abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113848103
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 09:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet. Al was ik uberrelaxed. Daar gaat het om. Maar intern is dat eindresultaat ko(l)kend... ;)
Punt is, zodra je dat laat blijken, vrouwen niet meer geintresseerd zijn.

Logisch, als je alleen uitstraalt dat je wilt neuken, snap ik dat ook wel. Hoe zou het zijn als vrouwen de hele avond over jouw geld zouden praten :7
  Moderator vrijdag 6 juli 2012 @ 13:39:43 #252
5428 crew  miss_sly
pi_113848339
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 08:44 schreef firefly3 het volgende:
Veel gasten wachten overigens voordat ze verder gaan totdat ze zeker weten dat het wederzijds is. Bij ware zelf expressie wacht je niet op haar input om geheel jezelf te kunnen zijn. Als je geheel relaxt bent is het geen probleem om twee stapjes vooruit te gaan en een stapje terug. De meeste mensen doen één stapje vooruit en wachten op toestemming voor stap nummer twee. Hierdoor ontstaat uitstel of zelfs als het te lang duurd desinteresse.
Nou, je moet toch wel een beetje inschatten hoe de dame er tegenover staat, anders word je nog aangeklaagd voor aanranding :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_113859495
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou, je moet toch wel een beetje inschatten hoe de dame er tegenover staat, anders word je nog aangeklaagd voor aanranding :')
_O-
dus
pi_113859528
Je moet ook voelen dat je los staat van eindresultaat. Zodra je hier ook los van voelt en toch er hard voor gaat, dan voelt ze die positieve spanning maar weet ze dat ze je ook tegelijk kan kwijtraken. Ze moet verslaaft worden aan die gevoelens die niet voor de hand liggend zijn.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113859552
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:41 schreef firefly3 het volgende:
Je moet ook voelen dat je los staat van eindresultaat. Zodra je hier ook los van voelt en toch er hard voor gaat, dan voelt ze die positieve spanning maar weet ze dat ze je ook tegelijk kan kwijtraken. Ze moet verslaaft worden aan die gevoelens die niet voor de hand liggend zijn.
-O-
dus
  vrijdag 6 juli 2012 @ 17:44:48 #256
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113859631
quote:
En als mijn gevoelt zegt, vermoord haar wat voelt zij dan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  Moderator vrijdag 6 juli 2012 @ 17:47:17 #257
5428 crew  miss_sly
pi_113859724
quote:
We hebben het toch over 'vrouwen ontmoeten' he? Dat is een vrij korte tijd, toch? En daarin gaat zij verslaafd raken aan jou, omdat jij positieve spanning uitstraalt?

Een stapje verder gaan als je niet zeker weet, of toch op z'n minst een groot vermoeden hebt, dat het wederzijds is, kan echt heel verkeerd over komen, hoor.
pi_113859730
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er zijn grenzen. Dat valt onder logisch nadenken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113859829
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]

We hebben het toch over 'vrouwen ontmoeten' he? Dat is een vrij korte tijd, toch? En daarin gaat zij verslaafd raken aan jou, omdat jij positieve spanning uitstraalt?

Een stapje verder gaan als je niet zeker weet, of toch op z'n minst een groot vermoeden hebt, dat het wederzijds is, kan echt heel verkeerd over komen, hoor.
Firefly beheerst die subtiliteit niet zo. Als ze niet gelijk hapt, is het op naar de volgende.

Al die moeite een vrouw echt voor je te winnen... :{w
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_113859882
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Firefly beheerst die subtiliteit niet zo. Als ze niet gelijk hapt, is het op naar de volgende.

Al die moeite een vrouw echt voor je te winnen... :{w
Een echte man weet voor wie hij veel moeite moet doen.. mag ik hopen :P
dus
pi_113859895
Als je een vrouw haat dan kan ze die signalen best opvangen en voelt ze ook een hatelijk sfeertje waardoor ze je mogelijk ook gaat haten. Beetje net zo overdraagbaar en aanstekelijk als gapen en lachen.
pi_113859966
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:51 schreef firefly3 het volgende:
Als je een vrouw haat dan kan ze die signalen best opvangen en voelt ze ook een hatelijk sfeertje waardoor ze je mogelijk ook gaat haten. Beetje net zo overdraagbaar en aanstekelijk als gapen en lachen.
Of juist niet :P
dus
  vrijdag 6 juli 2012 @ 17:55:44 #263
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113860059
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:51 schreef firefly3 het volgende:
Dat voelt ze aan dus. Hmm oke hier kan ik wel wat mee.

Ik ga de hele avond denken heb dorst heb dorst. Dan neemt ze mijn gevoel over en bied ze mij een drankje aan.

Top!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_113860079
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat voelt ze aan dus. Hmm oke hier kan ik wel wat mee.

Ik ga de hele avond denken heb dorst heb dorst. Dan neemt ze mijn gevoel over en bied ze mij een drankje aan.

Top!
:') Of je koopt haar een drankje en zegt: de volgende is op jou? :P
dus
pi_113860483
Idd evie, of juist niet. Daarom is het zo belangrijk om als man zijnde je gevoelens op orde te hebben. Dorst hebben is geen gevoel van emotie overigens. Behalve als je je kut gaat voelen uiteraard. Alleen emoties zijn overdraagbaar door je eigen reactie erop. Wel gaaf hoe ver de natuur dit allemaal voor ons oplost. Net als de juiste verhoudingen mannen vrouwen zonder dat we uitsterven etc.
  Moderator vrijdag 6 juli 2012 @ 18:10:28 #266
5428 crew  miss_sly
pi_113860568
Het is voor ieder mens van belang om zijn gevoelens op orde te hebben. Simpelweg omdat je dan een stabieler mens bent en jezelf beter kent.
pi_113860587
Wie heeft er op deze manier trouwens al echt een leuke meid ontmoet waar ze mee verder willen?
dus
pi_113860633
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 18:11 schreef Evie het volgende:
Wie heeft er op deze manier trouwens al echt een leuke meid ontmoet waar ze mee verder willen?
Ik vandaag een stuk of 271, waarvan ik er 3 maar meteen gevingerd heb. Doet me niks verder!
pi_113860667
Het is overigens super lastig om een vrouw te versieren waar je niet op valt. Ze voelt ook dat er geen aantrekkingskracht is.
pi_113860697
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 18:13 schreef firefly3 het volgende:
Het is overigens super lastig om een vrouw te versieren waar je niet op valt. Ze voelt ook dat er geen aantrekkingskracht is.
:') waarom zouden mensen dat doen?
dus
pi_113860719
Ik zou met meerdere wel verder kunnen gaan heel mijn leven. Sommigen zijn zo leuk en lief
pi_113860837
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 18:15 schreef Evie het volgende:

[..]

:') waarom zouden mensen dat doen?
Als voorbeeld hoe belangrijk het is dat er emoties word overgedragen. Vrouwen kunnen alleen gevoelens krijgen als er een vorm van emotionele expressie is van de man. Evolutionair gezien heeft dit met het schatten van overlevingskansen te maken.
pi_113861148
Oftewel je gaat die vrouwen gewoon als oefenobject gebruiken? :').
pi_113861377
Nee, als je gaat voor de oefening zijn er geen emoties en dus faalt het. Altijd voor de vrouw gaan.
pi_113861638
Voor vrouwen waar je niet op valt? Gewoon ja of nee volstaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')