Mispoes.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want je put voldoening uit een relatie.
Het is intentie + loskoppeling van eindresultaat. Het resultaat moet je geen bal uitmakenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:13 schreef Disorder het volgende:
[..]
Zegt iemand die er voor gaat 200 vrouwen in de maand te ontmoeten. Dit is echt hilarisch.
Zelfs in je eentje een jaar lang in een oerwoud moet je gelukkig kunnen zijn. Je hoeft nergens eigenlijk voldoening uit te halen behalve uit je eigen acties.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:13 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Mispoes.
Ik haal voldoening uit vriendschappelijk contact, om mensen echt te kennen.
Wie zegt dat ik niet gelukkig ben, of dat ik daar mensen voor nodig heb?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zelfs in je eentje een jaar lang in een oerwoud moet je gelukkig kunnen zijn. Je hoeft nergens eigenlijk voldoening uit te halen behalve uit je eigen acties.
Waarom put je dan nog steeds voldoening uit mensen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:16 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet gelukkig ben, of dat ik daar mensen voor nodig heb?
Omdat ik sociaal contact onwijs tof vind lijkt mij hé?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom put je dan nog steeds voldoening uit mensen?
Als het resultaat je geen bal uitmaakt, waarom maak je er dan werk van 200 vrouwen per maand te ontmoeten? Dan maakt het resultaat je natuurlijk wel een hele boel uit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is intentie + loskoppeling van eindresultaat. Het resultaat moet je geen bal uitmaken
Voldoeningquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:17 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Omdat ik sociaal contact onwijs tof vind lijkt mij hé?
Ben je niet in de war met je eigenwaarde ergens uit halen?
Nee, de actie zelf. Het is wel leuk als het goed gaat, maar ik haal er geen voldoening uit of eigenwaarde of een ander iets zoals mensen het proberen in te vullen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:18 schreef Disorder het volgende:
[..]
Als het resultaat je geen bal uitmaakt, waarom maak je er dan werk van 200 vrouwen per maand te ontmoeten? Dan maakt het resultaat je natuurlijk wel een hele boel uit.
Op een inktzwarte manier...quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:13 schreef Disorder het volgende:
[..]
Zegt iemand die er voor gaat 200 vrouwen in de maand te ontmoeten. Dit is echt hilarisch.
Dan kan ik net zo goed in mijn bed blijven liggen niet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voldoening
vol·doe·ning de; v 1 tevredenheid
Je kunt volledig tevreden zijn zonder die drang. En eigenwaarde moet je al helemaal niet putten uit anderen.
Skiën? Eindresultaat?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:21 schreef firefly3 het volgende:
Net als dat je gaat skiëen, je doet het niet voor het eindresultaat maar voor het skiëen zelf. Of net als voetbal, winnen is leuk, maar de weg er naartoe met je eigen acties is waar je voldoening uit moet halen.
Van wie?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:22 schreef firefly3 het volgende:
Je moet voldoening halen uit het verleggen van je eigen grenzen
Je moet helemaal niets, perverse fascist.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:22 schreef firefly3 het volgende:
Je moet voldoening halen uit het verleggen van je eigen grenzen
Als je geen mensen wilt hebben die kritiek op je kunnen hebben moet je je ook niet op een forum begeven.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:27 schreef firefly3 het volgende:
Als je niet je eigen grenzen wilt verleggen met versieren, heeft het ook geen zin om hier te komen. Het is net als dat je met een voetballer praat op een voetbal forum dat hij teveel voetbalt en te extreem gaat
Kritiek hebben is goed als je het zelf hebt meegemaakt. Ga een keer een maand veel harder en extremer en kijk wat er gebeurd. Ook al zeggen je hersenen van "nee, dit wil ik niet, geen behoefte aan". Dwing jezelf om het een tijdje te doen en kijk wat er dan met je gebeurd en of je het misschien niet wel heel leuk begint te vinden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:29 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Als je geen mensen wilt hebben die kritiek op je kunnen hebben moet je je ook niet op een forum begeven.
Kritiek kan je ook hebben als je een andere ervaring/inzicht hebt, helaas.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kritiek hebben is goed als je het zelf hebt meegemaakt. Ga een keer een maand veel harder en extremer en kijk wat er gebeurd. Ook al zeggen je hersenen van "nee, dit wil ik niet, geen behoefte aan". Dwing jezelf om het een tijdje te doen en kijk wat er dan met je gebeurd en of je het misschien niet wel heel leuk begint te vinden.
Dit lijkt wel wat op narcisme.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je genieten van haar, maar je moet er niet voldoening uit halen want je bent zelf gewoon het totaal pakketje.
Dit een relaties en liefde forum. De reacties van mensen hier zijn daar meer aan gerelateerd dan de jouwe.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:27 schreef firefly3 het volgende:
Als je niet je eigen grenzen wilt verleggen met versieren, heeft het ook geen zin om hier te komen. Het is net als dat je met een voetballer praat op een voetbal forum dat hij teveel voetbalt en te extreem gaat
En wat is "jouw manier?"quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:35 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Kritiek kan je ook hebben als je een andere ervaring/inzicht hebt, helaas.
Als jij nou een maand hard gaat op de manier waarop ik ga aangeven dat het goed voor je is, is dat heel wijs. Misschien zeggen je hersenen wel dat je het niet leuk vind, maar je houd jezelf op dat moment voor de gek. Uiteindelijk ga je het echt leuk vinden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |