abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:13:45 #101
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113775175
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, want je put voldoening uit een relatie.
Mispoes.

Ik haal voldoening uit vriendschappelijk contact, om mensen echt te kennen. Man/vrouw maakt niet uit.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_113775188
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:13 schreef Disorder het volgende:

[..]

Zegt iemand die er voor gaat 200 vrouwen in de maand te ontmoeten. Dit is echt hilarisch.
Het is intentie + loskoppeling van eindresultaat. Het resultaat moet je geen bal uitmaken
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113775216
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:13 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Mispoes.

Ik haal voldoening uit vriendschappelijk contact, om mensen echt te kennen.
Zelfs in je eentje een jaar lang in een oerwoud moet je gelukkig kunnen zijn. Je hoeft nergens eigenlijk voldoening uit te halen behalve uit je eigen acties.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:16:00 #104
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113775267
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zelfs in je eentje een jaar lang in een oerwoud moet je gelukkig kunnen zijn. Je hoeft nergens eigenlijk voldoening uit te halen behalve uit je eigen acties.
Wie zegt dat ik niet gelukkig ben, of dat ik daar mensen voor nodig heb?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_113775282
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:16 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik niet gelukkig ben, of dat ik daar mensen voor nodig heb?
Waarom put je dan nog steeds voldoening uit mensen?
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:17:29 #106
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113775331
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom put je dan nog steeds voldoening uit mensen?
Omdat ik sociaal contact onwijs tof vind lijkt mij hé?

Ben je niet in de war met je eigenwaarde ergens uit halen?
pi_113775372
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is intentie + loskoppeling van eindresultaat. Het resultaat moet je geen bal uitmaken
Als het resultaat je geen bal uitmaakt, waarom maak je er dan werk van 200 vrouwen per maand te ontmoeten? Dan maakt het resultaat je natuurlijk wel een hele boel uit.
pi_113775382
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:17 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Omdat ik sociaal contact onwijs tof vind lijkt mij hé?

Ben je niet in de war met je eigenwaarde ergens uit halen?
Voldoening
vol·doe·ning de; v 1 tevredenheid

Je kunt volledig tevreden zijn zonder die drang. En eigenwaarde moet je al helemaal niet putten uit anderen.
pi_113775429
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:18 schreef Disorder het volgende:

[..]

Als het resultaat je geen bal uitmaakt, waarom maak je er dan werk van 200 vrouwen per maand te ontmoeten? Dan maakt het resultaat je natuurlijk wel een hele boel uit.
Nee, de actie zelf. Het is wel leuk als het goed gaat, maar ik haal er geen voldoening uit of eigenwaarde of een ander iets zoals mensen het proberen in te vullen.

De actie die je zelf onderneemt zorgt ervoor dat je meer in het moment gaat leven, en daar moet je van kunnen genieten.
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:20:34 #110
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113775451
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:13 schreef Disorder het volgende:

[..]

Zegt iemand die er voor gaat 200 vrouwen in de maand te ontmoeten. Dit is echt hilarisch.
Op een inktzwarte manier...
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:20:56 #111
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113775473
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Voldoening
vol·doe·ning de; v 1 tevredenheid

Je kunt volledig tevreden zijn zonder die drang. En eigenwaarde moet je al helemaal niet putten uit anderen.
Dan kan ik net zo goed in mijn bed blijven liggen niet?

Je wilt zeggen dat je sociaal contact niet leuk vind, zelfs niet perse leuker dan in een oerwoud zitten voor een jaar?
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:21:24 #112
92279 N.icka
Windforce 11
pi_113775492
Ts zit alleen maar op fok ,die ontmoet helemaal geen dames
pi_113775513
Net als dat je gaat skiëen, je doet het niet voor het eindresultaat maar voor het skiëen zelf. Of net als voetbal, winnen is leuk, maar de weg er naartoe met je eigen acties is waar je voldoening uit moet halen.
pi_113775546
Je moet voldoening halen uit het verleggen van je eigen grenzen
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:23:06 #115
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113775579
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:21 schreef firefly3 het volgende:
Net als dat je gaat skiëen, je doet het niet voor het eindresultaat maar voor het skiëen zelf. Of net als voetbal, winnen is leuk, maar de weg er naartoe met je eigen acties is waar je voldoening uit moet halen.
Skiën? Eindresultaat?

Ben je professioneel skiër dan ?
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:23:16 #116
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113775590
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:22 schreef firefly3 het volgende:
Van wie?
pi_113775754
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:22 schreef firefly3 het volgende:
Je moet helemaal niets, perverse fascist.

Nichts muss, alles kann is mijn credo.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_113775827
Als je niet je eigen grenzen wilt verleggen met versieren, heeft het ook geen zin om hier te komen. Het is net als dat je met een voetballer praat op een voetbal forum dat hij teveel voetbalt en te extreem gaat _O-
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:29:01 #119
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113775890
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:27 schreef firefly3 het volgende:
Als je niet je eigen grenzen wilt verleggen met versieren, heeft het ook geen zin om hier te komen. Het is net als dat je met een voetballer praat op een voetbal forum dat hij teveel voetbalt en te extreem gaat _O-
Als je geen mensen wilt hebben die kritiek op je kunnen hebben moet je je ook niet op een forum begeven.
pi_113775971
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:29 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Als je geen mensen wilt hebben die kritiek op je kunnen hebben moet je je ook niet op een forum begeven.
Kritiek hebben is goed als je het zelf hebt meegemaakt. Ga een keer een maand veel harder en extremer en kijk wat er gebeurd. Ook al zeggen je hersenen van "nee, dit wil ik niet, geen behoefte aan". Dwing jezelf om het een tijdje te doen en kijk wat er dan met je gebeurd en of je het misschien niet wel heel leuk begint te vinden.
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:35:03 #121
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113776173
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Kritiek hebben is goed als je het zelf hebt meegemaakt. Ga een keer een maand veel harder en extremer en kijk wat er gebeurd. Ook al zeggen je hersenen van "nee, dit wil ik niet, geen behoefte aan". Dwing jezelf om het een tijdje te doen en kijk wat er dan met je gebeurd en of je het misschien niet wel heel leuk begint te vinden.
Kritiek kan je ook hebben als je een andere ervaring/inzicht hebt, helaas.

Als jij nou een maand hard gaat op de manier waarop ik ga aangeven dat het goed voor je is, is dat heel wijs. Misschien zeggen je hersenen wel dat je het niet leuk vind, maar je houd jezelf op dat moment voor de gek. Uiteindelijk ga je het echt leuk vinden!
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 20:36:25 #122
5428 crew  miss_sly
pi_113776263
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je genieten van haar, maar je moet er niet voldoening uit halen want je bent zelf gewoon het totaal pakketje.
Dit lijkt wel wat op narcisme.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_113776293
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:27 schreef firefly3 het volgende:
Dit een relaties en liefde forum. De reacties van mensen hier zijn daar meer aan gerelateerd dan de jouwe. :)
pi_113776385
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:35 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Kritiek kan je ook hebben als je een andere ervaring/inzicht hebt, helaas.

Als jij nou een maand hard gaat op de manier waarop ik ga aangeven dat het goed voor je is, is dat heel wijs. Misschien zeggen je hersenen wel dat je het niet leuk vind, maar je houd jezelf op dat moment voor de gek. Uiteindelijk ga je het echt leuk vinden!
En wat is "jouw manier?"
pi_113776431
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:36 schreef miss_sly het volgende:
Dit lijkt wel wat op narcisme.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')