SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik kreeg serieus een waarschuwing per pm van pharkus daarvoor hequote:
Ik wijzig hem altijd daarna pas, anders wijzig ik hem voor niks aangezien iemand anders dan sneller is.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:26 schreef mrstylo het volgende:
GGMM ik had perfecte tt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Ja, jij deed het ook snachts, net als ik trouwens. Was niet zo slim van mequote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kreeg serieus een waarschuwing per pm van pharkus daarvoor he
Tip van Ajacied422 aan jou?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wijzig hem altijd daarna pas, anders wijzig ik hem voor niks aangezien iemand anders dan sneller is.
Begrijpelijk wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wijzig hem altijd daarna pas, anders wijzig ik hem voor niks aangezien iemand anders dan sneller is.
IK post het niet nog een keerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:27 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Hey Steven, ik heb even de regels doorgenomen maar ik zie geen enkele referentie naar jou. Zo kan ik me niet gedragen natuurlijk.
Doei.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:27 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Hey Steven, ik heb even de regels doorgenomen maar ik zie geen enkele referentie naar jou. Zo kan ik me niet gedragen natuurlijk.
Ik vind hem niet zo eng/schrik er niet van, ik space 'm alleen dood als ik er naar blijf starenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jij deed het ook snachts, net als ik trouwens. Was niet zo slim van me
Veel mensen zijn zich rot geschrokkken,dat deed ik ookquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je in cas?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:27 schreef napoleonfour het volgende:
Morgen heb ik nodig steven, wel voorgedraaid. Hoeveel reken he daarvoor?
Ik kan daar wel om lachen eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Veel mensen zijn zich rot geschrokkken,dat deed ik ook
Wie z'n clone ben jij negerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:28 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Toe nou alsjeblieft. Hoe moet ik daar anders een mooie TR van maken.
Ja het was ook erg leuk vond ik maar ik schrok er zelf ook moeilijk hard vanquote:
Het is niet een 360e note waardigquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:28 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Toe nou alsjeblieft. Hoe moet ik daar anders een mooie TR van maken.
Concert at Sea? Castricum? Geile bois club Casanonva?quote:
Jaquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Concert at Sea? Castricum? Geile bois club Casanonva?
Awakeningsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja shit is nog niet rijp manquote:
Castricumquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kan ie net zo goed naar shop gaanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja shit is nog niet rijp man
Moet nog oogsten maar kan wel wat voor je regelen als je wil
is 7.50 per gram, moet je zelf draaien
Dit is beterquote:
Ja ik zit met noobs, niemand kan draaien.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja shit is nog niet rijp man
Moet nog oogsten maar kan wel wat voor je regelen als je wil
is 7.50 per gram, moet je zelf draaien
Ja hoelaat heb je nodig want ik ga wel naar Awake Fest hequote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja ik zit met noobs, niemand kan draaien.
Best vreemd eigenlijk als je er zo over nadenkt: FOK! staat bekend als troll heaven en toch krijg je de ene na de andere note om je oren geslingerd als je niet oppast.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is niet een 360e note waardig
Ik heb haat aan xbox
thc maakt het niet beter hoorquote:
Allemaal positief bij mijquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:32 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Best vreemd eigenlijk als je er zo over nadenkt: FOK! staat bekend als troll heaven en toch krijg je de ene na de andere note om je oren geslingerd als je niet oppast.
Haten op Fok! beleid.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:32 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Best vreemd eigenlijk als je er zo over nadenkt: FOK! staat bekend als troll heaven en toch krijg je de ene na de andere note om je oren geslingerd als je niet oppast.
Hoelaat ga je ? Opzich morgen om half 11 ofzo?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hoelaat heb je nodig want ik ga wel naar Awake Fest he
Kan je net zo goed xtc nemenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe meer THC, hoe harder je 'm spaced
Je weet et.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe meer THC, hoe harder je 'm spaced
Alsof die negers dan wakker zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoelaat ga je ? Opzich morgen om half 11 ofzo?
Lees ik wel pas rond 3 vandaagquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof die negers dan wakker zijn
Ik pm je wel via fb
Nee, is echt lastig om daar aan te komen pikquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:35 schreef Smoofie het volgende:
Kun je ook aan pure MDMA kristallen komen?
DJ_Davy kloon dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:35 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Relaxte housemix trouwens. Nostalgie.
19:30 vette bass
over 1,5uurquote:
Heb alles al gezienquote:
Vragen naar 'quote:
Yup. Nog nooit aangekomen, ben wel eens benieuwdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, is echt lastig om daar aan te komen pik
Nee, pas gezien, had er niet veel van verwacht, maar echt de tofste serie die ik tijden gezien heb.quote:
Jaja!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:39 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben trouwens geen drugsgebruiker mensen, het is voor een vriend.
Ik heb het 1x gehad, en dat in al die jarenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Yup. Nog nooit aangekomen, ben wel eens benieuwd
Ik sta nog steeds achter mijn plan om op het laatst alle seizoenen achter elkaar te zien.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, pas gezien, had er niet veel van verwacht, maar echt de tofste serie die ik tijden gezien heb.
Kan je nog lang wachtenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds achter mijn plan om op het laatst alle seizoenen achter elkaar te zien.
Hoeveel uren worden dat?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds achter mijn plan om op het laatst alle seizoenen achter elkaar te zien.
Ik zeg ook niet dat het een goed plan is.quote:
Weet niet maar beter dan elke keer 9 maanden wachten.quote:
Dat heb ik met heel veel series gedaan, dat is echt een voordeel ja, dan hoef je niet zolang te wachten met cliffhangers.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Idd.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik met heel veel series gedaan, dat is echt een voordeel ja, dan hoef je niet zolang te wachten met cliffhangers.
Ik kon met SoA de seizoenen achter elkaar kijken, was binnen een week klaar en nu moet ik wachten tot september op het nieuwe seizoenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik met heel veel series gedaan, dat is echt een voordeel ja, dan hoef je niet zolang te wachten met cliffhangers.
En dit ook, is het 5:00, zit je nog steeds van "nog één".quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:43 schreef GGMM het volgende:
Alleen dan heb je weer de hele tijd dat "nog één aflevering voordat ik ga slapen kijken, nog ééntje, meer niet"-gebeuren.
Zelfde met FMquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dit ook, is het 5:00, zit je nog steeds van "nog één".
Heb in 3 dagen alles van Entourage gekekenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kon met SoA de seizoenen achter elkaar kijken, was binnen een week klaar en nu moet ik wachten tot september op het nieuwe seizoen
Bij HIMYM ging ik een dag niet eens slapen. Kon niet stoppen met er naar te kijken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:43 schreef GGMM het volgende:
Alleen dan heb je weer de hele tijd dat "nog één aflevering voordat ik ga slapen kijken, nog ééntje, meer niet"-gebeuren.
Bij HIMYM had ik dat nou niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij HIMYM ging ik een dag niet eens slapen. Kon niet stoppen met er naar te kijken.
Entouragequote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb in 3 dagen alles van Entourage gekeken
Ik ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb in 3 dagen alles van Entourage gekeken
Ah, daarbij zette ik na 1 aflevering de TV uitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij HIMYM ging ik een dag niet eens slapen. Kon niet stoppen met er naar te kijken.
Eerste 4 seizoen warenquote:
24 vond ik echtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zat altijd tot diep in de nacht 24 te kijkenEn dan de ochtend erna weer verder
Had ik met True Blood. 3 seizoenen in een paar dagen gekeken, en even later was seizoen 4 begonnenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dit ook, is het 5:00, zit je nog steeds van "nog één".
Deze week/twee weken 4 seizoenen Breaking Bad er door heen gejaagdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat we allemaal al geneukt hebben vanavond. Jij niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom roept er niemand dat ik mooie dames moet gaan posten?
Dat had ik met de eerste 4 seizoenen van Dexterquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kon met SoA de seizoenen achter elkaar kijken, was binnen een week klaar en nu moet ik wachten tot september op het nieuwe seizoen
Die laatste episodequote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze week/twee weken 4 seizoenen Breaking Bad er door heen gejaagd
Je moet series ook wat meer tijd geven.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah, daarbij zette ik na 1 aflevering de TV uit
Nee man Geo was de hele dag achter de PCquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat we allemaal al geneukt hebben vanavond. Jij niet?
Ik ben net begonnen met seizoen 3 maar die vind ik nu al minder dan de eerste 2quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze week/twee weken 4 seizoenen Breaking Bad er door heen gejaagd
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
24 vond ik echtJack "superman" Bauer
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee man Geo was de hele dag achter de PC
"Peggy" is fucking lekker man! Dikke milfquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had ik met de eerste 4 seizoenen van DexterSeizoen 4 was ook het enige seizoen waar een cliffhanger in voorkomt op het einde
OVerigens begin ik vanavond aan SoA, zag alleen dat Peggy Bundy erin speelt
Je zou bijna zeggen dat er geen hond op zit te wachten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom roept er niemand dat ik mooie dames moet gaan posten?
Nee man. Band of Brothers >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Beste serie ooit! Eenzaam aan de top en Jack Bauer is een enorme eindbaas
idd, best raar.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat er geen hond op zit te wachten.
Ik vind er niks aan, niet mijn humor. Doe mij maar TAAHM en TBBT.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet series ook wat meer tijd geven.
Doei.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen, ik ga jullie verlaten.
Tot straks
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tot straks
Welterustenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tot straks
TAAHM?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan, niet mijn humor. Doe mij maar TAAHM en TBBT.
Ga weg man.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan, niet mijn humor. Doe mij maar TAAHM en TBBT.
That's a negative, sir!quote:
Een goeie 2e.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
That's a negative, sir!
Band of Brothers
Ik ga hem pas kijken als er 1 torrent te vinden is met Nederlandse ondertiteling.quote:
Ook goed ja.quote:
Kun je geen engelsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga hem pas kijken als er 1 torrent te vinden is met Nederlandse ondertiteling.
Anders kan je het echt niet volgens.
Klopt, zeker niet omdat de hele serie met een dialect wordt gesproken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga hem pas kijken als er 1 torrent te vinden is met Nederlandse ondertiteling.
Anders kan je het echt niet volgens.
Two And A Half Men, toen Charlie er nog in zat.quote:
Two And A Half Men, toen Charlie er nog in zat.quote:
Ah zoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Two And A Half Men, toen Charlie er nog in zat.
The Pacific is dan weer geen klap aanquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
SpuitDavy?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt, die serie heb ik direct gekocht toen hij op blu-ray uitkwam, zonder te veel te lezen omdat ik niet wou dat ik spoilers las.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
The Pacific is dan weer geen klap aan
Mwa, in True Blood spreken er ook veel figuren met dat knauwerige southern state-accent en nog is het goed te volgenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, zeker niet omdat de hele serie met een dialect wordt gesproken.
quote:
Of bastogne afleveringquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Band of Brothers is echt briljant idd. Op blu-ray nog indrukwekkender. Ik zit altijd met tranen in mn ogen als ze in die 1 na laatste aflevering in een concentratiekamp zijn..
Die aflevering is indrukwekkend idd. Echt supermooi nagemaakt gemaakt ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Band of Brothers is echt briljant idd. Op blu-ray nog indrukwekkender. Ik zit altijd met tranen in mn ogen als ze in die 1 na laatste aflevering in een concentratiekamp zijn..
Het is super goed man. Zeker een van de beste.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:50 schreef mrstylo het volgende:
The Wire heeft niet eens een prijs gewonnen, terwijl iedereen die hem gezien heeft beste serie ooit vindt.
Wajooo jij bent stoerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:50 schreef Smoofie het volgende:
Ik kijk al sinds mn 9e zonder ondertiteling ofoz
Ik sinds mijn 8e.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:50 schreef Smoofie het volgende:
Ik kijk al sinds mn 9e zonder ondertiteling ofoz
The Wire is underground manquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:50 schreef mrstylo het volgende:
The Wire heeft niet eens een prijs gewonnen, terwijl iedereen die hem gezien heeft beste serie ooit vindt.
Psv wint al jaren geen echte prijzen en jij vindt ze ook de bestequote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:50 schreef mrstylo het volgende:
Ben trots op je.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Psv wint al jaren geen echte prijzen en jij vindt ze ook de beste
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Death note is wel te doen, maar je moet niet zeggen dat je anime kijkt, dan ben je al snel een loser.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deze serie is baas
Voor jullie gaan haten: geef het 2 afleveringen de tijd en je kijkt ze allemaal achter elkaar.
Vond ik ook jaquote:
Ik heb psv altijd al zo gespeld hoorquote:
Serieus?quote:
Godverdomme schrok me de kanker.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
The Wire heeft wel degelijk accenten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus?
Die YT video's geven verkeerd beeld dus.
Sorryquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Godverdomme schrok me de kanker.
Ik kijk alleen de goede animequote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Death note is wel te doen, maar je moet niet zeggen dat je anime kijkt, dan ben je al snel een loser.
Met wie haal ik je door elkaar?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vond ik ook ja
[..]
Ik heb psv altijd al zo gespeld hoor
Heb nog nooit pisvee gezegd ofzo
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Godverdomme schrok me de kanker.
Mikeyquote:
Nee, gewoon Baltimore-accent.quote:
Oke, dan schaffen we het af.quote:
DBZquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man heeft met al z'n karakter sowieso alle animes verpest, wie tipt er nou aan hem joh?
Dat vond ik 14 jaar geleden wel tof. Alleen dat gevecht tussen Goku en Frieza was nogal karigquote:
Zelfs dat roze bij zijn haar maakt hem nog bad ass.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man heeft met al z'n karakter sowieso alle animes verpest, wie tipt er nou aan hem joh?
Ja, 5minuten duurde 60 afleveringen idd, dat sloeg nergens op.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat vond ik 14 jaar geleden wel tof. Alleen dat gevecht tussen Goku en Frieza was nogal karigDe planeet zou over 5 min ontploffen, maar dat duurt wel meerdere afleveringen
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
DBZDe enige anime die ik helemaal heb gezien en ik echt geweldig vind
Vegeta
DBZ logic.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat vond ik 14 jaar geleden wel tof. Alleen dat gevecht tussen Goku en Frieza was nogal karigDe planeet zou over 5 min ontploffen, maar dat duurt wel meerdere afleveringen
DBZ is de uitzondering.quote:
Ik was toen 9/10 jaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
DBZ is de uitzondering.
Daarnaast is iedereen het gaan kijken toen hij 14 was, toen waren tekenfilmpjes toch cool.
Veel goede anime zijn niet voor kindjes bedoeldquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
DBZ is de uitzondering.
Daarnaast is iedereen het gaan kijken toen hij 14 was, toen waren tekenfilmpjes toch cool.
nerdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb alle seizoenen van DBZ op DVD
6 jaar te laar met je tip.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je dragonball leuk vind probeer dan Naruto of One Piece
Hij zat volgens mij in een aflevering van Community.quote:
dan zijn anime 100x beterquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:58 schreef RensAjacied het volgende:
Anime![]()
Avatar op Nickelodeon keek ik 2 jaar geleden wel
Hahaha ik ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:58 schreef RensAjacied het volgende:
Anime![]()
Avatar op Nickelodeon keek ik 2 jaar geleden wel
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb alle seizoenen van DBZ op DVD
Neger is geen scheld woord.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar dat vind ik gewoon saai, mag dat?
» Er is al 1156 dagen niet in dit topic gepost.quote:
Kan ik er toch wel om lachen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
» Er is al 1156 dagen niet in dit topic gepost.
One piece vind ik echtquote:
Pratende pantersquote:
Ik denk nu 1 minuutquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
» Er is al 1156 dagen niet in dit topic gepost.
quote:
quote:
Oh sorry, dan is het wel cool.quote:
Ik denk dat er de komende 1156 dagen niet meer gepost zal worden.quote:
Jeetje wat tofquote:
Hopelijk nieuwe trailerquote:We're excited to announce that we will be bringing The Hobbit: An Unexpected Journey to San Diego Comic-Con! Join director Peter Jackson, producer Philippa Boyens, Sir Ian McKellen, Martin Freeman, Andy Serkis and Richard Armitage for a special look at the upcoming film on Saturday, July 14th, in Hall H.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat er de komende 1156 dagen niet meer gepost zal worden.
Dan verdien je het ook gewoon.quote:
Topic na PSV - Feyenoord, FC Groningen - Feyenoord en Ajax - Feyenoord.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:03 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is eigenlijk het meest geniale topic ooit in Fok? Waar jezelf in gepost hebt natuurlijk...
Voor mij was dat die ene keer met al die dolfijnen plaatjes na ook weer zo'n ban rel
the fuck....quote:
Weekendje weg voetbalelftalquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:03 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is eigenlijk het meest geniale topic ooit in Fok? Waar jezelf in gepost hebt natuurlijk...
Voor mij was dat die ene keer met al die dolfijnen plaatjes na ook weer zo'n ban rel
Dat topicquote:
quote:
Ik vraag mij serieus af hoe dat weekend nou gegaan isquote:
Wat ben je toch altijd oprecht geïnteresseerdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vraag mij serieus af hoe dat weekend nou gegaan is
Kinderachtig godverdommequote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:10 schreef GGMM het volgende:
Er was ooit zo'n zelfde soort topic in KLB, toen maakte ik als fipo "Ik vond mijn klacht niet echt een eigen topic waard, dus ik leen jouw topic even, ik vind de tv-kantine echt een kutprogramma" en degene die de sepo had deed precies hetzelfde als ik alleen dan over x-men 3, alleen verwijderde Swarmahoer of Ade die reacties, zo zonde
Swarmahoer is de man van 50% van mijn notesquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:10 schreef GGMM het volgende:
Er was ooit zo'n zelfde soort topic in KLB, toen maakte ik als fipo "Ik vond mijn klacht niet echt een eigen topic waard, dus ik leen jouw topic even, ik vind de tv-kantine echt een kutprogramma" en degene die de sepo had deed precies hetzelfde als ik alleen dan over x-men 3, alleen verwijderde Swarmahoer of Ade die reacties, zo zonde
Deze keer serieusquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat ben je toch altijd oprecht geïnteresseerd
Hier hetzelfde. Die kon nooit zo lachen om mijn grapjes.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Swarmahoer is de man van 50% van mijn notes
Hoe kom je aan zijn facebook?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:12 schreef Typisch het volgende:
Steven, jij bent veel te lief op je foto's op facebook.
Kloptquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:12 schreef Typisch het volgende:
Ik geloof je niet, we hebben bewijs nodig.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:12 schreef Typisch het volgende:
Ik liep altijd te kutten in klb fbquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Die kon nooit zo lachen om mijn grapjes.
Ik las 'fotoboek'quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:12 schreef Typisch het volgende:
Ehh uitgewisseldquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, we hebben bewijs nodig.
Ik ook. Bij elk baggertopic proberen zolang mogelijk te discussieren waarom het wel bestaansrecht hadquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik liep altijd te kutten in klb fb
Oja, moet ik nog aanpassenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las 'fotoboek'
Ging ik kijken, zie ik "Favo forum Klaagbaak" staan.
Gewoon zeiken op dingen waar je niks mee te maken hebtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook. Bij elk baggertopic proberen zolang mogelijk te discussieren waarom het wel bestaansrecht had
Hij ging mij ineens toevoegen, zoveel swagger heb ik.quote:
Nee man, dan gaat hij mij djoeken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, we hebben bewijs nodig.
Ook dat ja, dingen als "Swarma is altijd een beetje zielig in dit soort dingen" terwijl je die mod niet eens kendequote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon zeiken op dingen waar je niks mee te maken hebt
Soort HMF?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook. Bij elk baggertopic proberen zolang mogelijk te discussieren waarom het wel bestaansrecht had
Maar, voordat hij de mogelijkheid krijgt, djoek jij hem eerstquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij ging mij ineens toevoegen, zoveel swagger heb ik.
[..]
Nee man, dan gaat hij mij djoeken.
Dit dusquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook dat ja, dingen als "Swarma is altijd een beetje zielig in dit soort dingen" terwijl je die mod niet eens kende
Ik had ook een hekel aan psvers ja.quote:
Ja, nu alleen nog maar aan jou.quote:
Een nieuwe rel? Er is immers alweer een nieuwe dag aangebrokenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:11 schreef GGMM het volgende:
Morph, bedenk alvast een antwoord voor als de mod van TRV morgen komt klagen bij ons.
Hij doet kickboxen, ik doel alleen een beetje fitnessen en voor de rest heb ik alleen gevoetbald. Tevens is hij kaal en is hij in de kracht van zijn leven. Weinig kans dat ik dan sneller ben.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar, voordat hij de mogelijkheid krijgt, djoek jij hem eerst
Dat is waar, we zitten nu al 8 uur zonder rel. VBL begint weer behoorlijk saai te worden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Een nieuwe rel? Er is immers alweer een nieuwe dag aangebroken
Als het aan mij lag was hij er nu alweer.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je trouwens morgen HMF unbannen of zondag?
Dat kaal zijn overtuigt mij.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij doet kickboxen, ik doel alleen een beetje fitnessen en voor de rest heb ik alleen gevoetbald. Tevens is hij kaal en is hij in de kracht van zijn leven. Weinig kans dat ik dan sneller ben.
kickboxenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij doet kickboxen, ik doel alleen een beetje fitnessen en voor de rest heb ik alleen gevoetbald. Tevens is hij kaal en is hij in de kracht van zijn leven. Weinig kans dat ik dan sneller ben.
Daag de boel nou niet uitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar, we zitten nu al 8 uur zonder rel. VBL begint weer behoorlijk saai te worden.
Hij is toch geen FA you dipshitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je trouwens morgen HMF unbannen of zondag?
Idd, dan ga ik nu slapen en die zie ik morgenochtend hoe de rel zicht heeft ontvouwen!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar, we zitten nu al 8 uur zonder rel. VBL begint weer behoorlijk saai te worden.
Is ook goed hoor, kom maarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
kickboxenWij echte boys vechten dagelijks op straat.
Ik wil hem wel djoeken voor je.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
kickboxenWij echte boys vechten dagelijks op straat.
Geintje man, moet kunnen. Ze moeten niet zo verzuurd doenquote:
Welterustenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd, dan ga ik nu slapen en die zie ik morgenochtend hoe de rel zicht heeft ontvouwen!
Trusten all
Ik wil wel rellen, maar kan niet als ik mod wil wordenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geintje man, moet kunnen. Ze moeten niet zo verzuurd doen
mejiro gym en nu bij Bob Schreiber in Wormerquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd, dan ga ik nu slapen en die zie ik morgenochtend hoe de rel zicht heeft ontvouwen!
Trusten all
Nee man, toffe haakneus is hij. Die moet je laten zoals ze zijn, genoeg kut volk daar in en rond dat stadje.quote:
Mike's gym is hier 10 min vandaanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mejiro gym en nu bij Bob Schreiber in Wormer
Moet je ook niet doen. Laatste keer dat je een topic doelbewust verpeste kwam yvonne langs.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wil wel rellen, maar kan niet als ik mod wil worden
Is toch de trainer van Struve?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mejiro gym en nu bij Bob Schreiber in Wormer
Ja dus, daar zat ik nietquote:
Ik doe nu niets meer uit respect naar Yvonnequote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Laatste keer dat je een topic doelbewust verpeste kwam yvonne langs.
Zo hoort het.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik doe nu niets meer uit respect naar Yvonne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |