Lees ik wel pas rond 3 vandaagquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof die negers dan wakker zijn
Ik pm je wel via fb
Nee, is echt lastig om daar aan te komen pikquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:35 schreef Smoofie het volgende:
Kun je ook aan pure MDMA kristallen komen?
DJ_Davy kloon dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:35 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Relaxte housemix trouwens. Nostalgie.
19:30 vette bass
over 1,5uurquote:
Heb alles al gezienquote:
Vragen naar 'quote:
Yup. Nog nooit aangekomen, ben wel eens benieuwdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, is echt lastig om daar aan te komen pik
Nee, pas gezien, had er niet veel van verwacht, maar echt de tofste serie die ik tijden gezien heb.quote:
Jaja!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:39 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben trouwens geen drugsgebruiker mensen, het is voor een vriend.
Ik heb het 1x gehad, en dat in al die jarenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Yup. Nog nooit aangekomen, ben wel eens benieuwd
Ik sta nog steeds achter mijn plan om op het laatst alle seizoenen achter elkaar te zien.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, pas gezien, had er niet veel van verwacht, maar echt de tofste serie die ik tijden gezien heb.
Kan je nog lang wachtenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds achter mijn plan om op het laatst alle seizoenen achter elkaar te zien.
Hoeveel uren worden dat?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds achter mijn plan om op het laatst alle seizoenen achter elkaar te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |