Dit is een "versier topic". In een andere topic gaan we het allemaal gezellig hebben over sport of reizenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat iemand zijn of haar eindstation bereikt heeft. Wel dat mensen aangeven niet hun focus op zoveel mogelijk vrouwen te versieren. Er is ook meer dan alleen vrouwen namelijk.
Wat doen die tegenstanders hier vraag je je af. Mij proberen te overtuigen of hunzelf? Ik val niet te overtuigen, dat is al lang duidelijk, want ik heb al zo veel bevestiging gehad irl dat dit gewoon super geweldig is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:36 schreef Modus het volgende:
Afgezien van de 'tegenstanders' komt hier allang geen kip meer. Hoe zou dat nou komen, denk je?
Volgens mij staat er toch echt "vrouwen ontmoeten" als TT. Dus de drempel verlagen vrouwen aan te spreken tijdens het uitgaan, versieren komt later alsnog.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dit is een "versier topic". In een andere topic gaan we het allemaal gezellig hebben over sport of reizen
Daar heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Volgens mij staat er toch echt "vrouwen ontmoeten" als TT. Dus de drempel verlagen vrouwen aan te spreken tijdens het uitgaan, versieren komt later alsnog.
Joh. Dus het gaat niet om het aantal vrouwen wat je schaakt en mee naar huis neemt, maar dat je gewoon makkelijker met vrouwen, maar ook gewoon in het algemeen bent. Als je een nerd bent: prima, laat dat zien. Als je onzeker bent: prima, laat dat zien. Maar ga vooral jezelf niet anders voordoen dan je bent...quote:
Niet je anders voordoen, maar altijd buiten je comfort zone gaan. Al ben je geen nerd of "onzeker" meer. Maar naar mijn mening ben je niet totaal zeker of onzeker, het komt altijd in kleur.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Joh. Dus het gaat niet om het aantal vrouwen wat je schaakt en mee naar huis neemt, maar dat je gewoon makkelijker met vrouwen, maar ook gewoon in het algemeen bent. Als je een nerd bent: prima, laat dat zien. Als je onzeker bent: prima, laat dat zien. Maar ga vooral jezelf niet anders voordoen dan je bent...
Niemand ontkent jouw ervaringen, we voegen slechts onze eigen toe. Maar die doe jij af als onzin of je verbindt er een of ander onzinnig koudegrondpsychologietje aan waarmee je ons probeert te downgraden ten gunste van jezelf. Bijzonder onnodig en triest.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat doen die tegenstanders hier vraag je je af. Mij proberen te overtuigen of hunzelf? Ik val niet te overtuigen, dat is al lang duidelijk, want ik heb al zo veel bevestiging gehad irl dat dit gewoon super geweldig is.
Ik ben Zwitserland, hallo!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:36 schreef Modus het volgende:
Afgezien van de 'tegenstanders' komt hier allang geen kip meer. Hoe zou dat nou komen, denk je?
Ik denk dattie het nog niet goed genoeg kan beseffen en dus beschrijven. Het komt namelijk soms over alsof je alles in eigen hand hebt en het dus kan trainen, maar de realiteit wil dat er een ander mens bij is, die even grillig is als jij kan zijn. Over je eigen gedragingen kan je nog enigszins beheersing uitoefenen, in de hoop dat je daarmee op de juiste knoppen van de ander kan drukken. Zodoende kan je bereiken wat je wil, en met de juiste intentie samen met die ander een leuke herinnering aanmaken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niemand ontkent jouw ervaringen, we voegen slechts onze eigen toe. Maar die doe jij af als onzin of je verbindt er een of ander onzinnig koudegrondpsychologietje aan waarmee je ons probeert te downgraden ten gunste van jezelf. Bijzonder onnodig en triest.
Goed punt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:25 schreef Gray het volgende:
Ik denk dattie het nog niet goed genoeg kan beseffen en dus beschrijven. Het komt namelijk soms over alsof je alles in eigen hand hebt en het dus kan trainen, maar de realiteit wil dat er een ander mens bij is, die even grillig is als jij kan zijn. Over je eigen gedragingen kan je nog enigszins beheersing uitoefenen, in de hoop dat je daarmee op de juiste knoppen van de ander kan drukken. Zodoende kan je bereiken wat je wil, en met de juiste intentie samen met die ander een leuke herinnering aanmaken.
Wanneer je beseft dat je op de uitkomst van het spel maar beperkt invloed kan uitoefenen, ga je meer waarde hechten aan de beleving van het spel, ipv de beleving van het resultaat. Goed of slecht, het houdt je bezig met iets dat je blijkbaar leuk genoeg vind om moeite in te steken.
Wanneer ontmoet je iemand? Als je iemand een hand gegeven hebt?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
Als het gaat over ontmoeten is het geen kunst toch om op 200 per maand uit te komen.
Misschien kom ik daar zelfs nog aan met mijn autistenleventje.
Eens een Sjonnie-en-Anitatent binnenstappen? Of juist die studentenvereniging? Een klassiek concert bezoeken en in de foyer chicks gaan hosselen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:22 schreef ook_gek het volgende:
als je geen x aantal vrouwen aanspreek in het dagelijks leven... doe je niet mee. Zo verkondigt vuurvliegje het. Dan ga je niet buiten je comfort zone. Zit je niet in de flow en groei je niet.
Maar wat als ik helemaal geen comfort zone heb bij bv vrouwen? Ik ben me zelf, sociaal soms over actief en heb aan alles schijt. Wat moet ik doen dan om uit mijn comfortzone te komen?
Als je er een kort gesprek mee hebt gevoerd, vind ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wanneer ontmoet je iemand? Als je iemand een hand gegeven hebt?
Ja ja en jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eens een Sjonnie-en-Anitatent binnenstappen? Of juist die studentenvereniging? Een klassiek concert bezoeken en in de foyer chicks gaan hosselen?
Kort gesprek in de zin van?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je er een kort gesprek mee hebt gevoerd, vind ik.
eens. Zulke avondjes heb ik ook gehad. Heerlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ja en jaik stap ovenral zo binnen. Zet me ergens neer en ik zorg wel dat ik het naar me zin heb. Ik zeg altijd maar zo, nergens is het leuk, je moet het zelf leuk maken,
Klein voorbeeld. Ik ben ooit op een rock feest beland. Sta ik daar in me strak gestreken disigner overhemd, mouwen nonchalant opgerold, en om het af te maken licht cognac kleurige leren schoenen.
De rest in het zwart, kisten echt alto / rock gekleed. Tuurlijk kijken ze mij de zaal uit, maar dat vind ik geweldig! Na heel veel vooroordelen van beide kanten later een top avond gehad. Leuke gespreken en de kleding en muziek smaak maakte niks uit. Het is allemaal niet zo moeilijk. Blijf gewoon je zelf. Alto feest, homo kroeg of de dorps kroeg op de hoek. Je moet het zelf leuk maken.
Fantastisch! Dan herontdek je plots dat je met mensen bent, ipv alto's, of homo's, of yuppies etc.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ja en jaik stap ovenral zo binnen. Zet me ergens neer en ik zorg wel dat ik het naar me zin heb. Ik zeg altijd maar zo, nergens is het leuk, je moet het zelf leuk maken,
Klein voorbeeld. Ik ben ooit op een rock feest beland. Sta ik daar in me strak gestreken disigner overhemd, mouwen nonchalant opgerold, en om het af te maken licht cognac kleurige leren schoenen.
De rest in het zwart, kisten echt alto / rock gekleed. Tuurlijk kijken ze mij de zaal uit, maar dat vind ik geweldig! Na heel veel vooroordelen van beide kanten later een top avond gehad. Leuke gespreken en de kleding en muziek smaak maakte niks uit. Het is allemaal niet zo moeilijk. Blijf gewoon je zelf. Alto feest, homo kroeg of de dorps kroeg op de hoek. Je moet het zelf leuk maken.
Klopt, alleen is er wat meer uiting van de seksualiteit. En dat is de reden ook dat ook_gek beweerd dat alles voor hem comfort zone is, hij gaat simpelweg niet zo extreem.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:30 schreef Gray het volgende:
[..]
Fantastisch! Dan herontdek je plots dat je met mensen bent, ipv alto's, of homo's, of yuppies etc.
En dat is de levensstijl die firefly nastreeft, zonder dat ie het zelf beseft, volgens mij; eentje zonder vooroordelen en vol geluk.![]()
Is seks het doel?quote:Op donderdag 5 juli 2012 07:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Klopt, alleen is er wat meer uiting van de seksualiteit. En dat is de reden ook dat ook_gek beweerd dat alles voor hem comfort zone is, hij gaat simpelweg niet zo extreem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |