hebben ze ook relaties of blijven ze bij één. Denk niet dat je veel mensen kent die zo goed zijn :)
pi_113774260
quote:
6s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bingo. Ze halen hun eigenwaarde uit zoveel mogelijk vrouwen leren kennen (en daar dan ook het liefst zoveel mogelijk mee doen, maar geen relaties, want dan moet je jezelf echt blootgeven; ENG!), niet uit de persoon of uit zichzelf.
Fout.
Ze hebben zoveel eigenwaarde dat het hun geen één reet kan schelen.
  woensdag 4 juli 2012 @ 19:55:17 #83
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113774287
Firefly, even een bloedserieuze vraag.

Heb jij wel voldoende liefde en/of waardering in je opvoeding gehad? Of te maken met een 'verkeerd' vaderfiguur?

Je hoeft niet persé te antwoorden...
  woensdag 4 juli 2012 @ 19:56:12 #84
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113774339
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Soms hebben ze ook relaties of blijven ze bij één. Denk niet dat je veel mensen kent die zo goed zijn :)
Dat heeft niets met 'goed' te maken, als je 500 vrouwen je bed in krijgt dan heb je echt geen relatie van meer dan 3 jaar gehad.
pi_113774360
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:55 schreef Murvgeslagen het volgende:
Firefly, even een bloedserieuze vraag.

Heb jij wel voldoende liefde en/of waardering in je opvoeding gehad? Of te maken met een 'verkeerd' vaderfiguur?

Je hoeft niet persé te antwoorden...
Alles was in orde hoor. Ik hoef niets te bewijzen/voldoening te krijgen whatever.

Ik leef gewoon meer alsof elke dag je laatste is.
pi_113774374
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:56 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat heeft niets met 'goed' te maken, als je 500 vrouwen je bed in krijgt dan heb je echt geen relatie van meer dan 3 jaar gehad.
Jawel, wrong answer :D
pi_113774537
quote:

[..]

Fout.
En daarom bouwen ze dus niets serieus op. Uiteindelijk blijven dat soort gasten teleurgesteld achter, of worden ze door de eerste de beste chick die een relatie aandurft aan de kant gezet.

Een "level hoger" voor jou lijkt me es een relatie aangaan, in plaats van als een zolderkamerautist die een PUA-gidsje gelezen heeft oogcontactjes maken.

pi_113774540
quote:
Fout.
Ja rrrrrrrright.
Echt, elke psycholoog schoffelt je zo onderuit hoor.
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:01:31 #89
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113774611
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Alles was in orde hoor. Ik hoef niets te bewijzen/voldoening te krijgen whatever.

Ik leef gewoon meer alsof elke dag je laatste is.
Kan gewoon hoor, maar de manier waarop je mee omgaat is niet alsof je erg bekend met liefde en waardering.
pi_113774619
quote:
6s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En daarom bouwen ze dus niets serieus op. Uiteindelijk blijven dat soort gasten teleurgesteld achter, of worden ze door de eerste de beste chick die een relatie aandurft aan de kant gezet.

Een "level hoger" voor jou lijkt me es een relatie aangaan, in plaats van als een zolderkamerautist die een PUA-gidsje gelezen heeft oogcontactjes maken.
Nee hoor, er zijn er een aantal die gewoon in de relatie blijven etc. Dit "aantrekkelijker zijn" is niet alleen goed voor flirts, maar ook voor relaties. Ze waardeert het als je het totaal plaatje bent en niet wat zit aan te kloten.
pi_113774653
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:01 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Kan gewoon hoor, maar de manier waarop je mee omgaat is niet alsof je erg bekend met liefde en waardering.
Ik denk dat het eerder omgedraaid is. Want als je zo naar voldoening zoekt ben je diegene die tekort komt. Voor mij is alles leuk, een relatie of geen relatie.
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:04:35 #92
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113774745
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik denk dat het eerder omgedraaid is. Want als je zo naar voldoening zoekt ben je diegene die tekort komt. Voor mij is alles leuk, een relatie of geen relatie.
Je kan ook voldoening zoeken in het kunnen aanspreken van veel dames. Even los van de uitkomst.
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:05:40 #93
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113774796
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jawel, wrong answer :D
Whatever, ik weet van te voren met wat voor persoon we te maken hebben. En dat is geen persoon die de meeste mensen aspireren te zijn.

Ging waarschijnlijk uit omdat hij iets leukers dacht langs te zien lopen, de eerste was niet goed genoeg meer.
pi_113774996
Het grappige is, volgens mij heb ik zelfs minder een vrouw "nodig" dan jullie. Hoe meer je zelf het totaal plaatje bent, hoe aantrekkelijker het juist is voor de vrouw (dus dat het je juist niet boeit of je haar wel of niet ontmoet). Want als je juist op zoek gaat naar een relatie, dan krijg je het juist niet :D Maar zodra je het "het maakt me niet uit, ik vind alles best" gevoel hebt, omdat je zelf het totaal plaatje bent, krijg je allerlei opties.
pi_113775046
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:04 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Je kan ook voldoening zoeken in het kunnen aanspreken van veel dames. Even los van de uitkomst.
Ik haal voldoening uit mijn eigen acties, en dat zou je altijd moeten doen. Niet alleen met vrouwen "versieren" , maar ook met sport enz.
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:11:34 #96
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113775069
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:10 schreef firefly3 het volgende:
Het grappige is, volgens mij heb ik zelfs minder een vrouw "nodig" dan jullie. Hoe meer je zelf het totaal plaatje bent, hoe aantrekkelijker het juist is voor de vrouw (dus dat het je juist niet boeit of je haar wel of niet ontmoet). Want als je juist op zoek gaat naar een relatie, dan krijg je het juist niet :D Maar zodra je het "het maakt me niet uit, ik vind alles best" gevoel hebt, omdat je zelf het totaal plaatje bent, krijg je allerlei opties.
Klopt, wij hebben echt een vrouw 'nodig'...

Verbazingwekkend hoe accuraat je wel niet bent!
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:12:03 #97
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113775097
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik haal voldoening uit mijn eigen acties, en dat zou je altijd moeten doen. Niet alleen met vrouwen "versieren" , maar ook met sport enz.
Daarom, maar ook uit sociale contacten met dames.

En let wel: dan heb ik het niet over eigenwaarde.
pi_113775104
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:11 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Klopt, wij hebben echt een vrouw 'nodig'...

Verbazingwekkend hoe accuraat je wel niet bent!
Blijkbaar wel, want je put voldoening uit een relatie.
pi_113775131
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:12 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Daarom, maar ook uit sociale contacten met dames.
Niet uit sociale contacten moet je de voldoening uit halen, maar om de actie. Het hebben van sociale contacten is doel/resultaat gericht.
pi_113775153
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:10 schreef firefly3 het volgende:
Het grappige is, volgens mij heb ik zelfs minder een vrouw "nodig" dan jullie.
Zegt iemand die er voor gaat 200 vrouwen in de maand te ontmoeten. Dit is echt hilarisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')