Ja, nu alleen nog maar aan jou.quote:
Een nieuwe rel? Er is immers alweer een nieuwe dag aangebrokenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:11 schreef GGMM het volgende:
Morph, bedenk alvast een antwoord voor als de mod van TRV morgen komt klagen bij ons.
Hij doet kickboxen, ik doel alleen een beetje fitnessen en voor de rest heb ik alleen gevoetbald. Tevens is hij kaal en is hij in de kracht van zijn leven. Weinig kans dat ik dan sneller ben.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar, voordat hij de mogelijkheid krijgt, djoek jij hem eerst
Dat is waar, we zitten nu al 8 uur zonder rel. VBL begint weer behoorlijk saai te worden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Een nieuwe rel? Er is immers alweer een nieuwe dag aangebroken
Als het aan mij lag was hij er nu alweer.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je trouwens morgen HMF unbannen of zondag?
Dat kaal zijn overtuigt mij.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij doet kickboxen, ik doel alleen een beetje fitnessen en voor de rest heb ik alleen gevoetbald. Tevens is hij kaal en is hij in de kracht van zijn leven. Weinig kans dat ik dan sneller ben.
kickboxenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij doet kickboxen, ik doel alleen een beetje fitnessen en voor de rest heb ik alleen gevoetbald. Tevens is hij kaal en is hij in de kracht van zijn leven. Weinig kans dat ik dan sneller ben.
Daag de boel nou niet uitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar, we zitten nu al 8 uur zonder rel. VBL begint weer behoorlijk saai te worden.
Hij is toch geen FA you dipshitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je trouwens morgen HMF unbannen of zondag?
Idd, dan ga ik nu slapen en die zie ik morgenochtend hoe de rel zicht heeft ontvouwen!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar, we zitten nu al 8 uur zonder rel. VBL begint weer behoorlijk saai te worden.
Is ook goed hoor, kom maarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
kickboxenWij echte boys vechten dagelijks op straat.
Ik wil hem wel djoeken voor je.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
kickboxenWij echte boys vechten dagelijks op straat.
Geintje man, moet kunnen. Ze moeten niet zo verzuurd doenquote:
Welterustenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd, dan ga ik nu slapen en die zie ik morgenochtend hoe de rel zicht heeft ontvouwen!
Trusten all
Ik wil wel rellen, maar kan niet als ik mod wil wordenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geintje man, moet kunnen. Ze moeten niet zo verzuurd doen
mejiro gym en nu bij Bob Schreiber in Wormerquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd, dan ga ik nu slapen en die zie ik morgenochtend hoe de rel zicht heeft ontvouwen!
Trusten all
Nee man, toffe haakneus is hij. Die moet je laten zoals ze zijn, genoeg kut volk daar in en rond dat stadje.quote:
Mike's gym is hier 10 min vandaanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mejiro gym en nu bij Bob Schreiber in Wormer
Moet je ook niet doen. Laatste keer dat je een topic doelbewust verpeste kwam yvonne langs.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wil wel rellen, maar kan niet als ik mod wil worden
Is toch de trainer van Struve?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mejiro gym en nu bij Bob Schreiber in Wormer
Ja dus, daar zat ik nietquote:
Ik doe nu niets meer uit respect naar Yvonnequote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Laatste keer dat je een topic doelbewust verpeste kwam yvonne langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |