quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb alle seizoenen van DBZ op DVD
Neger is geen scheld woord.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar dat vind ik gewoon saai, mag dat?
» Er is al 1156 dagen niet in dit topic gepost.quote:
Kan ik er toch wel om lachen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
» Er is al 1156 dagen niet in dit topic gepost.
One piece vind ik echtquote:
Pratende pantersquote:
Ik denk nu 1 minuutquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
» Er is al 1156 dagen niet in dit topic gepost.
quote:
quote:
Oh sorry, dan is het wel cool.quote:
Ik denk dat er de komende 1156 dagen niet meer gepost zal worden.quote:
Jeetje wat tofquote:
Hopelijk nieuwe trailerquote:We're excited to announce that we will be bringing The Hobbit: An Unexpected Journey to San Diego Comic-Con! Join director Peter Jackson, producer Philippa Boyens, Sir Ian McKellen, Martin Freeman, Andy Serkis and Richard Armitage for a special look at the upcoming film on Saturday, July 14th, in Hall H.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat er de komende 1156 dagen niet meer gepost zal worden.
Dan verdien je het ook gewoon.quote:
Topic na PSV - Feyenoord, FC Groningen - Feyenoord en Ajax - Feyenoord.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:03 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is eigenlijk het meest geniale topic ooit in Fok? Waar jezelf in gepost hebt natuurlijk...
Voor mij was dat die ene keer met al die dolfijnen plaatjes na ook weer zo'n ban rel
the fuck....quote:
Weekendje weg voetbalelftalquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:03 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is eigenlijk het meest geniale topic ooit in Fok? Waar jezelf in gepost hebt natuurlijk...
Voor mij was dat die ene keer met al die dolfijnen plaatjes na ook weer zo'n ban rel
Dat topicquote:
quote:
Ik vraag mij serieus af hoe dat weekend nou gegaan isquote:
Wat ben je toch altijd oprecht geïnteresseerdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vraag mij serieus af hoe dat weekend nou gegaan is
Kinderachtig godverdommequote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:10 schreef GGMM het volgende:
Er was ooit zo'n zelfde soort topic in KLB, toen maakte ik als fipo "Ik vond mijn klacht niet echt een eigen topic waard, dus ik leen jouw topic even, ik vind de tv-kantine echt een kutprogramma" en degene die de sepo had deed precies hetzelfde als ik alleen dan over x-men 3, alleen verwijderde Swarmahoer of Ade die reacties, zo zonde
Swarmahoer is de man van 50% van mijn notesquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:10 schreef GGMM het volgende:
Er was ooit zo'n zelfde soort topic in KLB, toen maakte ik als fipo "Ik vond mijn klacht niet echt een eigen topic waard, dus ik leen jouw topic even, ik vind de tv-kantine echt een kutprogramma" en degene die de sepo had deed precies hetzelfde als ik alleen dan over x-men 3, alleen verwijderde Swarmahoer of Ade die reacties, zo zonde
Deze keer serieusquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat ben je toch altijd oprecht geïnteresseerd
Hier hetzelfde. Die kon nooit zo lachen om mijn grapjes.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Swarmahoer is de man van 50% van mijn notes
Hoe kom je aan zijn facebook?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:12 schreef Typisch het volgende:
Steven, jij bent veel te lief op je foto's op facebook.
Kloptquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:12 schreef Typisch het volgende:
Ik geloof je niet, we hebben bewijs nodig.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:12 schreef Typisch het volgende:
Ik liep altijd te kutten in klb fbquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Die kon nooit zo lachen om mijn grapjes.
Ik las 'fotoboek'quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:12 schreef Typisch het volgende:
Ehh uitgewisseldquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, we hebben bewijs nodig.
Ik ook. Bij elk baggertopic proberen zolang mogelijk te discussieren waarom het wel bestaansrecht hadquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik liep altijd te kutten in klb fb
Oja, moet ik nog aanpassenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las 'fotoboek'
Ging ik kijken, zie ik "Favo forum Klaagbaak" staan.
Gewoon zeiken op dingen waar je niks mee te maken hebtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook. Bij elk baggertopic proberen zolang mogelijk te discussieren waarom het wel bestaansrecht had
Hij ging mij ineens toevoegen, zoveel swagger heb ik.quote:
Nee man, dan gaat hij mij djoeken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, we hebben bewijs nodig.
Ook dat ja, dingen als "Swarma is altijd een beetje zielig in dit soort dingen" terwijl je die mod niet eens kendequote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon zeiken op dingen waar je niks mee te maken hebt
Soort HMF?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook. Bij elk baggertopic proberen zolang mogelijk te discussieren waarom het wel bestaansrecht had
Maar, voordat hij de mogelijkheid krijgt, djoek jij hem eerstquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij ging mij ineens toevoegen, zoveel swagger heb ik.
[..]
Nee man, dan gaat hij mij djoeken.
Dit dusquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook dat ja, dingen als "Swarma is altijd een beetje zielig in dit soort dingen" terwijl je die mod niet eens kende
Ik had ook een hekel aan psvers ja.quote:
Ja, nu alleen nog maar aan jou.quote:
Een nieuwe rel? Er is immers alweer een nieuwe dag aangebrokenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:11 schreef GGMM het volgende:
Morph, bedenk alvast een antwoord voor als de mod van TRV morgen komt klagen bij ons.
Hij doet kickboxen, ik doel alleen een beetje fitnessen en voor de rest heb ik alleen gevoetbald. Tevens is hij kaal en is hij in de kracht van zijn leven. Weinig kans dat ik dan sneller ben.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar, voordat hij de mogelijkheid krijgt, djoek jij hem eerst
Dat is waar, we zitten nu al 8 uur zonder rel. VBL begint weer behoorlijk saai te worden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Een nieuwe rel? Er is immers alweer een nieuwe dag aangebroken
Als het aan mij lag was hij er nu alweer.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je trouwens morgen HMF unbannen of zondag?
Dat kaal zijn overtuigt mij.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij doet kickboxen, ik doel alleen een beetje fitnessen en voor de rest heb ik alleen gevoetbald. Tevens is hij kaal en is hij in de kracht van zijn leven. Weinig kans dat ik dan sneller ben.
kickboxenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij doet kickboxen, ik doel alleen een beetje fitnessen en voor de rest heb ik alleen gevoetbald. Tevens is hij kaal en is hij in de kracht van zijn leven. Weinig kans dat ik dan sneller ben.
Daag de boel nou niet uitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar, we zitten nu al 8 uur zonder rel. VBL begint weer behoorlijk saai te worden.
Hij is toch geen FA you dipshitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je trouwens morgen HMF unbannen of zondag?
Idd, dan ga ik nu slapen en die zie ik morgenochtend hoe de rel zicht heeft ontvouwen!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar, we zitten nu al 8 uur zonder rel. VBL begint weer behoorlijk saai te worden.
Is ook goed hoor, kom maarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
kickboxenWij echte boys vechten dagelijks op straat.
Ik wil hem wel djoeken voor je.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
kickboxenWij echte boys vechten dagelijks op straat.
Geintje man, moet kunnen. Ze moeten niet zo verzuurd doenquote:
Welterustenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd, dan ga ik nu slapen en die zie ik morgenochtend hoe de rel zicht heeft ontvouwen!
Trusten all
Ik wil wel rellen, maar kan niet als ik mod wil wordenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geintje man, moet kunnen. Ze moeten niet zo verzuurd doen
mejiro gym en nu bij Bob Schreiber in Wormerquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd, dan ga ik nu slapen en die zie ik morgenochtend hoe de rel zicht heeft ontvouwen!
Trusten all
Nee man, toffe haakneus is hij. Die moet je laten zoals ze zijn, genoeg kut volk daar in en rond dat stadje.quote:
Mike's gym is hier 10 min vandaanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mejiro gym en nu bij Bob Schreiber in Wormer
Moet je ook niet doen. Laatste keer dat je een topic doelbewust verpeste kwam yvonne langs.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wil wel rellen, maar kan niet als ik mod wil worden
Is toch de trainer van Struve?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mejiro gym en nu bij Bob Schreiber in Wormer
Ja dus, daar zat ik nietquote:
Ik doe nu niets meer uit respect naar Yvonnequote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Laatste keer dat je een topic doelbewust verpeste kwam yvonne langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |