abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113782991
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik zie nergens staan dat iemand zijn of haar eindstation bereikt heeft. Wel dat mensen aangeven niet hun focus op zoveel mogelijk vrouwen te versieren. Er is ook meer dan alleen vrouwen namelijk.
Dit is een "versier topic". In een andere topic gaan we het allemaal gezellig hebben over sport of reizen :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113783164
Afgezien van de 'tegenstanders' komt hier allang geen kip meer. Hoe zou dat nou komen, denk je?
pi_113783624
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:36 schreef Modus het volgende:
Afgezien van de 'tegenstanders' komt hier allang geen kip meer. Hoe zou dat nou komen, denk je?
Wat doen die tegenstanders hier vraag je je af. Mij proberen te overtuigen of hunzelf? Ik val niet te overtuigen, dat is al lang duidelijk, want ik heb al zo veel bevestiging gehad irl dat dit gewoon super geweldig is.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 4 juli 2012 @ 22:43:50 #204
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113783674
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dit is een "versier topic". In een andere topic gaan we het allemaal gezellig hebben over sport of reizen :)
Volgens mij staat er toch echt "vrouwen ontmoeten" als TT. Dus de drempel verlagen vrouwen aan te spreken tijdens het uitgaan, versieren komt later alsnog.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113783806
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:43 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Volgens mij staat er toch echt "vrouwen ontmoeten" als TT. Dus de drempel verlagen vrouwen aan te spreken tijdens het uitgaan, versieren komt later alsnog.
Daar heb je wel gelijk in
  woensdag 4 juli 2012 @ 22:57:48 #206
12888 Skull-splitter
pi_113784732
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in
Joh. Dus het gaat niet om het aantal vrouwen wat je schaakt en mee naar huis neemt, maar dat je gewoon makkelijker met vrouwen, maar ook gewoon in het algemeen bent. Als je een nerd bent: prima, laat dat zien. Als je onzeker bent: prima, laat dat zien. Maar ga vooral jezelf niet anders voordoen dan je bent...
pi_113784886
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:57 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Joh. Dus het gaat niet om het aantal vrouwen wat je schaakt en mee naar huis neemt, maar dat je gewoon makkelijker met vrouwen, maar ook gewoon in het algemeen bent. Als je een nerd bent: prima, laat dat zien. Als je onzeker bent: prima, laat dat zien. Maar ga vooral jezelf niet anders voordoen dan je bent...
Niet je anders voordoen, maar altijd buiten je comfort zone gaan. Al ben je geen nerd of "onzeker" meer. Maar naar mijn mening ben je niet totaal zeker of onzeker, het komt altijd in kleur.

Dus je bent nooit totaal onzeker. Je kunt er naar toe werken, maar je bereikt dat punt nooit.

Ik vind het overigens belachelijk dat mensen zich hier vergelijken met "autisten etc" zodat ze zelf lui kunnen zijn. Een excuus om zelf niets nieuws te ondernemen.
pi_113785005
Ik ben eigenlijk totaal niet onzeker, toch heb ik al 2 of 3x misschien het verwijt gekregen op fok gewoon na aanleiding van wat gesprekken :o
Rustig aan.
pi_113786334
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat doen die tegenstanders hier vraag je je af. Mij proberen te overtuigen of hunzelf? Ik val niet te overtuigen, dat is al lang duidelijk, want ik heb al zo veel bevestiging gehad irl dat dit gewoon super geweldig is.
Niemand ontkent jouw ervaringen, we voegen slechts onze eigen toe. Maar die doe jij af als onzin of je verbindt er een of ander onzinnig koudegrondpsychologietje aan waarmee je ons probeert te downgraden ten gunste van jezelf. Bijzonder onnodig en triest.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_113786457
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:36 schreef Modus het volgende:
Ik ben Zwitserland, hallo! :W

quote:
6s.gif Op woensdag 4 juli 2012 23:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niemand ontkent jouw ervaringen, we voegen slechts onze eigen toe. Maar die doe jij af als onzin of je verbindt er een of ander onzinnig koudegrondpsychologietje aan waarmee je ons probeert te downgraden ten gunste van jezelf. Bijzonder onnodig en triest.
Ik denk dattie het nog niet goed genoeg kan beseffen en dus beschrijven. Het komt namelijk soms over alsof je alles in eigen hand hebt en het dus kan trainen, maar de realiteit wil dat er een ander mens bij is, die even grillig is als jij kan zijn. Over je eigen gedragingen kan je nog enigszins beheersing uitoefenen, in de hoop dat je daarmee op de juiste knoppen van de ander kan drukken. Zodoende kan je bereiken wat je wil, en met de juiste intentie samen met die ander een leuke herinnering aanmaken.

Wanneer je beseft dat je op de uitkomst van het spel maar beperkt invloed kan uitoefenen, ga je meer waarde hechten aan de beleving van het spel, ipv de beleving van het resultaat. Goed of slecht, het houdt je bezig met iets dat je blijkbaar leuk genoeg vind om moeite in te steken. :)

[ Bericht 56% gewijzigd door Gray op 04-07-2012 23:31:16 ]
pi_113788171
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 23:25 schreef Gray het volgende:

Ik denk dattie het nog niet goed genoeg kan beseffen en dus beschrijven. Het komt namelijk soms over alsof je alles in eigen hand hebt en het dus kan trainen, maar de realiteit wil dat er een ander mens bij is, die even grillig is als jij kan zijn. Over je eigen gedragingen kan je nog enigszins beheersing uitoefenen, in de hoop dat je daarmee op de juiste knoppen van de ander kan drukken. Zodoende kan je bereiken wat je wil, en met de juiste intentie samen met die ander een leuke herinnering aanmaken.

Wanneer je beseft dat je op de uitkomst van het spel maar beperkt invloed kan uitoefenen, ga je meer waarde hechten aan de beleving van het spel, ipv de beleving van het resultaat. Goed of slecht, het houdt je bezig met iets dat je blijkbaar leuk genoeg vind om moeite in te steken. :)
Goed punt.

Overigens blijft de uitnodiging aan firefly 200 vrouwen per maand in Buenos Aires te scoren staan... Het is daar haast onmogelijk (wat ook de Argentijnen zelf beamen).
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_113788372
Als het gaat over ontmoeten is het geen kunst toch om op 200 per maand uit te komen.
Misschien kom ik daar zelfs nog aan met mijn autistenleventje.
pi_113788591
quote:
3s.gif Op donderdag 5 juli 2012 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
Als het gaat over ontmoeten is het geen kunst toch om op 200 per maand uit te komen.
Misschien kom ik daar zelfs nog aan met mijn autistenleventje.
Wanneer ontmoet je iemand? Als je iemand een hand gegeven hebt?
Rustig aan.
  donderdag 5 juli 2012 @ 00:09:23 #214
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113788690
Vrouwen of mannen aanspreken is grappig, maar persoonlijk leer ik mensen graag goed kennen, en dat heeft tijd nodig.

Om iemand goed te kennen kom je er misschien aan max 5 á 10.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  donderdag 5 juli 2012 @ 00:22:17 #215
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113789267
als je geen x aantal vrouwen aanspreek in het dagelijks leven... doe je niet mee. Zo verkondigt vuurvliegje het. Dan ga je niet buiten je comfort zone. Zit je niet in de flow en groei je niet.

Maar wat als ik helemaal geen comfort zone heb bij bv vrouwen? Ik ben me zelf, sociaal soms over actief en heb aan alles schijt. Wat moet ik doen dan om uit mijn comfortzone te komen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_113790413
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 00:22 schreef ook_gek het volgende:
als je geen x aantal vrouwen aanspreek in het dagelijks leven... doe je niet mee. Zo verkondigt vuurvliegje het. Dan ga je niet buiten je comfort zone. Zit je niet in de flow en groei je niet.

Maar wat als ik helemaal geen comfort zone heb bij bv vrouwen? Ik ben me zelf, sociaal soms over actief en heb aan alles schijt. Wat moet ik doen dan om uit mijn comfortzone te komen?
Eens een Sjonnie-en-Anitatent binnenstappen? Of juist die studentenvereniging? Een klassiek concert bezoeken en in de foyer chicks gaan hosselen?

De mogelijkheden zijn eindeloos.

Het is het dwingende van vuurvlieg wat zo irritant is. Op zich heeft ie namelijk best punten, waar Gray ook al op wees.

pi_113790523
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 00:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wanneer ontmoet je iemand? Als je iemand een hand gegeven hebt?
Als je er een kort gesprek mee hebt gevoerd, vind ik.
  donderdag 5 juli 2012 @ 01:17:29 #218
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113791248
quote:
6s.gif Op donderdag 5 juli 2012 00:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Eens een Sjonnie-en-Anitatent binnenstappen? Of juist die studentenvereniging? Een klassiek concert bezoeken en in de foyer chicks gaan hosselen?

Ja ja en ja :D ik stap ovenral zo binnen. Zet me ergens neer en ik zorg wel dat ik het naar me zin heb. Ik zeg altijd maar zo, nergens is het leuk, je moet het zelf leuk maken,

Klein voorbeeld. Ik ben ooit op een rock feest beland. Sta ik daar in me strak gestreken disigner overhemd, mouwen nonchalant opgerold, en om het af te maken licht cognac kleurige leren schoenen.

De rest in het zwart, kisten echt alto / rock gekleed. Tuurlijk kijken ze mij de zaal uit, maar dat vind ik geweldig! Na heel veel vooroordelen van beide kanten later een top avond gehad. Leuke gespreken en de kleding en muziek smaak maakte niks uit. Het is allemaal niet zo moeilijk. Blijf gewoon je zelf. Alto feest, homo kroeg of de dorps kroeg op de hoek. Je moet het zelf leuk maken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 5 juli 2012 @ 01:18:02 #219
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113791259
quote:
3s.gif Op donderdag 5 juli 2012 00:51 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als je er een kort gesprek mee hebt gevoerd, vind ik.
Kort gesprek in de zin van?
pi_113791332
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 01:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja ja en ja :D ik stap ovenral zo binnen. Zet me ergens neer en ik zorg wel dat ik het naar me zin heb. Ik zeg altijd maar zo, nergens is het leuk, je moet het zelf leuk maken,

Klein voorbeeld. Ik ben ooit op een rock feest beland. Sta ik daar in me strak gestreken disigner overhemd, mouwen nonchalant opgerold, en om het af te maken licht cognac kleurige leren schoenen.

De rest in het zwart, kisten echt alto / rock gekleed. Tuurlijk kijken ze mij de zaal uit, maar dat vind ik geweldig! Na heel veel vooroordelen van beide kanten later een top avond gehad. Leuke gespreken en de kleding en muziek smaak maakte niks uit. Het is allemaal niet zo moeilijk. Blijf gewoon je zelf. Alto feest, homo kroeg of de dorps kroeg op de hoek. Je moet het zelf leuk maken.
eens. Zulke avondjes heb ik ook gehad. Heerlijk.

pi_113791536
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 01:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Fantastisch! Dan herontdek je plots dat je met mensen bent, ipv alto's, of homo's, of yuppies etc.

En dat is de levensstijl die firefly nastreeft, zonder dat ie het zelf beseft, volgens mij; eentje zonder vooroordelen en vol geluk. :) 8-)
pi_113792874
Ik herken dat ook heel goed! Had laatst een expositie van een oud klasgenootje, ik was behoorlijk net gekleed. In het huis ernaast was een alternatieve kunstgemeenschap gevestigd, die hadden open nacht.

Dus ik daar heen na de expositie. M'n vrienden vonden het niks en gingen snel naar huis, ik vond het fantastisch. Er was alleen maar super alternatief kunst volk, maar het was erg gemoedelijk en heerlijk anders. De meest vreemde kapsels gezien, en allemaal vel gekleurde kleding. Deed me een beetje aan de jaren 80 denken.

Er waren allemaal verschillende kamers met vreemde media kunst dingen. 1 kamer bijvoorbeeld was vol met mensen die op de grond zaten, en die keken allemaal naar een oude surf film die op de muur werd geprojecteerd. Maar die film was in z'n geheel opnieuw ingesproken door 1 persoon die allemaal verschillende stemmetjes deed, waardoor het totaal absurd en hilarisch was geworden.

En beneden was er een feestje aan de gang met een dj die vage diepe electronica muziek draaide en een vj die beelden van oude kindertekenfilms mixte en op de muur projecteerde. Op een gegeven moment aan de praat geraakt met 2 meiden, bleek het een stelletje te zijn. De hele nacht met die 2 opgetrokken en gedanst en heel veel gelachen. Echt een wereldnacht gehad!

[ Bericht 2% gewijzigd door BankAardappel op 05-07-2012 03:01:04 ]
pi_113794155
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 01:30 schreef Gray het volgende:

[..]

Fantastisch! Dan herontdek je plots dat je met mensen bent, ipv alto's, of homo's, of yuppies etc.

En dat is de levensstijl die firefly nastreeft, zonder dat ie het zelf beseft, volgens mij; eentje zonder vooroordelen en vol geluk. :) 8-)
Klopt, alleen is er wat meer uiting van de seksualiteit. En dat is de reden ook dat ook_gek beweerd dat alles voor hem comfort zone is, hij gaat simpelweg niet zo extreem.
pi_113794222
Als je "wacht tot er een klik vanzelf komt" dan kom je niet buiten je comfort zone want dan ben je afwachtend in je veilige zone. Dus simpelweg je seksualiteit meer tot uiting brengen in sociaal awkward situaties.
  donderdag 5 juli 2012 @ 08:38:50 #225
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113794534
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 07:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Klopt, alleen is er wat meer uiting van de seksualiteit. En dat is de reden ook dat ook_gek beweerd dat alles voor hem comfort zone is, hij gaat simpelweg niet zo extreem.
Is seks het doel?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_113794613
Nee, het doel is zelf expressie van je gevoelens. Zodra je vaker uit je comfort zone bent geweest merk je dat je een seksueler persoon bent dan je gedacht had. Van hieruit kunnen ook nog eens sneller seks en liefde relaties ontstaan.
pi_113794633
Onbewust onderdruk je jezelf in principe vanwege de sociale maatstaven.
  donderdag 5 juli 2012 @ 09:03:22 #228
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113794804
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 08:49 schreef firefly3 het volgende:
Onbewust onderdruk je jezelf in principe vanwege de sociale maatstaven.
Dat zie ik anders: "Manage your apetite", ofwel onbewust bewust.

Basale verlangens zijn goed, alleen wel binnen de juiste context.

[ Bericht 2% gewijzigd door Murvgeslagen op 05-07-2012 10:19:34 ]
  donderdag 5 juli 2012 @ 10:05:28 #229
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113796188
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 07:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk want jij bent er elke keer bij en ziet precies wat ik aan het doen ben.

Was jij niet de geen die loopt te hameren op geen aannamens doen? Lees je eigen reactie eens opnieuw en wat zie je dan? Precies, je doet aannamens.

En ik heb geen behoefte om elke vrouw te willen neuken, en dat heeft niks te maken met minder extreem te zijn. En ja mijn sex leven is prima.

Maar goed laten we er van uit gaan dat ik ze allemaal neuk! Dan gaat ik wel extreem. Maar wat komt er na dan? Vrouwen aan hun haren uit het niks vastpakken en mee trekken me huis in om ze volledig uit elkaar te trekken?
  donderdag 5 juli 2012 @ 13:59:46 #230
12888 Skull-splitter
pi_113804677
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 08:00 schreef firefly3 het volgende:
Als je "wacht tot er een klik vanzelf komt" dan kom je niet buiten je comfort zone want dan ben je afwachtend in je veilige zone. Dus simpelweg je seksualiteit meer tot uiting brengen in sociaal awkward situaties.
MAW als het goed voelt gewoon aan het eind van het gesprek initiatief tonen en voorzichtig doch trefzeker de dame in kwestie proberen te zoenen en kijken wat de reactie is...

Rocket-science, mensen, rocketscience...
pi_113805141
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:59 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

MAW als het goed voelt gewoon aan het eind van het gesprek initiatief tonen en voorzichtig doch trefzeker de dame in kwestie proberen te zoenen en kijken wat de reactie is...

Rocket-science, mensen, rocketscience...
-O- Mannen die dat niet durven omdat ze onzeker worden omdat je moet lachen zijn stom -O-
dus
pi_113812773
Wat een anti-PUA gezever...

Anyway, hier nog een dikke 25 minuten aan PUA manipulatie technieken om meisjes goedkoop in bed te lullen:

http://rjtvault2010046938(...)Buddy_to_Bedmate.mp4

^O^
  donderdag 5 juli 2012 @ 17:04:01 #233
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_113812787
Hahah, een reeks van 16. En allemaal lopen bashen :D Laatste paar pagina's doorgekeken, en damn, wat doen jullie moeilijk.

Al die tegenstanders hier hebben zo een bekrompen beeld van de wereld. Daarom zal ik jullie eens een geheimpje vertellen: Niet iedereen is van nature goed in het versieren van vrouwen, voor die mensen helpt zichzelf zijn geen fuck

Wat firefly probeert te zeggen is heel simpel, Deze skill kun je leren, door uit je comfort zone te komen, af en toe boekje lezen,en gewoon fucking veel te oefenen. That's it.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_113812942
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 17:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Hahah, een reeks van 16. En allemaal lopen bashen :D Laatste paar pagina's doorgekeken, en damn, wat doen jullie moeilijk.

Al die tegenstanders hier hebben zo een bekrompen beeld van de wereld. Daarom zal ik jullie eens een geheimpje vertellen: Niet iedereen is van nature goed in het versieren van vrouwen, voor die mensen helpt zichzelf zijn geen fuck

Wat firefly probeert te zeggen is heel simpel, Deze skill kun je leren, door uit je comfort zone te komen, af en toe boekje lezen,en gewoon fucking veel te oefenen. That's it.
Kijk jij begrijpt het. Ik snap ook niet dat mensen zo een probleem kunnen maken van mensen die wél de moeite nemen om te werken aan de dingen in het leven die de moeite waard zijn. :')

Het heeft mij i.i.g. enorm geholpen, en ik ben er zeker niet een neppe player van geworden, maar gewoon een nette jongen die weet hoe hij met vrouwen moet omgaan. Dat ik in de ogen van velen geen "natural" ben interesseerd me vrij weinig.
  donderdag 5 juli 2012 @ 17:20:26 #235
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113813486
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 17:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:

Dat is het probleem ook niet, veel dingen kloppen wel. Echter is maar 1 waarheid en dat is zijn waarheid! En als iemand een andere mening heeft word dat meteen afgedaan met onzin, onzeker niet uit confort zone komen.

Want niet alles wat hij zegt klopt.

Echt niet alle vrouwen stellen het op prijs om zomaar bij de hand gepakt te worden. Niet iedereen heeft de behoefte om elke vrouw die ze ook maar iets leuk vinden te neuken enz enz.

Dat is het probleem :)
pi_113813989
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 17:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat is het probleem ook niet, veel dingen kloppen wel. Echter is maar 1 waarheid en dat is zijn waarheid! En als iemand een andere mening heeft word dat meteen afgedaan met onzin, onzeker niet uit confort zone komen.

Echt niet alle vrouwen stellen het op prijs om zomaar bij de hand gepakt te worden. Niet iedereen heeft de behoefte om elke vrouw die ze ook maar iets leuk vinden te neuken enz enz.

Ook_niet_gek. ;)

pi_113814002
quote:

[..]

Je moet leren begrijpen dat ieder die dit materiaal gebruikt een ander doel heeft. Ik heb er mijn vriendin mee ontmoet, dus hoezo alleen neuken?

En qua handjes vastpakken, dat is iets wat calibratie vereist, je zal zelf moeten aanvoelen of er vrouw hiervoor openstaat. Empathie noemen we dat.
  donderdag 5 juli 2012 @ 17:34:41 #238
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_113814104
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 17:07 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Kijk jij begrijpt het. Ik snap ook niet dat mensen zo een probleem kunnen maken van mensen die wél de moeite nemen om te werken aan de dingen in het leven die de moeite waard zijn. :')

Het heeft mij i.i.g. enorm geholpen, en ik ben er zeker niet een neppe player van geworden, maar gewoon een nette jongen die weet hoe hij met vrouwen moet omgaan. Dat ik in de ogen van velen geen "natural" ben interesseerd me vrij weinig.
Dat laatste stukje van dat filmpje: ''women do not fuck guys who give them advice, women WILL fuck guys who share life experiences'' _O- Ik vind die kerel grappig, maar dit is niet mijn stijl :P
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 5 juli 2012 @ 17:45:37 #239
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_113814563
quote:

[..]

Vrij logisch toch, elke vrouw is anders. Het lijkt me sterk dat hij beweert een magische pil te hebben waarmee je iedereen in bed krijgt. Die bestaat namelijk niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pope-of-Dope op 05-07-2012 20:36:27 ]
pi_113814646
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 17:32 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

En qua handjes vastpakken, dat is iets wat calibratie vereist, je zal zelf moeten aanvoelen of er vrouw hiervoor openstaat. Empathie noemen we dat.
En dat vind ik dus totaal het tegenovergestelde van iets doen wat uit je comfortzone ligt, wat hier dus telkens door de TS wordt gezegd. Sterker nog, ik denk dat daar niets bijzonders aan is en dat de meeste mannen het zo doen. Ik heb zelf een zeer sterk empathisch vermogen, en voel vrouwen in dat opzicht ook makkelijk aan. Maar het is best makkelijk natuurlijk om iets te doen op het moment dat je aanvoelt dat een vrouw daar voor openstaat. Uit je comfortzone gaan is veel meer juist iets doen omdat jij dat wilt, maar niet zeker weet of de vrouw daar voor openstaat. Dat geldt zeker voor veel voorbeelden die hier door de TS zijn gegeven.
  donderdag 5 juli 2012 @ 17:49:14 #241
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113814708
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 17:32 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Je moet leren begrijpen dat ieder die dit materiaal gebruikt een ander doel heeft. Ik heb er mijn vriendin mee ontmoet, dus hoezo alleen neuken?
Volgens FireFly3 moet je helemaal geen relatie beginnen. Je neemt genoegen met een 7. Je pakt de eerste de beste. Je moet je vriendin neuken en door gaan!

Dat is iets wat wij tegen spreken, echter zet hij dat weg als comfort zone gezeik, angst enz. Dat is waarom er veel mensen tegen in gaan ;)

quote:
Dat is iets wat wij dus ook aan geven, maar dat is dus helemaal niet zo! Alle vrouwen willen dat! Het stukje aanvoelen zet hij weg als comfortzone angst.

Dit zijn enkele voorbeelden waar mensen tegen in gaanz

Wat ik zeg, niet alles is fout of niet juist. Maar wen zeer groot deel wel, en daar zeggen mensen wat van en daar komen de discussies van ;)
  donderdag 5 juli 2012 @ 17:53:15 #242
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113814867
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 17:45 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Vrij logisch toch, elke vrouw is anders. Het lijkt me sterk dat hij beweert een magische pil beweert te hebben waarmee je iedereen in bed krijgt. Die bestaat namelijk niet.
Lees anders even terug ;) hij zegt bijna elke vrouw te kunnen versieren :D

Want als jij denkt ik gaat haar versieren, neemt zij je gevoelens over en wilt zij het ook. Vrouwen reageren op emoties en nemen die van jou over. Aldus de TS
pi_113815121
quote:

[..]

Als ze de kans krijgen, wel! :9~
pi_113815439
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:00 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Als ze de kans krijgen, wel! :9~
Spreek voor jezelf. Zou er niet aan moeten denken om seks te hebben met alle vrouwen die ik aantrekkelijk vind, dan blijf ik bezig. Sowieso kreeg ik in het verleden tijdens periodes met veel losse contacten juist meer behoefte aan iets serieus.
pi_113815538
Ik zeg niet alle vrouwen te kunnen krijgen en dat er één oplossing is voor elke vrouw. Wat ik wel zeg is dat je uit je comfort zone moet komen. Tegelijk kan je ook calibreren. Veel dingen gaan gewoon samen. Je kunt er meer vrouwen voor krijgen voor seks of relaties omdat je aantrekkelijker bent in het algemeen door je ervaring.
pi_113816791
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 17:45 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Vrij logisch toch, elke vrouw is anders. Het lijkt me sterk dat hij beweert een magische pil beweert te hebben waarmee je iedereen in bed krijgt. Die bestaat namelijk niet.
Inderdaad
pi_113839240
Veel gasten wachten overigens voordat ze verder gaan totdat ze zeker weten dat het wederzijds is. Bij ware zelf expressie wacht je niet op haar input om geheel jezelf te kunnen zijn. Als je geheel relaxt bent is het geen probleem om twee stapjes vooruit te gaan en een stapje terug. De meeste mensen doen één stapje vooruit en wachten op toestemming voor stap nummer twee. Hierdoor ontstaat uitstel of zelfs als het te lang duurd desinteresse.
pi_113839523
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 08:44 schreef firefly3 het volgende:
Veel gasten wachten overigens voordat ze verder gaan totdat ze zeker weten dat het wederzijds is. Bij ware zelf expressie wacht je niet op haar input om geheel jezelf te kunnen zijn. Als je geheel relaxt bent is het geen probleem om twee stapjes vooruit te gaan en een stapje terug. De meeste mensen doen één stapje vooruit en wachten op toestemming voor stap nummer twee. Hierdoor ontstaat uitstel of zelfs als het te lang duurd desinteresse.
Oh nee. Als ik te gretig was geweest met dansmeisje, was die conservatieve maar interessante dame allang weggeweest.

pi_113839591
Ligt eraan hoe erg je tegelijk losgekoppelt staat van eind resultaat.
pi_113839651
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 09:06 schreef firefly3 het volgende:
Ligt eraan hoe erg je tegelijk losgekoppelt staat van eind resultaat.
Niet. Al was ik uberrelaxed. Daar gaat het om. Maar intern is dat eindresultaat ko(l)kend... ;)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')