abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:40:58 #126
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113776526
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En wat is "jouw manier?"
Maakt niet uit, je snapt hopelijk toch wel dat dat niet mijn punt is?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_113776537
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dit lijkt wel wat op narcisme.
Dat is een gevaar wat loert. Daarom moet je jezelf tegelijk gelijkwaardig voelen als de rest, maar wel iemand die toevallig een "hack" heeft gevonden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113776666
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:40 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Maakt niet uit, je snapt hopelijk toch wel dat dat niet mijn punt is?
Ik probeer veel, heel erg veel. Zo zei iemand (die verder is dan ik) dat ik een vrouw uit de handen van een gast moest pakken waarmee ze zat te dansen en haar moet proberen te zoenen.

Dat wilde ik totaal niet, en je wilt niet weten hoe ver dat uit mijn comfort zone was, maar toch deed ik het om te kijken of mijn wereldbeeld misschien niet klopte. En het was juist, ze werd niet boos , danste mee, alleen kon ik haar net niet zoenen omdat een vriendin van haar er tussen kwam. Maar mijn wereldbeeld was verschoven, want ik dacht echt dat of hij ging slaan, of zij boos zou worden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:55:21 #129
92279 N.icka
Windforce 11
pi_113777267
Ts ff serieus ,hoe kan jij dit allemaal in de praktijk brengen als je elke avond op fok zit ?
pi_113777369
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:55 schreef N.icka het volgende:
Ts ff serieus ,hoe kan jij dit allemaal in de praktijk brengen als je elke avond op fok zit ?
kwestie van plannen, ik heb de laatste tijd maar even de tijd voor fok maar post dan wel gelijk een hoop om het in te halen, maar dan komen er meestal vrij snel discussies in een korte tijd.
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:58:41 #131
92279 N.icka
Windforce 11
pi_113777447
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

kwestie van plannen, ik heb de laatste tijd maar even de tijd voor fok maar post dan wel gelijk een hoop om het in te halen, maar dan komen er meestal vrij snel discussies in een korte tijd.
wanneer zie jij al die dames dan ?
pi_113777498
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:58 schreef N.icka het volgende:

[..]

wanneer zie jij al die dames dan ?
Middag-weekend. En zoveel heb ik er ook weer niet.
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:59:59 #133
147416 voskat
Half Vos, Half Kat
pi_113777508
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zelfs in je eentje een jaar lang in een oerwoud moet je gelukkig kunnen zijn. Je hoeft nergens eigenlijk voldoening uit te halen behalve uit je eigen acties.
Dus als iemand gelukkig is met niet op elke/veel vrouwen afstappen dan is dat dus ook goed? Terwijl je eerder zei dat hij/zij in werkelijkheid bang is?
pi_113777834
quote:
3s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:59 schreef voskat het volgende:

[..]

Dus als iemand gelukkig is met niet op elke/veel vrouwen afstappen dan is dat dus ook goed? Terwijl je eerder zei dat hij/zij in werkelijkheid bang is?
Het is een soms het tweede gedachte wat in je hoofd opkomt om lui te zijn en de gedachte om veilig te zijn (angst).

Het is een zelf beschermingsmechanisme van je hersenen om energie te besparen + veilig te blijven. Maar met lui en veilig maak je het minste mee en beperk je jezelf in je acties.
pi_113777891
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:55 schreef N.icka het volgende:
stiekem is het een vrouw en vrouwen kunnen dat.
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 21:09:14 #136
5428 crew  miss_sly
pi_113777999
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, want je put voldoening uit een relatie.
Voldoening halen uit oa een relatie is helemaal niet verkeerd. Je kunt ook voldoening halen uit je werk, of een hobby, of je vrienden, of een goed boek een lekker, zelf bereid maaltje. Als je enkel en alleen voldoening haalt uit jezelf omdat je zo'n geweldig totaalpakket bent, word je denk ik een erg eenzaam mens.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_113778149
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Voldoening halen uit oa een relatie is helemaal niet verkeerd. Je kunt ook voldoening halen uit je werk, of een hobby, of je vrienden, of een goed boek een lekker, zelf bereid maaltje. Als je enkel en alleen voldoening haalt uit jezelf omdat je zo'n geweldig totaalpakket bent, word je denk ik een erg eenzaam mens.
Vrouwen horen juist validatie te zoeken en voldoening uit externe prikkelingen. Maar vrouwen vallen over het algemeen op mannen die het totaal pakketje zijn, die ze niet kunnen besturen.
  woensdag 4 juli 2012 @ 21:14:29 #138
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113778231
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwen horen juist validatie te zoeken en voldoening uit externe prikkelingen. Maar vrouwen vallen over het algemeen op mannen die het totaal pakketje zijn, die ze niet kunnen besturen.
Van wie horen ze dat te doen?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 21:15:09 #139
5428 crew  miss_sly
pi_113778267
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoop generalisaties en blabla weer.

Dus al die mannen die in een langdurige relatie zitten, wat doen die daar? Waarom blijven ze?
pi_113778283
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:14 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Zo zit de natuur in elkaar. Mannen leiden.
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 21:15:50 #141
5428 crew  miss_sly
pi_113778300
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:14 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Vrouwen zijn altijd op zoek naar bevestiging, dat weet je toch! Zonder bevestiging kunne. We nog geen stap verzetten, labiele wezentjes dat we zijn.
  woensdag 4 juli 2012 @ 21:16:19 #142
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113778326
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Vrouwen zijn altijd op zoek naar bevestiging, dat weet je toch! Zonder bevestiging kunne. We nog geen stap verzetten, labiele wezentjes dat we zijn.
Ach, kom maar bij pappie!
pi_113778341
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoop generalisaties en blabla weer.

Dus al die mannen die in een langdurige relatie zitten, wat doen die daar? Waarom blijven ze?
Nageslacht.
  woensdag 4 juli 2012 @ 21:16:53 #144
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113778360
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij leest zeker de Quest ofzo?
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 21:17:08 #145
5428 crew  miss_sly
pi_113778378
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoe meer je post, hoe meer je klinkt als een gehersenspoelde zombie :o je hebt gewoon een aantal oneliners en wat steekwoorden, en die gooi je er op z'n tijd netjes om de beurt in.
pi_113778386
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:16 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Jij leest zeker de Quest ofzo?
Toen ik klein was denk ik
pi_113778405
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoe meer je post, hoe meer je klinkt als een gehersenspoelde zombie :o je hebt gewoon een aantal oneliners en wat steekwoorden, en die gooi je er op z'n tijd netjes om de beurt in.
Nog steeds mee oneens dan?
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 21:18:13 #148
5428 crew  miss_sly
pi_113778438
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nageslacht.
En die zonder nageslacht?
Bovendien, je hoeft niet te blijven als je nageslacht hebt, hoor, als man. Tegenwoordig is er iets als Co-ouderschap, kun je nog prima aan de rol met andere vrouwen. Heel ouderwets dit.
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 21:18:51 #149
5428 crew  miss_sly
pi_113778472
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nog steeds mee oneens dan?
Dacht je dat je argumenten naar voren had gebracht die me hadden overtuigd van jouw gelijk?
pi_113778486
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En die zonder nageslacht?
Bovendien, je hoeft niet te blijven als je nageslacht hebt, hoor, als man. Tegenwoordig is er iets als Co-ouderschap, kun je nog prima aan de rol met andere vrouwen. Heel ouderwets dit.
Die verspreiden zich door meerdere vrouwen te bevruchten.

Denk je dat de natuurlijke evolutie net zo snel gaat als de moderne maatschappij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')