SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik kreeg serieus een waarschuwing per pm van pharkus daarvoor hequote:
Ik wijzig hem altijd daarna pas, anders wijzig ik hem voor niks aangezien iemand anders dan sneller is.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:26 schreef mrstylo het volgende:
GGMM ik had perfecte tt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Ja, jij deed het ook snachts, net als ik trouwens. Was niet zo slim van mequote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kreeg serieus een waarschuwing per pm van pharkus daarvoor he
Tip van Ajacied422 aan jou?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wijzig hem altijd daarna pas, anders wijzig ik hem voor niks aangezien iemand anders dan sneller is.
Begrijpelijk wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wijzig hem altijd daarna pas, anders wijzig ik hem voor niks aangezien iemand anders dan sneller is.
IK post het niet nog een keerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:27 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Hey Steven, ik heb even de regels doorgenomen maar ik zie geen enkele referentie naar jou. Zo kan ik me niet gedragen natuurlijk.
Doei.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:27 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Hey Steven, ik heb even de regels doorgenomen maar ik zie geen enkele referentie naar jou. Zo kan ik me niet gedragen natuurlijk.
Ik vind hem niet zo eng/schrik er niet van, ik space 'm alleen dood als ik er naar blijf starenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jij deed het ook snachts, net als ik trouwens. Was niet zo slim van me
Veel mensen zijn zich rot geschrokkken,dat deed ik ookquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jij deed het ook snachts, net als ik trouwens. Was niet zo slim van me
Ben je in cas?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:27 schreef napoleonfour het volgende:
Morgen heb ik nodig steven, wel voorgedraaid. Hoeveel reken he daarvoor?
Ik kan daar wel om lachen eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Veel mensen zijn zich rot geschrokkken,dat deed ik ook
Wie z'n clone ben jij negerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:28 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Toe nou alsjeblieft. Hoe moet ik daar anders een mooie TR van maken.
Ja het was ook erg leuk vond ik maar ik schrok er zelf ook moeilijk hard vanquote:
Het is niet een 360e note waardigquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:28 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Toe nou alsjeblieft. Hoe moet ik daar anders een mooie TR van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |