SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik kreeg serieus een waarschuwing per pm van pharkus daarvoor hequote:
Ik wijzig hem altijd daarna pas, anders wijzig ik hem voor niks aangezien iemand anders dan sneller is.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:26 schreef mrstylo het volgende:
GGMM ik had perfecte tt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Ja, jij deed het ook snachts, net als ik trouwens. Was niet zo slim van mequote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kreeg serieus een waarschuwing per pm van pharkus daarvoor he
Tip van Ajacied422 aan jou?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wijzig hem altijd daarna pas, anders wijzig ik hem voor niks aangezien iemand anders dan sneller is.
Begrijpelijk wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wijzig hem altijd daarna pas, anders wijzig ik hem voor niks aangezien iemand anders dan sneller is.
IK post het niet nog een keerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:27 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Hey Steven, ik heb even de regels doorgenomen maar ik zie geen enkele referentie naar jou. Zo kan ik me niet gedragen natuurlijk.
Doei.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:27 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Hey Steven, ik heb even de regels doorgenomen maar ik zie geen enkele referentie naar jou. Zo kan ik me niet gedragen natuurlijk.
Ik vind hem niet zo eng/schrik er niet van, ik space 'm alleen dood als ik er naar blijf starenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jij deed het ook snachts, net als ik trouwens. Was niet zo slim van me
Veel mensen zijn zich rot geschrokkken,dat deed ik ookquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jij deed het ook snachts, net als ik trouwens. Was niet zo slim van me
Ben je in cas?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:27 schreef napoleonfour het volgende:
Morgen heb ik nodig steven, wel voorgedraaid. Hoeveel reken he daarvoor?
Ik kan daar wel om lachen eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Veel mensen zijn zich rot geschrokkken,dat deed ik ook
Wie z'n clone ben jij negerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:28 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Toe nou alsjeblieft. Hoe moet ik daar anders een mooie TR van maken.
Ja het was ook erg leuk vond ik maar ik schrok er zelf ook moeilijk hard vanquote:
Het is niet een 360e note waardigquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:28 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Toe nou alsjeblieft. Hoe moet ik daar anders een mooie TR van maken.
Concert at Sea? Castricum? Geile bois club Casanonva?quote:
Jaquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Concert at Sea? Castricum? Geile bois club Casanonva?
Awakeningsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja shit is nog niet rijp manquote:
Castricumquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kan ie net zo goed naar shop gaanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja shit is nog niet rijp man
Moet nog oogsten maar kan wel wat voor je regelen als je wil
is 7.50 per gram, moet je zelf draaien
Dit is beterquote:
Ja ik zit met noobs, niemand kan draaien.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja shit is nog niet rijp man
Moet nog oogsten maar kan wel wat voor je regelen als je wil
is 7.50 per gram, moet je zelf draaien
Ja hoelaat heb je nodig want ik ga wel naar Awake Fest hequote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja ik zit met noobs, niemand kan draaien.
Best vreemd eigenlijk als je er zo over nadenkt: FOK! staat bekend als troll heaven en toch krijg je de ene na de andere note om je oren geslingerd als je niet oppast.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is niet een 360e note waardig
Ik heb haat aan xbox
thc maakt het niet beter hoorquote:
Allemaal positief bij mijquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:32 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Best vreemd eigenlijk als je er zo over nadenkt: FOK! staat bekend als troll heaven en toch krijg je de ene na de andere note om je oren geslingerd als je niet oppast.
Haten op Fok! beleid.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:32 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Best vreemd eigenlijk als je er zo over nadenkt: FOK! staat bekend als troll heaven en toch krijg je de ene na de andere note om je oren geslingerd als je niet oppast.
Hoelaat ga je ? Opzich morgen om half 11 ofzo?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hoelaat heb je nodig want ik ga wel naar Awake Fest he
Kan je net zo goed xtc nemenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe meer THC, hoe harder je 'm spaced
Je weet et.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe meer THC, hoe harder je 'm spaced
Alsof die negers dan wakker zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoelaat ga je ? Opzich morgen om half 11 ofzo?
Lees ik wel pas rond 3 vandaagquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof die negers dan wakker zijn
Ik pm je wel via fb
Nee, is echt lastig om daar aan te komen pikquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:35 schreef Smoofie het volgende:
Kun je ook aan pure MDMA kristallen komen?
DJ_Davy kloon dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:35 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Relaxte housemix trouwens. Nostalgie.
19:30 vette bass
over 1,5uurquote:
Heb alles al gezienquote:
Vragen naar 'quote:
Yup. Nog nooit aangekomen, ben wel eens benieuwdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, is echt lastig om daar aan te komen pik
Nee, pas gezien, had er niet veel van verwacht, maar echt de tofste serie die ik tijden gezien heb.quote:
Jaja!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:39 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben trouwens geen drugsgebruiker mensen, het is voor een vriend.
Ik heb het 1x gehad, en dat in al die jarenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Yup. Nog nooit aangekomen, ben wel eens benieuwd
Ik sta nog steeds achter mijn plan om op het laatst alle seizoenen achter elkaar te zien.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, pas gezien, had er niet veel van verwacht, maar echt de tofste serie die ik tijden gezien heb.
Kan je nog lang wachtenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds achter mijn plan om op het laatst alle seizoenen achter elkaar te zien.
Hoeveel uren worden dat?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds achter mijn plan om op het laatst alle seizoenen achter elkaar te zien.
Ik zeg ook niet dat het een goed plan is.quote:
Weet niet maar beter dan elke keer 9 maanden wachten.quote:
Dat heb ik met heel veel series gedaan, dat is echt een voordeel ja, dan hoef je niet zolang te wachten met cliffhangers.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Idd.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik met heel veel series gedaan, dat is echt een voordeel ja, dan hoef je niet zolang te wachten met cliffhangers.
Ik kon met SoA de seizoenen achter elkaar kijken, was binnen een week klaar en nu moet ik wachten tot september op het nieuwe seizoenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik met heel veel series gedaan, dat is echt een voordeel ja, dan hoef je niet zolang te wachten met cliffhangers.
En dit ook, is het 5:00, zit je nog steeds van "nog één".quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:43 schreef GGMM het volgende:
Alleen dan heb je weer de hele tijd dat "nog één aflevering voordat ik ga slapen kijken, nog ééntje, meer niet"-gebeuren.
Zelfde met FMquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dit ook, is het 5:00, zit je nog steeds van "nog één".
Heb in 3 dagen alles van Entourage gekekenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kon met SoA de seizoenen achter elkaar kijken, was binnen een week klaar en nu moet ik wachten tot september op het nieuwe seizoen
Bij HIMYM ging ik een dag niet eens slapen. Kon niet stoppen met er naar te kijken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:43 schreef GGMM het volgende:
Alleen dan heb je weer de hele tijd dat "nog één aflevering voordat ik ga slapen kijken, nog ééntje, meer niet"-gebeuren.
Bij HIMYM had ik dat nou niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij HIMYM ging ik een dag niet eens slapen. Kon niet stoppen met er naar te kijken.
Entouragequote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb in 3 dagen alles van Entourage gekeken
Ik ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb in 3 dagen alles van Entourage gekeken
Ah, daarbij zette ik na 1 aflevering de TV uitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij HIMYM ging ik een dag niet eens slapen. Kon niet stoppen met er naar te kijken.
Eerste 4 seizoen warenquote:
24 vond ik echtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zat altijd tot diep in de nacht 24 te kijkenEn dan de ochtend erna weer verder
Had ik met True Blood. 3 seizoenen in een paar dagen gekeken, en even later was seizoen 4 begonnenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dit ook, is het 5:00, zit je nog steeds van "nog één".
Deze week/twee weken 4 seizoenen Breaking Bad er door heen gejaagdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat we allemaal al geneukt hebben vanavond. Jij niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom roept er niemand dat ik mooie dames moet gaan posten?
Dat had ik met de eerste 4 seizoenen van Dexterquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kon met SoA de seizoenen achter elkaar kijken, was binnen een week klaar en nu moet ik wachten tot september op het nieuwe seizoen
Die laatste episodequote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze week/twee weken 4 seizoenen Breaking Bad er door heen gejaagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |