Concert at Sea? Castricum? Geile bois club Casanonva?quote:
Jaquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Concert at Sea? Castricum? Geile bois club Casanonva?
Awakeningsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja shit is nog niet rijp manquote:
Castricumquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kan ie net zo goed naar shop gaanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja shit is nog niet rijp man
Moet nog oogsten maar kan wel wat voor je regelen als je wil
is 7.50 per gram, moet je zelf draaien
Dit is beterquote:
Ja ik zit met noobs, niemand kan draaien.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja shit is nog niet rijp man
Moet nog oogsten maar kan wel wat voor je regelen als je wil
is 7.50 per gram, moet je zelf draaien
Ja hoelaat heb je nodig want ik ga wel naar Awake Fest hequote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja ik zit met noobs, niemand kan draaien.
Best vreemd eigenlijk als je er zo over nadenkt: FOK! staat bekend als troll heaven en toch krijg je de ene na de andere note om je oren geslingerd als je niet oppast.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is niet een 360e note waardig
Ik heb haat aan xbox
thc maakt het niet beter hoorquote:
Allemaal positief bij mijquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:32 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Best vreemd eigenlijk als je er zo over nadenkt: FOK! staat bekend als troll heaven en toch krijg je de ene na de andere note om je oren geslingerd als je niet oppast.
Haten op Fok! beleid.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:32 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Best vreemd eigenlijk als je er zo over nadenkt: FOK! staat bekend als troll heaven en toch krijg je de ene na de andere note om je oren geslingerd als je niet oppast.
Hoelaat ga je ? Opzich morgen om half 11 ofzo?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hoelaat heb je nodig want ik ga wel naar Awake Fest he
Kan je net zo goed xtc nemenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe meer THC, hoe harder je 'm spaced
Je weet et.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe meer THC, hoe harder je 'm spaced
Alsof die negers dan wakker zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoelaat ga je ? Opzich morgen om half 11 ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |