Punt is, zodra je dat laat blijken, vrouwen niet meer geintresseerd zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet. Al was ik uberrelaxed. Daar gaat het om. Maar intern is dat eindresultaat ko(l)kend...
Nou, je moet toch wel een beetje inschatten hoe de dame er tegenover staat, anders word je nog aangeklaagd voor aanrandingquote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:44 schreef firefly3 het volgende:
Veel gasten wachten overigens voordat ze verder gaan totdat ze zeker weten dat het wederzijds is. Bij ware zelf expressie wacht je niet op haar input om geheel jezelf te kunnen zijn. Als je geheel relaxt bent is het geen probleem om twee stapjes vooruit te gaan en een stapje terug. De meeste mensen doen één stapje vooruit en wachten op toestemming voor stap nummer twee. Hierdoor ontstaat uitstel of zelfs als het te lang duurd desinteresse.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, je moet toch wel een beetje inschatten hoe de dame er tegenover staat, anders word je nog aangeklaagd voor aanranding
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:41 schreef firefly3 het volgende:
Je moet ook voelen dat je los staat van eindresultaat. Zodra je hier ook los van voelt en toch er hard voor gaat, dan voelt ze die positieve spanning maar weet ze dat ze je ook tegelijk kan kwijtraken. Ze moet verslaaft worden aan die gevoelens die niet voor de hand liggend zijn.
En als mijn gevoelt zegt, vermoord haar wat voelt zij dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:41 schreef firefly3 het volgende:
Je moet ook voelen dat je los staat van eindresultaat. Zodra je hier ook los van voelt en toch er hard voor gaat, dan voelt ze die positieve spanning maar weet ze dat ze je ook tegelijk kan kwijtraken. Ze moet verslaaft worden aan die gevoelens die niet voor de hand liggend zijn.
We hebben het toch over 'vrouwen ontmoeten' he? Dat is een vrij korte tijd, toch? En daarin gaat zij verslaafd raken aan jou, omdat jij positieve spanning uitstraalt?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:41 schreef firefly3 het volgende:
Er zijn grenzen. Dat valt onder logisch nadenken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, je moet toch wel een beetje inschatten hoe de dame er tegenover staat, anders word je nog aangeklaagd voor aanranding
Firefly beheerst die subtiliteit niet zo. Als ze niet gelijk hapt, is het op naar de volgende.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We hebben het toch over 'vrouwen ontmoeten' he? Dat is een vrij korte tijd, toch? En daarin gaat zij verslaafd raken aan jou, omdat jij positieve spanning uitstraalt?
Een stapje verder gaan als je niet zeker weet, of toch op z'n minst een groot vermoeden hebt, dat het wederzijds is, kan echt heel verkeerd over komen, hoor.
Een echte man weet voor wie hij veel moeite moet doen.. mag ik hopenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Firefly beheerst die subtiliteit niet zo. Als ze niet gelijk hapt, is het op naar de volgende.
Al die moeite een vrouw echt voor je te winnen...
Of juist nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:51 schreef firefly3 het volgende:
Als je een vrouw haat dan kan ze die signalen best opvangen en voelt ze ook een hatelijk sfeertje waardoor ze je mogelijk ook gaat haten. Beetje net zo overdraagbaar en aanstekelijk als gapen en lachen.
Dat voelt ze aan dus. Hmm oke hier kan ik wel wat mee.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:51 schreef firefly3 het volgende:
Als je een vrouw haat dan kan ze die signalen best opvangen en voelt ze ook een hatelijk sfeertje waardoor ze je mogelijk ook gaat haten. Beetje net zo overdraagbaar en aanstekelijk als gapen en lachen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat voelt ze aan dus. Hmm oke hier kan ik wel wat mee.
Ik ga de hele avond denken heb dorst heb dorst. Dan neemt ze mijn gevoel over en bied ze mij een drankje aan.
Top!
Ik vandaag een stuk of 271, waarvan ik er 3 maar meteen gevingerd heb. Doet me niks verder!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:11 schreef Evie het volgende:
Wie heeft er op deze manier trouwens al echt een leuke meid ontmoet waar ze mee verder willen?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:13 schreef firefly3 het volgende:
Het is overigens super lastig om een vrouw te versieren waar je niet op valt. Ze voelt ook dat er geen aantrekkingskracht is.
Als voorbeeld hoe belangrijk het is dat er emoties word overgedragen. Vrouwen kunnen alleen gevoelens krijgen als er een vorm van emotionele expressie is van de man. Evolutionair gezien heeft dit met het schatten van overlevingskansen te maken.quote:
En wat dan van al die onbereikbare verliefdheden?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als voorbeeld hoe belangrijk het is dat er emoties word overgedragen. Vrouwen kunnen alleen gevoelens krijgen als er een vorm van emotionele expressie is van de man. Evolutionair gezien heeft dit met het schatten van overlevingskansen te maken.
Daar heeft ze vermoedens van dat hij haar emotionele gevoelens kan geven.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En wat dan van al die onbereikbare verliefdheden?
Hoezo? Hij moet haar niet, zij is toch tot over haar oren verliefd. Hij geeft echter geen (positieve) emoties af in haar richting, want hij moet haar niet. Waar is ze dan verliefd op?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daar heeft ze vermoedens van dat hij haar emotionele gevoelens kan geven.
Op een minderwaardig iemand ?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoezo? Hij moet haar niet, zij is toch tot over haar oren verliefd. Hij geeft echter geen (positieve) emoties af in haar richting, want hij moet haar niet. Waar is ze dan verliefd op?
De mogelijkheid dat hij ze kan geven aan een vrouw is een aantrekkelijke eigenschap. Ook al is iemand onbereikbaar, daar val je dan toch op.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoezo? Hij moet haar niet, zij is toch tot over haar oren verliefd. Hij geeft echter geen (positieve) emoties af in haar richting, want hij moet haar niet. Waar is ze dan verliefd op?
Huh, waarom minderwaardig?quote:
Omdat ze gevoel heeft voor iemand die haar gebruikt ergo die kerel is minderwaardig.... (In de ogen van de kerel dat meisje anders misbruikt hij haar niet, maar de algemene mening in dit verhaal gaat denk ik naar het eerste geval)quote:
Hoezo gebruikt, misbruikt? Ze kan ook smoorverliefd zijn op iemand waar ze niets mee heeft, niet eens gezoend. Gewoon, van op een afstand. En als hij haar dus niet moet, hoe kome die gevoelens dan bij een vrouw, terwijl hijgen emotie n haar richting stuurt, haar wellicht amper ziet staan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat ze gevoel heeft voor iemand die haar gebruikt ergo die kerel is minderwaardig.... (In de ogen van de kerel dat meisje anders misbruikt hij haar niet, maar de algemene mening in dit verhaal gaat denk ik naar het eerste geval)
Op het beeld dat ze van iemand heeft, niet de persoon zelf.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat wel, maar volgens de theorie van Firefly klopt dat niet. Vrouwen worden verliefd, rake zelfs verslaafd, aan die aantrekkelijke man, omdat hij emoties voelt en aan hen overdraagt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:54 schreef Gray het volgende:
[..]
Op het beeld dat ze van iemand heeft, niet de persoon zelf.
Dikke dikke bullshit. Misschien in jouw ervaring, maar houd die lekker bij jezelf, projecteer dat niet op iedereen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:13 schreef firefly3 het volgende:
Het is overigens super lastig om een vrouw te versieren waar je niet op valt. Ze voelt ook dat er geen aantrekkingskracht is.
Nee, Vuurvliegje heeft gelijk! Het gaat om de intentie. Als jouw intentie is om haar als trainingsmateriaal te gebruiken zal ze dat kunnen merken aan je lichaamstaal. Vrouwen zijn hypersensitief!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dikke dikke bullshit. Misschien in jouw ervaring, maar houd die lekker bij jezelf, projecteer dat niet op iedereen.
22421319404e keer dat je dat gezegd wordt.
Waarom geen gesprekje mee beginnen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
Ah, ik heb gewoon 9 maanden bij een meisje op school gezeten zonder echt met haar gesproken te hebben... Maar heb toch wel een beetje een gevoel dat daar wel iets wederzijds in zat misschien, gewoon puur door het oogcontact als ik langsliep oid..
Maargoed, misschien verzin ik dingen omdat ze gewoon erg knap was.. (Een van de mooiste meisjes ooit gezien denk zelfs)
Hield teveel van die rust die ze uitstraalde, wilde dat niet verbrekenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:03 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Waarom geen gesprekje mee beginnen?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hield teveel van die rust die ze uitstraalde, wilde dat niet verbreken
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:01 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Nee, Vuurvliegje heeft gelijk! Het gaat om de intentie. Als jouw intentie is om haar als trainingsmateriaal te gebruiken zal ze dat kunnen merken aan je lichaamstaal. Vrouwen zijn hypersensitief!
Dat is een smoes, die je jezelf voorhoudt zodat je geen actie hoeft te ondernemen. Wel begrijpelijkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hield teveel van die rust die ze uitstraalde, wilde dat niet verbreken
Vrouwen die de moeite waard zijn, relatiemateriaal dus, wel. Dronken sletjes kun je gewoon vingeren op de dansvloerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tuurlijk.Alle vrouwen zijn perfecte psychologes. Dus niet.
Daarbij; kunnen ze wel voelen dat ze gebruikt worden, maar geven ze zich toch over. Om welke reden dan ook.
Nog meer firefly-onzin.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:12 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Vrouwen die de moeite waard zijn, relatiemateriaal dus, wel.
Iedere vrouw is wel eens dronken en potentieel als sletterig bestempeld.. Dus ik denk dat je niet helemaal begrijpt dat er achter iedere vrouw die je een slet noemt meer schuilt dan jij kan bedenken in je zielige bekrompen hoofd...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:12 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Vrouwen die de moeite waard zijn, relatiemateriaal dus, wel. Dronken sletjes kun je gewoon vingeren op de dansvloer
Daarbij; sletjesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Iedere vrouw is wel eens dronken en potentieel als sletterig bestempeld.. Dus ik denk dat je niet helemaal begrijpt dat er achter iedere vrouw die je een slet noemt meer schuilt dan jij kan bedenken in je zielige bekrompen hoofd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |