Dikke dikke bullshit. Misschien in jouw ervaring, maar houd die lekker bij jezelf, projecteer dat niet op iedereen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:13 schreef firefly3 het volgende:
Het is overigens super lastig om een vrouw te versieren waar je niet op valt. Ze voelt ook dat er geen aantrekkingskracht is.
Nee, Vuurvliegje heeft gelijk! Het gaat om de intentie. Als jouw intentie is om haar als trainingsmateriaal te gebruiken zal ze dat kunnen merken aan je lichaamstaal. Vrouwen zijn hypersensitief!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dikke dikke bullshit. Misschien in jouw ervaring, maar houd die lekker bij jezelf, projecteer dat niet op iedereen.
22421319404e keer dat je dat gezegd wordt.
Waarom geen gesprekje mee beginnen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
Ah, ik heb gewoon 9 maanden bij een meisje op school gezeten zonder echt met haar gesproken te hebben... Maar heb toch wel een beetje een gevoel dat daar wel iets wederzijds in zat misschien, gewoon puur door het oogcontact als ik langsliep oid..
Maargoed, misschien verzin ik dingen omdat ze gewoon erg knap was.. (Een van de mooiste meisjes ooit gezien denk zelfs)
Hield teveel van die rust die ze uitstraalde, wilde dat niet verbrekenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:03 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Waarom geen gesprekje mee beginnen?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hield teveel van die rust die ze uitstraalde, wilde dat niet verbreken
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:01 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Nee, Vuurvliegje heeft gelijk! Het gaat om de intentie. Als jouw intentie is om haar als trainingsmateriaal te gebruiken zal ze dat kunnen merken aan je lichaamstaal. Vrouwen zijn hypersensitief!
Dat is een smoes, die je jezelf voorhoudt zodat je geen actie hoeft te ondernemen. Wel begrijpelijkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hield teveel van die rust die ze uitstraalde, wilde dat niet verbreken
Vrouwen die de moeite waard zijn, relatiemateriaal dus, wel. Dronken sletjes kun je gewoon vingeren op de dansvloerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tuurlijk.Alle vrouwen zijn perfecte psychologes. Dus niet.
Daarbij; kunnen ze wel voelen dat ze gebruikt worden, maar geven ze zich toch over. Om welke reden dan ook.
Nog meer firefly-onzin.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:12 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Vrouwen die de moeite waard zijn, relatiemateriaal dus, wel.
Iedere vrouw is wel eens dronken en potentieel als sletterig bestempeld.. Dus ik denk dat je niet helemaal begrijpt dat er achter iedere vrouw die je een slet noemt meer schuilt dan jij kan bedenken in je zielige bekrompen hoofd...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:12 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Vrouwen die de moeite waard zijn, relatiemateriaal dus, wel. Dronken sletjes kun je gewoon vingeren op de dansvloer
Daarbij; sletjesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Iedere vrouw is wel eens dronken en potentieel als sletterig bestempeld.. Dus ik denk dat je niet helemaal begrijpt dat er achter iedere vrouw die je een slet noemt meer schuilt dan jij kan bedenken in je zielige bekrompen hoofd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |