Maakt niet uit, je snapt hopelijk toch wel dat dat niet mijn punt is?quote:
Dat is een gevaar wat loert. Daarom moet je jezelf tegelijk gelijkwaardig voelen als de rest, maar wel iemand die toevallig een "hack" heeft gevonden.quote:
Ik probeer veel, heel erg veel. Zo zei iemand (die verder is dan ik) dat ik een vrouw uit de handen van een gast moest pakken waarmee ze zat te dansen en haar moet proberen te zoenen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:40 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je snapt hopelijk toch wel dat dat niet mijn punt is?
kwestie van plannen, ik heb de laatste tijd maar even de tijd voor fok maar post dan wel gelijk een hoop om het in te halen, maar dan komen er meestal vrij snel discussies in een korte tijd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:55 schreef N.icka het volgende:
Ts ff serieus ,hoe kan jij dit allemaal in de praktijk brengen als je elke avond op fok zit ?
wanneer zie jij al die dames dan ?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
kwestie van plannen, ik heb de laatste tijd maar even de tijd voor fok maar post dan wel gelijk een hoop om het in te halen, maar dan komen er meestal vrij snel discussies in een korte tijd.
Middag-weekend. En zoveel heb ik er ook weer niet.quote:
Dus als iemand gelukkig is met niet op elke/veel vrouwen afstappen dan is dat dus ook goed? Terwijl je eerder zei dat hij/zij in werkelijkheid bang is?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zelfs in je eentje een jaar lang in een oerwoud moet je gelukkig kunnen zijn. Je hoeft nergens eigenlijk voldoening uit te halen behalve uit je eigen acties.
Het is een soms het tweede gedachte wat in je hoofd opkomt om lui te zijn en de gedachte om veilig te zijn (angst).quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:59 schreef voskat het volgende:
[..]
Dus als iemand gelukkig is met niet op elke/veel vrouwen afstappen dan is dat dus ook goed? Terwijl je eerder zei dat hij/zij in werkelijkheid bang is?
stiekem is het een vrouw en vrouwen kunnen dat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:55 schreef N.icka het volgende:
Ts ff serieus ,hoe kan jij dit allemaal in de praktijk brengen als je elke avond op fok zit ?
Voldoening halen uit oa een relatie is helemaal niet verkeerd. Je kunt ook voldoening halen uit je werk, of een hobby, of je vrienden, of een goed boek een lekker, zelf bereid maaltje. Als je enkel en alleen voldoening haalt uit jezelf omdat je zo'n geweldig totaalpakket bent, word je denk ik een erg eenzaam mens.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want je put voldoening uit een relatie.
Vrouwen horen juist validatie te zoeken en voldoening uit externe prikkelingen. Maar vrouwen vallen over het algemeen op mannen die het totaal pakketje zijn, die ze niet kunnen besturen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voldoening halen uit oa een relatie is helemaal niet verkeerd. Je kunt ook voldoening halen uit je werk, of een hobby, of je vrienden, of een goed boek een lekker, zelf bereid maaltje. Als je enkel en alleen voldoening haalt uit jezelf omdat je zo'n geweldig totaalpakket bent, word je denk ik een erg eenzaam mens.
Van wie horen ze dat te doen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen horen juist validatie te zoeken en voldoening uit externe prikkelingen. Maar vrouwen vallen over het algemeen op mannen die het totaal pakketje zijn, die ze niet kunnen besturen.
Hoop generalisaties en blabla weer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen horen juist validatie te zoeken en voldoening uit externe prikkelingen. Maar vrouwen vallen over het algemeen op mannen die het totaal pakketje zijn, die ze niet kunnen besturen.
Zo zit de natuur in elkaar. Mannen leiden.quote:
Vrouwen zijn altijd op zoek naar bevestiging, dat weet je toch! Zonder bevestiging kunne. We nog geen stap verzetten, labiele wezentjes dat we zijn.quote:
Ach, kom maar bij pappie!quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd op zoek naar bevestiging, dat weet je toch! Zonder bevestiging kunne. We nog geen stap verzetten, labiele wezentjes dat we zijn.
Nageslacht.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoop generalisaties en blabla weer.
Dus al die mannen die in een langdurige relatie zitten, wat doen die daar? Waarom blijven ze?
Jij leest zeker de Quest ofzo?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zo zit de natuur in elkaar. Mannen leiden.
Hoe meer je post, hoe meer je klinkt als een gehersenspoelde zombiequote:Op woensdag 4 juli 2012 21:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zo zit de natuur in elkaar. Mannen leiden.
Toen ik klein was denk ikquote:
Nog steeds mee oneens dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe meer je post, hoe meer je klinkt als een gehersenspoelde zombieje hebt gewoon een aantal oneliners en wat steekwoorden, en die gooi je er op z'n tijd netjes om de beurt in.
En die zonder nageslacht?quote:
Dacht je dat je argumenten naar voren had gebracht die me hadden overtuigd van jouw gelijk?quote:
Die verspreiden zich door meerdere vrouwen te bevruchten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En die zonder nageslacht?
Bovendien, je hoeft niet te blijven als je nageslacht hebt, hoor, als man. Tegenwoordig is er iets als Co-ouderschap, kun je nog prima aan de rol met andere vrouwen. Heel ouderwets dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |